Κινέζοι μας, καλή χρόνιά!


Tι καλά! Κινέζικη πρωτοχρονιά στην Κοτζιά κόσμος πολύς, μισοί κινέζοι, οι υπόλοιποι κατά πλειοψηφία Έλληνες (σχεδόν περίεργο το θέαμα συμπατριώτη μας στην Ομόνοια κυριακάτικα). Spring rolls και dublings και ρύζι γευθήκαμε, τσάι θεόκαυτο επίσης, φαναράκια αγοράσαμε και τα έσοδα απ' αυτά υπέρ των αστέγων του Δήμου Αθηναίων. Επί σκηνής χοροί, τραγούδια, κουνγκ φου, ένας πολιτισμός μεγάλος και αξιοσέβαστος, ένας λαός ευγενικός, καλόβολος που χαιρότανε με συγκίνηση το event. Όλοι μας φεύγαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις, δεδομένη η επανάληψη του χρόνου.
• Φωτογραφίες απ' τον αναγνώστη 'The Magenta Links'.











Σχόλια

  1. Πολύ καλοπροαίρετο σε βρίσκω , κάτι που ίσως να μην είμαι εγώ. Πήγα μετά της συζύγου μου (μια καλή πρόθεση την είχα…) όμως είδα μια ΄΄ξεπέτα΄΄, μια μιζέρια που αποπνέουν όλες οι εκδηλώσεις οι οποίες έχουν σχέση με αυτό απερίγραπτο άτομο που δημαρχεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι είμαι καλοπροαίρετος.

    όταν κανείς δεν ενδιαφέρεται για τίποτα σ' αυτή την πόλη και η παραμικρή κίνηση με ενθουσιάζει :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ πέρασα και είδα τους Κινέζους πολύ χαρούμενους και χαμογελαστούς, οι λιγότεροι Έλληνες που ήταν εκεί ήταν αρκετά συγκρατημένοι, αργότερα η αρχαία αγορά ήταν γεμάτη από Κινέζους κυρίως νέα παιδιά με τις φωτογραφικές τους μηχανές,οι Έλληνες είχαν αράξει στην Ανδριανού κάτω από τις σόμπες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

400 παλιές έντυπες ελληνικές διαφημίσεις

Γέμισε μωβ η Αθηνάς

Στα προσφυγικά της Κοκκινιάς