Aπό που θα πιάσεις την ρίζα;
7 δευτερόλεπτα. Οδός Μάρνη πριν την Πλατεία Βάθης, μεσημέρι Παρασκευής, φανάρι, ένας νεαρός, άραβας του μαγκρεμπ μάλλον, πετάγεται, αστραπιαία ανοίγει την πόρτα ενός σμαρτ, αρπάζει την τσάντα της κοπέλας, απο πίσω επεμβαίνει ένας οδηγός με μηχανάκι τον ακινητοποιεί του αποσπά την τσάντα, και ο μικρός τρέχει στην ακριβώς απέναντι γωνία στους συμπατριώτες του. Απέτυχε, κάτι του λέει κι ένας άλλος πιο εξπέρ πάει και στήνεται πάλι στο φανάρι.
7 δευτερόλεπτα που αφαιρέθηκε κάθε ήχος, απλώς κοιτούσα. Μπερδεμένος πήρα σκέψεις μαζί: κανείς δεν αντέδρασε, κανείς δεν φώναξε, ούτε καν η κοπέλα, ο σουβλατζής απέναντι συνέχισε ατάραχος να τυλίγει τα σουβλάκια του, θιασώτες όλοι ενός δεδομένου σκηνικού. Φεύγα από την Αθήνα, είναι λάθος και παρημασμένος τόπος κατέληγα μετά. Και έπειτα η σκέψη μάκρυνε: πόσο αθέμιτο είναι να αρπάζει μια τσάντα αυτός που δεν του δόθηκε καμία ευκαίρία στη ζωή, με την κοπέλα που ζει μια μοδάτη ζωή στο σμάρτ;
Το πρωί στην βεράντα, ξερίζωσα ένα χορτάρι απ' την γλάστρα με τις τριανταφυλλιές και έτσι που το κρατούσα, μου γύρισε σαν σκέψη . Είναι από που θ' αποφασίσεις να πιάσεις τα πράγματα για να τα κρίνεις: θα μιλήσεις μόνο για τον καρπό, θα πας στο κλαδί, στον κορμό, ή θα βάλεις σαν θεμέλιο της κρίσης σου την ρίζα;
Και στο τώρα, σε μια ήδη διαμορφωμένη κοινωνία πως να κρίνεις, με το όλον ή τη ρίζα; Από που πρέπει να πιάσεις για να κρίνεις σωστά, δίκαια, σοφά, ποια-η-καταλληλότερη-λέξη;
Ισως θα ήταν καλό να ξεκινούσαμε από τα στερεότυπα. Από το να πάψουμε να τα αναπαράγουμε. Οπως το κοπέλα που ζει μια μοδάτη ζωή στο smart.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσως μια αφηρημένη κοπέλα που ξεχνάει να κλειδώσει τις πόρτες του smart?
Kαλημέρα!
Avadista agaphte,auto pou les 8ymizei to "e afou forage mini fousta kala epa8e kai thn viasan" dld opoios kykloforei axioprephs se auth thn polh shmainei oti prepei na ton xeftilizoun h na ton xegymnwnoun,apo thn riza athensville,apo ekei xekinane ola,to 8ema einai oti oi rizes aplwnontai epikindyna kai den xereis apo pou na arxiseis.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ήσουν εσύ στη θέση της κοπέλας; Ή, αν σε είχαν πλακώσει στο ξύλο για να σε κλέψουν, κλωτσώντας ταυτόχρονα το σκύλο σου για να μην αντιδράσει, θα σκεφτόσουν άραγε πόσο αθέμιτες είναι οι πράξεις τους αυτές "αφού δεν τους δόθηκε καμμία ευκαιρία";
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλεψιά είναι, πως μπορείς και τη δικαιολογείς, έστω και στο ελάχιστο;
Και αν μπεις και στην θέση αυτού που δεν έχει μια, τι θα έκανες; Μύλος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω τι θα έκανα, πάντως και να έκλεβα, κλεψιά θα εξακολουθούσε να ήταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην απαντάς με ερώτηση όμως :)
Έχουν δίκιο αγαπητέ Athensville όσοι στο επισημαίνουν, στερεότυπα, σκεφτόμαστε όλοι με στερεότυπα, βασανιζόμαστε με στερεότυπα κι η σκέψη δεν μπορεί να ξεφύγει. Στερεότυπο μπορεί να 'ναι και οι σκέψεις που μας έρχονται πολλές φορές στο δρόμο ή στο μετρό, το παιδάκι από τον καταυλισμό με το ακορντεόν να ζητάει χρήματα σε μια άριστα οργανωμένη οικογενειακή επιχείρηση, φορώντας παπούτσια ή γυαλιά ή ρούχα που εμάς μας φαίνονται τελευταίας μόδας ή ο ίδιος άραβας του μαγκρέμπ ή ο ίδιος αφρικανός και πολλοί σαν κι αυτόν, που τους βλέπεις να τριγυρνούν με ένα καλό κινητό στο χέρι ακούγοντας στη διαπασόν από αυτό σκοπούς της πατρίδας τους κι αναρωτιέσαι πού το βρήκαν αν είναι σε τόσο άσχημη κατάσταση ή πολλά πολλά άλλα... Το ίδιο στερεότυπο είναι πως όποιος καβαλάει το Smart είναι μοδάτος ή έχει οικονομική άνεση πέρα από το αμάξι αυτό ή πως όποιος πήρε ένα ρούχο που δείχνει trendy από τα H&M με 10 Ευρώ (ράβουν βλέπεις τα παιδάκια στο Μπαγκλαντές) για να δείχνει, πιστεύει, τουλάχιστον αξιοπρεπής με λίγα χρήματα, είναι στερεότυπο λοιπόν πως αυτός τα φυσάει ή πως δεν τρέχει το δάνειο, η part time δουλειά, οι δύο part time δουλειές με τα 800 Ευρώ σύνολο το μήνα, πως δεν τον φιλοξενούν, πως δεν προσπαθεί να συναρμολογήσει νοικοκυριό με τα ψέμματα, με σάλιο, τράκες και λίγο από τα φτηνά της ΙΚΕΑ (ξέρεις, αυτά που στον κατάλογο είναι κίτρινα στον κόκκινο κύκλο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η απλή οπτική: "Αφού ήταν καλά στη χώρα τους, τι ήρθαν εδώ, μια χαρά ήταν, να τα ρούχα, και η οργάνωση αγέλης, και τα κινητά, και τα φαγιά τους εμείς τι τους φταίξαμε που τώρα τα βρίσκουν δύσκολα;" ή η ακόμα πιο απλή: "Θα πεθάνετε τρέντηδες κωλομικροαστοί μπορζουάδες που βγαίνετε το βράδι μια φορά τη βδομάδα με τριάντα Ευρώ για μια μπύρα, που δεν βρωμάτε απλυσιά και που δεν ηρωοποιείστε με κάποια απεργία πείνας ως ο ανθός της εργατικής τάξης, πλούσιοι καταπιεστές, ένοχοι, ναι, όλοι ένοχοι", όπου όποιος προσπαθεί να μην δείχνει εξαθλιωμένος, όποιος παλεύει με το τίποτα να μείνει στον αφρό, κατηγορείται ως καταπιεστής, ως κάποιος που προσπαθεί να ζήσει από τα ψίχουλα του συστήματος αντί να το ανατρέψει, άρα, εξ' ορισμού, προδότης και εχθρός.
Είναι πολύ εύκολα αυτά, πολύ εύκολα, είναι ιδεολογία, που ορίστηκε κάποτε εξαιρετικά ως "Η φανταστική σχέση με μια πραγματική κατάσταση"... Είναι οι στραβοί που σ' αυτούς νομίζουμε πως βασιλεύει ο μονόφθαλμος και κάνουμε θεωρίες εναντίον του κακού μονόφθαλμου. Είναι που σε αναγκάζουν να αντιπαρατεθείς ο εξαθλιωμένος με τον πιο εξαθλιωμένο, αφήνοντάς σου μετά μόνο δύο επιλογές: ή να "δράσεις" (σπάστα, κάφτα, "uprising", the only solution και τα λοιπά) ή να "σκάσεις"...
Γι' αυτό λοιπόν μην πιάσεις το φυτό από πουθενά, μην το ξεριζώσεις... Άσ' το να ζήσει... Κι απλά φύτεψε ένα άλλο δίπλα του, καλύτερο, καινούριο, μαζί με το παλιό στην ίδια γλάστρα, να παίρνουν και να δίνουν δύναμη το ένα από το άλλο. Το κάνεις ήδη, ξέρεις πώς... Με την αποδοχή, τη λογική, τη μη βία, χρωματίζοντας μια παιδική χαρά, ομορφαίνοντας ένα πάρκο που όλοι (ΟΛΟΙ) θα πάνει βόλτα, και την ίδια στιγμή λέγοντας "Δεν έχω ανάγκη κανένα uprising για να δικαιολογήσω την ύπαρξή μου, δεν είμαι ένοχος που υπάρχω"... Αυτό και συγγνώμη για το σεντόνι...
Υπάρχουν φωνές στην κοινωνιολογία και στην εγκληματολογία που αμφισβητούν πλήρως την ποινικοποίηση των αδικημάτων κατά της ιδιοκτησίας και όχι μόνο. Κι η ποινικοποίηση προέρχεται από πάγιες απόψεις και κλισέ. Από την άλλη να βάλεις στη ζυγαριά την ανάγκη ενός ανθρώπου και την παραβίαση που έκανε, δε βγαίνει πουθενά. Προς το παρόν.
ΑπάντησηΔιαγραφή"....πόσο αθέμιτο είναι να αρπάζει μια τσάντα αυτός που δεν του δόθηκε καμία ευκαίρία στη ζωή, με την κοπέλα που ζει μια μοδάτη ζωή στο σμάρτ; ..."
ΑπάντησηΔιαγραφήσορρυ κιολας που θα απολογηθω γιατι δουλευω και εχω σμαρτ και μηχανη? εχουμε ξεφυγει ? η στο ονομα της " ανρθωπιας" που εχει γιενι μοδα , αθωωνουμε οτι εγκληματικο γινεται στην αθηνα και ειδικα στο κεντρο?
η κλεψια ο φονος ειναι κλεψια και φονος τι κι αν το κανει ο ελληνας η ο αραβας
το θεωρω υποκριτικο να αθωωνουμε τον αραβα ετσι γιατι ο καημενος δνε ειχε ευκαιρια και ηρθε λαθραια στην αθηνα ...
και μετα αν μιλησεις γιαυτο σε λενε και φασιστα
ελα να ζησεις στην βικτωρια και στην βαθης, ξερω οτι ζεις εκει κοντα αλλα γραψε αυτο που νιωθεις οχι αυτο που πρεπει να διαβασουν
δεν αθώωνω την κλοπή, η αρχική μου αντίδραση είναι το σοκ, το που έχουμε φτάσει να μένουμε απαθείς σε τέτοια. Και σαφώς και υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας στο κέντρο, τόσες φορές το χω παρουσιάσει. Αλλά, το ερώτημα του κειμένου είναι η κρίση μας, πόσο πρέπει να βλέπουμε κοντόφθαλμα κάτι ή σ' ένα ευρύτερο πλαίσιο κρίνοντας απ' το ξεκίνημα τι ευκαιρίες δίνονται στους ανθρώπους.: σε άλλους πολλές, σε άλλους καμμία.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν αθώωνω την κλοπή, η αρχική μου αντίδραση είναι το σοκ, το που έχουμε φτάσει να μένουμε απαθείς σε τέτοια. Και σαφώς και υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας στο κέντρο, τόσες φορές το χω παρουσιάσει. Αλλά, το ερώτημα του κειμένου είναι η κρίση μας, πόσο πρέπει να βλέπουμε κοντόφθαλμα κάτι ή σ' ένα ευρύτερο πλαίσιο κρίνοντας απ' το ξεκίνημα τι ευκαιρίες δίνονται στους ανθρώπους.: σε άλλους πολλές, σε άλλους καμμία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι τόσο απλό το θέμα έχει πολλές ρίζες ..και πολλά αγκάθια θα πρόσθετα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά η λογοτεχνική ωραιοποίηση που κάνεις στις περιγραφές υποβιβάζει λίγο τα γεγονότα αρκετές φορές.
Είναι λίγο σαν τα κείμενα που θέλουν να έχουν free press για να διαβάζονται...
Θα σας συνιστούσα να διαβασετε ένα βιβλίο. Λέγεται "Ο βιβλιοπώλης της Καμπούλ". Και μετά, ξανασυζητάμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήathensville ευχαριστω που απαντησες, παντα προσπαθω να μην τα βλεπω κοντοφθαλμα , αλλα εχει γινει πολυ μοδα τωρα τελευταια απο μπλογκς και free press -και δω συμφωνω με τον Atinian- να ωραιοποιουμε τον εγληματια γιατι περασε δυσκολα παιδικα χρονια αποο μια χωρα που δε του δοθηκε η ευκαιρια ζωης! μα γιατι? εχω ενα κολητο ειναι 40 και απολυμενος τα βγαζει δυσκολα , πρεπει να κλεβει τσαντες κοριτσιων στο κολωνακι? και να τον κανουμε ηρωα? πολυ σινεμα αυτο δε λεω, αλλα η ζωη ειναι εδω κι ανν βρεθεις με κανα μαχαιρι το βραδυ στη πλατη να σαι σιγουρος οτι το κειμενο σου θα το αλλαξεις.Δε λεω οτι φταινε μονο αυτοι εδω δεν υπαρχει κρατος ουτε αστυνομια , πια δεν υπαρχει τιποτα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι Pastaflora δε το χω διαβασει το βιβλιο αλλα εμεις εδω στο κεντρο ζουμε το δικο μας βιβλιο " οι αθλιοι των Αθηνων" οπου αθλιοι ειναι οι ιδιοι οι πολιτες του κεντρου, ενοες κεντρου που πια εχει γεμισει απο μαχαιρια, συριγγες, μεταναστες παρανομους και αιμα , πολυ αιμα
και παντως αν εμπαινα στη θεση ενος εξαθλιωμενου που εφυγε απο την χωρα του για μια καλυτερη ζωη, δε θα εκλεβα ουτε θα σκοτωνα
ΑπάντησηΔιαγραφήθα πηγαινα, κηπυρος θα δουλευα οικοδομη, θα πουλουσα ομπρελες στα φαναρια και θα καθαριζα αυτοκινητα
τοσα μπορεις να κανεις αμα γουσταρεις να δουλεψεις
αμα βαριεσαι τοτε σκοτωνεις ευκολα και ληστευεις'
"Κι επειδή ζεις, όπως κι εγώ στο κέντρο, θα σου προτεινα το απλό: να μην τους φοβάσαι τους ανθρώπους αυτούς, αλλά να μπεις στον κόπο να τους γνωρίσεις, είναι κανονικοί άνθρωποι με τις ίδιες ανησυχίες και μάλιστα πιο φοβισμένοι από εμάς. "
ΑπάντησηΔιαγραφήΖεις σε μια πολύ ωραία γυάλα καλά κλεισμένη και δεν έχεις πραγματική εικόνα για το τι ακριβώς γίνεται εκεί έξω! Γιατί προφανώς ούτε κυκλοφορείς πολύ ούτε μιλάς με τους ανθρώπους αυτούς (αναφέρομαι στον ληστή που περιέγραψες). Μην μπερδεύεις τους εγκληματίες με τους μετανάστες γενικότερα (είτε νόμιμους είτε λαθρο-). Γιατί όσο εσύ θα προσπαθείς να του κάνεις ψυχανάλυση στο δρόμο, αυτός θα σε έχει ήδη σφάξει για 5 ευρώ...
Όπως υπάρχουν ανάμεσά μας επικίνδυνοι Ελληναράδες, αντίστοιχα υπάρχουν και αλλοδαποί!
:/
Σίγουρα πάντως δεν θα ορμούσε μέσα σε ξένα αυτοκίνητα ή σπίτια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως επίσης αν ήμουν εγώ στη θέση της κοπέλας και πάνω στον πανικό γκάζωνα και περνούσα πάνω από τον ληστή, θα με είχατε ήδη κρεμάσει στο σύνταγμα ώς ρατσιστή του κερατά που σκότωσε έναν ταλαίπωρο και πεινασμένο μετανάστη! Σωστά???
Από όπου κι αν το πιάσεις για να κρίνεις σωστά, ήδη την κίνηση (την λογική) την έκανες. Το ξερίζωσες το άχρηστο βοτάνι για να ζήσουν οι τριανταφυλλιές στη γλάστρα. Δεν γίνεται αλλιώς. Νόμος βλέπεις. Καλά είναι να τηρείται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπιζω η φράση του athensville "με την κοπέλα που ζει μια μοδάτη ζωή στο smart" να είναι ειρωνικη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος/α που αγοράζει ενα φτηνό κουβαδάκι (βλ. smart) δεν δείχνει την μοδάτη και πλούσια ζωή του αλλα περισσότερο οτι προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για την λυπηρή φτωχή ζωή που είναι αναγκασμένος να ζει. Αν είχε τα χρήματα, το χωρο για παρκάρισμα και τα έσοδα να πληρώνει τις βενζίνες, η "κοπέλα με το smart" θα αγόραζε ενα ακόμα πιο μοδάτο τζιπ ή ενα καλύτερο αυτοκίνητο.
Είναι σαν να αγοράζεις πολύχρωμα ριχτάρια των 3ε απο το IKEA για να ρίξεις στον παλιό απο 30ετίας ξεσκισμένο καναπέ σου.
Αν καταλήξαμε να θεωρούμε "κλισέ" το Ελληνικό Συνταγμα και τους νόμους τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά με τον πολιτισμό μας και το επίπεδο της κοινωνίας μας γενικότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης, καλα τα τσιτάτα εκ Περισσού αλλά τόσα χρόνια οι φόροι που πλήρωνα έγραφαν το δικό μου όνομα κι όχι "φόροι γειτονιάς κυριου τάδε". Ημουν λοιπον υποχρεωμένος να τους πληρώνω απο το υστέρημά μου κι οχι απο το περίσσευμα που θα δημιουργούσα αν πληρωνόμουν πλουσιοπάροχα σε μια απο καλές θέσεις του δημοσίου, παράγοντας ελάχιστο έργο. Αν πρόκειται βεβαια να αρχίσει συντομα η αναδιανομή του πλούτου και οι κομμούνες, ας αρχίσει! Δεν θα χάσουμε και τιποτε, περισσότερα θα κερδίσουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό θα είναι να λείπουν οι χαρακτηρισμοί τυπου ¨τσιτάτα εκ Περισσού" διότι είναι κλισέ επίσης ειδικά εάν κάποιος δε γνωρίζει πώς εκφράζονται οι κοινωνιολογικές και εγκληματολογικές θεωρίες. Και φυσικά δε μπορούμε να τα γνωρίζουμε όλα αλλά να μην καταφεύγουμε σε εύκολους αφορισμούς, μπορούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την ιστορία, απέχω από τον Περισσό και τα πέριξ αυτού ήδη από το 1983 όταν ως έφηβη πέρασα κι εγώ από την ΚΝΕ. Και μετά την ξεπέρασα μαζί με το ΚΚΕ.
ΟΚ, ξεπέρασες ΚΚΕ και ΚΝΕ και λες αγαπητή ότι "η ποινικοποίηση προέρχεται από πάγιες απόψεις και κλισέ". Εγώ πάλι σπάω το κεφάλι μου καιρό τώρα, γιατί εκατοντάδες χιλιάδες μικρασιάτες πρόσφυγες ήρθαν σε μια χώρα πραγματικά ρημαγμένη (κάθε σύγκριση με το σήμερα είναι απλά ηλίθια), με τους ίδιους να είναι σε μοίρα αντίστοιχη (αν όχι χειρότερη) με τους σημερινούς μετανάστες (και όχι, δε χρωστάνε ΟΛΟΙ πια στο δουλέμπορο), αλλά αυτά τα περιστατικά σε-αυτή-την-έκταση δεν τα είδε η Ελλάδα τότε. Και μην πει κανείς για Τρούμπα κλπ πειραιώτικα, Ψυρρή κλπ στέκια κουτσαβάκηδων, γιατί άλλο τα στέκια της παρανομίας που πάντα και παντού υφίστανται, και άλλο η παραβατική συμπεριφορά ενός ευρύτερου πληθυσμού. Προφανώς, είχαν πολλά "κλισέ" και "πάγιες απόψεις" στο κεφάλι τους οι πρόσφυγές μας, μαζί με παιδεία, αρχοντιά και επίπεδο που οι ντόπιοι δεν είχαν δει ούτε με το κυάλι τότε. Κάθε σύγκριση με τους σημερινούς φιλοξενούμενους και "φιλοξενούμενους", πρόσφυγες και "πρόσφυγες", δεκτή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. Το πώς η τότε "καθεστηκυία τάξη" υποδέχτηκε και χαρακτήρισε τους πρόσφυγες, είναι άλλο θέμα και δεν έχει εφαρμογή η ερμηνεία του στο σήμερα. Μια βόλτα στο λάθος μέρος, τη λάθος στιγμή, πείθει. Αμετάπειστα κιόλας.
Το οτι υπαρχουν αυτες οι φωνες, δεν σημαινει οτι ειναι και καθολικα αποδεκτες ή, πολυ περοσσοτερο, οτι μεταφραζονται σε ποινολογικο policy. Το "παγιες αποψεις και κλισε" δεν ξερω τι σημαινει κατ'εσενα. Ισως εννοεις στερεοτυπα, ισως παραφραζεις την εννοια του labelling? Σε καθε περιπτωση, και τουλαχιστον στις δυτικες κοινωνιες, η κλοπη ειναι κολασιμο αδικημα και το αν υπαρχουν ή οχι ελαφρυντικα προσμετραται στην δικη και οχι στον χρακτηρισμο της πραξης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως υπάρχει αιώνια "συμπαντική δικαιοσύνη", την οποία οι άνθρωποι αδυνατούν να κατανοήσουν και γι΄αυτό την ονομάζουν "τύχη";
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι τυχαίο που η κοπέλλα γεννήθηκε σε τόπο και συνθήκες που της επιτρέπουν να απολαμβάνει ζωή, τροφή, εργασία, εκπαίδευση, κ.λπ ενώ ο άραβας κλεφτάκος βρέθηκε να αντιμετωπίζει απάνθρωπες συνθήκες ζωής; Είναι τυχαίο που πήραν τη δική της τσάντα και όχι κάποιου άλλου;
Μήπως, αν, παρά τις αντιξοότητες, ο δυστυχής άραβας καταφέρει να τηρήσει το συμπαντικό νόμο "ου κλέψεις", θα ανταμοιφθεί και θα βρεθεί κάποτε στη θέση της κοπέλλας;
Μήπως, αν, οργισμένη και εκδικητική, η κοπέλλα τον χτυπήσει με το αυτοκίνητό της, θα βρεθεί κάποτε στη θέση του;
Μήπως λοιπόν, πέρα από κοινωνικές ή πολιτικές συνθήκες, όλα κρίνονται σε ατομικό επίπεδο και το σύμπαν αποδίδει στον καθένα αυτά που του αξίζουν στην αιωνιότητα;
Αναρωτιέμαι...
εγώ ξέρω ότι ο athensville είναι ένας άθλιος προβοκάτορας που όποτε θέλει να τονώσει το blog πετάει ένα θέμα με ομόνοια-μετανάστες-ναρκομανείς και κουλτουριάρικα διλήμματα και γίνεται χαμός! ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήπέρα όμως από την πλάκα είναι μάλλον προφανές ότι ο καθένας μας βιώνει και κρίνει τα γεγονότα με το πως του έρθουν του ιδίου και μέχρι ποιο σημείο δοκιμάζονται οι αντοχές του ένθεν και ένθεν...
το θλιβερό αυτής της κοινωνίας πλέον είναι η αδιαφορία που δείχνει στην έννοια Νόμος... η κοινωνία που γέννησε την δημοκρατία-νομοθεσία-ανάρτηση του Νόμου ως κοινωνικού συμβολαίου πλέον έχει βαφτίσει τα πάντα καταπίεση και αναλγησία και χούντα και καπιταλισμό... αλλά και την καταπάτηση όλων των κανόνων μαγκιά, καουμποϊλίκι, θάρρος, κοινωνικό αγώνα και ό,τι άλλη μπούρδα υπάρχει...
πλέον δεν τηρούνται ούτε τα προσχήματα, έτσι για το φαίνεσθαι ρε γαμώτο...και το μόνο που μένει είναι ατέρμονες κουβέντες σαν την παρούσα και την κάθε παρούσα: έκλεψε ο μαροκινός? ναι, αλλά τι να του πεις που ο εφοριακός βούτηξε 8 εκ. και όλοι εκαναν τις πάπιες, ναι αλλά αυτόν κοιτάς, για δες τον βουλευτή χ που έχει 178 εκ., σιγά μην δω αυτόν, ο εφοπλιστής ψ ξέπλυνε, λένε, 500 εκ. στην ελβετία... για να καταλήξουμε όμως ότι η ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει και αμερικανοί δεν θα γίνουμε κι ας μας κυνηγάνε οι εβραίοι και οι μασόνοι τα τελευταία 3000 χρόνια...
πως λοιπόν να προσπαθήσεις να τραβήξεις κάποιες γραμμές? δεν γίνεται! και μετά, μέσα την παράνοια που γεννιέται αρχίζουν οι συμψηφισμοί: έκλεψε: 100%, - 10% επειδή ήταν απελπισμένος, +2,5% επειδή η κοπέλα ήταν ανυπεράσπιστη, -19,7% επειδή ο λαθρέμπορος που τον έφερε ήταν αδίστακτος, +13% επειδή το smart είναι status κατινιάς, - 32% για τα παιδιά του που πεινάνε, ..., ... 48,76% ένοχος!
..και βάσει στατιστικών, μέχρι να γράψω αυτό το κατεβατό σημειώθηκαν 55 οργασμοί σε όλη την ελλάδα... φτου! εγώ που ήμουν???
:-)
Πως σου φαίνεται απ' το μπλογκ, δεν κυκλοφορώ έξω;
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι πολύ θεμιτο να την αρπαζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήτωρα τελευταια θελω ενα mac αλλα εχω ξεμεινει.
μηπως σου βρισκεται κανενα;
θα ερθω να το παρω μονος μου.
ετσι ειναι το δικαιο.
Welcome to the Jungle!
Και ο Σταύρος και ο Athensville μιλάνε με στερεότυπα. Το smart είναι ένα πολύ λογικό αμάξι για κάποιον που μένει σε μία πόλη σαν την Αθήνα. Σταύρο τι εννοείς "λυπηρή φτωχή ζωή"; Ένας νέος άνθρωπος που έχει χρήματα να αγοράσει αυτοκίνητο, βενζίνη, ζει λυπηρή, φτωχή ζωή; Μοδάτο το τζιπ στο κέντρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγραψες! Respect :-))
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλες ερωτήσεις. Αν η κοπέλα ΟΝΤΩΣ μένει στο κέντρο τότε σίγουρα ζει λυπηρή ζωή για 10αδες λόγους. Γινονται κλοπές συστηματικά, υπάρχει φόβος να κυκλοφορήσεις μετα τις 10, κυκλοφορούν συμμορίες μικρών και μεγάλων, βρωμιά παντού. Είμαι κι εγω κάτοικος κέντρου, γνωρίζω. Αν είχαμε την επιλογή να φύγουμε, θα είχαμε ήδη φύγει και θα κατεβαίναμε για ψώνια και παγωτάκι μηχανής στην Αιόλου. ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔευτερον, το σμαρτακι είναι λογική επιλογή για κάποιον που εχει τα χρήματα να πάρει ταξί και έχει χρήματα για μεταφορικές πχ. ΙΚΕΑ. Διαφορετικά θα αγόραζε ενα αυτοκίνητο που τα κάνει όλα δηλαδη οικογενειακό οταν χρειάζεται, βαριές μεταφορές οταν χρειάζεται, γρήγορο και άνετο στα ταξίδια. Το smart ΔΕΝ είναι τέτοιο αυτοκίνητο, είναι ενα πολυ καλό μηχανάκι με κουκούλα.
Επίσης, η κατοχή ενος αυτοκινήτου δεν προυποθέτει την αγορά του, τα συγκεκριμένα smart αγοράζονται με 40ε το μήνα για 36 μήνες. Οταν την ξαναπετύχει ο athensville μετά απο 3-4 χρόνια, ας την ρωτήσει αν κατάφερε να ξεπληρώσει το αυτοκίνητο ή της το κλέψανε (ή της το σπάσανε) ενα βράδυ που κοιμότανε στο ειδυλλιακό Αθηναικό κέντρο.
Το σχόλιο με το τζιπ δεν κατάλαβα που ενόχλησε. Εγω απλά ειπα: αν η κοπέλα πράγματι ήθελε κάτι για να πουλήσει μούρη θα αγόραζε κάτι αλλο (πχ. ενα τεράστιο SUV) κι οχι ενα φτηνο smart που έχει και ο τελευταίος εργαζόμενος φοιτητής για λόγους παρκαρισματος και οικονομίας βενζίνης. Για να πουλήσεις μούρη πέρα απο τα 2θεσια mercedes, honda, υπάρχουν και τα Toyota Auris, αλλη κατηγορία ολα αυτα.. Με 2 λόγια, κάποιος που ξέρει απο αυτοκίνητα δεν θα θεωρούσε βολεμένο τον smartακια αλλα τον mercedακια.. ;)
Οσο για τις κλοπές αυτές καθ' αυτές, δικαιολογώ -με την έννοια που αποτύπωσε ο Athensville- μόνο τις κλοπές που γίνονται απο εργάτες ή εργαζόμενους που τους παρακρατήθηκαν τα δεδουλευμένα. Η αλητεία να πληρώνεται με αλητεία. Α, ναι, και τις κλοπές επιβίωσης πχ. ενα ψωμί για να φάω, μια κουβέρτα για να σκεπαστω. Ως εκει..
"....πόσο αθέμιτο είναι να αρπάζει μια τσάντα αυτός που δεν του δόθηκε καμία ευκαίρία στη ζωή, με την κοπέλα που ζει μια μοδάτη ζωή στο σμάρτ; ..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε κάτι τέτοιες λογικές φτάσαμε εδώ που φτάσαμε....
Α... Πληροφοριακά, μετά από 27 χρονιά ζωής στο κέντρο της Αθήνας, αναγκάστηκα να φύγω για... αλλού, γιατί δεν μπορούσα να τριγυρίζω συνέχεια για να συνοδεύω την αδερφή μου στο μετρό μετά τις 10....
Αλλά θα μου πεις... Για να πηγαίνει στο μετρό μετά τις 10... ποιος ξέρει που θα πήγαινε να ξοδέψει τα λεφτά της. Να μην της τα κλέψει ο καθένας, που ζει όπως ζει;
Θα τρελαθούμε στο τέλος!!
Ζω στο κέντρο, σιχαίνομαι τα βαρετά προάστια και δεν επιτρέπω σε κανέναν να συμπεραίνει ότι δεν έχω τη δυνατότητα να φύγω ή ότι ζω μια "λυπηρή" ζωή. Αντίθετα ζω μια γεμάτη ζωή μέσα σε μία ζωντανή πόλη. (όχι σε κάποιο "υπνωτήριο" των προαστίων). Στο Λονδίνο που ταξίδεψα πρόσφατα, οι φίλοι μου που ζούσαν εκεί χρόνια με προέτρεπαν "να προσέχω τη τσάντα μου", όπως σε όλες τις μεγαλουπόλεις. Ποτέ δε φοβήθηκα να κυκλοφορήσω στη γειτονιά μου (Κυψέλη) μετά τις 10 και με πιάνουν τα γέλια όταν ακούω τέτοια πράγματα. Είναι επιλογή μας αν θέλουμε να ζούμε στο φόβο ή να ζούμε τη ζωή μας. Τέλος το smart είναι ένα ιδιαίτερα ακριβό αυτοκίνητο για την κατηγορία του (super mini)!
ΑπάντησηΔιαγραφήAthensville σκέφτηκες ποτέ ότι μπορεί όλη αυτή η στάση απέναντι σε κάποιες ομάδες να είναι επειδή τους έχουμε γνωρίσει από πολύ κοντά και για πολύ καιρό, και όχι επειδή δεν τους ξέρουμε όπως νομίζεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "γεμάτη ζωή μέσα σε μια ζωντανή πόλη" πες το πολλές φορές μπας και το πιστέψεις. Νομίζω εσύ που δεν τολμάς καν να παραδεχτείς την κατάσταση, είσαι σε χειρότερη θέση απ'αυτούς που το ξέρουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ κέντρο μένω και κυκλοφορώ μόνη μου τη νύχτα καμιά φορά και από αντίδραση στο φόβο. Άλλες φορές με ενοχλούν, άλλες όχι. Αλλά όχι και παράδεισος το κέντρο.
Και για το ακριβό σμαρτ τι εννοείς?
Ότι καλά της κάνανε της κοπέλας? Αλλιώς αν απλά ήθελες να μιλήσεις για τιμές αυτοκινήτων να σε ενημερώσει κάποιος ότι δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα.
Με το να επισημαίνεις ότι και αυτοί είναι κανονικοί άνθρωποι υποδηλώνεις καταρχήν ότι υποτιμάς τη νοημοσύνη των υπολοίπων, και την αδυναμία τους να κατανοήσουν ότι οι μετανάστες είναι κανονικοί άνθρωποι και ακριβώς για αυτό το λόγο υποδηλώνεται και η δική σου φαντασιοπληξία ότι μόνο εσύ είσαι ανθρώπινος και κατανοητικός όπως και η φαντασιοπληξία σου για την ποιότητα ζωής στις περιοχές αυτές. Και επειδή παίζει να σε διαβάζουν και άνθρωποι που έχουν ζήσει περισσότερο καιρό όχι απλά στην ίδια περιοχή αλλά παρέα με τους "κανονικούς ανθρώπους", αυτή τη στιγμή γελάω με το πόσο λίγα ξέρεις προς το παρόν. Και επίσης να ξανατονίσω ότι όσον αφορά το αν έχουν ανθρώπινο dna, μην ανυσηχείς συμφωνούμε κι εμείς, δεν είμαστε τόσο ηλίθιοι. Ίσως και πιο γνωστικοί από σένα που μπορούμε να ξεχωρίσουμε ότι ναι μεν είναι κανονικοί άνθρωποι αλλά με διαφορετικές συνήθειες, αρχές, ψυχολογική κατάσταση κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεραστικά
Και κάτι που σκέφτηκα, το οποίο αν πραγματικά είσαι τόσο ζεν, θα καταλάβεις πως το εννοώ.
Και για τις κατσαρίδες στο σπίτι μας τα ίδια λέμε:
"Αυτές φοβούνται περισσότερο από μας"
Χμμ.. Ξερεις καράτε ή απλώς λες μ....ς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα κάνω μια αυθαίρετη υπόθεση: Ο μπαμπάς μένει στο "υπνωτήριο", εσυ μεγάλωσες στο υπνωτήριο αλλά τωρα κάνεις την επανάσταση σου. Μόλις σφίξουν οι ..ρόλοι ομως, θα την κάνουμε για Βούλες και Φιλοθέες με τις πλάτες των υπολοίπων. Πέφτω πολύ έξω; Εγω φιλη μου δεν εχω το περιθώριο να σπαταλήσω ένα εισιτήριο μετρό για Συνταγμα, εσυ πετάγεσαι στο Λονδίνο για τσαι και συμπάθεια. Προφανως και ζούμε άλλες ζωες, δεν έχουμε ολοι το περιθώριο να επιλέξουμε που θα ζήσουμε.
Οσο για το smart, το κουράσαμε. Ενας απλός κουβάς είναι οχι σήμα κατατεθέν ευπορίας, περισσότερο "κοστίζει" ενα τζιν των 250ε, value for money μιλώντας. Το smart εχει 12 χιλιάρικα, τα υπόλοιπα 9-11 χιλ. γιατί καίνε περισσότερο και έχουν μικρότερη παθητική ασφάλεια. Αλλα πάλι οποιος παίρνει ταξί 5 φορές τη μέρα, προφανως δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει ενας μικρός κουβάς για να χωράει παντού.
Προσπαθεί να μας πεί οτι το smart -ένεκα ακριβό αυτοκίνητο (omg!)- είναι δείκτης καλοπέρασης και ευπορίας, οπότε καλά της κάνανε. Σε συνδυασμό οτι κυκλοφορούσε στο ειδυλλιακό κέντρο -γνωστό και ως Piccadilly- είναι φανερό οτι επρόκειτο για την Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη σε νεότερη έκδοση.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Μπορει να ηταν οντως η ΓΑΔ που μετά απο το 1000στο επιτυχημένο λιφτιγκ έγινε αγνώριστη και θα κατέβει για μις γιάνγκ).
Όχι η υπόθεσή σου δεν ευσταθεί! Σε τίποτα όμως, ούτε καν για το Λονδίνο! Με διασκέδασες πάντως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει ρε παιδιά... Δεν χρειάζεται να ξέρει καράτε... Μπορεί και να οπλοφορεί!!!!!!!!! Πάντως, αν ισχύει αυτό, βρήκαμε την μοναδική κοπέλα που τριγυρίζει στο κέντρο της Αθήνας μετά τις 10 το βράδυ και όχι απλά δεν τολμάει να την πειράξει κανείς, αλλά δεν ανησυχεί κιολας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί ευτυχισμένης ζωής στο κέντρο, το νέο περιστατικό εδω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΆγριο έγκλημα στο κέντρο της Αθήνας
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=274187