Οι 20.000 "άνεργοι" της αφίσας
EMAIL ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ
Σαν Ελληνο-Καναδός, και χωρίς πολλά χρόνια στην Ελλάδα, κάποιες ιδιαιτερότητες της ελληνικής νοοτροπίας μού ξεφεύγουν εντελώς... Γλαφυρό παράδειγμα στην φωτογραφία: ποιός είναι ο σκοπός αυτής της καμπάνιας; Δεν είναι η "υπαίθρια διαφήμιση" (τα τεράστια billboards στην άκρη του δρόμου και στα κτίρια) αυτό που προσπαθούνε να καταργήσουνε χρόνια (θυμάμαι το ξήλωμα διαφημίσεων στο Σύνταγμα);
Δεν είναι υπερβολικός (ίσως απίστευτος) ο αριθμός των 20.000; Έχουνε σκεφτεί ότι πολλές από αυτές τις Ευρωπαϊκές πόλεις όπου επιτρέπεται, είναι πιο όμορφες από την Αθήνα μας; Έχουμε αρκετές πληγές να φροντίσουμε αυτές τις μέρες... Λιγότερες διαφημίσεις ίσως να μας έφτιαχναν το κέφι λιγάκι" - Alex F.
Αγαπητέ φυσικά και είναι άλλη μια εδραμάτιση του νεοέλληνα. Η υπαίθρια διαφήμιση λειτουγεί χωρίς κανόνες εδώ και 10ετίες, παρανομεί ασυστόλως ρυπαίνοντας αλλά απασχολεί 20 χιλιάδες (άρα εννοεί και αυτούς τους ανασφάλιστους με τα μηχανάκια που κολλάνε τις αφίσες μπροστά στο φανάρι?) οπότε το κοτσάρουμε σε μαύρο πλαίσιο-κηδειόχαρτο και το κάνουμε λαΪκό αίτημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η χώρα με κάνει και βαριέμαι τώρα τελευταία!
Μόνο αυτό να πετύχει το Υπουργείο Περιβάλοντος αυτη τη χρονιά, θα είναι μεγάλη επιτυχία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θελουμε αφίσες διαφήμησης - διαμαρτυρίας πουθενα.
Δεν θέλουμε διαφημιστικές πινακίδες στα πεζοδρόμια.
Δεν θέλουμε αυτοκόλλητα στις πινακίδες κυκλοφορίας.
Δεν θέλουμε αυτόκίνητα και μηχανάκια στα πεζοδρόμια.
Δεν θέλουμε φτυμένες τσίχλες στα πεζοδρόμια.
Δεν θέλουμε χύμα grafitι.
Δεν θέλουμε καταστροφή για την καταστροφή.
θέλουμε πληροφοριακές πινακίδες κυκλοφορίας ομοιόμορφες και καθαρές
θέλουμε graffiti σε όλες τις υπόγειες διαβάσεις κυκλοφορίας
Μας αρέσουν τα stencil διαμαρτυρίας
θΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΗ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΟΥΜΕ
ΚΑΙ
ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ
ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ 1940
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ.
na to do (tin katargisi twn pinakidwn h estw thn ellatwsh tous se logiko epipedo toulaxisto) k as mi to pistepsw!
ΑπάντησηΔιαγραφήplin twn diaforwn atyximatwn pou prokaloun, tis rupansis klp... epeidi exw k aisthitiki Tom Ford, den kserete poso ma poso me enoxlei i aisthitiki autwn. Milame gia pragmatiko visual pollution.
Η αλήθεια είναι ότι ο αριθμός των διαφημίσεων είναι τόσο μεγάλος που πραγματικά συγχίζομαι όταν βλέπω τόσα μηνύματα σε μια διαδρομή 20 λεπτών με το λεωφορείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς σταματήσουν τα κτίρια να βρωμίζονται από ξεκολλημένες αφίσες, και ας αποκτίσει λίγο χαρακτήρα αυτή η πόλη.
η διαφήμιση διαφημίζεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ***** χτενίζεται...
τόσα χρόνια παρανομίας και ασύλληπτων τιμών δεν τα έχει αναλογιστεί κανείς, ζητάμε να συνεχίστει να υφίσταται ένα κατά βάση παράνομο καθεστώς...
παρεμπιπτόντως..είδα πρόσφατα να αναρτάται σε πρόσοψη πολυκατοικίας στο πρώην - Soho - νυν - Καλλικράτεια Χαλκιδικής - της - Αθήνας, a.k.a Γκάζι, τεράστια διαφήμιση γνωστής telco, πάνω την πλατεία.
μπλιαχ
Εγω δεν κατάλαβα ποιος είπε στους κυριου-κυριες δημιουργούς της ανωτέρω "διαφήμισης" οτι σε όλη την Ευρωπη η υπαίθρια διαφήμιση επιτρέπεται!!! ΔΙΑΦΩΝΩ. Δεν επιτρεπεται, και οπου επιτρεπεται έχει όρους και κανόνες!
ΑπάντησηΔιαγραφή