Επιτέλους δράσεις! Θεάτρου & Βασ.Όλγας


Πόσα χρόνια; Πολλά. Επιτέλους μετά από καιρό μαθαίνουμε δράσεις για την Αθήνα που ανακοίνωσε το χαρμόσυνο χθες η Υπουργός Περιβάλλοντος. Συγκεκριμένα:

Πεζοδρόμηση Βασιλίσσης Όλγας
Στόχος του έργου η ενοποίηση του Ζαππείου με τον Εθνικό Κήπο και τoυς Στύλους του Ολυμπίου Διός. Περαιτέρω επιτυγχάνεται ένας αριστουργηματικός περίπατος που θα ξεκινά απ' το Μετς και θα καταλήγει στο Γκάζι. (Παναθηναϊκό, Βασ. Όλγας, Διον. Αρεοπαγίτου, Απ. Παύλου, Ερμού-Τεχνόπολις) και θα ενώνει τους 6 σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους. Είτε με τα πόδια, είτε με ποδήλατο μια βόλτα ποίημα!
Σύμφωνα με την μελέτη τα 26 χιλιάδες οχήματα που διασχίζουν την Β. Όλγας θα επιβαρύνουν τους γύρω δρόμους. Ε και; Να πάνε να πνιγούνε τα αυτοκίνητα!

Πλατεία Θεάτρου
Θα πεζοδρομηθεί όλη η πλατεία από την Σωκράτους ως την Μενάνδρου και το δρομάκι της Διπλάρη. Στα πλαίσια της ίδιας δράσης και μετά από αρχιτεκτονικό διαγωνισμό θα μελετηθούν αναπλάσεις σε όλη την οδό Μενάνδρου, από Ψυρρή μέχρι την νέα πλατεία της Ξούθου (Πλ. Βάθης ουσιαστικά, ένα τετράγωνο τις χωρίζει).
Επίσης χαίρομαι που η γύρω περιοχή ξαναβρίσκει το όνομα της μετά από 100 χρόνια. Γεράνι ονομαζότανε (δεν είναι τυχαίο το Γερανίου) η περιοχή κάτω απ' την Ομόνοια ανάμεσα σε Πειραιώς και Ψυρρή. Εκεί ξεκινά ερευνητικό πρόγραμμα για την χαρτογράφηση χρήσεων και δραστηριοτήτων με τελικό σκοπό έναν νέο σχεδιασμό ώστε το υπάρχον απαράδεκτο γκέτο να γίνει παρελθόν.

Άλλα μικρά
• Η Υπουργός δήλωσε αντίθετη στην πλήρη πεζοδρόμηση οδού Αθηνάς. Προτιμά την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και μια στενή άσφαλτο για τα ΜΜΜ και οχήματα των εκεί εμπόρων. Δίνει χρώμα δήλωσε.
• Προωθούνται προγραμματα παρεμβάσεων στις υποβαθμισμένες πλατείες Αγ. Παντελεήμονα, Αττικής και Αγίου Νικολάου.

Τίνα Μπιρμπίλη
Έχει την πάστα του ανθρώπου που μ' αρέσει, δημιουργική και εργατική και με το μεγάλο κι απελευθερωτικό συν: δεν έχει την πίεση του πολιτικού κόστους. Μακάρι να είναι ένα preview των κρατικών λειτουργών στο μέλλον.


Η διαδρομή των 4 χλμ.



Μακέτα της Βασιλίσσης Όλγας



Σε κίτρινο περίγραμμα το τμήμα της Πλατείας Θεάτρου που θα πεζοδρομηθεί



Η πλατεία Θεάτρου, άποψη απ' την Βαρβάκειο



Το στενάκι της Διπλάρη που θα πεζοδρομηθεί

25 σχόλια:

  1. ...τέτοια ποστ μες στη γενική μιζέρια, είναι τόσο ωραία, η Μπιρμπίλη μου αρέσει, κυκλοφορεί με ποδήλατο και είναι η μοναδική ευκαιρία να προχωρήσει και το έργο των ποδηλατοδρόμων (το οποίο είχε εξαγγείλει και ποιος άλλος?...η Πετραλιά...εδώ γελάμε...)...μόνο από ανθρώπους τέοιους μη επαγγελματίες της πολιτικής και έξω από κομματικές γραμμές και κλαδικές, ΄μπορούμε να δούμε κάτι θετικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλιστα! Πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι εκεί που είναι γεμάτος ο τόπος πρεζόνια κι ανθρώπους μέσα στη μέση του δρόμου και όπου σκοτώνουν ανθρώπους μέσα στη μέση του δρόμου (Μενάνδρου, Ψυρρή κλπ) ετοιμάζεται τέτοιου είδους ανάπλαση και αναβάθμιση. Αλήθεια, μετά την ανάπλαση πού θα πάνε οι τιμές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο, μακάρι. Αν και με στεναχώρησε λιγάκι η εικόνα της κουρελιασμένης σημαίας στην πρώτη φωτογραφία. Τι πάω και βλέπω όμως, ε...
    Ας ελπίσουμε όμως το αναπλασμένο τετράφωνο της ευρύτερης περιοχής της Σοφοκλέους να μη γίνει πάλι χωματερή πραγμάτων και ανθρώπων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην μακέτα της Βασ. Όλγας ξέχασαν να βάλουν τα μηχανάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ανάπλαση της πλατείας θεάτρου είναι, νομίζω, κάτι παραπάνω από απαραίτητη. Βέβαια, προκύπτει πάλι το γνωστό θέμα του τι θ'απογίνουν όλοι αυτοί οι κακόμοιροι. Ίδωμεν...

    Όσο για την Βασ. Σοφίας, εδώ θα διαφωνήσω. Καταρχήν το έργο αυτό θα κοστίσει πάνω από 4 εκ. ευρώ. Στη φάση που είμαστε, δεν είναι λίγο προκλητικό, πείτε μου. Συνταξιούχοι δε θα έχουν ούτε για τα βασικά, τα νοσοκομεία μας είναι...τα ξέρετε και μου ρίχνεις εκατομμύρια ευρώ στους δρόμους??? Ειλικρινά, όλα αυτά ακούγονται πολύ ωραία αλλά υπάρχουν προτεραιότητες. Μακάρι να είχαμε λύσει τα πιο επείγοντα, τα της επιβίωσης και μετά να κάναμε μια πόλη κούκλα! Χώρια που το βρίσκω λίγο περιττό ένα τόσο μεγάλο πάρκο. Μεγάλο πάρκο είναι και ο εθνικός κήπος΄ξέρετε πολλούς να πηγαίνουν να βολτάρουν εκεί? Και πείτε μου επίσης γιατί να πεζοδρομήσεις έναν δρόμο που διασχίζουν 26.000 αυτοκίνητα. Σημαίνει ότι είναι χρήσιμος ως δρόμος και λιγότερο χρήσιμος ως πεζόδρομος. Και, athensville, δεν είναι επιχείρημα το να πάνε να πνιγούν τα αυτοκίνητα. Πρέπει να υπάρχει μέριμνα ειδικά όταν μιλάμε για έναν από τους βασικούς άξονες του κέντρου.

    Όσο για την αθηνάς, έχουν βαλθεί να την αλλάξουν. Μια χαρά είναι ο δρόμος και τα πεζοδρόμιά της πλατιά πλατιότατα είναι! Από τα πιο πλατιά πεζοδρόμια των κεντρικών δρόμων. η Τίνα Μπιρμπίλη μου είναι και μένα συμπαθέστατη αλλά ώρες ώρες νομίζω πως κάνουν πράγματα μόνο και μόνο για να πουν πως κάτι έκαναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @AA

    Επιχείρημα δεν είναι να "πάνε να πνιγούν τα αυτοκίνητα" , όντως. Η κυκλοφοριακή διαρρύθμιση που θα επιτευχθεί μετά την πεζοδρόμηση της Β. Όλγας θα αναγκάσει τα αυτοκίνητα - και όταν λέω αυτοκίνητα εννοώ τους τεμπέληδες οδηγούς που κινούνται στο κέντρο να περπατήσουν και να πάρουν τα Μ.Μ.Μ. Όποιος έχει σοβαρό πρόβλημα κινητικότητας λιγάκι θα δυσκολευτεί , αλλά λύσεις υπάρχουν πολλές. Και το να μπαίνεις στο κέντρο της πόλης για να παρκάρεις το αμαξι σου πάνω στο πεζοδρόμιο ή κάπου που δεν επιτρέπεται δεν είναι λύση.

    Όσον αφορά το οικονομικό του θέματος , εκεί συμφωνώ ότι η εποχή δεν είναι η κατάλληλη. Βέβαια με τέτοιου είδους επενδύσεις (δημόσιες) , κινείται λίγο η οικονομία καθώς πολλοί άνθρωποι εργάζονται σε αυτά και υπάρχει μια ροή χρήματος. Το από που θα εξοικονομηθούν τα χρήματα αυτά, δε γνωρίζω κ λιγάκι απορώ να πω την αλήθεια.

    Οπως και να έχει , ειναι μια ουτοπική κατάσταση για μια Ελλάδα που έχει πνιγεί στο καυσαέριο και την κίνηση ( δε μιλάω μόνο για την Αθήνα ) και αν γίνει , μετά θα λέμε (όπως και για την Διονυσίου Αεροπαγίτου) : " Πώς αντέχαμε τόσο καιρό;" . Θα ξεχάσουμε ότι πρωτα εκεί εκινείτο αυτοκίνητα. Ένας χώρος πρασίνου ειδικά στο κέντρο είναι σπουδαίος. Και έχει κόσμο. Χτες πέρασα απο το Μέγαρο κ ήταν τόσο πολυ κόσμος στο παρκακι Ελευθερίας , που είναι , τι , μια σταλιά και περνώντας μετά κ απο Ζάππειο - εθνικό κήπο , αν και βιαζόμουν , δεν μπόρεσα να αντισταθώ να περάσω κάτω από τη μωβ σκεπή που κάνουν τα δεντράκια στο δρόμο του Ζαππείου... Και δεν ήμουν η μόνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαφωνώ με την κριτική ως προς το οικονομικό μέρος.Τέτοια έργα δεν αποτελούν σπατάλη,είναι μέρος της επένδυσης στον τουριστικό τομεα της πόλης.Ακολουθώντας την λογική "σαρακατσάνου" και βαπτίζοντας τις αναπλάσεις ως "έργα βιτρίνας" καταντήσαμε στο σημερινό χάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σίγουρα η Μπιρμπίλη είναι η καλύτερη υπουργός που είχαμε ποτέ !
    Εύχομαι να τα καταφέρει και να πάνε όλα καλά!

    Αλλά υπάρχει και ένα μεγάλο αγγάθι !
    Η διπλή ανάπλαση του Βοτανικού και το πάρκο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας που έχει σταματήσει !!!!
    Και είναι πολύ κρίμα και για τους Αμπελόκηπους και για τον Βοτανικό.

    Όπως και να έχει προσπαθεί πολύ και μπράβο της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό είναι σίγουρα, αλλά η πρωτοβουλία της να αναγγείλει τις αλλαγές τώρα που ο Κος Βωβός αγόρασε την μισή Ομόνοια και οι αρκετοί υπουργοί τα ακίνητα της περιοχής σε εξευτελιστικές τιμές με προβληματίζει λίγο... Όπως ακριβώς είχε γίνει πριν χρόνια με το Ψυρρή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. un (presque) Français à Londres,Μαΐου 14, 2010 1:18 μ.μ.

    Σας ακούω όλους να λέτε τι καλή που είναι η Μπιρμπίλη - Εγώ περιμένω πρώτα να δω έργο και μετά θα αποφανθώ... γιατί μέχρι στιγμής είμαστε μονο στις εξαγγελίες (κάτι που όλοι οι προηγούμενοι έκαναν πολύ καλά - επίσης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. un (presque) Français à Londres,Μαΐου 14, 2010 2:22 μ.μ.

    Γιατί δεν πας να αγοράσεις κι εσύ άμα είναι έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1. δεν νομίζω ότι 26000 αυτοκίνητα είναι πολλά. βγάινει 550 /αυτοκίνητα/ωρα/ρεύμα όταν στην Β. Κωνσταντίνου και την Αμαλίας τα νούμερα είναι κάποιες χιλιάδες... Σημείωσε ότι η Αρεοπαγίτου ήταν κλάσεις πιο σημαντικός δρόμος για την κυκλοφορία στην Αθήνα: ναι, ξέρω, έχουμε ήδη ξεχάσει πως κάποτε ήταν δρόμος :-)

    2. όχι δεν είναι πολυτέλεια. Μ'αυτή τη λογική να μην γίνει τίποτα ever! και το μετρό είναι παθητικό, άρα σε καιρούς κρίσης ας το σταματήσουμε... και επιτέλους, οι Ρωμαίοι πχ είναι βλάκες που το μικσό κέντρο είναι πάρκα-πλατείες-πεζόδρομοι-αρχ. χώροι;;; μάλλον και μαζί τους οι υπερπολλαπλάσιοι τουρίστες που επισκέπτονται την Ρώμη σε σχέση με την Αθήνα

    3. Για την Αθηνάς και την κάθε Αθηνάς... Αστυνομία, Τροχαία, Δημοτική Αστυνομία, ομάδες ΔΕΛΤΑ, ΔΙΑΣ... πρέπει να αρχίσουμε να τα σπάμε τα αμάξια όποιου θεωρεί το πεζοδρόμιο τσάμπα πλατφόρμα παρκαρίσματος για να γίνει κάτι;

    4. ναι, να πάνε να πνιγούν τα αυτοκίνητα, όπως σε όλα τα ιστορικά και εμπορικά κέντρα της Ευρώπης... από Μόναχο και Φλωρεντία μέχρι Λόνδρα και Παρίτσι ο πεζός χρειάζεται χώρο όχι το αυτοκίνητο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. έτσιιιι.... ειδικά αυτή η "ενοποίηση" έχει θρέψει γενιές και γενιές "άξιων" πολιτικών!!!

    τα καμάρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βάλε τα μισά να το πάρουμε μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μία καλή αρχή ομολογώ! Αντε και εφαρμογή των μέτρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. jerk_is_my_middle_nameΜαΐου 14, 2010 6:55 μ.μ.

    Ελάτε ρε παιδιά τι ψυχή έχουν 4 εκ. ευρώ! Όσα θα εισπράξει το κράτος από τους φοροφυγάδες γιατρούς του κολωνακίου είναι! Ας το δούμε σαν ένα δώρο / φακελάκι από τους γιατρούς σε όλους εμάς τους που τους τα ακουμπίσαμε... Μπιρμπίλη ftw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παιδιά, μόλις κατάλαβα το λάθος μου. Το άρθρο μιλάει για τη Βασ. Όλγας ενώ εγώ (όπως θα δείτε) για τη Βασ. Σοφίας. Αυτά παθαίνει όποιος διαβάζει βιαστικά από τη δουλειά! Οπότε το επιχείρημα για το πόσο χρήσιμος είναι ο δρόμος και πόσο εξυπηρετεί πήγαινε για τη Βασ. Σοφίας. Όσο για τα υπόλοιπα, τι να πω? Εάν όλοι θεωρείτε ότι μας περισσεύουν -τη δεδομένη στιγμή μιλάω πάντα- τόσα λεφτά και ότι είμαστε μια prosperous χώρα που το μόνο που της λείπει είναι ο ποδηλατοδρομος, fine by me!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. I see that the man is still sitting at the corner, in front of the restaurant beneath the ground, with two doors...makes one wonder weather this might be the scenery of a theater itself. Please have a wonderful Saturday.
    http://tagein-tagaus-athen.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στην Πλατεία Θεάτρου επίσης θα μετεγκατασταθεί η Νομαρχία οπότε είναι βάσιμη η ελπίδα να μην καταντήσει η πεζοδρόμηση "χωματερή ανθρώπων και πραγμάτων". Όσο για την Αθηνάς, συμφωνώ να μην πεζοδρομηθεί. Οι πεζόδρομοι είναι άγιοι και καλοί αλλά δεν ταιριάζουν πάντα με όλα. Μια διαπλάτυνση των πεζοδρομίων θα είναι μια χαρά. Και όχι, δεν είναι πολλά 4 εκ. για μια επένδυση που κρατάει χρόνια και θα επιφέρει πολλαπλά οφέλη. Επενδύσεις δεν θέλουμε; Αρκεί να πιάσουν τόπο τα λεφτά. Όσο για τον αστικό θρύλο των πολιτικών που αγόρασαν σε τιμές ευκαιρίας ακίνητα και κτήρια: το ακούω είκοσι χρόνια και η κατάσταση όχι μόνο δεν βελτιώθηκε αλλά χειροτέρεψε. Ένα κτήριο στα Εξάρχεια όλοι λένε ότι ανήκει στο Βουλγαράκη. Έστω ότι του ανήκει, έλα όμως που έχει ένα τεράστιο "πωλείται" εδώ και χρόνια και φυσικά κανείς δεν το αγοράζει. Ή είναι ηλίθιοι οι πολιτικοί ή πρόκειται για αστικό θρύλο, από τους πολλούς που κυκλοφορούν στην Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η Αθήνα στο έλεος του... κράτους
    Tου Nικου Bατοπουλου - Kαθημερινη

    Αρχή με τα λιγότερα δύσκολα είναι η εξαγγελθείσα πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Ολγας μπροστά από το Ζάππειο. Ουδείς θέλει να υποτιμήσει το έργο ή την προσπάθεια, που την εποχή αυτή έχει τον χαρακτήρα της ψυχολογικής υποστήριξης του πληθυσμού. Αλλά δεν μπορεί κανείς να μη σκεφθεί ότι το έργο είναι μια ανάσυρση από τα συρτάρια της προ-ολυμπιακής Αθήνας και, αν και σύνθετο και σημαντικό, δεν είναι παρά μία «ένεση».

    Τις θέλουμε, βέβαια, και αυτές τις «ενέσεις» που βελτιώνουν την Αθήνα, αλλά δεν μπορεί να αποφύγει κανείς την ερώτηση για το πότε θα δούμε τις λύσεις–σοκ που χρειάζεται η πρωτεύουσα; Είναι καιρός για τέτοια, λένε ορισμένοι που σκέφτονται ότι πρέπει να περάσουν χρόνια, να βγούμε από την ύφεση, για να ξαναμιλήσουμε για την αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος. Αυτό ισχύει αν σκεφτόμαστε ότι μόνο το κράτος μπορεί να παρέμβει στον ιστό της Αθήνας. Δεκαετίες τώρα έχουμε γίνει μάρτυρες της αναποτελεσματικής διαχείρισης του αστικού χώρου από το κράτος. Με την εξαίρεση ελαχίστων έργων (όπως της πεζοδρόμησης της Αποστόλου Παύλου και της Διονυσίου Αρεοπαγίτου), σχεδόν το σύνολο των κρατικών παρεμβάσεων έχει αποτύχει. Ακόμη και όσες ξεκίνησαν με τις καλύτερες των προθέσεων, δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το θέμα της συντήρησης, φύλαξης, διαρκούς ανάπτυξης. Αν δείτε πώς είναι η είσοδος του νέου Μουσείου στον Κεραμεικό, θα καταλάβετε για τι πράγμα μιλάω. Αν δείτε το ξεραμένο χορτάρι στην είσοδο του Βυζαντινού Μουσείου, τα γλυπτά του Μπουρντέλ με ιστούς αράχνης στην Πινακοθήκη, την αντιαισθητική πινακίδα για την ανακαίνιση του Νομισματικού Μουσείου (που πρέπει «υποχρεωτικά» να μείνει δύο χρόνια στον κήπο του Ιλίου Μελάθρου), θα γίνετε μάρτυρες ενός κράτους το λιγότερο αναποτελεσματικού.

    Δυστυχώς, αυτό το ίδιο κράτος εξαγγέλλει τα σχέδια για το μέλλον της Αθήνας. Με χαρά, όμως, τα ακούσαμε, έστω και αν είναι αποσπασματικά, έστω κι αν ακούγονται με καθυστέρηση πολλών ετών. Αλλά, όση καλή πίστη κι αν έχει κανείς, δεν παύει να θυμάται ότι αυτό το ίδιο κράτος έχει ανεχτεί το αίσχος της [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ωραίες πληροφορίες στο κείμενο, μόνο ένα σχόλιο για τη Μπιρμπίλη θα ήθελα να κάνω:

    αρχικά και εγώ τη θεώρησα "εναλλακτικιά"...κάτι το αθλητικό, κάτι το άλουστο μαλλί και η παιδική φάτσα...
    αν ψάξεις ωστόσο θα δεις ότι: δεν έχει άρει τις ρυθμίσεις Σουφλιά ο οποίος είχε χαρακτηρίσει χωράφια ως "υψηλής παραγωγικότητας" για να μην μπορούν στην ουσία να γίνουν παραγωγοί ρεύματος, και σα να μην έφτανε αυτό, τόσο η επιδότηση, όσο και η ποσότητα ρεύματος που μπορεί να πουληθεί στη ΔΕΗ μέσα από ιδιωτική παραγωγή και ύστερα από δική της ρύθμιση είναι μεγαλύτερες για τις ανεμογεννήτριες, επένδυση σαφώς πιο ρυπογόνα και πιο κοστοβόρα (άρα προορισμένη για λίγους επιχειρηματίες).
    προσωπικά πιστεύω ότι ενώ είναι ικανή, της έχει δοθεί αυτή η θέση ακριβώς για να υποστεί η ίδια το πολιτικό κόστος τέτοιων αποφάσεων (τις οποίες δεν παίρνει αυτή εννοείται) και δεν θα μείνει πολύ στην κυβέρνηση.
    τα όσα έγραψα ισχύουν, με μια γρήγορη αναζήτηση μπορεί να τα δει κανείς στις εφημερίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σχετικά με την Β. Ολγας οσο ωραια και να γίνει δεν θα είναι σαν την Αρεοπαγίτου - εχει δύο γραμμές του τραμ που είναι σημαντικό εμποδιο. Εχει ήδη μεγάλα πεζοδρόμια θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν. Πιο προβληματικό είναι το πως θα συνδεθεί με την Αρεοπαγίτου χωρίς να πνίξει τον εσωτερικό δακτύλιο.

    Ως οδηγός που προλαβα την Αρεοπαγιτου και την χρησιμοποιούσα μερα παρα μερα (δακτύλιος) για μια περιοδο - εχω να πω ότι όσο καλύτερος και να είναι ο πεζοδρομος - μου έχει λείψει να περνας κάτω απο την Ακροπολη από τα εξαιρετικά νεοκλασικά και γενικά από ένα από τα ωραιότερα μέρη της Αθήνας, ήταν αναζωογονητικό. Bye bye Β.Ολγας λοιπον (συχνο σημείο περάσματος και σήμερα, είμαι ο μισός από αυτούς τους 21.000)

    Ευχαριστό αυτό που διαβάζω για την Αθηνάς, οχι πεζόδρφομος και η Αθηνάς ας την κάνουν δρόμο για ήπια κυκλοφορία χωρίς σταθμευση + παρκινγ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. un (presque) Français à Londres,Μαΐου 19, 2010 12:20 μ.μ.

    Έγινε, κολλα το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άργησα να μπω να ευχαριστήσω για την μεγάλη τιμή να προταθώ στο μπλογκ της εβδομάδας, γιατί πήγα κομμωτήριο πρώτα, σίδέρωσα τα καλά μου, έβαψα νύχι, καταλαβαίνεις, μια Αθηναία είναι ΚΑΙ κοκέτα. Ειδκά όταν πάει σε special events!

    Ευχαριστώ και πάλι.

    Ευχαριστώ και για τη χαρά που μου δωσες με την πεζοδρόμηση του κέντρου. Επιτέλους!
    Βέβαια οι αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί είναι χρονοβόροι αλλά απ΄τα ολότελα...

    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πώς έγραψα εδώ το σχόλιο μου, ένας θεός ξέρει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Instagram