Mετρό στον Άγιο Παντελεήμονα
Κουτσοί, στραβοί πληθώρα. Κάποιοι μου λένε ακόμα για παλιά, πως ήταν κορυφαία συνοικία της Αθήνας. Δυσκολεύομαι να το φανταστώ αν και κάποιες σούπερ πολυκατοικίες φουλ μάρμαρο και πόρτες με αριστουργηματικά κιγκλιδώματα κοντεύουν να με πείσουν. Σήμερα πια, στον Άγιο Παντελεήμονα βρίσκεις το πιο φτηνό τετραγωνικό στο Λεκανοπέδιο. Πως το αλλάζουμε αυτό;
Με μια ωραιότατη πρακτική λύση: να γίνει σταθμός του ΗΣΑΠ στην Πλατεία. Η γραμμή (τμήμα Βικτώρια-Αττική) περνά ήδη ακριβώς από κάτω, θα εξυπηρετήσει χιλιάδες που ταλαιπωρούνται με τα τρόλεϊ της Αχαρνών, θα αναβαθμιστεί αμεσότατα η αγορά των κατοικιών, μη σου πω ότι θα μπορέσουμε να πουλήσουμε στους τουρίστες τον τεράστιο Ναό σαν κορυφαίο θρησκευτικό αξιοθέατο της πόλης. Το κόστος κατασκευής ενός τέτοιου σταθμού πραγματικά μικρό. Επίσης η Βαλεντίνα λίγο πιο κάτω έχει ωραιότατο ρώσικο πιροσκι.
Plaka plaka den eheis adiko.
ΑπάντησηΔιαγραφήTelika exeis poli epixeirimatiko mialo :P
ΑπάντησηΔιαγραφήisxuei oti palia ae autes ts perioxes emenan oi euporoi.. psthsiwn, plateia amerikhs ka.. oi kuries ap ts ellhnikes tainies me ts uphresies ts!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστό άρθρο. Σε μια πιο σοβαρή χώρα, η μεγαλύτερη εκκλησία της επικράτειας θα ήταν τουριστικό αξιοθέατο και η περιοχή της περιζήτητη - όπως ήταν δηλαδή όσο ακόμα η Αθήνα ηταν αστική και δεν είχε απορροφηθεί από τους εσωτερικούς μετανάστες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρότασή σου στέκει: η αναβάθμιση των συγκοινωνιών είναι ένα μεγάλο βήμα στην αναβάθμιση μίας ολόκληρης περιοχής. Εξάλλου η περιοχή έχει τόση κίνηση που και επιχειρηματικώς είναι σωστή η πρόταση (θα κόβει πολλά εισιτήρια ο σταθμός). Αν υποθέσουμε ότι κατασκευαστικά γίνεται τότε γιατί όχι;
ΑπάντησηΔιαγραφή