Λαρίσης και κουβάλα


Aγαπημένοι μου Αμπιγκέηλ, Άσλεη, Άντριου, μη σας ξενίσει· οι Έλληνες είμαστε λαός αθλητικός. Φτάνοντας στον κύριο σιδηροδρομικό σταθμό της χώρας θα μας δείτε να κουβαλάμε τις τσάντες στους ώμους μιας και δεν υπάρχουν κυλιόμενες σκάλες στον σταθμό του μετρό που τις χρειάζεται περισσότερο. Χοχο! Το ίδιο θα χρειαστεί να κάνετε κι εσείς. Ζήστε τη μυσταγωγία. Βαθιά ορθόδοξος λαός οι Έλληνες πιστεύουν στο ανεξήγητο και το αναπαράγουν στην καθημερινότητά τους. Γλέντι, χορός, τραγούδι· κουλαμάρα!

Σχόλια

  1. xaxaxaxa ka8e mera xrisimopoiw to sta8mo, stin arxi eixa anarwti8ei mipws egw exw xasei ton prosanatolismo kai vgainw apo la8os meros, alla telika...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ρωτήσεις το Μετρό θα σου υποδείξουν το ασανσέρ που είναι στην απέναντι μεριά του δρόμου και δεν προσέχει ποτέ κανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. trela pragmata.
    Balane to asanser oxi sthn eisodo tou stathmou Larisis
    alla apenanti kai prepei na diasxiseis ton megalo dromo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 8 xronia anevokatevainw me balitses kai tomous vivlia kai kathe fora to idio skeftomai. Kyliomenes skales sto stathmo pou tis xreiazetai perissotero!!! Oso gia to asanser stin apenanti pleyra, einai anebasmeno se vathro (na to vlepoun oloi) kai xreiazetai na ksananevokateveis skales me tis valitses kai fysika na peraseis to dromo kouvalwntas me tous tarifes na se vrizoun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα σας ξενίσει, αλλά ευτυχώς που το μετρό της Αθήνας έχει περισσότερα ασανσέρ και κυλιόμενες από το μετρό στο παρίσι και το λονδίνο.

    Βέβαια δεν μπορούν να συγκριθούν, αλλά λόγω παλαιότητας είναι σχεδόν σίγουρο ότι στο ΑΜ μπορείς να μετακινηθείς από την επιφάνεια μέχρι τις αποβάθρες και το τρένο με κυλιόμενες ή ασανσέρ.

    Αλλά είναι μεγάλη @#$@ να μην είναι πάντα στο πιο βολικό σημείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ektora to thema einai oti se olous tous stathmous tou Metro exei kyliomenes ektos ap' ayton! (exei mono apenanti pou einai asxetes)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε, όταν φτιάξουν το νέο ΣΣ Αθηνών είναι κάτι που θά πρεπε να διορθώσουν. Ίσως μάλιστα το πρώτο επίπεδο του σταθμού να δίνει κατευθείαν στο υπόγειο επίπεδο του σταθμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο λόγος που δημιουργήθηκαν τόσο στενή αυτή η έξοδος (και για αυτό δεν χωράνε οι κυλιόμενες σκάλες) στο σταθμό είναι ότι το μετρό σχεδιάστηκε για να συνδέεται υπόγεια με το σιδηροδρομικό σταθμό από το επίπεδο των εκδοτηρίων του μετρό. Για αυτό και η όλη διαμόρφωση του σταθμού του μετρό με τις κλειστές σκάλες στις αποβάθρες είναι τόσο περίεργη.
    Στον σιδηροδρομικό σταθμό κατασκευάζεται μεγάλη πλατιά υπόγεια διάβαση με καταστήματα που θα "κουμπώνει" πάνω στον σταθμό του μετρό.
    Η διαφορά είναι ότι αυτή η διάβαση έπρεπε να είναι έτοιμη το 2004 αλλά το έργο κόλλησε για χρόνια στο ΣτΕ. Τα έργα ξεκίνησαν πάλι πριν 1 χρόνο οπότε έχουμε ακόμα λίγο μέλλον ακόμα για να τελείωσει αυτό το δράμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άργησα να καταλάβω τον ειρωνικό σου τόνο, τόσο πολύ που μου 'ρθε να σηκωθώ και να χορέψω, με την προτροπή σου! Ακούς εκεί: "Γλέντι, χορός, τραγούδι· κουλαμάρα!"

    Άμα σου πω ότι πάντοτε το ένστικτό μου έλεγε ότι κάτι λείπει στο σταθμό, αλλά έπρεπε να το διαβάσω πρώτα για να καταλάβω τι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

400 παλιές έντυπες ελληνικές διαφημίσεις

Γέμισε μωβ η Αθηνάς

Στα προσφυγικά της Κοκκινιάς