Η κυρία Xι Κάππα


" Ο ιδιωτικός τομέας δεν μπορεί να συντηρεί πλέον το δημόσιο. Αυτή είναι η αλήθεια" Υφυπουργός Οικονομίας χθες. Κοιτάζω τον λογαριασμό πάνω στο γραφείο. Φορτώνω, το κάνω εικόνα, εδώ να τα πώ:
Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί πρέπει να υπερασπίζομαι σε πορείες το δικαίωμα στην εργασία για την κυρία με την χοντρή κωλάρα που είχε μπάρμπα στην Κορώνη, που αποδείχθηκε ξύπνια σε σχέση με τα λοιπά της κοινωνίας και καπάκωσε την θέση στο Δημόσιο, που πηγαίνει στην δουλειά όποτε (όταν τα μαγαζιά είναι κλειστά) και αν θέλει (για να γεμίσει το πράσινο της πασιέντζας την οθόνη), που έχει την οψιόν να της χτυπάνε κάρτα αντ' αυτής , να μένει έγκυος και να παίρνει 2 χρόνια ρεπό ενώ η αντίστοιχη του ιδιωτικού με το ζόρι 2 μήνες, να παίρνει σωρό τα επιδόματα, το κράτος να πληρώνει τους τόκους της να παιρνει δάνεια με ευνοϊκότερους όρους απ' τους υπόλοιπους κλεφταράκους τους ιδιωτικού τομέα, και βάλε, βάλε, βάλε και στο τέλος κι ένα εφάπαξ.
Δεν μπορώ να υπερασπιστώ αυτήν την κυρία με την χοντρή κωλάρα που δεν μπορεί, καθημερινά συναντά τους μεταφορείς των κούριερ που ανεβοκατεβαίνουν την πόλη για 30 ευρώ μεροκάματο, τους πωλητές των καταστημάτων της σούζας και της ορθοστασίας. Αλήθεια εκεί γιατί δεν της βγαίνει η αλληλεγγύη, η σκέψη ότι κοίτα είμαι ευνοημένη, δεν υπάρχει από πάνω μου καμία απειλή ν' απολυθώ όπως η κοπελίτσα με το ιδρωμένο μέτωπο = που της ετοιμάζει την σαντουιτσάρα στο έβερεστ;
Και δεν είναι μια κυρία με χοντρή κωλάρα πάντα, να θυμηθώ την τραυματική και μόνη θητεία-ένταξη μου στο Δημόσιο, το γραφείο στο ναυτικό: μια τρελή γριά αναλφάβητη πασόκα που το άγχος της είναι να της αφήσουν ένα έξτρα προσωπικό κωλόχαρτο, τον διευθυντή που γκομένιζε ολημερίς άρα δεν πρέπει να του σηκωνότανε πια και δεν τολμούσε κανείς μες στην όλη πηχτή υποκρίσία να του την πει, την απο κάτω του που κλαιγότανε γιατί την χώρισε ο άντρας της, τον υπεύθυνο προμηθειών με το μπεγλέρι να τραγουδά καθημερινά Βοσκόπουλο, την υστερικιά 30αρα που τ' αγόρια δεν προσέχουν. Και σ' όλο αυτό το γραφείο ο μόνος που να δουλεύει να 'μαι εγώ ο ναύτης της μηδέν δραχμής. Κι αυτοί οι άνθρωποι να πληρώνονται 40 χρόνια γι' αυτό το επαναλαμβανόμενο, τσάκα-τσούκα το μπεγλέρι, τίποτα! Και δεν ήρθε κανείς να τους πει ότι δεν στέκει να πληρώνονται χωρίς να παράγουν τίποτα, ότι είναι αντικοινωνική συμπεριφορά το μισθουλάκι τους. Δεν ήρθε; Τέλεια βολευτήκαμε!
Σχώρα με κυρία μου για το σημερινό αλλά ξήμέρωσε και πρέπει να πάω ν' αφήσω 670 ευρώ στο ταχυδρομείο για το ΤΕΒΕ μου, κατάλαβες; Και μείνε στην πασιέντζα στο γραφείο, ειδικά σήμερα, δεν θα τ' αντέξω να σε πετύχω μπροστά μου...

Σχόλια

  1. "Να αγιάσει το στόμα σου" κυριολεκτικά! Τα λές όπως ακριβώς είναι! Υπάρχουν και άνθρωποι που δουλέυουν στο δημόσιο, φιλότιμοι, ευγενικοί και οι οποίοι "ριχνονται" σε θέματα βάρδιας, προαγωγών κτλ αλλά τι να το κάνεις αν η πλειοψηφία είναι έτσι ακριβώς που τα περιγράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εισαι λαθος Athensville να τα ισοπεδωνεις ολα με την απλουστευμενη εξισωση Δημοσιο=κυρια με την χοντρη κωλαρα. Ειναι σαν να λεμε οτι Ιδιωτικος τομεας = αφεντικα με πουρα + αγενεις πωλητριες Κολωνακιου. Αστην καλυτερα την συζητηση , ειναι αδιεξοδη . Καποιοι για να εξυπηρετουνται τα συμφεροντα τους μας εχουν κανει να βγαζουμε τα ματια ο ενας του αλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και θα ηθελα καθε εγκυος να εχει 2 χρονια αδεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Athensville είσαι φάουλ. Ισοπεδώνεις τα πάντα και πέφτεις στην κλασσική παγίδα. Κυρίες με χοντρές κωλάρες και συμπεριφορά μπαμπουίνου υπάρχουν στον ιδιωτικό τομέα, στα νοσοκομεία, στις τράπεζες, ο ταξιτζής, ο δικηγόρος, ο εργολάβος, όλοι κυρίες με χοντρές κωλάρες είναι.

    Επίσης, athensville, να ξέρεις ένα πράγμα. Ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα *πλούτισε* από τον δημόσιο. Ολόκληροι κολοσσοί χτίστηκαν επειδή ο δημόσιος τομέας είναι αναποτελεσματικός. Και διεφθαρμένος.

    Προβλήματα υπάρχουν, αλλά υπάρχουν σε όλες τις χώρες. Μην ισοπεδώνεις. Γιατί μαζί με την κυρία με την χοντρή κωλάρα, υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι που παλεύουν, αγωνίζονται και δουλεύουν σκληρά για 1000 ευρώ. Σε ένα σάπιο συστήμα που τους θεωρεί και μαλάκες από πάνω.

    Σημείωση: ιδιωτικός υπάλληλος είμαι κι εγώ, δεν υποστηρίζω κανέναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dim οι αγενείς πωλήτριες Κολωνακίου και τα αφεντικά με τα πούρα δεν με αγγίζουν γιατί πολύ απλά δεν τους πληρώνω + δεν ψωνίζω στο Κολωνάκι.

    Όταν όμως πηγαίνω σε δημόσιες υπηρεσίες / ΔΕΚΟ που τους πληρώνω πρέπει να με σέβονται/ακούνε/εξυπηρετούν.

    Δουλεύω σε ιδιωτική εταιρεία και ξέρω/έχω ακούσει παραδείγματα "ρουφιανιάς", τεμπελιάς και πασιέντζας ακόμα και "χτίσιμο χωριών" (η νέα μόδα!) αλλά στον ιδιωτικό τομέα κάποια στιγμή ο πλημμελής εργαζόμενος θα τον "βρεί τον μάστορα του". Ενώ στο δημόσιο δυστυχώς δεν ιοσχύει αυτό.

    Μην ξεχνάς επίσης ότι η παραγώγη κάθε χώρας εξαρτάται αποκλειστικά από τον ιδιωτικό και όχι το δημόσιο τομέα και όταν είναι μικρός και ευέλικτος καλύπτει τις ανάγκες του κράτους. Όταν όμως είναι σαν τον ελληνικό είναι μόνο βάρος (και πηγή πλουτισμού εις βάρος των πολιτών).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. επίσης η κυρία δημοσιος υπάλληλος έχει μόνο την χοντρή κωλάρα της, άντε και τον ελευθερο χρόνο της. ενώ ο βαφέας, ο πλακάς, ο γυψοσανιδας, ο μαραγκός, που πέρασαν τα τελευταία χρόνια από το σπίτι μου, είχαν μια μικροσκοπική φορολογική δήλωση και τεράστιες σπιταρόνες στην θάλασσα. αα, είχαν και ταμείο ανεργίας τους 8 από τους 12 μήνες τον χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν ξαφνικά όλοι οι bloggers ήταν κακομαθημένα παιδαρέλια που απλώς ποστάραν μαλακίες και τους πλήρωνε μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, αυτό θα άλλαζε την ποιότητα του δικού σου blog;

    Κατ'αρχήν, η κωλάρα έχει θέση παντού, οπότε ας μην γινόμαστε ρατσιστές διαίτης.

    Από εκεί και πέρα, αν κάποιος είχε κάποτε ένα Δημόσιο της προκοπής και το _έβαλε_ (σκόπιμα) να ξυθεί μέχρι θανάτου προκειμένου να πιάσει πάτο, φταίνε αυτοί που δουλεύουν σε αυτό;

    Και που το κράτος σε ρημάζει στο ΤΕΒΕ και τους φόρους, ενώ δεν βγαίνει να καθαρίσει το Φάληρο, αλλά το κάνεις εσύ, φταίνε αυτοί που δουλεύουν στο δημόσιο;

    Πόση άδεια εγκυμοσύνης να έχουμε;

    Οι μισθοί να εξισωθούν προς τα κάτω ή προς τα πάνω;

    Το γενικό μου σκεπτικό είναι: αν πίνω καφέ και το πεντάχρονο έρχεται από το διπλανό τραπέζι και μου πετάει νερά, φταίει αυτό που δεν μεγάλωσε;

    Γιατί, μην βλέπεις που εσύ ωρίμασες...
    Κάποιοι είναι ακόμη πεντάχρονα και οι γονείς τους (δημόσιοοοο) δεν τους κάνουνε ποτέ τη μικρή παρατήρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Athensville η αργόσχολη στο ναυτικό θα συνεχίσει να υπάρχει εσαεί γιατί στρατό και παπάδες (δηλαδή τις δυο κατηγορίες υπερ-αργόσχολων) δεν πείραξε κανείς ... και δε χρειάστηκαν να γίνουν πορείες για να τους προστατεύσουν.

    Επίσης μην είσαι κακεντρεχής ... κάποιες minimum εργασιακές συνθήκες θα έπρεπε να είναι δεδομένες για όλους (άδεια λοχείας, σταθερή εργασία, 8ωρο κλπ) και αντί να φθονούμε αυτούς που τις έχουν θα έπρεπε καλύτερα να διεκδικήσουμε να τις αποκτήσουμε και εμείς.

    Όσο για το ποιον αργόσχολο πληρώνουμε από την τσέπη μας αν το ψάξεις λίγο παραπάνω μπορείς να βρεις και άλλες κατηγορίες αργόσχολων που δεν φαίνονται με πρώτο μάτι. Όπως για παράδειγμα τους τραπεζικούς μια και στην Ελλάδα με τη βοήθεια του κράτους συντηρούνται οι διπλές τράπεζες από αυτές που μας αναλογούν .... και δυστυχώς ο μισθός ενός τραπεζικού στελέχους είναι πολλαπλάσιος της χοντρής κυρίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λάθος, και η κυρία με τη χοντρή κωλάρα έχει σπιταρόνα στη θάλασσα. Πώς την απέκτησε? Χρεώνοντας το δημόσιο με "έξοδα μετακίνησης", διάφορα απίστευτα επιδόματα, υπερωρίες που ποτέ δεν έκανε και βέβαια επειδή λαδώθηκε από τον βαφέα, πλακά και γυψοσανιδα σου όταν πήγε για έλεγχο κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είστε άδικος και κακός και δυσκολεύομαι να συγχωρήσω γιατί γράφεται σαν να ενημερώνεστε μόνο από την Αυριανή και τον Τράγκα. Επιπλέον εμείς οι χοντρές κυρίες δεν παίζουμε πλέον πασιέντζα αλλά φαρμβιλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. όχι ενημερώθηκα για το δημόσιο
    απο 17 άχρηστους μήνες που υπηρέτησα.
    Δεν είναι αρκετός χρόνος, πόσο πια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άκου: στον ιδιωτικό τομέα πρέπει να δουλέψεις, διαφορετικά έφυγες. Άρα στον ιδιωτικό ολοι δουλεύουν.
    Στο δημόσιο, η πείρα μου, μου έδειξε ότι η πλειοψηφία δεν δουλεύει. Σαφώς και υπάρχουν και υπάλληλοι που ξεσκίζονται αυτό όμως δεν είναι ο κανόνας. Εκτός αν λάθος νομίζω, όπως και οι περισσότεροι, τόσα χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μακάρι. Αλλά είναι άδικο, αυτό που συμβαίνει ΤΩΡΑ: στο δημόσιο να ναι 2 χρόνια και στον ιδιωτικό 2 μήνες. Τι κοινωνική δικαιοσύνη είναι αυτή, μπορείς να μου εξηγήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι Άγγλοι λένε "paralysis by analysis" και είμαι έτοιμος να την πάθω και εγώ, απλά και μόνο βάζοντας με το μυαλό μου αυτά που υπονοούν τα γραφόμενά σας. Μάθετε λοιπόν αγαπητοί μου δημόσιοι υπάλληλοι ή υποστηρικτές αυτών, οτι τα πράγματα είναι απείρως πιο ρηχά και εύκολα να διορθωθούν απ' ότι φαίνονται ή θέλετε να τα δείχνετε. Ναι, υπάρχει προϊστορία πίσω από την σημερινή εικόνα του Δημοσίου, αλλά ήταν δημόσιοι υπάλληλοι αυτοί που την έχτισαν. Είτε χαμηλόβαθμοι, είτε υψηλόβαθμοι, αυτοί ήταν (ήσασταν) πάντα οι θιασώτες αυτού του σάπιου πράγματος που μας καταδυναστεύει τόσα χρόνια τώρα. Ώρες ατελείωτες θα μπορούσα να γράφω για αυτά, αλλά πίστεύω οτι είναι ανώφελο. Κατ' αρχάς γιατί είναι γνωστό τοις πάση τι εστί δημόσιο και κατά δεύτερον το θεωρώ λιγάκι υποβάθμιση της νοημόσυνης μας να προσπαθείτε να το παίζετε αθώες περιστερές. Ναι, δεν ήσαστε όλοι σας τεμπέληδες, ναι, κάποιοι από εσάς λιώνετε μέσα σ΄αυτό το αντιπαραγωγικό περιβάλλον που δουλεύετε, αλλά είσαστε ΟΛΟΙ ΣΑΣ συνυπεύθυνοι για την κατάντια του (με τον ωχαδελφισμό σας και το βόλεμά σας).

    Και τώρα πρέπει να σταματήσω να γράφω γιατί το αφεντικό μου με το πούρο απαιτεί κάποια συγκεκριμένη παραγωγικότητα και κερδοφορία από εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δόξα και τιμή στο Facebook λοιπόν που σας έδωσε ένα λόγο να πηγαίνετε στα γραφεία σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. athensville επικροτώ και επαυξάνω. Έχω εργαστεί σε εταιρία του δημοσίου (και μάλιστα Ι.Δ.) για 3 χρόνια και έφυγα γιατί η ανικανότητα, η τεμπελιά και η παραλυσία εξαφάνιζε τη φαιά ουσία του εγκεφάλου μου και κατέστρεφε κάθε δημιουργικότητα. Γνωρίζω εκ των έσω τη νοοτροπία.
    Το χειρότερο είναι ότι η κυρία με την χοντρή κωλάρα έχει όλα αυτά τα λαμόγια τους συνδικαλιστές και εργατοπατέρες της ΓΣΕΕ, της ΑΔΕΔΥ κλπ να σκοτώνονται για να μην χάσει αυτή και οι υπόλοιποι άεργοι και ανίκανοι δημόσιοι υπάλληλοι τα "δικαιώματά" τους.
    Σε μία περίοδο δηλαδή που κάνουν όλοι το σκατό τους παξιμάδι στην κυριολεξία, οι δημόσιοι υπάλληλοι που α) είναι μία από τις βασικές αιτίες του δημόσιου ελλείματος και β) είναι υπάλληλοι ενός χρεωκοπημένου εργοδότη, απαιτούν να μην έχουν απολύτως καμία επίπτωση και να μην κάνουν καμία θυσία.
    Και ξέρετε γιατί; Γιατί πιστεύουν ακόμα ότι με κάποιο τρόπο (όπως χιλιάδες φορές στο παρελθόν) το "μέσο" τους, ή ο συνδικαλιστής τους θα τους βγάλει λάδι. Ότι αν πρόκειται να διώξουν/μετατάξουν κάποιον θα είναι ο διπλανός και όχι οι ίδιοι.
    Για να δούμε... για να δούμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. θα ήθελα να σε συγχαρώ για το θάρρος σου να θίξεις τα κακώς κείμενα της ελληνικής πραγματικότητας. Δυστυχώς τα πράγματα είναι έτσι και χειρότερα....Στο δήμο Ελευσίνας που μένω κάθε Δευτέρα που έχουμε λαϊκή αγορά οι δημόσιοι υπάλληλοι προσέρχονται στην υπηρεσία τους κατά τις 12 και αφού έχουν τελειώσει τα ψώνια τους ενώ φυσικά η κάρτα τους έχει χτυπηθεί από συνάδελφο...και αυτό είναι ένα μικρό παράδειγμα...κατά την επίσκεψή μου στο δημαρχείο για κάποιο χαρτί που χρειάστηκα υπήρξε υπάλληλος με τα πόδια πάνω στο γραφείο...τον τράβηξα φωτο με το κινητό επίτηδες και τότε σύσσωμοι οι συνάδελφοι που μέχρι εκείνη τη στιγμή φλυαρούσαν μεταξύ τους άρχισαν να με βρίζουν και να με απειλούν....κατόπιν όλων αυτών το μόνο που αισθάνομαι σαν εργαζόμενη στον ιδιωτικό τομέα που τρέχω καθημερινά να προλάβω το λεωφορείο για να μην αργήσω στη δουλειά μου, όταν ακούω για περαιτέρω μειώσεις στους μισθούς του δημόσιου τομέα φωνάζω ΕΥΓΕ!!
    καιρός πιά όλες οι αμόρφωτες,αγενέστατες δεσποινίδες και κύριοι να χάσουν το βόλεμά τους που το πληρώνουμε τόσα χρόνια εμείς οι υπόλοιποι.
    και αν η κυβέρνηση θέλει πραγματικά να αποδώσει δικαιοσύνη να άρει και την μονιμότητα....στο εξωτερικό ο δημόσιος υπάλληλος είναι λειτουργός εδώ στην πλειοψηφία τους είναι τεμπέληδες, κουτοπόνηροι που απλά περνάνε τον καιρό τους εις βάρος μας
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΚΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΖΑΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. έχεις απόλυτο δίκιο.
    Όλα αυτα τα χρόνια οι δημόσιοι υπάλληλοι είχαν προνόμια που αγγίζουν τον ρατσισμό.
    Άλλα έσοδα, άλλες άδειες, άλλοτε βγαίνανε στην σύνταξη απο τους απλούς ανθρώπους.
    Όλα αυτα πρέπει να σταματήσουν γιατι μιλάμε για ένα εργασιακο απαρχαιντ στην Ελλάδα.
    Μην παρεξηγείς τους δημόσιους υπάλληλους για τις μπούρδες που θα σου λένε, δεν έχουν κάνει άλλη δουλεια οι περισσότεροι, δεν ξέρουν πόσο είναι ο βασικός μισθός, δεν θα σου πούνε την αλήθεια για το μέσον που είχαν(λένε πάντα το ίδιο ψέμα πως ήταν τυχεροί), δεν θα σου πουνε τον πραγματικό τους μισθό (θα σου πούνε τον βασικό, χωρίς επιδόματα και υπερωρίες,και εξτραδάκια)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναι, σίγουρα υπάρχουν και αυτά τα παραδείγματα. Ίσως είναι και ο κανόνας αλλά το καλύτερο θα ήταν αν δεν δείχναμε με το δάχτυλο.
    Προτιμώ να κοιτάξω τον καθε ένα ως άνθρωπο κι όχι ως επαγγελματία. Αν προσπαθήσεις να αλλάξεις/ξυπνήσεις/ταρακουνήσεις (βάλε ό,τι ρήμα σου ταιριάζει καλύτερα) τον άνθρωπο και την νοοτροπία του τότε θα αρχίζουμε να κερδίζουμε.

    Να κάνεις τον άλλο να σκεφτεί πως οτιδήποτε κάνει μπορεί να βοηθήσει κάποιον άλλον. Όχι μόνο στο χώρο εργασίας του με την επαγγελματική δραστηριότητα, αλλά γενικά στη ζωή του.

    Αυτό που κάνετε με τους atenistas είναι ένα παράδειγμα για αυτά που λέω. Δεν ρωτάς τον άλλον αν είναι δημόσιος η ιδιωτικός υπάλληλος, αλλά με την πρωτοβουλία που παίρνετε δίνεται ευκαιρία σε κάποιον που δεν το φανταζόταν ότι μπορεί να βοηθήσει με πράξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 670,74 φαντάζομαι!!!

    με τσάκισες πρωι πρωι... μου θυμισες οταν δυο μήνες πριν απολυθω με έφεραν στο πεντάγωνο (σε ΤΑΓΜΑ ΔΒ με δύναμη 25 ατόμων όταν δίπλα ο ΛΟΧΟΣ ΕΠΥΕΘΑ είχε 150 χωρίς κρεβάτια!!!) και οι μόνιμοι μας βρίζαν που τους ξεβολεύαμε και δεν μπορούσαν να κλαίγονται ολημερίς... με ωράριο 6 ωρών!!! όταν ήταν εκεί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 670,74 πληρωτέο μέχρι 30/11/2010!
    και κάθε χρόνο 50αρα αύξηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εχεις τοσο δικιο.
    πρεπει ειλικρινα να μεινουν ενας στους τεσσερις ωστε ν'αρχισουν να δουλευουν πραγματικα...
    την αλλη μερα στο δημαρχειο περασα απο τεσσερα γραφεια για ενα εγγραφο >
    - ενας εκτυπωσε
    - ενας εβαλε σφραγιδα
    - ενας εβαλε τα αρχικα του
    - μια κυρια υπογραψε

    Δημαρχειο Παλαιου Φαληρου
    Κ να φανταστειτε οτι εκει ειναι καλα οργανωμενοι αφου εκανα τη δουλεια μου γρηγορα. Αλλα 4 δημοσιοι μισθοι αντι ενος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εχεις τοσο δικιο.
    πρεπει ειλικρινα να μεινουν ενας στους τεσσερις ωστε ν'αρχισουν να δουλευουν πραγματικα...
    την αλλη μερα στο δημαρχειο περασα απο τεσσερα γραφεια για ενα εγγραφο >
    - ενας εκτυπωσε
    - ενας εβαλε σφραγιδα
    - ενας εβαλε τα αρχικα του
    - μια κυρια υπογραψε

    Δημαρχειο Παλαιου Φαληρου
    Κ να φανταστειτε οτι εκει ειναι καλα οργανωμενοι αφου εκανα τη δουλεια μου γρηγορα. Αλλα 4 δημοσιοι μισθοι αντι ενος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εχεις τοσο δικιο.
    πρεπει ειλικρινα να μεινουν ενας στους τεσσερις ωστε ν'αρχισουν να δουλευουν πραγματικα...
    την αλλη μερα στο δημαρχειο περασα απο τεσσερα γραφεια για ενα εγγραφο >
    - ενας εκτυπωσε
    - ενας εβαλε σφραγιδα
    - ενας εβαλε τα αρχικα του
    - μια κυρια υπογραψε

    Δημαρχειο Παλαιου Φαληρου
    Κ να φανταστειτε οτι εκει ειναι καλα οργανωμενοι αφου εκανα τη δουλεια μου γρηγορα. Αλλα 4 δημοσιοι μισθοι αντι ενος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νομιζω οτι το προσεγγιζετε το ολο θεμα απο λαθος οπτικη γωνια!

    Το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι. Οι του δημοσιου τα βρισκουνε και τα κανουνε. Αμα ειχανε deliverys, dead lines και αλλα τετοιες ασχημες λεξουλες, θα δουλευανε και αυτοι στανταρ.

    Αρα γιατι να κατηγορειτε ανθρωπους που απλα ακολοθουνε το συστημα?

    Γιατι δεν κατηγορειτε αυτους που δημιουργησαν αυτο το τερατουργημα?

    Δεν ειναι κακο πραγμα η μονιμοτητα, αρκει να υπαρχουνε κανονες και να ακολοθουνται.

    Και για να μην υπαρχουνε παρεξηγησεις, δεν δουλευω στο δημοσιο ουτε στο ιδιωτικο τομεα της Ελλαδας, δουλευω στο εξωτερικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έχω υπάρξει ιδιωτικός υπάλληλος, ελεύθερος επαγγελματίας και δημόσιος υπάλληλος. Όπως κι εσύ athensville έχω πολλά μπλοκάκια με τα ένσημα του ΤΕΒΕ. Δεν έχεις άδικο για το δημόσιο, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Βεβαίως και υπάρχουν πολλές χοντρές κυρίες που φτιάχνουν τα νύχια τους όλη μέρα, αλλά υπάρχουν κι άλλοι οι οποίοι εργάζονται υπεύθυνα, φιλότιμα και παράγουν έργο. Το ίδιο συμβαίνει και στον ιδιωτικό τομέα. Το να γενικεύουμε τα πάντα δε νομίζω ότι οδηγεί σε ασφαλή και αντικειμενικά συμπεράσματα. Συμφωνώ ότι τα δικαιώματα των εργαζομένων πρέπει να είναι ίδια και στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα.
    Πρέπει να ξεκαθαρίζουμε και το εξής: Ο στρατός δεν ανήκει στο δημόσιο τομέα. Είναι μια ειδική κατηγορία υπαλλήλων που υπόκεινται σε ειδικές διατάξεις. Οι υπάλληλοι των δήμων, όπως αναφέρθηκε στα σχόλια πιο πάνω, επίσης ΔΕΝ είναι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά δημοτικοί υπάλληλοι. Πιστέψτε με υπάρχει διαφορά. Για τις ΔΕΚΟ ούτε λόγος, αυτοί κι αν ΔΕΝ είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Όσον αφορά στο στενό δημόσιο τομέα, εδώ παρατηρείται το φαινόμενο να υπάρχουν πολλές αποχωρήσεις υπαλλήλων με συνταξιοδοτήσεις και οι εναπομείναντες, όσο τεμπέληδες κι αν είναι, να τρέχουν ‘πανικόβλητοι’, αφού εδώ και χρόνια έχουν ουσιαστικά σταματήσει οι προσλήψεις ή απλώς καθυστερούν πολύ με τις χρονοβόρες διαδικασίες του ΑΣΕΠ. Υπάρχει κι άλλη μια κατηγορία, οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι όμως είναι στην κοσμάρα τους και ότι κι αν γίνεται σφυρίζουν αδιάφορα. Δάσκαλοι με 21 ώρες εβδομαδιαία εργασία και καθηγητές με 12 ώρες τη βδομάδα. Εδώ, ναι, κάτι πρέπει να γίνει. Και βεβαίως κάτι πρέπει να γίνει άμεσα με τους παπάδες που προσλαμβάνονται χωρίς καμία διαδικασία και έχουν γεμίσει τον τόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στον ιδιωτικό τομέα πρέπει να δουλέψεις. Αλλά έχεις και την δυνατότητα να πληρωθείς πολύ παραπάνω. High-risk, high-reward. Τα υπαλληλάκια σε κάτι υπουργεία μετά από 30 χρόνια υπηρεσίας παίρνουν ακόμα λιγότερα 2 χιλιάδες ευρώ. Όπως καταλαβαίνεις, είναι λογικό το δημόσιο να προσελκύει μέτριους. Οι μέτριοι λοιπόν δεν είναι τόσο ικανοί. Και είναι και λίγο τεμπέληδες.

    Το θέμα είναι ότι δεν διαφωνώ μαζί σου. Απλά λέω ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν δουλεύουν πουθενά. Έχεις δει δημόσιο υπάλληλο στην Ιταλία; Στην Αγγλία; Είναι λίγο χειρότεροι από τους δικούς μας.

    Λύση δεν είναι λοιπόν να βρίζουμε τους μέτριους. Λύση είναι να βρίζουμε αυτούς που έκαναν το δημόσιο καταφύγιο για τόσες εκατοντάδες χιλιάδες μέτριους, για να μην έχουν κοινωνικές αναταράξεις και για να έχουν ψηφοφόρους. Βασικά λύση είναι να ξεφορτωθούμε τους μέτριους, αλλά αυτη την χώρα την τρέχουν τα συνδικάτα, οπότε δύσκολο.

    Επίσης άλλη λύση είναι να έχουμε λιγότερους μέτριους. Αλλά με 3% στην παιδεία, δεν περιμένω κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. προσέξετε μόνο μην πέσετε στην εμφύλια λόμπα μεταξύ δημοσίου-ιδιωτικού τομέα και φαγωθείτε μονάχοι. καλές οι περιγραφές κ οι κατηγοριοποιήσεις, αλλά σα να ήρθε η ώρα να τελειώσει η πιπίλα ότι το δημόσιο κάθεται κ εμείς δουλεύουμε, άσε τους λοιπόν να διαμαρτύρονται στους δρόομους για τις περικοπές. η πόλωση βολεύει όσους δεν θέλουν αντιδράσεις. γιατί φίλε ιδιωτικέ υπάλληλε, εγώ ο απολυμένος συμβασιούχος του δημοσίου συμπάσχω για την ατομική σύμβαση που σύντομα θα υπογράψεις κ θα είσαι μετέωρος και ρέστος. και σε περιμένω στο δρόμο μαζί μου. όσο μεγάλο κώλο κι αν έχει κάποιος από τους δύο μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να πω λοιπόν κι εγώ την εξυπνάδα μου. Το ψάρι μπορεί να βρωμάει απ' το κεφάλι, αλλά αν η ουρά δεν κουνηθεί δεν πάει πουθενά.

    Το κόμπλεξ του Αρτέμη Μάτσα μας έφερε ως εδώ. Γιατί αν ο φιλοτιμος δημόσιος υπάλληλος που σκίζεται και βγάζει τη δουλειά των 10 που τα ξύνουν (με ή χωρίς κωλάρα, δεν έχει σημασία), αν αυτός μιλούσε, μπορέι και να μην ήμασταν εδώ. Όλα αυτά τα φαινόμενα βασίζονται στο ότι ο παραβάτης ξέρει πολύ καλά πως δεν πρόκειται κανείς μα κανείς να πει κουβέντα για τη μίζα, το βύσμα ή τον σταρχιδισμό του, γιατί δεν αντέχει ν' αποδεχτεί τη ρετσινιά του ρουφιάνου, του καρφιού κλπ.

    Στη χώρα που ζούμε η άρση τηςμονιμότητας θα είχε ως μόνο αποτέλεσμα πλήρη αλλαγή βάρδιας ανά 4ετία. Γιατί όμως κανείς δεν συζητάει το απλούστερο; Να αντικατασταθούν τα επιδόματα από ποινές; Τί θα γινόταν αν ψ καταγγελίες ταλαιπωρημένων πολιτών σήμαιναν μερικά λιγότερα ευρουλάκια εκείνον τον μήνα;

    Και όχι, να μην ψοφήσει του διπλανού η κατσίκα. Δεν χρειάζεται να μειωθούν οι άδειες του δημοσίου επειδή είναι απάνθρωπες οι του ιδιωτικο τομέα.

    Λέω εγώ τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συμφωνώ απόλυτα με όσους προσπαθούν να αποφύγουν τις κατηγοριοποιήσεις. Έχω εμπειρία σε δημόσιο, ιδιωτικό και τώρα είμαι καθηγήτρια, ναι μόνιμη, ναι διορισμένη, φτύστε με. Δεν ήθελα αλλά έδωσα τον ΑΣΕΠ μου για να δείξω πόσο έξυπνη είμαι, πέρασα και όταν το αφεντικό είπε δεν μπορούμε να σε κρατήσουμε διάλεξα το next best thing. Εσύ θα το έκανες; Κάνε και αυτό το ερώτημα στον εαυτό σου. Γιατί αφού δεν το επέλεξες, σκάσε και κολύμπα. Όπως έκανα και γω με το να βρεθώ σε έναν απόλυτα αντιδημιουργικό και μίζερο χώρο. Έσκασα και κολύμπησα, ενώ έβλεπα άχρηστες γκόμενες να τις χώνει ο μπαμπάς τους σε ωραιότατες εταιρίες ΙΔΩΤΙΚΕΣ, από όπου δεν θα έφευγαν ποτέ λόγω μπαμπά και έπαιρναν και τα διπλάσια από μένα για να μοστράρουν τη φάτσα τους. Και ας ήμουν καλύτερη, δεν θα με παίρναν ποτέ γιατί απλά δεν με ήξεραν.
    Αυτό δεν σημαίνει πως είναι όλες έτσι. Είδα την αχρηστία και στο δημόσιο και στον ιδιωτικό. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι παντού και αυτό είναι που με φοβίζει. Η χοντρή του δημοσίου θα ήταν η χοντρή του ιδιωτικού μη γελιέσαι. Η ηλίθια στην εταιρία θα ήταν η ηλίθια στο δημόσιο, τελεία και παύλα. Εκ βάθρων αλλαγή χρειάζεται και όχι μπαλώματα σε ένα σαθρό σύστημα που το αφήσαμε ΟΛΟΙ να φτάσει εδώ που έφτασε.
    Υ.Γ. Το δεύτερο πρόσωπο είναι γενικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. εφόσον δεν είναι κοινωνική δικαιοσύνη αυτό, γιατί να μην υπάρχει εξίσωση προς τα πάνω; γιατί να μην καρπωθεί και ο ιδιωτικός τομέας τα οφέλη του δημοσίου, αντί να ισοπεδωθούν τα πάντα; η δημοσίευσή σου είναι ισοπεδωτική, όπως και η πολιτική της κυβέρνησης. δεν είναι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι έτσι (σημ: ιδιωτικός εγώ). θα μπορούσα και εγώ με το ίδιο ύφος να πω εφόσον ανέφερες το ΤΕΒΕ, τα χιλιάδες μαύρα που έχεις βγάλει χωρίς αυτό να γνωρίζω αν έχει συμβεί...
    λίγη προσοχή παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ειμαι 38 χρονων και εχω δουλεψει 6 χρονια στον ιδιωτικο και δουλευω 8 χρονια πεον στο δημοσιο.
    θα πρεπει να ξεκαθαρισουμε οτι η ελλαδα ειναι χωρα της διαφθορας (οι κατοικοι αυτης της χωρας με επιλογη τους το στηριζουν)οποτε ειτε αυτο ειναι ιδιωτικος τομεασ ειτε δημοσιος η διαφορα στην ποιοτητα εργασιας δεν διαφερει αρα ουτε και στην ποιοτητα προσφορας και παραγωγηκοτητας.
    High-risk, high-reward στον ιδιωτικο σημαινει (για ελλαδα μιλαμε παντα) ξεχναω ολους τους ηθκους κανονες τις αρχες μου υιοθετω τους κανονες της εταιριας στην οποια ανηκω και 'κλεβω" με στυλ,ακομα και τους νομους ανετα τους παραβλεπω με High-risk αλλα αποτελεσματικα στη χωρα της διαφθορας! και με σουπερ απολαβες.οπως ειπε ο φιλος παραπανω "Ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα *πλούτισε* από τον δημόσιο".με ελευθερα παραθυρακια του δημοσιου βεβαιως ..δεν νομιζω οτι φταινε για τα παραθυρακια οι απλοι υπαλληλοι του δημοσιου!
    ως δημοσιος υπαλληλος πλεον πραγματι βλεπω την ιδια ποιοτητα προσφορας στην ουσια χωρις το θεαθηναι..." Όπως καταλαβαίνεις, είναι λογικό το δημόσιο να προσελκύει μέτριους. Οι μέτριοι λοιπόν δεν είναι τόσο ικανοί. Και είναι και λίγο τεμπέληδες. " δεν ειναι καθολου ετσι!! ενας μεγαλος αριθμος μπηκε στο δημοσιο με μοναδικο σκεπτικο "θα καθομαι και θα πληρωνομαι"(νοοτροπια ελληνικη..γιατι βλεπω πολλους που ερχονται απο τον ιδιωτικο-που ιδρωνανε και βριζανε το δημοσιο) να ακολουθουν πολυ πιστα τον κανονα αυτο!! ενω υπαρχουν εξαιρετικοι υπαλληλοι εργατικοι συνειδοποιημενοι στους οποιους απλα δεν δινεται η ευκαιρια να μεγαλουργησουν στο δημοσιο γιατι δεν υπαρχει κρατικη υποστηριξη!!παντως ως τεως εργαζομενη στον ιδιωτικο και νυν στον δημοσιο εχω να πω οτι και οι δυο μορφες ειναι πολυ καλες ιδεατα. στην πραξη ομως και στην ελλαδα ο ιδιωτικος σε αντιμετωπιζει απροκαλυπτα ως αναλωσιμο και σε απολυει αν δεν υιοθετησεις χαρακτηρα καρχαρια.απο την αλλη ο δημοσιος σε κατανταει ενα αβουλο απραγο υπαλληλο. ειναι και οι δυο αρρωστημενες καταστασεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η συζήτηση δεν γίνεται για να την πουν οι μεν στους δε και αντίστροφα. Το θέμα είναι ότι διαφορετικά μπήκες εσύ στο δημόσιο και διαφορετικά άλλοι. Διαφορετική θέση καλύπτεις εσύ και διαφορετική άλλοι. Διαφορετική στάση έχεις εσύ ως προς θέματα ωραρίου, συνέπειας, προσήλωσης στην εργασία σου και απέναντι στους μαθητές σου και διαφορετικά το αντιμετώπιζουν άλλοι.

    Όμως και εσύ όταν πας στην εφορία, σε διοικητική υπηρεσία νοσοκομείου, στο δήμο το ίδιο σίγουρα νιώθεις, ότι δλδ με τους φόρους μας πληρώνουμε άτομα που δεν αξίζουν. Την άξεστη κοπέλα στο μαγαζί του Κολωνακίου ή στην εταιρεία του μπαμπά της μπορώ να την αποφύγω αλλά όχι και στην εφορία ή στο δήμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. εχω βαρεθει να διαβαζω παντου για αυτην την μονιμοτητα των δημοσιων υπαλληλων. δεν υπαρχει μονιμοτητα στο δημοσιο!!!στον δημοσιουπαλληλικο κωδικα η απολυση ειναι εφικτη και νομιμη εφοσον η θεση καταργηθει ή δεν εξυπηρετει.
    ουσιαστικα δεν διαφερει απο τον ιδιωτικο τομεα! απλα ο κρατικος μηχανισμος καθωτι ανθρωπινος και με βαση κανονα δ.κωδικα δεν πεταει τον υπαλληλο αλλα ψαχνει να τον τοποθετησει σε θεση κενη με μεταταξη εφοσον εχει τα προσοντα.διαφορετικα ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαλλον δεν εχετε καταλαβει οτι Δημοσιος & Ιδιωτικος τομεας ειναι συγκοινωνουντα δοχεια. Αραγε τα Χριστουγεννα ποσες επιχειρησεις θα βρεθουν σε δυσχερη θεση και ποσοι ιδιωτικοι υπαλληλοι θα χασουν τις δουλειες τους επειδη η χοντρη κωλαρα δεν θα παρει το δωρο και επομενως δεν θα ξοδεψει τιποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. "Δεν ειναι κακο πραγμα η μονιμοτητα, αρκει να υπαρχουνε κανονες και να ακολοθουνται."
    υπαρχουν κανονες και νομοι για το δημοσιο αλλα ποτε δεν τηρηθηκαν. υπαρχουν κα φορεις ελεγχου για το δημοσιο αλλα ποτε δεν λειτουργησαν.ο απλος λαος δεν θελει να καταλαβει οτι το δημοσιο( το ελληνικο χρημα ολων εμας που φορολογουμαστε) ειναι ενας ανοιχτος κουμπαρας για καθε επιτηδιο με συναινεση του ιδιου του κρατους!! ερχομαστε τωρα και μαλλωνουμε μεταξυ μας.. οι δημοσιοι ειναι τεμπελιδες ..οι ιδιωτικοι λιωνουν στην δουλεια!!..πολυ θλιβερη κατασταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεωργία δεν έχεις άδικο. Απλά η ηλίθια γκόμενα στην εταιρία μπορεί να είναι γειτόνισσά σου στην πολυκατοικία, όπου θα συμπεριφέρεται εξίσου ηλίθια και τη χοντρή στην εφορία μπορεί να μην τη δεις ποτέ. Και εκεί ήθελα να καταλήξω. Οι ηλίθιες νοοτροπίες είναι ίδιες σε διάφορες συνθήκες. Πού ξέρεις ότι η χοντρή δεν πήρε με το σπαθί της τη θέση και μετά απλά άραξε; Ξέρεις πόσους έχω δει να περνάνε με ασεπ και μετά να τα γράφουν όλα; Εμείς δυστυχώς πάσχουμε από αυτή τη νοοτροπία που έκανε και το δημόσιο να θεωρείται αυτό που θεωρείται. Χρειάζεται πλέον πολύ μεγαλύτερη αλλαγή σε πολύ ουσιαστικά πράγματα και όχι σε τυπικές διαδικασίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μα γιατί στην Ελλάδα όλοι μπερδεύουν το ευκταίο με το εφικτό;;; Ναι, να εξισωθούν όλα προς τα πάνω. Και να μας στείλουν και οι Γερμανοί κάθε μήνα και μια ΒΜW δωρεάν. Τίποτα άλλο; Και μετά ξυπνήσαμε ( ; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μα φίλε Krts, κανείς δεν υπερασπίστηκε τους φοροφυγάδες. Και αυτοί είναι καταδικασταίοι όσο (ή και περισσότερο) και ο διεφθαρμένος ή τεμπέλης ή υπερπληρωμένος δημόσιος υπάλληλος. Οι περισσότεροι ιδιωτικοί υπάλληλοι πάντως δεν έχουν ούτε δυνατότητα διαφθοράς ούτε φοροδιαφυγής ούτε τεμπελιάς. Αντιθέτως έχουν δικαίωμα στην ανεργία επειδή τα προνόμια και το "δικαίωμα" στην μόνιμη εργασία του δημοσίου υπαλλήλου είναι ιερό.

    Ξέρετε όλοι ότι ΔΕΝ πρόκειται να γίνουν προσλήψεις στο δημόσιο για 10+ χρόνια; Γιατί έχουν (σωστά συμφωνήσει) 5 εξόδους για 1 είσοδο και σκοπεύουν να γεμίσουν αυτήν την είσοδο με μετατάξεις από τις ΔΕΚΟ; Άρα για να μην απολύσουν αργόσχολους δημόσιους υπαλλήλους δεν πρόκειται να προσληφθεί ΚΑΝΕΝΑΣ νέος στο δημόσιο. Να χαίρονται τα συνδικάτα την κοινωνική τους δικαιοσύνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μόλις μου ήρθε το post και, πρίν διαβάσω ολόκληρο το κείμενο, είπα από μέσα μου: "Α! Ο φίλτατος Athensville μάλλον θα επισκέφτηκε κάποια τοπική μας "Δημόσια" (μπρρρρ) Υπηρεσία...
    -Η έμφαση προσδίδεται στο "Δημόσια" (κι οι πουτ@νες δημόσιες είναι)
    -Και στο "Υπηρεσία" (και αυτές την προσφέρουν, αλλά τουλάχιστον το φχαριστιέσαι - και οι τιμές είναι λογικές, ακόμα!)
    Σε συμπονώ, φίλε... Θυμάσαι που κάποτε καπνίζαν και στα μούτρα μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μα τι στο καλό λες Φιλιό, στον ίδιο κόσμο ζούμε;;;

    Κατ΄αρχήν όχι, δεν είναι το ίδιο στον ιδιωτικό τομέα. Εκεί μπορείς να χάσεις την δουλειά σου ακόμα και εάν θέση δεν καταργηθεί εάν δεν κάνεις την δουλειά σου καλά.

    Αλλά εκτός από αυτό, με τα συνδικάτα και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα στο Ελλαδιστάν, ξέρεις έστω και ένα δημόσιο υπάλληλο που απολύθηκε επειδή καταργήθηκε η θέση. Εδώ τα συνδικάτα ΔΕΝ αφήνουν να απολύσουν δημ. υπαλλήλους που ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΑΝ για διαφθορά ή υπεξαίρεση!!!! Συνήθως τους δίνουν 1-2 μήνες χωρίς αποδοχές και μετά είναι πίσω!!!!

    Και όλα αυτά τα περνάνε και ως φιλολαικά και αριστερά!!!! Λες και το να υπονομεύει κανείς τον δημόσιο τομέα όπως συνέχεια κάνουν τα συνδικάτα είναι αριστερό. Σε αυτή την χώρα έχουν όλοι χάσει κάθε είδους τσίπας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τελευταίε, εκτός από τους μόνιμους στρατιωτικούς, στον στρατό υπάρχουν και δημόσιοι υπάλληλοι, μη στρατιωτικοί.

    Η δική μου εμπειρία ήταν ακριβώς η ίδια με αυτή του Athensville. Ακόμα θυμάμαι μια πενηντάρα στο γραφείο επιστρατεύσεως στη Ναυτική Διοίκηση Αιγαίου στον Πειραιά που μιλούσε στο τηλέφωνο (της υπηρεσίας) και έβαφε τα νύχια της ΟΛΗ ΜΕΡΑ (δηλαδή μέχρι τις 2 που "δούλευε") και έβαζε τους απλήρωτους τους ναύτες να κάνουν όλη την δουλειά.

    Αλλά σίγουρα δεν πρέπει να γενικεύουμε. Σίγουρα υπάρχουν και φιλότιμοι δημόσιοι υπάλληλοι. Κανείς δεν λέει ότι πρέπει να απολυθούν όλοι (προφανώς). Αλλά άμα τεθούν κανόνες ιδιωτικής διοίκησης στο δημόσιο, οι φιλότιμοι αυτοί υπάλληλοι θα επιβραβευτούν ενώ τώρα είναι τα κορόιδα του συστήματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Άρα να συνεχίζουμε να πληρώνουμε την αργόσχολη, μπας και μας πέσει κανένα ψίχουλο και σε μας τα χριστούγεννα;;;;

    Άλλο που αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι ΔΕΝ υπάρχουν φράγκα στο κράτος τώρα. Εάν δεν τα πάρουν από την αργόσχολη, θα βάλουν και άλλους φόρους στον ιδιωτικό τομέα.

    Αμάν πια, πόσο δύσκολο είναι να καταλάβουμε τα αυτονόητα σε αυτήν την χώρα. Όλοι είναι πεπεισμένοι ότι η (εκάστοτε) κυβέρνηση παίρνει μέτρα από καθαρό σαδισμό... Δεν υπάρχουν φράγκα, το καταλαβαίνεται;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δε διαφωνώ μαζί σου. Μακάρι να υπήρχαν οι κανόνες της αγοράς στο δημόσιο. Πολύ θα μου άρεσε να έβλεπα μερικούς συναδέρφους μου να ζορίζονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι είναι αυτό που είναι μόνιμο στη ζωή?

    Ζωή δεν είναι συνεχής προσαρμογή?

    Για τα χάλια μας, φταίνε πολλοί και με την παρακάτω σειρά:

    1. τα μεγάλα συμφέροντα (που όμως δεν τα ελέγχουμε εμείς).

    2. Οι πολιτικοί μας (που μπορούμε να τους ελέγξουμε πολύ λίγο)

    3. Εμείς (που μπορούμε να μας ελέγξουμε πολύ).

    Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να δουλέψει με αυτά που έχει και όχι με αυτά που δεν έχει. Οπότε:

    1. Αρχίζουμε από τον εαυτό μας και τις πράξεις μας.

    2. Επιλέγουμε με προσοχή τους πολιτικούς.

    3. Μαθαίνουμε (με κόπο, διάβασμα, συζητήσεις κτλ κτλ) τι είναι τα μεγάλα συμφέροντα και πως μας επηρεάζουν.


    Πρέπει να αλλάξουμε. Και η αλλαγή είναι επίπονη όταν δεν είναι κατρακύλα.

    Η μόρφωση (σαν εργαλείο στην προκειμένη περίπτωση) μπορεί να μας βοηθήσει στην κατανόηση της κατάστασης στην οποία βρισκόμαστε. Να μας βοηθήσει να αποφασίσουμε:

    Πότε πρέπει να κάνουμε πορεία.
    Πότε πρέπει να κάνουμε τουμπεκί.
    Πότε πρέπει να υψώσουμε το ανάστημά μας απέναντι στους βλάκες που μας περιτριγυρίζουν.
    Πότε πρέπει να δουλέψουμε σκληρά


    Η συνθήκες έχουν αλλάξει, και η ιστορία τρέχει.
    Μόνο με ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ μπορούμε να επηρεάσουμε τα πράγματα , προς την κατεύθυνση που θεωρούμε σωστή, δίκαιη και επιθυμητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Να αγιάσει το στόμα σου, athensville!!!! Είμαι δημόσιος υπάλληλος και κάθε μέρα ζω εκ των έσω την παχυδερμία, την νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας, την αδιαφορία για τη δημόσια περιουσία, που βασιλεύει στο δημόσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η χοντρή στον ιδιωτικό τομέα θα είχε πάρει δρόμο, για να αναλάβει άλλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Με μια διαφορά

    Η άχρηστη του ιδιωτικού τομέα δεν πληρώνεται απο εμένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Με μια διαφορά

    Η άχρηστη του ιδιωτικού τομέα δεν πληρώνεται απο εμένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Με μια διαφορά

    Η άχρηστη του ιδιωτικού τομέα δεν πληρώνεται απο εμένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Περίμενα τουλάχιστον σε αυτό το βήμα οι απαντήσεις σε αυτό που έγραψες να είναι μόνο "να αγιάσει το στόμα σου". Μιας και εδώ όσο νά 'ναι μαζεύεται ένα σχετικά "προοδευτικό" τμήμα της κοινωνίας. Και ήλπιζα επίσης ότι έχουν πια ωριμάσει οι συνθήκες ώστε η κοινωνία να απαιτήσει να σταματήσει αυτό το όργιο με τον δημόσιο τομέα.

    Δυστυχώς βλέπω οτι πολύς κόσμος, ακόμα και εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα δεν συμφωνεί με την προσέγγισή σου και οτι τη θεωρεί μηδενιστική και αφοριστική. Αν ούτε καν αυτός ο κόσμος δεν βλέπει τις γιγαντιαίες στρεβλώσεις που υπάρχουν στο δημόσιο, τότε δεν έχουμε καμία ελπίδα. Οι ελάχιστοι που κάνουν καλά την δουλειά τους στο δημόσιο δεν αφορούν την συζήτηση αυτή.

    Την ίδια και χειρότερη εικόνα πήρα και εγώ από την θητεία μου στον στρατό. Όση δουλειά έκαναν εκεί μέσα σε 8 ώρες, την έκανα εγώ στην δουλειά μου στον ιδιωτικό τομέα σε μισή ώρα. Δεν έχουν καμία εικόνα της πραγματικότητας και δεν μπορούν ούτε καν να φανταστούν τι σημαίνει "δουλεύω", ούτε το έχουν ζήσει, ούτε το έχουν δει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 2 παρατηρήσεις:
    1. Athensville ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ και πολλές φορές ΜΠΡΑΒΟ.Έχω αυτό το αίσθημα,κάθε φορά που προσπαθώ να συνεννοηθώ για τα στοιχειώδη σε όλες τις Δημόσιες Υπηρεσίες κι έχω φτάσει στο αισχρό σημείο να νιώθω ευγνωμοσύνη για κάθε δημόσιο υπάλληλο που απλά κάνει τη δουλειά του.
    2.Λυπάμαι που και στα σχόλια βλέπω αυτό που κατ'εμέ είναι το βασικό πρόβλημα του Δημοσίου:Κανείς δεν είναι αρμόδιος για τίποτα και όλοι ρίχνουν την ευθύνη κάπου αλλού.Έλεος πιά με τους φανταστικούς (κυριολεκτικά και μεταφορικά) δημόσιους υπαλλήλους που,αν το κακό σύστημα τους άφηνε,θα κάνανε ποιήματα.Αυτή η λογική είναι άκυρη,φάουλ,λάθος.Πάλιωσε η δικαιολογία, βρείτε άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ..μπα.Σχετικο0 αυτο.Εξαρταται απο τα κονε της..και μη μου κανεις τον ανηξερο- στην ΕΛΛΑΔΑ ζεις κι εσυ.περιττη η υποκρισια λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Eγώ θέλω να πω κάτι άλλο. Όσοι νομίζουν ότι ο athensville τα παίρνει απο εταιρία τηλεφωνίας για το ταπεινό του μπλογκ, δεν έχουν ιδέα ούτε από το ελληνικό ίντερνετ ούτε από την κατάσταση της διαφήμισης, ειδικά τώρα. Μακάρι να τα έπαιρνε κατά τη γνώμη μου για να πληρώσει το γαμω ΤΕΒΕ.

    Ki όταν λέω ταπεινό δεν εννοώ την ποιότητά του. Εσείς που νομιζετε ότι βλέπετε "πίσω από τα πράγματα" και είσαστε υποψιασμένοι, ούτε μπροστά σας δε βλέπετε. Εδω κλείνουν εφημερίδες 50 χρόνων λόγω έλλειψης διαφήμισης και η wind πάει και τα δίνει στον athensville. Athensville, αν κανω λάθος, πες μου που τους βρήκες, θέλω κι εγώ να κάνω γκριζα διαφήμιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. συμφωνω απολυτως με την παρατηρηση σου.και μη ξεχναμε τελικα.ειτε δημοσιος- ειτε ιδιωτικος ο τομεας ...μιλαμε παντα για τις 2 οψεις του ΙΔΙΟΥ νομισματος.Που σκουριασε που ...κακοφορμισε και ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ!!Που το βλεπουν εξω και μας το πετανε στα μουτρα - η μηπως δεν τοχετε παρει χαμπαρι κι αυτο ;Συνεχιστε να κατηγορειτε αλληλους το λοιπον.και για την ταμπακιερα ουδεμια λυση ουδεμια προταση.μοναχα να φαει ο ενας το ..λαρυγγι του αλλου,να σκοτωσει ο ενας την..κατσικα ταλλουνου και φλυναφηματα κι εξυπναδισμοι οοοοοσο μας παιρνει στα μλογκς.Θεμα παιδιας εν τελει ομως.Θεμα λαου.Θεμα ποιοτητας της κοινωνιας μας ειναι.Θεμα του ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ τελικα.παρτε θεση λοιπον.ΧΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. sorry δε λυπαμαι κανενα δημοσιο υπαλληλο, και δε λυπαμαι και τουε εκπαιδευτικους
    ζουμε μια δυσκολη στιγμη ειναι οι μονοι που ειχαν πολλα κεκτημενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Η διαφορά υπάρχει γιατί ουσιαστικά η εγγυος με τους 2 μήνες πληρώνει τους υπόλοιπους που θα πρεπε να παίρνει στην έγγυο με τα 2 χρονια.

    Και δε θέλω να μειώσω κανέναν. Αλλα ως κοινωνία μαζί είμαστε, και όπως και να το κάνουμε δε μπορεί να δικαιούται κάποιος περισσότερα για την ίδια (αν οχι λιγότερη) δουλειά.

    Η όλοι μαζί ή καθένας για παρτη του (και καταλήγουμε έτσι όπως είμαστε τώρα)

    Να το θέσουμε διαφορετικά γιατί αυτή η ερώτηση κινείται σε 2 επίπεδα, με διαφορετικές ερμηνείες ανάλογα με την πολιτική (όχι κομματική) ιδεολογία

    Α. Πόσα μπορούν να κερδίζουν οι υπάλληλοι συνολικά?
    Β. Από τα παραπάνω, πως μπορούν να μοιραστούν το συνολικό μισθό?

    Ε, ας μην προσπαθήσουμε ο καθένας ν'απαντήσει γιατί θα γίνει ?@#$@λο εδώ. Απλώς θετω το παραπάνω προβληματισμό για σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Σύμφωνα με εσένα δηλαδή είναι πιο εφικτό να έχουν εξοικονομηθεί 1,5 δις από τις περικοπές από τη μία και από την άλλη να έχουν χαθεί άλλα τόσα από την απόσυρση των αυτοκινήτων λόγω αύξησης των τελών κυκλοφορίας και από την μείωση της κατανάλωσης βενζίνης λόγω αύξησης του ΕΦΚ?
    Επίσης είναι πιο εφικτό να έχεις 5,5% πληθωρισμό σε μια οικονομία με 4% (που σιγά που είναι τόσο) ύφεση; Στα αναφέρω αυτά ως οικονομικά παράδοξα, τα οποία παρόλα αυτά - γιούπι!!! - έχουμε επιτύχει!
    Διερωτώμαι γιατί ούτε αυτοί που διοικούν δεν γνωρίζουν τι είναι εφικτό, πως περιμένεις από το λαό;

    Η "εξίσωση προς τα πάνω" μπορεί να χρησιμοποιήθηκε καταχρηστικά ως όρος. Αυτό που θέλω να πω είναι πως πρέπει να βρεθεί τρόπος να αμβλυνθούν οι κοινωνικές αντιδράσεις (οι οποίες είναι περισσότερο από προφανείς ακόμη και σε αυτό το blog) και ο τρόπος αυτός είναι ναι μεν η δικαιοσύνη, αλλά αυτή δεν είναι απαραίτητα μονόδρομη...
    Να το θέσω ακόμη πιο διαφορετικά: αν η οικονομία πήγαινε σφαίρα, και δεν υπήρχαν άνεργοι στον ιδιωτικό τομέα, και όλοι συνεχίζαμε να ζούμε "κανονικά", θεωρείς ότι θα γινόταν τέτοιο σούσουρο για τους δημόσιους υπαλλήλους; Εδώ πέρα ξαφνικά ανακαλύψαμε τον τροχό...
    Όσο για την αναφορά στη Γερμανία θα σου πω απλώς ότι μια Χριστιανοδημοκρατική κυβέρνηση - σε όποια χώρα και αν είναι - είναι ανάξια κάθε σχολιασμού και αναφοράς για εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Να σου στείλω την Βονταφον. Ήθελε να αλλάξω όλα τα χρώματα του σάιτ σε κόκκινα αλλά αρνήθηκα.
    Αν δεν έχεις ενδοιασμούς θα τσεπώσεις τα 5.000 (per month) φυσικά που μου πρότειναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @dim
    Ο Δημοσιος τομεας με τον ιδιωτικο ειναι πραγματι συγκοινωνουντα δοχεια αυτη τη στιγμη.Το Δημοσιο για χρονια δανειζονταν λεφτα τα οποια μοιραζε σε ΔΥ(και οχι μονο), συνεπως αυξανοταν καταναλωση και αυτο το ονομαζαμε αναπτυξη.Ομως καποια στιγμη τα δανεικα τελειωσαν και ηρθε η οδυνηρη διαπιστωση οτι η κρατικα χρηματοδοτουμενη ευημερια ειναι επιπλαστη. Συνεπως η επιδιωξη του ιδιωτικου υπαλληλου θα επρεπε να ειναι η μειωση του υπερτροφικου δημοσιου τομεα ωστε οι υπεραριθμοι να ενταχθουν στην ιδιωτικη παραγωγη. Ετσι θα εχουμε δημιοργια πλουτου και αυξηση της καταναλωσης με ιδιωτικα λεφτα αυτη τη φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Απορώ με την άκρως φιλελεύθερη άποψη που εκφράστηκε για το σεξιστικό και ρατσιστικό σχόλιο-πρότυπο της κακιάς Χοντρής/Γυναίκας υπαλλήλου...Ηαπόδοση στην εργασία εξακολουθεί να μετριέται με βάση τα κιλά και το φύλο????? έλεος!!!!! Και για το προκείμενο,...όσο θα υπερασπίζεται ο κάθένας το προσωπικό του όφελος και τη θεσούλα του, στο τέλος δημόσιοι και ιδιωτικοί θα παίρνουμε 500 ευρουδάκια και θα λέμε κι ευχαριστώ.
    Κοινώς, καλά να πάθουμε με την νοοτροπία που εξακολουθούμε να έχουμε.
    Κλείστε τις τηλεοράσεις...τους απανταχού Πρετεντέρηδες κλπ. και ανοίξτε καμιά εφημερίδα ή πολιτικά blogs για να ¨σκεφτείτε" και τίποτα διαφορετικό από τη δαιμονοποίηση του Δημόσιου τομέα. Όλοι εργαζόμενοι με τις ίδιες ανησυχίες και δυσκολίες είμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αξιότιμε κύριε Νικ, εσένα σε ενοχλεί η άκρως φιλελεύθερη άποψη...

    Εμένα με ενοχλούν οι άκρως παρτάκηδες, συμφεροντολόγοι, ανήθικοι, τεμπέληδες, δημόσιοι υπάλληλοι που αντί να εξυπηρετούν, έχουν ύφος και γλώσσα.

    Τώρα, αν εσύ θεωρείς ότι αυτού του είδους οι υπάλληλοι είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας, αυτό το κρίνει κάθε μέρα ο κόσμος που συναλλάσσεται με τις ΔΕΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΌΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΘΑ ΤΡΕΧΑΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΣΗ ΑΝ ΣΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΝ........ΜΗ ΜΙΛΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ετσι..
    με μια μικρη αλλαγή στα λεγόμενά σου. Περισσότερο χρειαζόμαστε παιδεία, πιο πολύ από την μόρφωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αυτή τη νοοτροπία παλεύουμε να αλλάξουμε. Ή μήπως όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. να παρατηρήσω μόνο αυτο..

    φυσικά όταν σε ένα διαγωνισμό κάποιοι από τους διαγωνιζόμενους τρέχουν με σπασμενα τα πόδια και άλλοι με δυνάμεις άλλων, ασφάλεια, ένα σωρο διευκολύνσεις..

    πόσο ηθικο ειναι να κατηγορεις εκεινους που ζητουνε ισοτητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. λυπαμαι που θα σε στεναχωρησω αλλα οι τραπεζικοι υπαλληλοι ποιας τραπεζας πληρωνονται παραπανω απο τη χοντρη κυρια?
    σε τραπεζα εργαζομαι εδω και σχεδον εξι χρονια δεν εχω δει ακομα προκοπη. Εκτος αν αναφερεσαι σε πολυ υψηλοβαθμα στελεχη. Στη τελικη ο μισθος ενος ιδιωτικου υπαλληλου δεν επηρεαζει την τσεπη ενος αλλου εργαζομενου εν αντιθεσει με τον δημοσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πέστα, Χρυσόστομε. Να προσθέσουμε ότι η κα. Χ.Κ. είναι έτοιμη να τα παραλύσει όλα, να τα σταματήσει όλα και να γεμίσει την Ελλάδα με σκουπίδιατα προκειμένου να μη χάσει τα πρόνομιά της; Και κάτι άλλο: ζητάμε την αλληλεγγύη των Γερμανών, γιατί (λένε, και είναι αλήθεια) το πλεόνασμά της αντιστοιχεί με το έλλειμμα των PIIGS. Ε, λοιπόν, το πλέονασμα της κυρίας ΧΠ αντιστοιχεί με το έλλειμμα των ιδιωτικών υπαλλήλων και όπως θέλουμε την αλληλεγγύη της Γερμανίας, έτσι και η κα. ΧΠ πρέπει να δείξει αλληλεγγύη στους υπολοίπους. Πολύ απλά.

    ΥΓ χαιρετισμούς στους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ, υποκαταστήματος Ομονοίας (Χαυτεία). Είναι όλοι/ες τους εξαιρετικοί, ευγενέστατοι και εξυπηρετικότατοι (γενικά οι εργαζόμενοι στα ΕΛΤΑ είναι έτσι). Εύγε, έτσι τους θέλω τους δημοσίους υπαλλήλους! Και επίσης στους υπαλλήλους της Εφορίας που είναι στα Εξάρχεια, στη Μπενάκη. Εξαιρετικοί και αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. athensville,

    egrapses to kalytero post sou ever!

    epitelous!!!!!!! auto to blog xtypaei sth riza tou problimatos. an lythei i adikia pou perografeis, na deis pws kai ola t'alla (kathariothta stous dromous, eksipiretisi stis dimotikes ypiresies, orama apo tous dimosious leitourgous klp) tha lythoun.

    perissotera analoga ksespasmata please!

    xxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ζω στη χώρα τουςΝοεμβρίου 23, 2010 5:58 μ.μ.

    Όταν το δημόσιο και οι δημόσιοι υπάλληλοι προκυρήξουν απεργία με βασικά αιτήματα την αύξηση της παραγωγικότητας του δημοσίου, την απομάκρυνση των αργόσχολων, τη βελτίωση των υποδομών, την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη θα πάω και γω.Φυσικά θέλω να δω και αποτελέσματα οπότε περιμένω να επιμείνουν. Να παραλύσει η χώρα. Θα πάω και στην επόμενη για την αύξηση των αποδοχών τους τότε.Μέχρι να γίνει αυτό οι ''δεν είμαστε όλοι ίδιοι'' υπάλληλοι παρακαλώ σιωπάστε με ενοχλείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ζω στη χώρα τουςΝοεμβρίου 23, 2010 5:59 μ.μ.

    Όταν το δημόσιο και οι δημόσιοι υπάλληλοι προκυρήξουν απεργία με βασικά αιτήματα την αύξηση της παραγωγικότητας του δημοσίου, την απομάκρυνση των αργόσχολων, τη βελτίωση των υποδομών, την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη θα πάω και γω.Φυσικά θέλω να δω και αποτελέσματα οπότε περιμένω να επιμείνουν. Να παραλύσει η χώρα. Θα πάω και στην επόμενη για την αύξηση των αποδοχών τους τότε.Μέχρι να γίνει αυτό οι ''δεν είμαστε όλοι ίδιοι'' υπάλληλοι παρακαλώ σιωπάστε με ενοχλείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Eσύ πουλάκι μου πως έκανες θητεία στο ναυτικό και όχι στην πινέζα του Έβρου; Αξιοκρατικά;

    Για ρώτα και μας που δουλέυουμε στον ιδιωτικό τομέα πόσα βύσματα υπάρχουν εκεί που το ξύνουν όλη μέρα και τα αρπάζουν χοντρά γιατί έχουν τα κατάλληλα κονέξια. Για ρώτα και τα φιλαράκια σου στη Lifo πόσο ζούγκλα είναι ο ιδωτικός τομέας για όλους τους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Λυπάμαι πραγματικά Athensville για το ρατσιστικό και φτηνό σχόλιο σου. Μετά από 12 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και 12 χρόνια στο δημόσιο έχω να πω ότι άνθρωποι που δουλεύουν και άνθρωποι που λουφάρουν υπάρχουν παντού. Είναι πολύ εύκολο να τα ισοπεδώνει κανείς όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Εξορισμού, τεμπέληδες που ζουν με τα λεφτά όλων μας, και κρατάνε όλους μας όμηρους για να μη χάσουν τα προνομιά τους, βρίσκονται μόνο στο δημόσιο. Τέλος.

    Ποιο αφεντικό πληρώνει μη παραγωγικό υπάλληλο;; Θα μας τρελάνετε;
    και αν συμβαίνει αυτό (που δεν συμβαίνει), τοτε ο τεμπέλης ιδιωτ. υπάλ. επιβαρύνει την τσέπη του αφεντικού του και μόνο. Όχι όλων μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Παίρνοντας αφορμή από τις δημοτικές εκλογές, και επειδή αν δεν αλλάξουν οι νοοτροπίες πραγματικά δεν πρόκειται να καλυτερέψει πολύ η ζωή μας, διαπίστωσα ότι ΝΕΟΙ άνθρωποι λειτούργησαν όπως οι παππούδες τους, γλείφοντας, σταυρώνοντας ψηφοδέλτια, κάνοντας συγκεντρώσεις με διάφορες ξεχασμένες θειάδες κτλ, και τάζοντας εξυπηρετήσεις. Οπότε.. αν δεν αλλάξουμε εμείς πρώτα, πώς περιμένουμε ν' αλλάξει οτιδήποτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Πρέπει να κατηγορούμε αυτούς που δημιούργησαν το σύστημα. Κατηγορώ, όμως πολύ περισσότερο, τα θύματά του, που αν και θύματα, αγωνίζονται να το κρατήσουν ζωντανό στη σημερινή του μορφή.

    Η υποθετική χοντρή κυρία (που εκπροσωπεί ένα μέρος των δημοσίων υπαλλήλων), είναι βολεμένη και δεν έχει αξιοπρέπεια. Επιπλέον είναι ανήθικη.

    Δεν έχει αξιοπρέπεια, γιατί ενώ είναι άνθρωπος -δηλαδή έχει ελευθερία βούλησης- επιλέγει να είναι αγενής, επιλέγει να μην δουλεύει, και κυρίως: επιλέγει να κατηγορεί άλλους για αυτή της την απραξία (το κεφάλι δηλαδή).

    Την αγένεια ειδικά δεν μας την υπαγορεύει ο ΓΑΠ και ο Παπακωνσταντίνου.

    Είναι ανήθικη, γιατί ακόμα και σήμερα, επιλέγει να κάνει "λέει" λευκή απεργία. Να ρίξει και αυτή ένα μικρό σπρώξιμο στην εθνική κατρακύλα, χωρίς να κάτσει να σκεφτεί που θα βρεθούν τα παιδιά της από αυτή την επιπόλαια και κοντόφθαλμη επανάσταση.

    Επιλέγει να χρηματιστεί από εμένα (υποθετικά) και να παραβεί το καθήκον της. Όχι από έναν μαφιόζο που την απειλεί να του κάνει αμέσως αυτό που θέλει, αλλά από μένα, που δεν είμαι τίποτα.

    Γιατί το κάνει?

    Για να πάρει μια γούνα? για να πάρει ένα εξοχικό? Σίγουρα πάντως για έναν ασήμαντο λόγο. Και για τον λόγο αυτό βοηθάει τα παιδιά της να ζήσουν σε έναν χειρότερο κόσμο.

    Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. αυτό είναι σωστό και σίγουρο.

    Αλλά και μεις, είμαστε τόσο πολύ μέσα στα σκατά, που δεν καταλαβαίνουμε πια τι είναι καθαριότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Eχω βαρεθει να ακούω την ιδια ανοησια.Εδωσα εξετάσεις και μπήκα στο Δημόσιο.Εστειλα πολλές ιδεες στους αρμόδιους φορεις και αγνοήθηκαν.Επαψα επίσης να δηλώνω το επαγγελμα μου γιατι αντι οι πολιτες να βοηθησουν με ιδεες η βοηθεια στη πραγματοποιηση πρωτοβουλιων ,γελουσαν στα μόυτρα μου.Ωσ δημόσιο υπάλληλο με θεωρούσαν εξ ορισμου λαμόγιο .Και αφου δεν ειχα χρήματα ,αποτυχημένο λαμόγιο.Οποτε για να συνοψισω η κατασταση ειναι ως εξης.Αν προσπαθεις να βελτιώσεις κατι στο δημόδιο δεν έχεις ούτε ηθική ούτε θλική ανταμοιβη.Πιοανον να σε πολεμήσουν οργανωμένα συμφέρονται και με μια ψευδη μυνηση να σε τρέχουν τουλαχιστον 6 χρονια.Εν το μεταξυ κανεις απο τον ιδιωτικό τομέα δεν θα σε ακούσει αφού θεωρεί ότι εξ ορισμού οι Δ.Υ ειναι κοπροσκυλα.Οπότε δεν εχεις ούτε καν την ηθική ικανοποιηση να σου πει κανεις μπράβο.Αξιοζηλευτες επιλογες δεν νομίζεται.Αλλά εξω απο τον χωρο πολλά τραγουδια λένε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Eχω βαρεθει να ακούω την ιδια ανοησια.Εδωσα εξετάσεις και μπήκα στο Δημόσιο.
    Εστειλα πολλές ιδεες στους αρμόδιους φορεις και αγνοήθηκαν.
    Επαψα επίσης να δηλώνω το επαγγελμα μου γιατι αντι οι πολιτες να βοηθησουν με ιδεες η βοηθεια στη πραγματοποιηση πρωτοβουλιων ,γελουσαν στα μούτρα μου.
    Ως δημόσιο υπάλληλο με θεωρούσαν εξ ορισμου λαμόγιο .Και αφου δεν ειχα χρήματα ,αποτυχημένο λαμόγιο.Οποτε για να συνοψισω η κατασταση ειναι ως εξης.
    Αν προσπαθεις να βελτιώσεις κατι στο δημόσιο δεν έχεις ούτε ηθική ούτε υλική ανταμοιβη.Πιθανον να σε πολεμήσουν οργανωμένα συμφέροντα και με μια ψευδη μυνηση να σε τρέχουν τουλαχιστον 6 χρονια.
    Εν τω μεταξυ κανεις απο τον ιδιωτικό τομέα δεν θα σε ακούσει αφού θεωρούν ότι εξ ορισμού οι Δ.Υ ειναι κοπροσκυλα.
    Οπότε δεν εχεις ούτε καν την ηθική ικανοποιηση να σου πει κανεις μπράβο.Αξιοζηλευτες επιλογες δεν νομίζετε
    .Αλλά εξω απο τον χορο πολλά τραγουδια λένε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Άλλη μια αλήθεια για τα αδιέξοδα. Και τη συνοψίζεις πολύ ωραία. Αλλά αναρωτιέμαι - και έχω μπει στο χορό - γιατί αν υπάρχουν και άλλες επιλογές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Τι λέτε ρε παιδιά?!1000 ευρω?!2000 ευρώ?!εγω τοσα χρονια στον ιδιωτικο τομεα και παιρνω 780 το μήνα και ετοιμαζομαι και για παιδι! πολλα τα λεφτα που ανεφερες, αι σιχτηρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ε,και?????! έλα ολοι δημισιο θελετε και γκρινιαζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Γιαννη ξκι εγω δουλευω στο εξωτερικο και ετοιμαζομαι να δωσω εξετασεις για να μπω στο δημοσιο τομεα γιατι εδω που ζω δουλεου οι δημοσιοι υπαλληλοι.Στην Ελλαδα ποτε δε θα σκεφτομουν να μπω στο δημοσιο, δε θα αντεχα τον αυτο μου να κοροϊδευω ετσι απροκαλυπτα τους συμπολιτες μου. Φτου τους στο δημοσιο τομεα, αΑΧΡΗΣΤΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Τα ξαδερφια μου ειναι παιδαγωγοι και πολυ αφοσιωμενοι σε αυτο, μην τα ισοπεδωνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. εγω οχι στην ελλαδα, μπορουσα και γελασα στα μουτρα αυτου που μου το προτεινε! αρα, ΤΙ ΛΕΣ?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Χαίρομαι που αντιμετωπίζεις καλόπιστα τα λόγια μου.Για μένα λύση θα ήταν τα εξης.
    1)Καθε ένας που διαχειρίζεται δημόσιο χρήμα σε κάποια θέση να ειναι υπόλογος με τη προσωπική του περιουσια για υπερκοστολογησεις ή πρόστιμα της Ε.Ε
    2) Η αξιολογηση σε Δημοσιο να γινεται απο ανεξαρτητους ελεγκτες μετα απο παραμονη 6 μηνων σε κάθε υπηρεσία.
    3) Προτάσεις βελτιωσης στο Δημοσιο να γινονται σε ανεξάρτητο φορέα χωρις μεσολαβηση του προισταμένου του υπαλλήλου
    4) Οι δικες να ολοκληρώνονται σε ενα χρόνο και ο κακοβουλος μυνητης να πληρώνει τα έξοδα της Δικης και ψυχική οδύνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. γουαου! καταπληκτικη ιδεα! και στα σχολεια να μεινει ενας δασκαλος για 100 παιδια.
    και στα νοσοκομεια 1 νοσηλευτης ανα οροφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Το δημόσιο είναι ένας ανοιχτός τάφος... Καταπίνει ικανότητες, όνειρα, αξιοκρατία. Και παράγει τα τοξικά απόβλητα και την ασυδοσία που όλοι λουζόμαστε. Οσοι λοιπόν το υπερασπίζεστε κάντε ένα κόπο να περάσετε από την εφορία ή το ΙΚΑ της περιοχής σας. Και μετά, ελάτε να τα ξαναπούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Go-Go δεν εισαι σε θεση να επιβαλλεις με κανενα τροπο και σε κανενα τ ι ν α κ α ν ε ι η ο χ ι ...οποτε πιο καλμα και ΜΗ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ..Και οπως καλα γνωριζεις: An eye 4 an eye makes THE WHOLE WORLD blind.Και σε παρακαλω πολυ μην κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια.Ελεος δηλαδη πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Άλλο εννοούσα. :D Αν υπάρχουν άλλες επιλογές για μας που είμαστε στο δημόσιο, όπως πχ να φύγουμε. Όπως είπα και στην αρχή εγώ είμαι του σκάσε και κολύμπα Δεν πιστεύω πως μπορεί να αλλάξει κάτι αν δεν αλλάξουν τα μυαλά των ανθρώπων και η πλειοψηφία αυτών που μπαίνουν στο δημόσιο. Απλά δεν το βλέπω να γίνεται σύντομα.Και το αδιέξοδο που περιγράφεις είναι αφόρητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Kαι κάτι άλλο: ο Αμυράς με το δημοσιοϋπαληλίκι των 62 χιλιάδων ευρώ το χρόνο δεν θυμάμαι να σε είχε χαλάσει. Το αντίθετο μάλιστα. Είναι γιατί δεν έχει χοντρή κολάρα; Ή μήπως γιατί κι αυτός όπως κι εσύ ψάχνετε να πλασαριστείτε ως παράγοντες στην πόλη; Προφανώς κάποιος σας σφύριξε ότι εκτός από τη χοντρή κυρία υπάρχουν θέσεις και για άλλα παράσιτα.

    Λοιπόν αν εσείς οι αριβίστας θέλετε να καθαρίσετε την πόλη, ξεκινήστε από τον εαυτό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. pes ta xrysostome , giati kati tetoies kyries kai kyrioi me xontres kolares kai me megala stomaxia eftasan tin Ellada sti simerini tis katantia........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Είναι φανταστικό που νέοι άνθρωποι που διαβάζουν και γράφουν blog δεν ξέρουν ακριβώς τι φταίει στη σημερινή Ελλάδα, τι είναι αυτό που μας έφερε εδώ.

    Αν στο δίπολο "δημόσιο"-"ιδιωτικός τομέας" υπήρχε ο ξεκάθαρος κακός της ιστορίας, θα τον σκοτώναμε να ξεμπερδεύαμε.

    "Υπερασπίζεστε το δημόσιο"... Τι να σημαίνει άραγε αυτό; Μήπως να ιδιωτικοποιήσουμε το νερό;

    Θα έπρεπε κάποιος να μου δώσει πολλά λεφτά για να δεχθώ να δουλεύω στο δημόσιο (8 χρόνια ιδιωτικός υπάλληλος), αλλά αν κάποιος προκυρήξει διαγωνισμό δημοσίου για μια ακόμη περίσσια θέση και ένας άλλος συμμετάσχει, φταίει αυτός που θα παίρνει τον μισθό τελικά;

    Athensville, βλέπεις;
    Σαφές post, σιωπηλός θαυμασμός.
    Ρηξικέλευθα post, ατελείωτα comments.
    (μπας και να το κάνω κι εγώ;)

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. μπραβο ρε πασοκε ,μας επεισες παλι!
    ψηφισαμε καμινη,τωρα ας διωξουμε επιτελους τους δημοσιους υπαλληλους που ευθυνονται για τα κακα αυτου του τοπου.
    αφηνω το ποστο του χειριστη κοινωνικου αυτοματισμου στα σωστα χερια( και μπλογκς)!
    εγω θα πιω τα κοκτειλ μου στη ταιλανδη,απο τα λεφτα που κονομησα απο τις μιζες ,τα υπερκοστολογημενα δημοσια εργα,τους ολυμπιακους αγωνες,τα χρηματιστηρια,τις τραπεζες,ετσετερα ετσετερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Γιατί να μην ιδιωτικοποιήσουμε και το νερό όπως και το ρεύμα και τις μεταφορές κτλ? Γιατί είναι τόσο κακό αυτό? Δεν είναι καλύτερο να επιλέγεις να μπορείς να παραπονεθείς σε κάποιον και να σε λαμβάνει υπόψιν από το να απαντά με θράσος και απλώς να σηκώνει τους ώμους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Χαλάρωσε μεγάλε (ή μεγάλη)... εγώ νρέπομαι και μόνο στη σκέψη να ήμουν τόσο αντιπαραγωγικός... Το γνωρίζω πολύ καλά οτι στο τέλος η εταιρία μου θα με πετάξει σαν στυμμένη λεμονόκουπα, αλλά τουλάχιστον όλα αυτά τα τελευταία ~18 χρόνια που δουλεύω σε διάφορες ιδιωτικές εταιρίες, έχω την ηθική ικανοποίηση οτι κέρδιζα δικαίως τον μισθό μου - ένα συναίσθημα που οι περισσότεροι δημόσιοι δεν γνωρίζουν καν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Καλά, ας αρχίσουμε από τον δημόσιο τομέα που είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ σάπιος και που ΟΛΟΙ μας συνεισφέρουμε στην πληρωμή του και μετά ασχολούμαστε με τον ιδιωτικό που τον πληρώνουν οι ιδιοκτήτες του ή οι μέτοχόι του. Γκε γκε;;;

    Τα ρατσιστικά σχόλια σας μαράνανε... Αντί να δείτε τα χάλια μας που φτάσαμε να δανειζόμαστε από το ΔΝΤ για να πληρώνουμε τον δημόσιο τομέα, μιλάτε κι από πάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ως δημοσιος υπαλληλος συμφωνω μαζι σου απολυτα.να σου θυμισω ομως οτι ο συνδικαλισμος ειναι κομματικοποιημενος και αυτο που ευχεσαι ειναι μια ουτοποια.επιπλεον δυστυχως η ψυχη του ελληνα ειναι ποτισμενη,εχει αναποσπαστο κομματι της ενα απο τα μεγαλα κομματα "ρωσσικο""γαλλικο""αγγλικο"καταλοιπο και αυτο οπως πολλα αλλα που μας ςχουν μεινει απο κατακτησεις καθε μορφης και το χειροτερο ειναι οτι ουτε που το αναγνωριζουμε σαν ελαττωμα που μας κραταει δεσμιους ανικανους να κανουμε υπερβαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. κοιτα..και εγω που ειμαι δημοσιος υπαλληλος δεν πληρωνομαι μονο απο εσενα. ειμαι και εγω φορολογουμενος πολιτης και πληρωνω καθε φορα πολλα σπασμενα χωρις να με ρωτησει κανεις αν θελω να τα δωσω και αν μπορω.επιπλεον εχεται βαλλει ολους τουδημοσιους υπαλληλους σε ενα καζανι και δεν σας τιμα αυτος ο τροποσ σκεψεις.τελος , επειδη εχω δουλεψει και στα δυο με 6-8 χρονια στον καθε τομεα λεω ξεκαθαρα οτι και οι δυο τομεις στην ελλαδα ειναι "αρρωστημενοι". ο καθενας με τον τροπο του. η ανατροπη μπορει να γινει μονο με αλλαγη νοοτροπιας και αυτο θελει πανω απο ολα ΠΑΙΔΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ρώτα τους Νοτιοαμερικανούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ρώτα τους Νοτιοαμερικάνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. δεν ισοπέδωσε τίποτα.το δημόσιο είναι ένα γιγάντιο παρασιτικο κομμάτι της κοινωνίας μας αποτελούμενο Από κοπριτοκομματοσκυλα.σοσιαλισμός για όλους η' για όλους η' για κανέναν.και το τραγικοτερο είναι ότι η αργοπορημενη αριστερά μας κάνει το δεκανίκι του κοπριτοσυφερτου γαμω το μπάρμπα στη κορωνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Η έρημη πατρίδα μας στέκεται ακόμη όρθια (όσο στέκεται...) από τους λίγους δημόσιους υπαλλήλους που δεν έγιναν ποτέ δημόσιοι υπάλληλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Δεν έχω κάτι επιπλέον να προσθέσω,απλά είδα ότι είναι 99 τα σχόλια και είπα να το στρογγυλοποιήσω!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. radiation rules the nationΝοεμβρίου 24, 2010 4:36 μ.μ.

    1) Ο δημόσιος Τομέας σε κάποιες υπηρεσίες ζωτικής σημασίας ,Παιδία , Υγεία , Υδρευση ,Ενέργεια .. θα πρέπει πάντα να είναι δημόσιες , χωρίς να υπάρχει ο σκοπός του κέρδους αλλά μόνο η παροχή.

    2) Ο δημόσιος υπάλληλος που αποκυρήσει τις ευθύνες απο πάνω του και τα ρίχνει όλα στο σάπιο σύστημα.. που έμπλεξε ας δεί μια φορά το Σέρπικο να πάρει ιδέες τι μπορεί να κάνει για να συμβάλει και αυτός στο να ξεβρομήσει η σαπίλα που τον περιβάλει και όπως έλεγε και ο αρχάγγελος της Κρήτης <μην καταδέχεσαι να ρωτήσεις : θα νικήσουμε , θα νικηθούμε πολέμα!!>

    3) Κανείς δεν πρέπει να πέσει στην λούμπα που δημιουργήται ,δηλαδή να φαγωθούμε μεταξύ μας και να ξεχνάμε ποιοι έχουν κάνει την μεγάλει μάσα..(τσοχατζοπουλοπαγκαλοκαραμανληδοπαπανδρεοεκδοτοκοκαλοβαρδινογιανιδοκομματοσκυλαδες)

    4)Για να λειτουργήσει σωστά το δημόσιο σίγουρα δεν
    πρέπει να εξισωθεί στην κατάντια του ιδιωτικού(ιδιωτικός και εγώ) αλλα σίγουρα θα πρέπει να υπάρχουν αρμοδιότητες , υποχρεώσεις , προθεσμίες όπως βαραίνουν των ιδιωτικό υπάλληλο.
    5) Η μονιμότητα αν πρέπει να υπάρχει για τον δημόσιο υπάλληλο θα πρέπει να εφαρμοσθεί και για τον ιδιωτικό ωστε να υπάρχει κοινωνική ισότητα.. λιγο δύσκολο, άρα τι απομένει για να υπάρχει αυτή η ισότητα ?
    Μήμπως η κατάργηση της μονιμότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Γεωργία,
    πραγματικά.............. ρώτα τους Νοτιοαμερικανικούς.

    Τα πράγματα είναι τραγικά όπου επεκράτησε ο ιδιωτικός τομέας όπως και εκεί όπου επικράτησε ο δημόσιος.
    Η λύση βρίσκεται πάντα σε μία ισορροπία που θέλει οργάνωση, έλεγχο, γνώση και αγάπη για την κοινωνία.

    Χρειάζεται να αποφασίσουμε επίσης (σαν κοινωνία, σαν κυρίαρχο ρεύμα) με ποια πραγματικότητα θα ήμασταν ευχαριστημένοι, και τι απαιτήσεις έχει αυτή η πραγματικότητα.

    Στις ΗΠΑ πχ, η ιδιωτικοποίηση της υγείας κατέληξε σε 60 εκατομμύρια ανθρώπους χωρίς περίθαλψη.

    Εγώ ΘΕΛΩ να πληρώνω φόρους για την υγεία και το νερό (όπως πληρώνω με χρόνο την συμμετοχή μου στους atenistas, ή ένα ποσό για την wikipedia).

    Δεν θέλω όμως να τρώνε τους φόρους οι πολιτικοί και να μην ελέγχουν τους υπαλλήλους τους.

    υπάρχουν πολλά βιβλία και ντοκιμαντέρ πάνω στο θέμα της ιδιωτικοποίησης βασικών αγαθών (νερό) που έγινε στην λατινική αμερική. Ας μην κάνουμε λάθη που έκαναν άλλοι. Ας δοκιμάσουμε κάτι που αλλού πέτυχε, ή ας δοκιμάσουμε κάτι καινούριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. popo exei kai edo diorismenous karga! kai oxi mono einai diorismenoi einai kai 8rasis. Sou edine i Voda 5000 to mina kai eipes oxi? Gia na katevo kato na se arxiso stis sfaliares!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ρώτα τους Νοτιοαμερικανούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ναι αλλά η χοντρή κυρία αναγκαστικά δηλώνει όλο της το μισθό και φορολογέιται για αυτόν. Στον ιδιωτικό χα χαχα ας γελάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. υπάρχουν άλλοι τρόποι για να κλέψει ένας Δημόσιος Υπάλληλος. Οι άδειες για ασθένια στους ΔΥ είναι 5πλάσιες από τον ιδιωτικό τομέα. Και για την επαπειλούμενη εγκυμοσύνη............. ναι, συμβαίνει κυρίως στους δημόσιους υπαλλήλους.

    Το θέμα όμως δεν είναι να βγάλει ο ένας τα μάτια του άλλου, αλλά όλοι να γίνουμε καλύτεροι.

    Ο άλλος γιάννης πιο πάνω είπε:

    "Η έρημη πατρίδα μας στέκεται ακόμη όρθια (όσο στέκεται...) από τους λίγους δημόσιους υπαλλήλους που δεν έγιναν ποτέ δημόσιοι υπάλληλοι"

    θα συμφωνήσω απόλυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. παρεπιπτοντως το σκιτσο ειναι απο τις γιαγιαδες στην αγησιλαου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Υπάρχουν, νομίζω δυο δρόμοι να διατυπώνουμε δημόσιο λόγο:
    Αυτός της προσωπικής μαρτυρίας, και ο άλλος με την κατάθεση άποψης.
    Στο συγκεκριμένο ποστ, επειδή αναδεικνύει στη βάση του το εργασιακό, την κύρια πηγή ανασφάλειας σήμερα για όλους μας, υπάρχει αυτή η υπερ-προσφορά σχολίων.
    Που όμως έπρεπε φαίνεται πρώτα να ξεθυμάνει η οργή μας, με δεκάδες σχόλια με θυμωμένα, απλά όμως στιγμιότυπα από την καθημερινότητά μας
    (όπως ο καθένας μας τη βλέπει και τη θέλει),
    για να φτάσουμε και στο θέμα που ταλανίζει
    (εδώ όμως και 3 τουλάχιστο δεκαετίες, από εποχή Ρίγκαν) όλο τον κόσμο, και η δική μας μακαριότητα, το θεωρούσε πρόβλημα του γείτονα:
    Ιδιωτική ιδιοκτησία των καίριων μέσων παραγωγής ή δημόσια;
    Για να μιλήσει όμως κανείς για θέματα τέτοια, δεν μπορεί να το κάνει, αν-ιστορικά, με όρους αρέσκειας ή απ-αρέσκειας.
    Γι αυτό λοιπόν, καλό θα ήταν να διοχετευθεί η συζήτηση σε κανένα ποστ πιο γενικού χαρακτήρα, και όχι με αφορμή μια extreme τυπολογία εργαζομένων στον ένα ή στον άλλο τομέα, που μάλιστα όπως έγινε, κινδυνεύει
    (αν δεν ήξερε κανείς το συγκεκριμένο μπλογκ που μας φιλοξενεί & τις αφετηριακές απόψεις του οικοδεσπότη)
    μέχρι και να παρεξηγηθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Όλες οι νέες μητέρες θα έπρεπε να έχουν άδεια 1-2 χρόνια, και το κράτος θα έπρεπε να σηκώνει αυτό το οικονομικό βάρος ακόμη και στον ιδιωτικό τομέα (δεν πληρώνουν εργαζόμενοι και εργοδότες, τεράστιες εισφορές??).

    Από την άλλη, θα έπρεπε να θεωρείται ξεφτίλα, να παίρνει μία έγκυος άδεια επαπειλούμενης (που είναι ο κανόνας στο δημόσιο), θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται σαν αυτό που είναι: μια μορφή κλεψιάς. Γιατί είναι απλό, αν δεν έχεις επαπειλούμενη εγκυμοσύνη, δεν πρέπει να πάρεις άδεια επαπειλούμενης. πόσο πιο απλό να το κάνουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ...γνώρισα μια καταπληκτική φουρνάρισσα, θέλει να αναβιώσει έναν φούρνο στον Κεραμεικό, ζημώνει από αγάπη, μας φέρνει φανουρόπιτες τυλιγμένες σε όμορφες κορδελίτσες... 3 ΧΡΟΝΙΑ παιδεύεται για να βγάλει την άδεια να τον λειτουργήσει, 500 υπογραφές και εφιαλτική ταλαιπωρία... επιμένει βέβαια να το κάνει σωστά, νόμιμα κτλ... και μου λέει χθες, δεν αντέχω άλλο, λέω να επιστρέψω στην Γερμανία... Ορίστε πού βρισκόμαστε... θες να κάνεις κάτι παραγωγικό που συνεισφέρει στην εφευρετική επιχειρηματικότητα;;; και δεν ξέρεις πώς να λαδώσεις την χοντρή με την κωλάρα που θα σου προωθήσει την αίτηση; την πάτησες!! η χοντρή σε φθονεί και έχει ατελείωτη αντοχή στο να σε βυθίζει στο μαύρο αδιέξοδο, γιατί και η ίδια είναι εκεί εγκλωβισμένη, θέλει παρέα στον βούρκο της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Προφανώς και δεν θα υπερασπιζόσουν καμιά "χοντρή κωλάρα"Προφανώς δεν θα υπερασπιζόσουν ούτε τα ίδια σου τα άντερα αν δεν σου έκαναν τα γούστα σου.Μπορείς να συνεχίσεις να αναμασάς πρωτοσέλιδα κρατικοδίαιτων εφημερίδων και πουλημένων δημοσιογράφων.Μπορείς να συνεχίσεις την επανάσταση με τα κεράκια και τα φαναράκια.Να είσαι σίγουρος ότι δεν θα ενοχληθεί κανείς.Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ξέρω σε τι αναφέρεσαι (Αργεντινή, Βολιβία) αλλά το ζήτημα είναι ότι οι Έλληνες έχουμε τάση, βλέποντας τα χειρότερα να μένουμε παντελώς αδρανείς!

    Το θέμα του νερού είναι ευαίσθητο καθώς έχει να κάνει και με τη δημόσια υγεία θεωρώ όμως ανεπίτρεπτη την κατάσταση με ΔΕΗ/ΟΣΕ/ΕΡΤ.

    Επίσης θυμίσου το τι έλεγαν για την Ολυμπιακή (ότι η ποιότητα των υπηρεσιών θα χειροτερεύσει, μπορεί να μη γίνονται έλεγχοι κτλ) ενω η πείρα έδειξε το αντίθετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. στο ναυτικο πώς ακριβώς μπήκατε; γιατί εξ όσων γνωρίζω τα τελευταία (πολλά) χρόνια χρειαζόταν ένας μπάρμπας.

    (να μαντέψω την απάντηση; ότι ήσαστε από τα λίγα άτομα που κατέληξαν εκεί χωρίς μπάρμπα και ως εκ τούτου έκαναν δύσκολη θητεία;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. 'Ηξερα άνθρωπο που ήταν διορισμένος στην Αεροπορία, αλλά δεν πήγαινε ποτέ εκεί. έκανε δικές του δουλειές, έφτιαξε μιά κερδοφόρα βιοτεχνία, έβγαλε πολλά λεφτά,, χωρίς να πατήσει ποτέ στη "δουλειά" του, παρά μόνο για να εισπράξει τον μισθό του. Πήρε το εφάπαξ, τη σύνταξη και τώρα κάαααθεται, με τα κέρδη που έβγαλε από τη δική του δουλειά και τη συνταξάρα του!

    'Αλλη περίπτωση "κυρία" με μετάθεση ήρθε σε υπουργείο από την περιφέρεια. Δεν είχε τι να κάνει στο υπουργείο και της ανέθεσαν να φροντίζει μια γάτα. 'Επαιρνε εικονικές εντολές για "υπηρεσία" εκτός έδρας. Εισέπραττε τα "εκτός έδρας" συν την αξία εικονικών τιμολογίων από ξενοδοχεία τα οποία ποτέ δεν είχε δει, αφού δεν έφευγε πόντο από Αθήνα και έκανε χαβαλέ από δω κι από κει όταν "εκτελούσε υπηρεσία" ...εκτός έδρας! Βέβαια κάποιος προϊστάμενος την άφηνε να κάνει όλες αυτές τις λαμογιές (που κι ό ίδιος, προφανώς, θα έκανε αντίστοιχες), ποιός ξέρει για ποιούς λόγους...
    Βρωμάει από την κορυφή μέχρι τον κατώτερο βαθμό ο δημόσιος τομέας. Κι αυτοί οι λίγοι που είναι ευσυνείδητοι, ή φεύγουν αηδιασμένοι, ή μπαίνουν στην απομόνωση γιατί χαλάνε την πιάτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Η επανάστασή μας θα πρέπει να είναι ενάντια σ΄αυτήν την βρωμερή κάστα των εξουσιαστών μας. Αυτοί είναι οι μεγάλοι ένοχοι για την κατάντια μας, μαζί με τους αλήτες πολιτικούς που τους διόρισαν εκεί με αντάλλαγμα τους ψήφους τους! Γάγκραινα ο δημόσιος τομέας. Τίποτε παραγωγικό, Σπατάλη και ρεμούλα ΜΟΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. @ Zuppa Inglese: Δηλαδή ο ιδιωτικός υπάλληλος δεν δηλώνει όλον τον μισθό του; Ποιός σου τα είπε αυτά; Αυτή είναι η δικαιολογία για το φριχτό όργιο ρεμούλας; Μήπως δηλώνει και τις μίζες η χοντρή κυρία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. και δεν ντρεπεστε να το παραδεχεστε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. φυσικά με γνωστό, έκανα οτιδήποτε για να εχω καλύτερους όρους σ' αυτή την καταναγκαστική παντελώς άχρηστη θητεία.

    Το θέμα είναι ότι δεν πληρωνόμουν, δεν ζούσα απ΄αυτό (άσε που ήμουν ο μοναδικος που δούλευα στο γραφείο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Το άρθρο είναι ωραίο χιουμοριστικό αλλά δεν δείχνει κ την άλλη πλευρά. τους εργαζόμενους που δουλεύουν διπλά κ για αυτούς που κάθονται. Όσο περίεργο κ αν φαίνεται υπάρχουν. Το ότι είτε δουλέψεις μια ώρα έιτε 8ωρο τα ίδια χρήματα θα πάρεις. το πρόβλημα δεν είναι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι αλλα οι κακοί δημόσιοι υπάλληλοι κ η ανεπάρκεια του κράτους να τους ελέγξει. πχ. κρατικά γυμναστήρια σταματανε τα προγράμματα κ απολύουν τους συμβασιούχους κ μένουν οι μόνιμοι που λόγω σιγουριάς δουλεύουν τις μισες ώρες απο όσες πρέπει. Για μένα δεν υπάρχει δημόσιος και ιδιωτικός υπάλληλος. Υπάρχει αυτός που κάνει καλά και αυτός που δεν κάνει σωστά την δουλειά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Γιάννη ενα απο τα πιο ευστοχα σχόλια! Θέλω να πληρώνω φόρους και θέλω ορισμένες επιχειρήσεις να ανήκουν στο δημόσιο. Θέλω να υπάρχει μέτρο, έλεγχος και τήρηση των νόμων. Υποστηρίζω τη μονιμότητα υπό προυποθέσεις γιατί όπως έιπε και κάποιος παραπάνω σε αντίθετη περίπτωση θα άλλαζαν υπάλληλοι κάθε 4 χρόνια λόγω σκοπιμότητας και όχι φυσικά βάση παραγωγικότητας. Ομως βλέπω οτι έχει χαθεί κάθε ελπίδα η όποια αλλαγή να έρθει απο τον καθένα μας ξεχωριστά κ απο την αλλαγή της νοοτροπίας του.. Μαλλων γι αυτό πολλοί έχουν απόψεις πολωμένες και απόλυτες. Δυστυχώς έχουμε δει και στο παρελθον που οδήγησε αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Εργάζομαι σε ιδιωτικές ταξιδιωτικές ασφάλειες. Εξαιτίας του πόστου μου γνωρίζω πολύ καλά το χάος των διοικητικών υπηρεσιών των δημόσιων νοσοκομείων. Σε όλη τη χώρα υπάρχουν 10 (μετρημένα) άτομα που δουλεύουν ευσυνείδητα και εκατοντάδες που απλώς είναι Gofers (να πάει 14:00 να την κάνουμε...).


    Πριν 10 ημέρες ζήτησα από το γραφείο νοσηλίων στο Νοσ/μείο Ζακύνθου να με ενημερώσουν για τα ιατρικά έξοδα μιας ασφαλισμένης μας τουρίστριας για να πληρώσω το ποσό. Η απάντηση ήρθε με τα 1000 ζόρια και μετά από πολλά -υπεραστικά και πάντα από μένα, τηλεφωνήματα...

    Κατά λέξη: Έχουμε χάσει το φάκελο, δεν γνωρίζουμε το ποσό, δεν εμφανίζεται η ασθενής καν στο αρχείο μας σα νοσηλευόμενη, άρα δεν χρωστάτε τίποτα. (!)

    Οκ, για την εταιρία που εργάζομαι αυτό είναι όφελος.

    Αλλά προσωπικά νοιώθω ηλίθια γνωρίζοντας ότι:

    1) Οι φόροι μου πλήρωσαν τα νοσήλια αυτής της γυναίκας (και ποιος ξέρει πόσων ακόμα, δε νομίζω να φαντάζεστε ότι δεν έχουν ξαναχάσει φάκελο ασθενούς ή όλοι πληρώνουν φεύγοντας). Φυσικά αυτό δεν νοιάζει τον υπάλληλο στη Ζάκυνθο. Αλλωστε η ζωή είναι μικρή για να είναι μίζερη, έτσι δεν είναι?

    2) Η άνεση με την οποία απάντησαν ότι δεν ενδιαφέρονται για χρήμα ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ αλλά προσλήφθησαν να υπερασπίζονται είναι απίστευτη.

    Αν καταγγείλω το γεγονός στο Υπουργείο Υγείας υπάρχει πιθανότητα να χάσουν τη θέση τους ή να πληρώσουν από το δικό τους εισόδημα ώστε να τους πονάει και να μην ξανασυμβεί? Όχι βέβαια...


    Οπότε και εγώ απλώς έκλεισα το θέμα εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. οικονομικος μεταναστης εσωτερικουΝοεμβρίου 28, 2010 8:34 μ.μ.

    Αγαπητε Athensville,
    επειδη νομίζω είσαι κι Αρχιτεκτονας και θα με καταλάβεις ως συνάδελφος και χωρις να θελω να υπερασπιστω την Κυρία Χ Κ θα σου πω τα εξης
    εδω κι 1,5 χρονο βρεθηκα κι εγω στο Νησι(ας το πουμε ετσι αφου ειναι και της μοδας αποτι ακουω-οχι δεν εννοω την Σπιναλόγκα)ως αρχιτεκτονας σε Πολεοδομια..(δηλαδη καθε αλλο παρα αρχιτεκτονας)Πηρα αυτη την αποφαση μετα απο 9 χρονια ελευθερου "επαγγελματισμου" επειδη ειχα κουραστει. (ασε που τελευταια με ενα χωρο που ειχαμε στο Μεταξουργειο επεφτα κι εγω συχνα θυμα κλοπης...που ν αγιασουν οι δρασεις σας με τους atenistas)Και ημουν και τυχερη γιατι μου εκατσε κι ευκολα ο ΑΣΕΠ(οχι δεν ισχυουν πια οι μπαρμπαδες στην Κορώνη) Ειμαι η μονη απο τους πιο παλιους συναδελφους δεν παραπονέθηκα για τις περικοπες(ουτως η αλλως δεν τις προλαβα)γιατι τους θυμισα πολυ απλα οτι το πιο πιθανον να ηταν ανεργοι τωρα(παρολα αυτα μονο εγω εκανα απεργια τη μερα που γινανε κι αυτα με την Μαρφιν)Παρότι εμείς δεν χτυπαμε καρτα ειδικα αυτην την περιοδο δεν "πετιεμαι" ουτε στο σουπερμαρκετ που ειναι απο κατω και κλεινει 2.30, και μαλιστα εχουμε τοση δουλεια που δεν ξερεις τι να πρωτοκανεις(εχω υπαρξει στη θεση των μηχανικων και δεν ειμαι μνησικακη) κι επειδη εχουμε συνεχως "πελατες" καποιες μερες δεν εχω ουτε ενα λεπτο να μπω στα μαιλ και στο fb !Χοντροκολα δεν ειμαι ακομη(αν και με τα κερασματα της επαρχιας που ειναι ακομη πραγματικοτητα πολυ το φοβαμαι)Καποιες συναδελφοι που εχουν αδεια εγκυμοσυνης δεν εχουν σιγουρα δυο χρονια ,αλλα οντως κατι λιγοτερο απο χρονο (κι
    αν υπαρχει καποια δυσκολη αποδεδειγμενα εγκυμοσυνη παραπανω-ενταξει σιγουρα καποι το εκμεταλευονται)Αυτα....
    Οπως επισης συχνα μενουμε χωρις καραβι(λογω καιρου η απεργιων) αρα χωρις εφημεριδες για παραδειγμα η και χωρις αλλα βασικα αγαθα.Η μενουμε χωρις ρευμα λογω υγρασιας η παθαινουμε αρθριτιδα λογω του 90% υγρασιας η δεν πιανει ο αναμεταδοτης της τηλεορασης λογω υγρασιας κλπ κλπ
    Υπαρχουν βεβαια και πολλα καλα εδω.Ακομη και μια Πολεοδομια ειναι πιο ανθρωπινη(θελω να πιστευω οτι συμβάλω λιγο κι εγω πλεον) και πιο ουσιαστικη.
    Και οι περισσοτεροι συναδελφοι μου που ειναι και [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. @ Οικονομικός Μετανάστης εσωτερικού: Προφανώς είσαι από τις (σπάνιες) εξαιρέσεις κι αυτό γιατί έμαθες να εργάζεσαι όσο ήσουν στον ιδιωτικό τομέα και τώρα δεν μπορείς να αλλάξεις, αλλά όλοι ξέρουμε πώς λειτουργούν οι συνάδελφοί σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. οικονομικος μεταναστης εσωτερικουΝοεμβρίου 29, 2010 11:14 π.μ.

    athensville συγνωμη που σε αποκάλεσα αρχιτεκτονα χαχα(θεος φυλαξοι) η α-μπα μου ειπε πως en εισαι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. οικονομικος μεταναστης εσωτερικουΝοεμβρίου 29, 2010 11:28 π.μ.

    heliotypon σιγουρα η υπηρεσια μου εχει μαζι με τις εφοριες τα σκηπτρα στη διαφορα!!Παντως αν διαβασεις τους νομους θα τρελαθεις!!!!πραγματικα πιστευω οτι ειναι ενας απο τους λογους της διαφθορας!
    και τα παραθυρακια που λενε προκυπτουν απο τα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ κενα τους ,ασαφειες και γενικοτητες!Σ αυτο προσπαθω να ειμαι συνεργασιμη και σιγουρα υπαρχει μια πιατσα και στο Νησι που σιγουρα τη χαλαω...ομως γενικα νιωθω οτι σεβονται την αντιμετωπιση μου και οι συναδελφοι και οι ιδιωτες.Ξερεις η διαφθορα ειναι ενας φαυλος κυκλος!Ξεκιναει απο εναν παρλογισμο νομου,μια εξουσιομανια υπαλληλου,μια αποδοχη κι ανατροφοδοτηση απο τον ιδιωτη και παει λεγοντας!!Προς το παρον μου εχουν κανει δωρο μια κολωνια και ενα απιστευτα κιτς λουλουδι σε βαζο-ποτηρι κοκτειλ χαχα τι να κανω...Ελπιζω να μην καταληξω το μεγαλο κοροιδο!!Ειδικα τωρα που θα μας κοψουν κι αλλο τον μισθο ενω ταυτοχρονα θαυξηθουν τα εισητηρια πλοιων!!Αν και με τον καλλικρατη που ειναι σε εκκρεμοτητα ακομη δεν ξερω που θα βρεθω...μπορει και σε αλλο νησι!Η Οδυσσεια ενος οικονομικου μεταναστη!(Ελπιζω αυτο το νησι να ειναι κι ακομη πιο φτηνο):)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Να συμπληρώσω (1 βδομάδα μετά) με την αναφορά δωροδοκιών Δικαστών στις ΗΠΑ, από ιδιωτικές φυλακές, ώστε να στέλνουν σε αυτές κυρίως ανήλικους και νέους, οι οποίοι τους στοιχίζουν φθηνότερα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να στέλνονται στην φυλακή έφηβοι και νέοι για πολύ μικρά αδικήματα.
    Όχι, η ιδιωτικοποίηση όπως και όλα τα πράγματα στην ζωή...... θέλουν μέτρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. κατ'αρχήν τα συγχαρητήρια μου για το απίστευτα ενδιαφέρον blog σου, πρόσφατα μόνοτο ανακάλυψα.

    διαφωνώ με την ισοπέδωση. πιθανότατα θα γράψω κάτι που έχει αναφερθεί αλλά δεν έχω κουράγιο να διαβάσω όλα τα replies...

    το σωστό θα ναι να εξισωθεί η ζούγκλα του ιδιωτικού τομέα με τα standards του δημοσίου και όχι το αντίθετο.

    να μου πεις για κόψιμο απίθανων επιδομάτων σαν το "έγκαιρης προσέλευσης" θα συμφωνήσω. να μου πεις για κατάργηση της μονιμότητας, θα συμφωνήσω με προυποθέσεις. όσο καταστροφική είναι η μονιμότητα στην παραγωγικότητα (που συμφωνώ) άλλο τόσο είναι λυτρωτική άμυνα στην ελληνική λαμογιά - που μπορεί να απολυθείς για 1036 λόγους που δεν έχουν να κάνουν με την παραγωγικότητα ή συμπεριφορά - γι'αυτούς που όντως δουλεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Γιάννης ΧανιωτάκηςΔεκεμβρίου 10, 2010 9:18 μ.μ.

    Εδώ και δεκαετίες στην κυνο-βολευτική δημοκρατία του τρΕλλάς έχουμε εργαζομενους δύο κατηγοριών:

    Η μια (Δημόσιοι Υ) έχει εξασφαλισμένα δικαιώματα,
    προστασία,
    τηρούμενα ωράρια,
    μονιμότητα,
    επιδόματα,
    εφάπαξ,
    την κοπανάει όποτε θέλει,
    ΔΕΝ δουλεύει και χρυσοπληρώνεται !

    Η άλλη (Ιδιωτικοί Υ) ΔΕΝ έχει δικαιώματα,
    ΔΕΝ έχει μονιμότητα,
    ΔΕΝ έχει τηρούμενα ωράρια,
    ΔΕΝ έχει επιδόματα,
    ΔΕΝ έχει προστασία,
    δουλεύει σκυλίσια και πληρώνεται με Αφρικανικούς μισθούς !

    Και εκτός όλων αυτών, η 2η (ΙΥ) πληρώνει ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΛΕΦΤΑ την 1η (ΔΥ) για να ΤΑ ΞΥΝΕΙ σε ΠΛΑΣΤΕΣ, ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΕΡΓΙΑΣ.

    Μέσα σ'αυτή την ζούγκλα παραλογισμού λοιπόν, η έννοια " ΚΟΙΝΟΥ (!) ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ * " που λέει η αριστερά, απευθύνεται μόνο σε οντότητες με iq ΑΜΟΙΒΑΔΑΣ!

    * Ο "Αγώνας" και "οι κατακτήσεις" των ΔΥ (κατα ερμηνευτικό λεξικό):
    "Κύριε βολευτά, πουλάω ψήφο, τη μάνα μου, βάζω λυτούς δεμένους Θεούς και δαίμονες, παίρνω πίπ@ και προσφέρω κ***τρυπίδα σε τιμή ευκαιρίας, για να με βολέψετε σε μια ΠΛΑΣΤΗ, ΑΕΡΓΗ και συνταγματικώς ΜΟΝΙΜΗ θέση στο δημόσιο, ωστε να μην είμαι στα σκατά με τα υπόλοιπα κορόιδα που δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα."

    Έτσι, για να λέμε τα πράγματα με τ όνομά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Γιάννης ΧανιωτάκηςΔεκεμβρίου 10, 2010 9:20 μ.μ.

    Και να συμπληρώσω:

    Ανάπτυξη Ελλάδας επι ΠΑΣΟΚ και Μπουχέσα (Γκρίκ Ντιβέλοπμεντ Μόντελ) => Δανείζομαι για να τα δίνω σε μερικούς ΑΕΡΓΟΥΣ που παράγουν έργο ΜΗΔΕΝ και αυτοί να αγοράζουν το έργο που παράγουν οι ιδιώτες !

    Και σε αυτή την αλυσίδα "ανάπτυξης" οι πολύτιμοι και αναντικατάστατοι που δεν πρέπει να θίγονται τα "κεκτημένα" τους, είναι οι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΑΕΡΓΟΙ που παράγουν έργο μηδέν !

    Και θα πρέπει να χρεωνόμαστε αιωνίως ωστε με αυτό το τρόπο οι άεργοι να είναι άεργοι και οι ιδιώτες να δουλεύουν !

    Αλλα πλέον, αρχίσανε μερικοί δούλοι να ξυπνάνε και τα παραμύθια περι "πάλης των τάξεων" της αριστεράς ΚΚΕ-ΣΥΝ-ΠΑΣΟΚ Α.Ε. δε φτουράνε πλέον για να πείσουν τον μαλάκα που δουλεύει 10 ώρες την ήμερα για 600 ευρώ να συνταχθεί με την "συνέδελφο" μυγοσκοτώστρα του ΟΠΑΠ των 5000 ευρώ!

    Και τα σκατά που τρώμε οι δούλοι στον ιδιωτικό τομέα, τα τρώμε επειδή μια, κακά τα ψέματα πλειοψηφία εδώ και 30 χρόνια κάνει τα πάντα ΟΧΙ για να τα εξαφανίσει, αλλα για να τα συντηρήσει φτιάχνοντας ψεύτικες θέσεις ΕΞΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ !

    Επειδή λοιπόν θέλω να πάψουν να συντηρούνται τα λύμματα στα οποία βρίσκομαι, θέλω αυτό το μοντέλο να ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ ΣΥΘΕΜΕΛΑ! Θέλω να πάψουν να υπάρχουν εργαζόμενοι 2 τάξεων, εκ των οποίων οι μεν είναι προνομιούχοι και ελέγχουν ΖΗΜΙΟΓΟΝΑ το κράτος προς οφελός τους και εις βάρος των άλλων, και οι δε είναι σκλάβοι σε μεσαίωνα για ψίχουλα επειδή δεν έχουν τις πλάτες κανενός κράτους το οποίο ασχολείται εργολαβικά με τους ΑΕΡΓΟΥΣ ΓΛΥΨΑΚΗΔΕΣ και ζημιογόνους!

    Και είμαι διατεθειμένος να χάσω το πολύτιμο "αγαθό" του μεσαίωνα στον ιδιωτικό τομέα, για να δω αυτο το μοντέλο να ΚΑΙΓΕΤΑΙ !

    Εδώ και δεκαετίες το 80% του ιδιωτικού τομέα είναι μεταξύ πείνας και ανεργίας, κι όταν υπάρχει δουλειά σκοτώνεσαι για πενταροδεκάρες, στην αβεβαιότητα, στην ανασφάλεια, στον μεσαίωνα ολομόναχος ... χωρίς τη παραμικρή βοήθεια του κράτους ούτε καν για τα «κεκτημένα» !

    Και τέλος, αν είναι να πεινάσει κι άλλο ο ιδιωτικός τομέας, ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΞΙΑ ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΓΑΜΗΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, τότε να καταρρεύσει όλη η χώρα και να καούν όλα !

    Γιατί [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Γιάννης ΧανιωτάκηςΔεκεμβρίου 10, 2010 9:25 μ.μ.

    Όσο για το ΠΟΙΟΣ ευθυνεται για όλα αυτά τα χάλια, για όσους δεν τα έζησαν, λέγεται ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ενας αλκοολικός ο οποίος προκειμένου να βρει εκλογική πελατεία διόρισε την 8ετια της αλλαγής 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ πελάτες σε ΠΛΑΣΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΕΡΓΙΑΣ, προκειμένου να τον ψηφίζουν. Και όλα αυτά, με ΔΑΝΕΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, τα οποια καλούμαστε όλοι μαζι σήμερα να πληρώνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Γιάννης ΧανιωτάκηςΔεκεμβρίου 10, 2010 9:28 μ.μ.

    Τέλος, όπως διάβασα κάπου:

    "βρισκόμαστε στην μοναδική χωρά του κόσμου, που η παγκόσμιας χρήσης ελληνική λέξη ΙΔΙΩΤΗΣ (IDIOT), ΔΕΝ σημαίνει ηλίθιος, αλλα αποτελεί συνώνυμο της παραγωγικότητας και της εργατικότητας, έχοντας δώσει την έτερη (αντίστροφη) σημασία της στην λέξη ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ!

    Δεν έχω ξαναδιαβάσει πιο εύστοχη και σύντομη περιγραφή της νεοΕλληνικής κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

400 παλιές έντυπες ελληνικές διαφημίσεις

H θλιβερή ιστορία του ιβίσκου

Γέμισε μωβ η Αθηνάς