Μπουζούκια, μίρλα, προκατάληψη!


Το γνωστό κτίριο στη γωνιά Πειραιώς και Ιερά οδού ανοίγει οσονούπω τις πύλες του και έχει ακούσει ήδη τα μύρια: μεγαθήριο, τερατούργημα, έκτρωμα, βλαχό-λας-βέγκας και δε συμμαζεύεται. Τράβηξα λοιπόν φώτο της περιοχής γύρω. Ας τις δούμε και συνεχίζουμε.






Το αριστουργηματικό αυτό περιβάλλον, διαταράσσεται απ' αυτό το κτίριο; Προσβάλει την (ποια;) αισθητική μας; Μοιάζει με φτηνιάρικη και αρπακολατζίδικη επένδυση ένα κτίριο που κατασκευάζεται δύο χρόνια τώρα; Που θα 'χει δικό του μεγάλο πάρκινγκ; Είναι μήπως κατακριτέο γιατί χτίστηκε εξαρχής, με αρχιτεκτονικό σχέδιο και χωρίς αισθητικούς συμβιβασμούς όπως οι γύρω πρώην αποθήκες-νυν μεγάλα μαγαζιά;
Η αλήθεια; Το κτίριο ανήκει σε ιδιοκτήτη νυχτερινών κέντρων και γι' αυτό είναι εξ' ορισμού μιαρό! Έτσι δεν είναι;
Η αλήθεια; Μα πόσο καλύτερη θα 'ταν η Αθήνα, αν οι αποφάσεις γι' αυτήν λαμβάνονταν χωρίς προκαταλήψεις! Έτσι είναι!


Τσ, τσ, τσ, ασέβεια, να κατέβει πάραυτα: το πανό εμποδίζει τον διάλογο των κατοίκων του Κεραμεικού με τον ιερό βράχο.

Σχόλια

  1. Μίρλα, μίρλα, μίρλα. Σ' αυτήν είμαστε εθισμένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη σου πω μιά χαρά "συνδιαλέγεται" το κτήριο με τις σιδεριές με τον περίγυρό του. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το γύρω κτισμένο περιβάλλον θέλει "νοικοκύρεμα" και αναβάθμιση και ας μην αποτελεί "άλλοθι" για νέες κακές κατασκευές (δεν υπαινίσσομαι κάτι για τι κτήριο, για την ταμπέλλα όμως;μήπως θάπρεπε να κατέβει;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μονο που δεν μου αρέσει (και δεν δείχνεις στη φωτογραφία) είναι ότι ακριβώς διπλα είναι η Τεχνόπολη με την οποια το συγκεκριμένο κτίριο δεν κολλάει, μα δεν κολλάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε φορά που τίθεται τέτοιο ζήτημα δεν ξέρω τι να πω...
    Για το ντεκαντάνς της περιοχής; Για τη βρώμα; Για την κακή αισθητική του κάθε έλληνα ξεχωριστά που έχει ως αποτέλεσμα αυτό που βλέπω στις φωτογραφίες;
    Για το Μπάμπη Βωβό;
    Μπαααα θα πω ότι μου αρέσουν οι γερανοί και τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ..γιατι να μην κολλαει? δεν χρειαζεται να ειναι πανομοιοτυπο για να "δεσει" ..
    Συμφωνω απολυτα με το αρθρο, μακαρι να προχωρουν σε τετοιες επενδυσεις οι ιδιοκτητες νυχτερινων μαγαζιων, αναβαθμιζουν την ποιοτητα και την ασφαλεια των παρεχομενων υπηρεσιων..χαλαλι το 400αρι για το μπουκαλι βρε αδελφε!!! τουλαχιστον τα σκας αλλα δεν φοβασαι μην σου πεσει η λαμαρινα στο κεφαλι και ο τσιμεντολιθος στα πλευρα...
    ..Τους αρμοδιους του Υγειονομικου και της Πυροσβεστικης ομως λυπαμαι , που δεν θα παρουν το χαρτζιλικι τους για να κανουν τα στραβα ματια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν πρέπει να ταιριάξει λοιπόν, θα πω ότι μια χαρά ταιριάζει με την Τεχνόπολη. Σιδηροκατασκευή κι αυτό ακολουθεί το στυλ της και κάνουν σετάκι σούπερ. Ασε που δεν είναι βαρύ στην περιοχή, δεδομένης της άπλας.
    Κι ακόμη κι αν δεν ταίριαζε ποιο θα ήταν το λάθος; Μιλάμε για ένα σωστά δομημένο κτίριο μέσα σ' ένα χάος ρημαδιών.

    Εγώ μόνο μπράβο μπορώ να πω στους ανθρώπους που ρίχνουν αβέρτα χρήματα, και σηκώνουν τέτοια κτίρια!

    Το αν δεν συμπαθούμε τους λεφτάδες είναι άλλη υπόθεση, μην το μπλέκουμε παντού. Άλλωστε αυτοί οι καταραμένοι ιδιώτες δεν μας χάρισαν το Ζάππειο, το Πολυτεχνείο και άλλα κτίρια κοσμήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ετσι ετσι!!!
    & να μην μπερδευομαστε που θα γινει μπουζουκοναος..τουλαχιστον θα εχει μια αισθητικη,και ( θελω να πιστεψω ) θα δωσει και καποια οπτικα ερεθισματα στους θαμωνες του, υποσυνειδητα μεν , ωφελιμα δε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1) Δεν έχω ουδέν πρόβλημα με τους ιδιώτες. Ισα ισα που πιστεύω ότι ο,τι έγινε στην Ελλάδα, έγινε με ιδιωτική πρωτοβουλία
    2) Δεν έχω κανένα κόλλημα με τα μπουζούκια. Ένα παραπάνω, ένα παρακάτω, το ίδιο και το αυτό
    2) Το συγκεκριμένο κτίριο είναι ογκώδες κι άσχημο
    3) Ναι θα έπρεπε να δέσει με την Τεχνόπολη και να την αναδεικνύει γιατί δεν έχουμε και πολλά τέτοια κτιριακά συγκροτήματα στην Ελλάδα να μας περισσεύουν
    4) Η λογική του ότι ο περιβάλλον χwρoς είναι χαλια και ο,τι είναι λίγο καλύτερο γίνεται δεκτό, με βρίσκει αντίθετο
    5) Και μια που έφτασα μέχρι εδώ, θα το πω για να ξεδώσω : ναι το Γκάζι, ήταν που ήταν, ήρθε κι έγινε τα τελευταία 3 χρονια

    (Ηρέμησα)

    Καλή σας ημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτή τη λογική των άκρων δεν μπορώ να την καταλάβω. Δηλαδή επειδή όλα τα κτήρια τριγύρω είναι πανάθλια και παρατημένα πρέπει να επικροτούμε οτιδήποτε καινούριο?
    Κι άλλο ένα μπουζουκομάγαζο? Δεν γίνεται να υπάρξει καμία μελέτη σοβαρή και με συνέπειες? Το συγκεκριμένο δεν μου φαίνεται ούτε ωραίο, ούτε άσχημο. Εξάλλου πως να κρίνω αν δεν έχει ολοκληρωθεί? Αλλά κι άλλο ένα μπουζουκομάγαζο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν υπάρχει σχέση του κτηρίου με τα κτήρια της περιοχής, όσον αφορά τον όγκο και τις αναλογίες. Εδώ έχουμε να κάνουμε με τον Δαυίδ και τον Γολιάθ. Αναφορικά με τις χρήσεις, πρέπει να ρυθμισθούν, δεν κτίζουμε οτι θέλουμε, όπου θέλουμε. Το ότι τα γύρω κτήρια δεν είναι καλά και δεν έχουν δηλαδή ταυτότητα, δεν σημαίνει οτι μπορούμε να καννιβαλίζουμε με την υπερβολή. Το κτισμένο περιβάλλον γύρω απο το κτήριο ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ,για να δούμε πως θα ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ και αυτό το νέο κτήριο διασκέδασης...Las Vegas...στο πιο μοντέρνο-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. συμφωνω με τους τρεις παραπανω σχολιαστες και πραγματικα δεν περιμενα ενα τετοιο ποστ απ'αυτο το μπλογκ.
    το ζητουμενο στο γκαζι δεν ειναι νεα, υψηλων προδιαγραφων μεγα-κεντρα διασκεδασης, αλλα πώς θα μπει μια ταξη και καποιοι κανονες σ'αυτο το χαος που ηδη επικρατει στην περιοχη. δηλ ποσο παραπανω μπορει να επιβαρυνθει η πειραιως και η ιερα οδος;
    και ναι, καλο ειναι "οι αποφασεις για την αθηνα να παιρνονται χωρις προκαταληψεις" (που οντως ειναι πολλες), αλλα πρωτιστως να παιρνονται νομιμα, με σχεδιασμο και με μεριμνα για τους πολιτες κι οχι τους επιχειρηματιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...αυτό που δεν μου αρέσει είναι μια τέτοια τεράστια κατασκευή λίγα μόλις μέτρα από τον σπουδαίο χώρο του αρχαίου νεκροταφείου...αλλά θα μου πεις πάνω στο αρχαίο νεκροταφείο έχει χτιστεί ένας τεράστιος ακαλαίσθητος χριστιανικός ναός από τσιμέντο...επίσης μπροστά από αυτό το μαγαζί στη γωνία Πειραιώς και Ιεράς οδού νομίζω θα φτιαχτεί και πάρκινγκ του μετρό, γιατί το οικόπεδο ανήκει στο δήμο Αθηναίων ή παραχωρήθηκε από αυτόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. • Κάποιοι προτιμούν να διασκεδάζουν στα μπουζούκια και υπάρχουν τα αντίστοιχα μαγαζιά. Ας το δεχτούμε εκτός αν τα απαγορεύσουμε και επιβάλουμε στους άλλους την άποψή μας.
    Κι επίσης αυτά τα μπουζούκια προτιμώ να στεγάζονται σε ένα τέτοιο κτίριο παρά να παρκάρουν πάνω στις νησίδες της Ιεράς Οδού.

    • Ναι τα γύρω κτίρια είναι πανάθλια, βλέπεις κάτι άλλο; οχι, αλλα εμαθες να μη το λες. :-P
    • Το κτίριο δεν είναι Γολιάθ. Αν είναι, να ρίξουμε τότε και τις δεξαμενές στο Γκάζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ κατ άρχήν με τη λογική ότι η πολλή μίρλα και αμπελοφιλοσοφία καταλήγει να είναι εμποδιο για οποιαδήποτε νέα προσπάθεια. Πραγματικά στην Ελλάδα πολύ εύκολα γκρινιάζουμε. Όμως δεν γίνεαι να περνάμε και στο απέναντι άκρο έτσι απλά κ βεβιασμένα. Από προηγούμενα ποστ σου κατάλαβα ότι ενδιαφέρεσαι να επιστρέψει ο κάτοικος στο κέντρο της πόλης. Προφανώς υπάχει ζήτηση για μπουζουκομάγαζα κ αυτό δεν μπορώ να το αρνηθώ. Ζούμε όμως την τυραννία του μπουζουκομάγαζου αγαπητέ άθενσβιλ, ειδικά στην περιοχή της Ιεράς Οδού. Τα μεγάλα τζιπ πάντα θα παρκάρουν στις νησίδες. Και οι ξανθές κυρίες με τους άξεστους συνοδούς τους πάντα θα σπρώχνουν οποιονδήποτε δεν συμμερίζεται το λάηφστάηλ τους στο οδόστρωμα. Προκατάληψη? Μπορεί. Ας δούμε πως θα εξελιχτεί η υπόθεση. Μερικές φορές δεν μιλάμε απλώς για θέματα αισθητικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δείτε την κατάντια στου Ψυρρή. Πιστεύει κανείς ότι δεν θα έχει την ίδια τύχη και το Γκάζι; Άλλη μια Ντίσνεϊλαντ της διασκέδασης με ημερομηνία λήξης. Ας πετάξουμε ένα πανέρι λουλούδια για να το γιορτάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατ αρχήν να σου πω οτι με το header με τις κουκλες συγκινήθηκα... ολα αυτα τα απλά, παλιομοδίτικα παιχνίδια μου θυμίζουν την παιδική μου ηλικία... είμαι και πολύ μακρυα απο την Αθήνα και μου ήρθε κάπως γιατι εδω που είμαι δεν τα βλέπω αυτά... οπότε ευχαριστώ που μου τα θύμισες.

    ερώτηση/απορία: τώρα με την κρίση (που θα εχει διάρκεια και δεν ξεμπερδεύουμε εύκολα), θα τρέχει ο κόσμος στα μπουζούκια;;; πόσα άτομα θα χωράει αυτός ο χώρος; περιμένουν οτι θα γεμίζει δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. παιδιά συγνώμη ποιός σας είπε ότι το συγκεκριμένο κτήριο είναι μπουζουκλερί? Η αφίσα βρίσκεται εκεί απλά γιατί είναι ξέμπαρκος ο χώρος όπως και πρίν λίγο καιρό υπήρχε αφίσα του Μητροπάνου με την Πέγκυ Ζήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάλλον έκανα λάθος τότε. Απλώς βλέπω καθημερινά τη φάτσα του Πλούταρχου και υπέθεσα ότι κάτι τέτοιο θα γίνει. Ξέρεις ποιά θα είναι η χρήση του? Ξαναλέω ότι δεν θέλω να είμαι απο αυτούς που βγάζουν εύκολα συμπεράσματα. Μ΄έχει κουράσει αυτή η γαΐδουριά των συμπολιτών μου. Καλή συνέχεια στο μπλογκ σου. Κανείς δε θέλει να σε φιμώσει, ούτε να σε θυμώσει. Ο διάλογος έχει κανόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ενα μεγαθήριο σχεδιάζει στη γωνία Πειραιώς και Ιεράς Οδού ο Ηλίας Μαροσούλης (αίθουσες συναυλιών, εστιατόρια, καφέ κ.ά.), αλλά αυτό θα λειτουργήσει από του χρόνου.

    http://www.ekathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_12_13/09/2009_328794

    οπότε δεν θα είναι μπουζουκλερί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. οκ ομολογω δεν διαβασα ακομα ολα τα σχολια αλλα το προβλημα με το κουτι αυτο ειναι οτι ειναι τεραστιου ογκου σχετικα με οτιδηποτε υπαρχει δίπλα (η τεχνοπολη και η γύρω περιοχή εχει σχετικά λιγα κτηρια ψηλά). Αν το δεις απομονωμένο δεν υπαρχει προβλημα αν το δεις σαν συνολο δεν κολλαει...

    Φυσικα αυτο αποτελει δηλωση και μιας διαδεδομενης παθογενειας και ισοπεδωσης στην αθήνα, αμ σε γειτονια χτιζεις μπορεις να βγαλεις 8 οροφους αμ στο κέντρο διοικητικο κτηριο μνημειωδους αρχιτεκτονικης χτίζεις, ξανα 8 οροφους θα βγαλεις - με λίγα λογια επιτρεψτε επιτελους τους ουρανοξυστες σε επιλεγμενα σημεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @tks
    για το αρχιτεκτονικό-αισθητικό, και για το πώς εντάσσεται στον αστικό ιστό θα μπορούσαμε να πούμε πάααρα πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μ΄αυτά και με μ΄αυτά μπορούμε να ξαναπούμε ότι ΄΄έχουμε το περιβάλλον που μας αξίζει΄΄…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Διόρθωση
    ΄΄Μ΄αυτά και με μ΄αυτά μπορούμε να ξαναπούμε ότι ΄΄έχουμε το δομημένο περιβάλλον που μας αξίζει΄΄…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Athensville, η λογική σου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
    Η γνώμη μου:
    1. σε μια πόλη δεν είναι όλα τα κτήρια αριστουργήματα της αρχιτεκτονικής. Υπάρχουν και μέτρια κτήρια που δεν προσβάλλουν όμως την αισθητική. Το εν λόγω κτήριο είναι πιο προσβλητικό από την γύρω αθλιότητα;
    2. το (ρατσιστικό) μένος για τα μπουζούκια: δόξα το Θεώ, η Αθήνα έχει εκατοντάδες θέατρα, εκατοντάδες μουσικές σκηνές, εκατοντάδες κινηματογράφους, εκατοντάδες μπαράκια. Όποιος δεν γουστάρει μπουζούκι, έχει χίλια δυο εναλλακτικές (και στο κάτω-κάτω, ο Μητροπάνος εμένα δεν με προσβάλλει, τον λατρεύω!).
    3. το αρχιτεκτονικό "χάος" της Αθήνας έχει κάτι που το θεωρώ πολύ σημαντικό: την ποικιλία και την πολυμορφία, που σε κρατάει σε συνεχή εγρήγορση και δεν σε καθησυχάζει όπως γίνεται με τις πόλεις-μουσεία (με αυτή την έννοια, η Αθήνα είναι πιο κοντά στη Νέα Υόρκη παρά στη Ρώμη). Η Τεχνόπολις δίπλα στο "μεγαθήριο" (και αυτός ο όρος σηκώνει συζήτηση: πρέπει να είναι όλα χαμηλά και ταπεινά;) είναι μέρος της πολυμορφίας αυτής που υπό τις κατάλληλες προϋποθέσεις δίνει πολύ καλά αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΑΣ ΜΗΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ "ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΟΜΑΓΑΖΑ", ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ, Ο ΟΓΚΟΣ, ΤΟ ΥΨΟΣ, ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ,ΟΙ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΚΤΙΣΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΑΣ ΤΟ ΔΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. στεφανος αλεξιουΜαρτίου 19, 2010 12:11 π.μ.

    to sigkekrimeno ktirio tha mporouse na xtistei aneta ena tetragono pio kato ligo prin tis grammes tou trenu kai na tan mia xara... edo pou xtistike einai athlio...oxi logo tis opoias akoma agnostis eikonas pou tha exei sto teliko tou stadio os ktirio alla giati poly apla: OTAN EISAI STI GONIA IERAS KAI PEIREOS KAI EXEIS DIPLA SOU EITE TO PRASINO TOU KERAMEIKOU, EITE TIN AKROPOLI ME TO METRO TIS, EITE POLYKATIKIES ME XAMILO SYNTELESTI DOMISIS EITE TI TEXNOPOLI MOU NAI MEN EXEI OGKOUS ALLA LOGO TON SIDIROKATASKEYON EINAI "AERINOI" KAI OXI PNIGIROI.....
    ....
    ...TOTE POLY APLA O GOLIATH OSO OMORFOS KAI NA NAI OSAN KOLOSSOS TIS RODOU... DEN KOLLAEI.... OPOS DE KOLLAEI TO XILTON EKEI POU XTISTIKE...OPOS DE KOLLANE TOSES ALLES MONTERNIES KAI KALA POU DEN EXOUN ORAMA... STIN OUSIA ANTI NA SEVASTEI TI TEXNOPOLI EINAI SAN NA PAEI NA TIN FAEI (MAZI ME TO EKTROMA STI PEIREOS ME TI GKRI PROSOPSI-KOUTI KAI TIN PETRINI-KITS PLATI....

    ATHENSVILLE EXO TAKSIDEPSEI SE POLLES EYROPAIKES PROTEYOUSES, STIN INDIA, ALLA KAI SE POLLES ELLINIKES POLEIS....PANTOU EIDA ASXIMA KAI OMORFA KTIRIA.... STOLIDIA KAI SKOUPIDIA.... ALLA STIN ATHINA (STIS PERIOXES APO 70 K META, KAI KYRIOS 90 KAI META) EIDA MIA ADIAFORIA MIA KITSATI ANTILIPSI TIS NEOTERIKOTITAS KAI MIA ASYNEXEIA XRONIKA KAI AISTHITIKA KAI KTIRIOLOGIKA ME TO GYRO PERIVALLON...

    ayti ti periodo eimai sti ksanthi gia ligous mines.... an erxosoun os edo tha vlepes mia yperoxi palia poli aporroia oikonomikis anthisis alla kai mia sygxroni poli me megathiria emporika kenta pou ensomatonontai aneta sto perivallonta xoro, den ton kanivallizoun, alla sunyparxoun mazi tou.... I KALI ARXITEKTONIKI EINAI AYTI POY PERNAS APO DIPLA TIS KAI DEN THN PROSEXEIS...ALLA TAYTOXRONA NIOTHEIS POS KATI SE KANEI NIA NIOSEIS LIGO PIO OMORFA...KOITAS GYRO SOU APORRIMENOS...KAI TSOUP...PROSEXEIS OTI TELIKA ITAN TO KTIRIO DIPLA SOU POU TA KANE OLA ORAIA.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. στεφανος αλεξιουΜαρτίου 19, 2010 12:25 π.μ.

    αλλα δυστυχως το γκαζι ειναι δυτικο ακρο της αθηνας...το φτωχοτερο διαμερισμα της.... συνορευει με δυτικα προαστια.... και ως γνωστον στα δυτικα προαστια κυριαρχει η αντιληψη LESS IS WORSE.... ειναι σαν τις γκομενες...μαυροντυμενες με σετ: ξεκωλο-ξωβυζο-ξωπλατο και μαλι κομμοτηριου για να ιδρωνει με χαρη οταν θα "διασκεδαζει". η νοοτροπια δειχνομαι οσο μπορω γιατι δεν εχω τι να δειξω.......αυτη η νοοτροπια επικρατει και στα οικηματα..... δυστυχως μπορει να οραματιζονται οικιστικη αναπτυξη στην ιερα οδο και στο μπουρναζι αλλα παντα θα κατοικειται απο τους ιδιους κατοικους...

    δυστυχως η αρχιτεκτονικη ειναι το πιο απεριφραστο δειγμα οικονομικης σταθμης.... δειτε το ψυχικο, το κολωνακι και μετα πατε στις φτωχες συνοικιες.....και το γκαζι ειναι μια φτωχη συνοικια με νεοπλουτους εποικους.... αρα το προβλημα δεν ειναι το ιδιοτικο χρημα που εχτισε πχ ωνασσειο, σπιτι τεχνων ιδρυματος ωναση, ελληνικο κοσμο, εθνικη ασφαλιστικη, σταδιο ΟΑΚΑ (με ενα μικρο ερωτηματικο αν δει κανεισ ποσο καλυτερα εχει φτιαξει ο ισπανοσ) κτλ κτλ κτλ.....αλλα το γεγονος οτι το ιδιοτικο χρημα τσιγουνευεται να τα δοσει σε μια φτωχη και φτηνιαρα περιοχη....

    σαν να χεις μια φτηνιαρα γκομενα και να της παιρνεις μαιμου λουι βιττον και μια επισημη ακριβαναθρεμμενη και να της αγοραζεις αυθεντικα κομματια (που δεν εχουν προλαβει να βγουν σε απομιμιση)

    (ελπιζω ο παραληλισμος να ναι σαφης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κυριε Αλεξίου θα σε συγχωρέσετε για την αγενή εισαγωγή μου αλλα ειστε παντελώς ασχετος!

    Η Ιερα Οδος και το Μπουρνάζι απέχουν χιλιόμετρα μεταξύ τους, κι οσο κι αν θελω να συμφωνήσω για την κουλτούρα του κομμωτηρίου (κι οχι κομμοτηριου), με αφήνετε αφωνο οταν αναγκάζομαι να διαβάσω ενα κείμενο γεματο ορθογραφικά και λογικά λάθη.

    Η ποιότητα των εγγενων κατοίκων της περιοχής της Ιεράς Οδου, της Πειραιώς και του Κέντρου της Αθήνας απέχει παρασάγγας απο οσους συναντήσατε στο Μπουρνάζι και τα Λιόσια που ενδεχομένως επισκεφτήκατε. Οπως και στο Κολωνάκι και το Ψυχικο δεν κατοικούν κυριες με γούνες και 100 σκουλαρίκια. Αυτα ειναι ιδεοληψίες παλιάς κοπής και χρειάζεστε ανανέωση και επιμόρφωση της κοινωνικής κατάστασης της πρωτεύουσας.

    Δευτερον, τα ορια του Δήμου Αθηναίων ειναι πέρα απο τις γραμμές του ΟΣΕ που θέσατε ως δυτικό ακρο της Αθήνας, φτάνουν ως τον Κηφισό. Απο εκει και πέρα οι περιοχές λέγονται "Δυτικά Προάστεια". Μιλάμε για μια απόσταση χιλιομέτρων!

    Τρίτον, η περιοχή του Γκαζι (Γκαζοχώρι) κατοικούταν κυριως απο τσιγγάνους που μετοίκησαν σε ετοιμόρροπα χαμόσπιτα πολυ αργά, μετα το κλείσιμο του Γκαζιου (της εταιρίας). Ελάχιστοι παλιοι Αθηναίοι εχουν απομείνει. Η περιοχή βολεύει τα συμφέροντα ορισμένων και γι'αυτο αξιοποιήθηκε" προς οφελος τους.

    Η προσπάθεια επέκτασης των μπουζουκομάγαζων στην Πειραιως εγινε διοτι η περιοχή εξυπηρετείται απο Ηλεκτρικό (Πετράλωνα) και τα μαγαζια που εγιναν απο την απέναντι οχθη (δεξιά κατεβαίνοντας) ανήκουν στον ΤΑΥΡΟ και οχι στο Δημο Αθηναιων, με διαφορετικους συντελεστες, ελεγκτικούς μηχανισμούς και τέλη. Η περιοχή των Κατω Πετραλώνων αν και επιβαρύνεται ιδιαίτερα απο την οχλήση των θαμωνων και των αυτοκινήτων τους, αντιστέκται και δεν αδείαζει οπως εγινε στου Ψυρρή και στο Γκάζι. Πως θα γινόταν αλλωστε οταν μιλάμε για πολυκατοικίες 4-7 ορόφων με πυκνή δόμηση.

    Για ολα τα παραπανω η περιοχή στο Γκάζι και η νεες "πίατσες" που θα ανοίξουν πιο κάτω απο την Πειραιως, κοντα στα σφαγεία, θα ειναι η λύση για τους μαγαζάτορες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τωρα στεφανε αυτα τα λες για να μας πεθανεις στα γελια μαλλον, αν παντως απο προσωπικα συμπλεγματα ολα αυτα δεν γελαμε.

    Τα πραγματα ειναι απλα τα δυτικα προαστια εχουν συντελεστη δομησης 100 το ψυχικο ειχε και θα εχει 10. Ως πρωην κατοικος δυτικων προαστιων οπως λες θα επρεπε να κατηγορω τους διαμενοντες στο ψυχικο που βαλαν στην γειτονια μου το συντελεστη στο 100 η τους κατοικους τους που δεν εχουν μεσα να προστατευσουν τους εαυτους τους απο ενα συντελεστη δομησης 100?
    Στεφανε γενικα διαβαζω ενα θλιβερο σχολιο και προτεινω απλα πηγαινε για shopping therapy στο Mall και μη κατεβαινεις στο κεντρο γιατι ειναι βρωμικα επικυνδυνα και φυσικα κατω και απο το νοητο συνορο των αμπελοκηπων.

    Και αν μας φταιει η κακογουστια στα σκυλαδικα στο γκαζι (εμενα μου φταιει) το προβλημα δεν ειναι οτι πανε και τα σπανε των δυτικων προαστιων αλλα οτι ακριβως στο ιδιο μερος πανε και τα σπανε οι """ελιτ""" μας - αστα να πανε.

    τα μπουζουκια δεν ειναι συμπτωμα μιας αμορφωτης μαζας αλλα μιας αμορφωτης ελιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. οπως και ολης της ασχημιας και της δηθενιας (ακομα περισσοτερο αρχιτεκτονικης) που μας περιβαλλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι σε "καλές" περιοχές βλέπεις νεόκτιστα ωραία σπίτια και πολυκατοικίες ανεξαρτήτως συντελεστή και στις "δυτικές" τέρατα. Δυστυχώς αν δεν έχεις πρόσβαση στο καλάισθητο, θα ανακυκλώσεις το φτηνιάρικο, ακόμα και μετακομίσεις στις αναπτυσσόμενες οικιστικά περιοχές προάστεια, και αυτό είναι γεγονός, όπου και αν έχεις μεγαλώσει. Ετσι και αλλιώς η Αθήνα διακρίνεται για τον επαρχιωτισμό και την αισθητική της βαρβαρότητα, είτε πας για καφέ στο Μπουρνάζι, είτε ανεβαίνεις την Κηφισίας και περνάς από τα Babis Vovos, και το Mall. Eίτε "διασκεδάζεις" στο Κεφαλάρι, είτε στην Ιερά Οδό, και στην Καρύτση. Αν δεν μπορείς να πάρεις την πρωτότυπη Vuitton, καλό είναι να μείνεις στην Zara.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. w#t@$f???
    και αλλους που την βρήκαν με το ψυχη στο στομα πέσαμε; παρτε ενα λινκ εδώ και εδώ να περασετε την ωρα σας.

    Αν και η συζητησση μπορει να συνεχιστει μονο σε επιπεδο υπο-κομωτηριου με βαση το σκεπτικο και τα επιχειρηματα που διαβαζω (καποιος εβρισε καποιον σε καποιο φαναρι σε καμια π.ραλλη μηπως και τα εχουμε ετσι μαζεμενα?) να δεχτω οτι μπορει να δεις περισσοτερο καλαισθητο γκρι σε γαλαζιο και κανενα εξωστη ωραιο (πριν απο καποια χρονια βεβαια μπορουσες να δεις εξισου ωραιες γειτονιες και προς δυτικα) αλλα το ζητημα ειναι οτι ο ελληνας ανεξαρτητως γεωγραφικής κατευθυνσης προαστιων μενει σε ενα δημοσιο περιβαλλον τραγικο (υποδομες σε αναπτυσομενα προαστια??? χα χα μεσα στις τρυπες ειναι ολοι οι δρομοι, δημοσιως φωτισμος??? - αντε ρε μπλεξαμε και με χαλανδριωτες τωρα κοιτα τι παθαμε..) και σε ενα διαμερισμα υψους 2.8 (ακριβως λογω συντελεστη δομησης) που οσο και γκρι και λοφτ και να ειναι παραμενει 2.8.

    Ακομα και οι καλες μας ας πουμε περιοχες εχουν καταφερει να αποκοπουν απο την θαλασσα, μονο εδω θα μπορουσαμε να το καταφερναμε αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ας με παραπέμψει κάποιος σε ένα στολίδι αρχιτεκτονικής, στο Αιγάλεω, και το Περιστέρι ΑΛΛΑ και στα Μεσόγεια καιτην Κάντζα (aka αναπτυσσόμενες περιοχές) και ανταλλάσω την πρωτότυπη Vuitton μου με μαϊμού τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. προφανως κανουμε πλακα αλλα χαρην της συζήτησης μπορω να παραπεμψω στο θεαμα της πλατειας συνταγματος με την ντουζινα παρανομα στο πεζοδρομιο παρκαρισμενες φιμε mercedes (ξαφνικα η αποσταση απο σκυλαδικο του μπουρναζιου σε ορους σεβασμου στους νομους, τον δημοσιο χωρο μπλα μπλα μοιαζει μηδενικη) η στο γεματο doggy poops κεντρο πεζοδρομιο 50m εξω απο μνημειωδες κτηριο της ελληνικης μοντερνας αρχιτεκτονικης στην περιοχη γνωστη στις αγγελιες ως "ανακτορα" για να σου αποδειξω οτι η μοναδικη σχεση των ελληνικων ελιτ (με τις οποιες συνδεεται το καλο γουστο και μια αποδεκτη αρχιτεκτονικη παραγωγη όπως το θετεις) με οποιαδηποτε μορφης ποιοτητα ειναι πιθανως η πρωτοτυπη vuitton σου και τιποτα παραπανω.

    απο την αλλη εδω που τα λεμε τι σε νοιαζει εσενα αν εισαι στη μ.βρεταννια με την τζουλια πχ, την μερσεντες αποκατω παρανομα παρκαρισμενη (αν ηταν νομιμα σε κανενα υπογειο παρκινγ ποιος ο λογος - ναι ρε παρανομουμε) και 50μ απο το πολιτικο σου γραφειο δεν μπορεις να περπατησεις απο το σκ$τ0.

    η απλα θα μπορουσα να παραπεμψω σε αρθρο στην Κ (βρες το εσυ) που λεει περιπου τα παραπανω για να δεις οτι δεν εχεις βρει καλο γουστο στο ψυχικο αλλα μαλλον μια προσομοιωση καλου γουστου, οσο η λ.β. σου ειναι simulacrum τσαντας.

    η χωρις να αποσπομαστε ας μιλησουμε για την ιδιωτικη παραγωγη σε γραφεια και εργασιακους χωρους (κατεξοχην πεδιο δοξης λαμπρο για αρχιτεκτονικη υψηλου επιπεδου) - περα απο το κτηριο του γραφειου δοξιαδη (και αυτο πριν απο 50 χρονια) δεν βλεπω κατι που να μπορει να σταθει περα απο μακετα μεσα στο actual γύρω απο αυτά δομημενο περιβαλλον lately.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. στεφανος αλεξιουΜαρτίου 20, 2010 12:50 π.μ.

    wx.... κατ αρχην χαλαρωστε... το φοβομουν οτι θα παρεξηγηθω... ανοιξα τους ασκους του αιολου αθελα μου...επρεπε να μαι πιο προσεκτικος στο τροπο γραφης μου.

    1. τα ορθογραφικα οφειλονται στο οτι δεν ειμαι εξοικειωμενος στο πληκτρολογιο και βαριεμαι να διορθωνω... πολυ επιφανειακο να κρινεις τα γραμματα αντι να περιοριστεις στις λεξεις...(εξαλλου στο διαγωνισμο ορθογραφιας στο...... φεησμπουκ (ντοινγκ) βγηκα πρωτος! αμε! μπουαχαχα)

    κυριε liquid place....: σαφως και εχω συναναστραφει με ατομα απο ολα τα προαστια..και εχω επιγνωση οτι αυτο που περιεγραψα ειναι απλα αναπαραγωγη ενος στερεοτυπου (ως ενα βαθμο ομως)... δε θελω να αναπτυξω εδω την θεωρια μου περι του πως επιδρα ο κοινωνικος περυγυρος στα γουστα σου (γιατι φιλοξενειται η γνωμη μου και δεν ειναι δικο μου το μπλογκ).... εχω πληρη επιγνωση της ιστοριας της καθε αθηναικης περιοχης, εχω πληρη επιγνωση των οριων του δημου αθηναιων, εχω πληρη επιγνωση του καθε δημοτικου διαμερισματος...για την ακριβεια εχω χαρτογραφησει καθε παραμικρη περιοχη του δημου αθηναιων συμφωνα με το ποσο παει το μαλλι στις αντικειμενικες (δειγμα της αγορας, αλλα με σαφως μεγαλες αποκλεισεις) και γιατι? γιατι εψαχνα σπιτι και εκανα επι ενα χρονο ερευνα αγορας σε καθε περιοχη του δημου αθηναιων, γιατι αγαπαω την Αθηνα και ελπιζω στον εκπολιτισμο της... οποιος ασχοληθει εστω και λιγο θα δει οτι οσο και να θελουμε να τα δουμε πολιτικως ορθα υπαρχουν ανισοτητες σε οικονομικη βαση τουλαχιστον και στα χρηματα που δαπανονται για την καθε περιοχη. Ειτε απο τους κατασκευαστες ειτε απο τους Δημους. ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΙΝΕΙ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 3 ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΠΧ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΑΕΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ......

    Η ατυχης αναφορα μου στα ΔΠ ειχε να κανει με το τροπο διασκεδασης.... τα λαικα στρωματα εχουν ευκολοτερη προσβαση στη περιοχη του ιστορικου κεντρου και του γκαζιου απο οτι στο κολωνακι... αυτο σημαινει οτι θα μεταφερουν τις συνηθειες τους στην αγορα διασκεδασης οποτε αναγκαστικα θα δουμε μαγαζια που ειναι πιο ευτελη (γιατι ενας χιπστερ των ΒΠ δε θα "καταδεχτει" να παει σε "δευτερο" μαγαζι...γι αυτο και οι "ΒΠ/μιμοι των ΒΠ" ηταν οι πρωτοι που εφυγαν απο το γκαζι οταν επηλθε κορεσμος μαγαζιων..... Προσωπικα διασκεδαζω σε καθε γωνια του λεκανοπεδιου αρκει να ειναι αυθεντικη και να μην μιμειται... και εχω παει τοσο σε αυτα που κοροιδεψα χτες (κιτσατες γκομενες, τραπεζια-πιστα, ελαφροτητα αναγκαια ενιοτε) οσο και στα αλλα τα καθως πρεπει, τα κυριλατα η και σε καποια αλλα "εναλλακτικα"... ολα ειναι απαραιτητα στην Αθηνα....

    το τριτο διαμερισμα ξεκιναει απο την πειραιως και ληγει στον κηφισσο...αυτο εννοουσα συνορευει με τα δυτικα προαστια....και ο ταυρος στα δυτικα ανηκει φιλτατε... σε μια αδρη κατηγοριοποιηση παντα...

    γιατι πρεπει ενα κεντρο διασκεδασης που θα πας να δειχτεις (οπως ειπα και χτες) και αρα θα πας με το καλογυαλισμενο σου αυτοκινητο (ειτε ειναι κυριλατο ειτε πειραγμενο με μπλε φωτα) και αρα χρειαζεται παρκινγκ να υπαρχει τοσο κεντρικα και οχι λιγο πιο εξω, η λιγο πιο κοντα σε αυτοκινητοδρομους????? αλλα πες οτι γινεται...γιατι να μην ειναι με ορους ομαλης ενταξης με τα γυρω κτηρια (και επειδη στο γκαζι δεν υπαρχουν κτηρια, γιατι να μην εχει προηγηθει μια πολεοδομικη μελετη προτου δοθουν αδειες για μεγαλα κτηρια, πριν να καθοριστουν οι οροι δομησης?????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. στεφανος αλεξιουΜαρτίου 20, 2010 1:07 π.μ.

    και τωρα στον τκς...

    προφανως και υπερβαλλω σε οσα γραφω προκειμενου να γινω παραστατικος. αλλα μαλλον εγινα δυσκαταληπτος.

    προφανως το προβλημα ειναι οχι η φτωχεια η ο πλουτος αλλα το κακεκτυπο και η αποτυχημενη μιμιση. αυτο που ηθελα να πω κανοντας το διαχωρισμο σε προαστια ειναι οτι στα κλασσικα ακριβα προαστια επεσε χρημα και γι αυτο ζεις ανετα μεσα σε αυτα.... νιοθεις ομορφα στη φιλοθεη στη νεα σμυρνη στο παλαιο ψυχικο, στο κεφαλαρι... αντιθετα νιοθεις την προχειροτητα στον αγιο στεφανο, στο περιστερι, αλλα και σε σημεια της γλυφαδας.... ποσα εκτρωματα ειδατε εσεις στο κολωνακι και ποσα στο κολωνο? αυτο που θελω να πω ειναι οτι σε οσες περιοχες επεσε χρημα παλια εχουν μια διαχρονικη ομορφια... αντιθετα στις λαικες περιοχες αντι να υπαρχει μια βασικη υποδομη, οι εργολαωοι στη προσπαθεια να ακολουθησουν το παλμο των κατοικων που (καλως οι κακως οσο πιο φτωχος εισαι τοσο πιο εντονα εκφραζεσαι σε επιπεδο μαζικης θεωρησης παντα) ειναι πιο "πλουραλιστες" και φανταχτεροι στις προτιμισεις.... γεμισαν το χαιδαρι με πολυκατοικιες τουρτες....

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΟΛΥΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΩ...ΔΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΟΙΚΙΣΤΙΚΑ Η ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ Λ.Α. ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕ.... ΟΣΟ ΠΙΟ ψΗΛΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΤΟΣΟ ΠΙΟ "ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ- ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ" ΗΤΑΝ....

    ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ....ΟΤΑΝ ΛΕΟ ΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑ... ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ... ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΤΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΝΕΟΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΣΙΑΣ...... ΤΕΛΕΙΑ....

    αρα μεγαλυτερη πληγη ειναι οι νεοπλουτοι που ζουν σε καμμενα οικοπεδα και λεηλατουν τα σαββατοβραδα το κεντρο της πολης παρα οι λαικοι τυποι που στο κατω κατω συνηθως συχναζουν στη περιοχη τους και αν πας προς τα κει θα δεις μια καποια ομοιογενεια στο ολο στυλ...

    και μη παρεξηγηθω παλι.... απαραιτητοι για τη κοινωνια ειναι τοσο ο λαος οσο και το κολωνακι.... αρκει να ξερουμε τι ειμαστε που ανηκουμε τι ζηταμε απο την πολη μας και τι μιμουμαστε..

    συγνωμη αν εθιξα καποιους με τα σχολια μου... δεν δεχομαι οτι δεν ειμαι γνωστης της πολης που ζω...καλο ειναι πριν αντιδρασουμε στα λεγομενα καποιου να κατσουμε να σκεφτουμε τι ηθελε να πει...ετσι αποφευγουμε λεκτικες αντιπαραθεσεις και λογια εντυπωσιασμων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. στεφανος αλεξιουΜαρτίου 20, 2010 1:16 π.μ.

    α...και συγγνωμη για τις εκνευριστικες ανορθογραφιες μου...υποσχομαι να τις συνεχισω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. στεφανος αλεξιουΜαρτίου 20, 2010 1:27 π.μ.

    ανωνυμε ποιος σου ειπε οτι τα κακεκτυπα της ελιτ και οι σταρλετιτσες αποτελουν δειγμα ευμαρειας? ποιος σου ειπε οτι οι ηλιθιοι νεοπλουτοι που την κονομησαν ποικιλοτροπως και μετοικησαν στην εκαλη ειναι και πεδευμενοι στο καλο γουστο? δυστυχως θελει παιδια απο πολυ μικρη ηλικια....και στα 40-50 δεν την αποκτας επειδη ξαφνικα αλλαξε το Ε9.... αυτο ειναι το θεμα....οσο ομορφο ειναι το φτηνο τοσο ειναι και το ακριβο...αρκει κανενα απο τα δυο να μην μιμειται το αλλο..... οσο ομορφη ειναι η λαικη παραδοσιακη αρχιτεκτονικη τοσο ομορφα ειναι και τα αρχιτεκτονηματα που κοστισαν κατι παραπανω(...).....

    για ολα τα ενδιαμεσα που ειναι λιγο απο ολα, αυτα προσπαθησα απο χτες να κοροιδεψω αλλα ειτε εγω ειμαι βλαξ ή στραβα αρμενιζουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. στεφανος αλεξιουΜαρτίου 20, 2010 1:34 π.μ.

    παιδεια εννοουσα...σορρυ ξανα... (θα φροντισω να ελεγχω τα κειμενα απο δω και περα...ειναι οτνως εκνευριστικο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κυριε Αλεξίου, δεκτές οι εξηγήσεις σας. Ενδεχομένως ο περιορισμένος χωρος να μην σας αφησε να μας εξηγήσετε εξαρχης και να κατανοησουμε τι ακριβως θελατε να πειτε. Ουτως η αλλως εχω δηλώσει οτι συμφωνω με το "ζουμι" της αποψης σας.

    Εντουτοις σας ξαναλεω οτι εχετε εσφαλμένη εντυπωση για κάποιες περιοχές. Για παράδειγμα η περιοχή του Ταυρου ακόμα κι αν εσεις την λέτε "δυτικα προαστια", δεν ειναι. Ο πληθυσμός του ειναι εντελως διαφορετικός σε κουλτούρα και οικονομικό status απο τον πληθυσμό του Αιγάλεω και του Περιστερίου. Θα ελεγα για να ανάψουν τα αίματα, οτι με πολλαπλα προσωπικά παραδείγματα εχω διαπιστώσει οτι το Αιγαλεω/Περιστέρι ειναι οπως το Ηλιούπολη/Αργυρούπολη/Αγ.Δημήτριος: Επαρχιώτες που ηρθαν στην Αθήνα με λιγα ή πολλα χρήματα στις τσέπες τους και που κατα προτίμηση ηθελαν κήπους για τις κότες ή ανοικτό χώρο για να παρκάρουν μπροστά στην πόρτα τους, οπως το καλοκαίρι στο χωριό.

    Αντίθετα σε πολλές περιοχές του κέντρου που ειναι ιδιαίτερα υποβαθμισμένες, οι κάτοικοι ειναι πιο πολιτισμένοι και εχουν μάθει να συμπεριφέρονται, ή οπως λεω εγω, να περπατάνε σε ευθεία και πάνω στο πεζοδρόμιο. Αμεση μομφη προς την κοπαδοποιημένη κοινωνικοποίηση και συμπεριφορά των νεοκατοίκων των Δυτ. Προαστείων, που μονο φτωχοι δεν ειναι.

    Θα χαρω να τα ξαναπούμε, ευχαριστω το athensville για το χωρο που μας παραχώρησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Λοιπόν, μάθετε ότι οι ΄΄ιδικοί΄΄(τα εισαγωγικά εδώ μπαίνουν με το καλό νόημα!) εξ Εσπερίας θαυμάζουν την Αθήνα. Σας κούφανα ? Δύσκολα θα καταλαβαίνατε το γιατί, ούτε οι ντόπιοι ΄΄ιδικοί΄΄(εδώ αναφέρεται με ειρωνικό τρόπο) το καταλαβαίνουν. Θα πω μόνο, συνοπτικά, ότι αυτό που θαυμάζουν είναι η ΄΄ζωντάνια΄΄ της πόλης και όποιος μπορεί να καταλάβει θα καταλάβει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. loipon bouzoukleri tha einai tragoudaei o ploutarxos kai anoibei se liges meres

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. απο τις φωτογραφιες και μονο μου ερχεται να κανω εμετο... με αηδιαζει η αθηνα και οι βρωμοπολιτικομηχανικοαρχιτεκτονοκουμουνο καταντια της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. το πρόβλημα είναι ότι στην περιοχή επιτρέπονται τεράστιοι σντελεστές δόμησης. Δεν έχει να κάνει μόνο με αυτό το κτήριο αλλά με όλα τα κτήρια που χτίζονται τελευταία. Στην περιοχή υπάρχουν εξαιρετικά μικροί δρόμοι, χαμηλά σπίτια, είναι δίπλα στην ακρόπολη, στον αρχαιολογικό χώρο του κεραμεικού και στην Τεχνόπολη που είναι χαρακτηρισμένο μνημείο βιομηχανικής αρχιτεκτονικής. Σε τέτοια περιοχή ειναι απαράδεκτο να υπάρχουν τέτοιοι συντελεστές

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

400 παλιές έντυπες ελληνικές διαφημίσεις

Γέμισε μωβ η Αθηνάς

Στα προσφυγικά της Κοκκινιάς