Τ' αμάξια των αγαπησιάρηδων


Αθηναίοι που σε πείσμα των καιρών διατηρούν ρετρό αυτοκίνητα με το στυλάτο ντιζάιν. Kύριοι εκπρόσωποι του ρετρό οι Σκαραβαίοι και τα 2CV
Αρχές Αχαρνών , ένας κίτρινος σκαραβαίος: ρομαντισμός με πασχαλιές στο παρμπρίζ, ασυμβίβαστος Τσε Γκεβάρα στο πίσω. Ισχυρότατο το statement!


Mεταξουργείο, σεμενάκι τυπωμένο στο καπώ.



Πλατεία Μεταξουργείου. Τέλεια διατηρημένος μπλε σκαραβαίος. Ζουμ στο γαλήνιο πρόσωπο της οδηγού. Υπέροχη;


Σχόλια

  1. Αχ αυτά είναι τ'αγαπημένα μου αυτοκίνητα. Πάντα όμως ο πατέρας μου έλεγε ότι κάνει θόρυβο η μηχανή του σκαραβαίου και δεν πήρα δυστυχώς όταν ήθελα :(
    Ίσως κάποια στιγμή.. γιατί είναι τα καλύτερα αυτοκινητάκια που κυκλοφορούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά είναι, αρκεί να μην είναι μεσ' στη μέση του δρόμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ... μια αυθεντική ρετρό αισθητική, μία νότα από την εποχή της αστυκοποίησης, μια Ιστορία σε ρόδες. Οι συγχρονες αναβιώσεις τους είναι ωραίες (Beetle, Mini, 500), αλλά όχι τόσο όσο τα παλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά τέλεια. Παλιότερα πολύ κοντινός μου συγγενής είχε ένα και το γλυκοκοίταζα. Αμ δε, το διέλυσε... Ωραίες εικόνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μου φαίνεται τόσο γαλήνια... Μάλλον τσαντισμένη που την βγάζεις φωτογραφία φαίνεται. κ επιπλέον , την ρώτησες αν θέλει να βγει φάτσα φόρα; Νομίζω ότι το χιουμοράκι θα ήταν πιο ειλικρινές χωρίς το ζουμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι σακαρακες ειναι καλες για την επαρχια και για κανένα συνταξιουχο αργοσχολο. Σιγα μην βγουμε στους δρομους με τα γαιδουρια. Οι σακαρακες μολυνουν περισοτερο, κανουν θορυβο και ειναι επικινδυνες. Απλα μας θυμίζουν το παρελθόν μας. Μπορούμε να πάρουμε φτηνα μικρά οικονομικά αμαξακια για να κάνουμε την δουλεία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε λοιπόν, αυτόν τον τύπο με τον Τσε τον είχα πετύχει να έχει κατέβει να πάρει εφημερίδα από Ομόνοια έχοντας κλείσει όλη την αριστερή λωρίδα. Και γύρισα σπίτι με τη σκέψη πως είναι δυνατόν να αυτοπροβάλλεσαι ως πολέμιος της αδικίας (μέσω Τσε) και ταυτόχρονα να είσαι ο απόλυτος Ελληνάρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα αυτοκίνητα "γλυκούλικα" ή επιθετικά τζιπ είναι ο λόγος για το οποίο αυτή η πόλη έχει τόσο καυσαέριο. Πόσο 80ς είναι ο Τσε Γκεβάρα πα΄νω σε ένα αυτοκίνητο. Οτι τι? Αυτός δεν βάζει την βενζίνη του πολέμου του Ιρακ? Δεν βάζει την βενζίνη που μολύνει και λιώνει τους πάγους, υπερθερμαίνει τον πλανήτη και λυστεύει τον δημόσιο χώρο μας? Το να μυθοποιείς τα αυτοκίνητα ακόμα και τα ρετρό είναι κάτι που πρέπει να σταματήσει. Η λύση είναι το ποδήλατο και τα ΜΜΜ. Γι αυτά πρέπει να χτιστεί μύθος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ local/athens και moufas: τα αυτοκίνητα σαν αυτά που είδατε, οι ιστορικοί σκαραβαίοι δεν έχουν απλώς αξία χρήσης (δηλ. πηγαίνουν τον κάτοχό τους στην δουλειά του κάθε πρωί), αλλά κυρίως αξία αισθητική και ιστορική διότι αντιπροσωπεύουν μία ολόκληρη εποχή, αυτή της προπολεμικής εκβιομηχάνισης με ό,τι αυτή συνεπαγόταν: επανάσταση στις μεταφορές, στην τεχνική, την τεχνολογία, στο design κ.α. Το ίδιο και το De Chevaux, το fiat 500, το mini-cooper, το Lada κ.α.

    Όπως υπάρχουν κτήρια τα οποία αντιπροσωπεύουν μία ολόκληρη εποχή που χάθηκε έτσι και αυτά τα αυτοκίνητα. Όσο για το αν μολύνουν, αμφιβάλλω αν μολύνουν παραπάνω από τα cherokee, porche κα.

    Όσοι πιστοί του σκαραβαίου και άλλων ιστορικών αυτοκινήτων, δείτε τις φωτό που επισυνάπτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

400 παλιές έντυπες ελληνικές διαφημίσεις

H θλιβερή ιστορία του ιβίσκου

Γέμισε μωβ η Αθηνάς