Οι 20.000 "άνεργοι" της αφίσας


EMAIL ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ
Σαν Ελληνο-Καναδός,
και χωρίς πολλά χρόνια στην Ελλάδα, κάποιες ιδιαιτερότητες της ελληνικής νοοτροπίας μού ξεφεύγουν εντελώς... Γλαφυρό παράδειγμα στην φωτογραφία: ποιός είναι ο σκοπός αυτής της καμπάνιας; Δεν είναι η "υπαίθρια διαφήμιση" (τα τεράστια billboards στην άκρη του δρόμου και στα κτίρια) αυτό που προσπαθούνε να καταργήσουνε χρόνια (θυμάμαι το ξήλωμα διαφημίσεων στο Σύνταγμα);
Δεν είναι υπερβολικός (ίσως απίστευτος) ο αριθμός των 20.000; Έχουνε σκεφτεί ότι πολλές από αυτές τις Ευρωπαϊκές πόλεις όπου επιτρέπεται, είναι πιο όμορφες από την Αθήνα μας; Έχουμε αρκετές πληγές να φροντίσουμε αυτές τις μέρες... Λιγότερες διαφημίσεις ίσως να μας έφτιαχναν το κέφι λιγάκι" - Alex F.

6 σχόλια:

  1. Αγαπητέ φυσικά και είναι άλλη μια εδραμάτιση του νεοέλληνα. Η υπαίθρια διαφήμιση λειτουγεί χωρίς κανόνες εδώ και 10ετίες, παρανομεί ασυστόλως ρυπαίνοντας αλλά απασχολεί 20 χιλιάδες (άρα εννοεί και αυτούς τους ανασφάλιστους με τα μηχανάκια που κολλάνε τις αφίσες μπροστά στο φανάρι?) οπότε το κοτσάρουμε σε μαύρο πλαίσιο-κηδειόχαρτο και το κάνουμε λαΪκό αίτημα.
    Αυτή η χώρα με κάνει και βαριέμαι τώρα τελευταία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο αυτό να πετύχει το Υπουργείο Περιβάλοντος αυτη τη χρονιά, θα είναι μεγάλη επιτυχία.

    Δεν θελουμε αφίσες διαφήμησης - διαμαρτυρίας πουθενα.
    Δεν θέλουμε διαφημιστικές πινακίδες στα πεζοδρόμια.
    Δεν θέλουμε αυτοκόλλητα στις πινακίδες κυκλοφορίας.
    Δεν θέλουμε αυτόκίνητα και μηχανάκια στα πεζοδρόμια.
    Δεν θέλουμε φτυμένες τσίχλες στα πεζοδρόμια.
    Δεν θέλουμε χύμα grafitι.
    Δεν θέλουμε καταστροφή για την καταστροφή.

    θέλουμε πληροφοριακές πινακίδες κυκλοφορίας ομοιόμορφες και καθαρές

    θέλουμε graffiti σε όλες τις υπόγειες διαβάσεις κυκλοφορίας

    Μας αρέσουν τα stencil διαμαρτυρίας

    θΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΗ

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΟΥΜΕ
    ΚΑΙ
    ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ
    ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ

    ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ 1940

    Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. na to do (tin katargisi twn pinakidwn h estw thn ellatwsh tous se logiko epipedo toulaxisto) k as mi to pistepsw!

    plin twn diaforwn atyximatwn pou prokaloun, tis rupansis klp... epeidi exw k aisthitiki Tom Ford, den kserete poso ma poso me enoxlei i aisthitiki autwn. Milame gia pragmatiko visual pollution.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι ότι ο αριθμός των διαφημίσεων είναι τόσο μεγάλος που πραγματικά συγχίζομαι όταν βλέπω τόσα μηνύματα σε μια διαδρομή 20 λεπτών με το λεωφορείο.

    Ας σταματήσουν τα κτίρια να βρωμίζονται από ξεκολλημένες αφίσες, και ας αποκτίσει λίγο χαρακτήρα αυτή η πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η διαφήμιση διαφημίζεται.
    το ***** χτενίζεται...
    τόσα χρόνια παρανομίας και ασύλληπτων τιμών δεν τα έχει αναλογιστεί κανείς, ζητάμε να συνεχίστει να υφίσταται ένα κατά βάση παράνομο καθεστώς...
    παρεμπιπτόντως..είδα πρόσφατα να αναρτάται σε πρόσοψη πολυκατοικίας στο πρώην - Soho - νυν - Καλλικράτεια Χαλκιδικής - της - Αθήνας, a.k.a Γκάζι, τεράστια διαφήμιση γνωστής telco, πάνω την πλατεία.
    μπλιαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω δεν κατάλαβα ποιος είπε στους κυριου-κυριες δημιουργούς της ανωτέρω "διαφήμισης" οτι σε όλη την Ευρωπη η υπαίθρια διαφήμιση επιτρέπεται!!! ΔΙΑΦΩΝΩ. Δεν επιτρεπεται, και οπου επιτρεπεται έχει όρους και κανόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Instagram