Είσαι 'δώ για να πηδηχθείς!


Είναι Σάββατο βράδυ, είσαι στο urban culture καυτό σημείο της πόλης, στην ψαρωτική απ' τον τίτλο Kunsthalle Athens, ήρθες να θαυμάσεις 35 νέους βίντεο άρτιστς να προβάλουν (αρχίζω) προχειρότητες του τίποτα λουσμένες με τις εφέ ευκολίες ενός mac. Κάνεις ότι θαυμάζεις, δεν μπορεί να θαυμάζεις, μου φαίνεσαι ψαγμένος, κι έξυπνος όπως ο κόσμος εδώ. Κι όμως χρειάζεται αυτή η επίφαση τέχνης και διανόησης για να πηδηχτείς, και ακόμα καλύτερα με τους βίντεο άρτιστς, ένα σπουδαίο τικ στην λίστα να πηδηχτείς με καλλιτέχνη, κάθε Πέμπτη βάζεις και νέους στόχους σημειώνεις νέα θηράματα στα φρι πρες.
Πίσω απ' το αυτοσχέδιο μπαρ η εταιρεία ποτών που το διοργάνωσε, κανόνισε μια προώθηση των ποτών της και ζήτησε στους καλλιτέχνες ένα βιντεο άρτ, αλλά βασικά τα ποτά της ήθελε να πουλήσει. Στην διαφημιστική της είπανε για την αστική κουλτούρα, αυτό αυτό κι αυτό και στα ηχεία κουραστική ακατανόητη μουσική που τραντάζει τα γύψινα του νεοκλασσικού που ο Athensville, έτσι σε στιγμές πουριτανισμού ή χαζορομαντισμού φανταζόταν ήχους τότε τακουνιών στα ξύλινα πατώματα, χάζευε τα αιωνόβια πλακάκια, την κομψότητα του ωραίου κτιρίου και μια διχογνωμία την είχε αν είναι ασέβεια να φιλοξενείται ο χίπ κόσμος σ' ένα ιδανικά παρατημένο αριστουργηματικό κτίριο, μια χαζή συνήθως τρυφεράδα στην καρδιά, του το βγαζε άκυρο όλο αυτό.
Και μετά το τέταρτο που έμεινε στον χώρο, γύρισε και έγραψε το ποστ, κι ήταν φοβισμένος όπως όλοι εκείνη την βραδιά μη φανεί πικραμένος (είναι το τελευταίο που του αρέσει να 'ναι), αλλά τον στενοχωρεί τόσο πολύ να βλέπει πραγματικά έξυπνο, διαβασμένο, σπηντάτο κόσμο να υιοθετεί αυτά τα ανόητα events της τέχνης χωρίς κανένα περιεχόμενο, να συμμετέχει σαν πρόβατο για να βάλει την κορδελίτσα του προχώ, πατημένος απ' τις επιταγές των αγοριών με τα κοκκάλινα γυαλιά και τα καρώ παντελόνια, που κι αυτά δεν φταίνε, πίσω απ' αυτά ψωμί βγάζουν, γι' αυτό ξεπατικώνουν τα brit περιοδικά.
-Πριν ένα μήνα με ρώτησε γιατί δεν βγαίνω και πολύ...

Σχόλια

  1. μα τελικα δε πηδηχθηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Stairway2Heaven-ΑθηναιοςΟκτωβρίου 26, 2010 10:18 π.μ.

    ...μετα τους υπογειοποιημενους καδους,ερχονται και οι ατερμονες ...σκαλες του Λυκαβηττου - μην παει και πεσει καμια κυρατσα και δεν αγορασει οικοπεδο σε..τιμη ευκαιριας οπως ολοι οι υπολοιποι πληβιοι..Παιδια δεν παιζεται ο Π@..στης πλεον ειλικρινα δηλαδη-καποιος να τον συμμαζεψει γιατι ολοενα και πλησιαζει το γιαουρτι-κ'ειναι και ακριβο παναθεματο / 70% ακριβοτερο σε σχεση με την ΕΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχουνε όρια στην τέχνη; Και αν ναι ποιός ορίζει ποια είναι αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα πάλι, Athensville, μου φαίνεται ότι συνήθως δεν παίζει καν πήδημα, με τόσο ναρκισσιστικό αυνανισμό που παίζει σε τέτοια events. Πολύ ντεκαβλέ (και πάρντον μάι φρεντς) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πάγιο λάθος των "χιπ" (νεο)νεωτεριστών - ή όπως αλλιώς τους αρέσει να αποκαλούνται - είναι ότι αυτό που ονομάζουν "αστική κουλτούρα" ή βλακωδέστερα "αστικό πολιτισμό" δεν αποτελεί τίποτε παραπάνω από έναν αυτιστικό πλεονασμό. Ο πολιτισμός προϋποθέτει την πόλη, αφού σε αυτήν ζούμε, κινούμαστε και αυτήν υποτίθεται ότι υπηρετούμε. Άλλωστε η ιστορία της ανθρωπότητας δεν είναι τίποτε παραπάνω από την ιστορία των πόλεων. Ωστόσο, πέρα από τις θεωρίες αρκεί ο dj να μην είναι στις ημέρες του, ο ήχος να είναι χάλια και ο φωτισμός δυνατός για να χαλάσει η βραδιά - με ή χωρίς "καλό κόσμο και καθαρά ποτά!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η τέχνη πάντως δεν μπορεί να ειναι πρόσχημα σε εβεντ που το μόνο που επιδιώκουν είναι η πώληση εμπορεύματος και δηθενίας με τον έναν η άλλο τροπο!ΟΥΦ!! Για το συγκεκριμένο event που αναφέρεσαι δεν το γνωρίζω, έχω όμως παρευρεθεί σε πάμπολλα που η προχειρότητα της διοργάνωσης και η επίφαση της τέχνης, χρησιμοποιήθηκε απλά για να πουλήθει 4,5 ευρω το κουτακι μπύρας σε πλαστική υπάιθρια καρέκλα..ή απλά για να πουληθεί 9 ευρω η μπύρα σε στεγασμενη καρεκλα...Τελικά αυτη ειναι ίσως η πρόταση της αστικής κουλτούρας?μαζί με το ποτο κ την μουσική πουλάμε και μισο κιλό τέχνη..(βέβαια το ενδιαφέρον είναι ότι μπορέι και να φασωθείς) ακριβής ορολογία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. De nomizw pws pidihtike,nomizw pws pige gia na thymisei ston eafto tou (kai stous spoudaious allous,vevaiws vevaiws) oti tha borouse na to kanei,an ithele.Alla den thelei,giati kaneis ekei mesa den einai toso simantikos kai me endiaferon oso o eaftos tou,gia na asholithei parapanw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπάρχει πιο γκράντε νεωτερισμός από ένα ξύλινο αρμυρισμένο παγκάκι μπροστά από μια θάλασσα; Ή από έναν καταπράσινο λόφο απ΄που βλέπεις μακριά τα βινύλ φώτα της πόλης να καίνε δρόμους, κτίρια, μυαλά κι ανθρώπους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περιπου και εμενα οι ιδιες σκεψεις μου δημιουργηθηκαν το Σαββατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλέξανδρος Α ΛάβδαςΟκτωβρίου 26, 2010 2:11 μ.μ.

    OΙ υπογειοποιημένοι κάδοι σε περιοχές με πολλά καταστήματα εστίασης (Πλατεία Κολωνακίου, Πλατεία Κυψέλης/Φωκίωνος Νέγρη) γλυτώνουν την περιοχή από τη δυσωδία που θα προέκυπτε από τους τονους αποφάγια που θα συσσωρεύονταν στους γύρω κάδους από τη μια αποκομιδή μέχρι την άλλη. Είναι μεταλλικοί, και το σκάμμα στο οποίο βρίσκονται είναι τσιμέντινο, και κλείνει από πάνω με δύο επάλληλα σκεπάσματα, ώστε καμμία οσμή να μη διαφεύγει. Υπάρχει άνοιγμα με καπάκι για την εισαγωγή των απορριμάτων.

    Όσο για τις κυλιόμενες στο Κολωνάκι: ναι, αποτελεί εξαιρετική ιδέα να μπορεί κανείς να φτάσει στο τελεφερίκ εύκολα. Εμένα μου αρέσει το περπάτημα, αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που δε θέλουν ή δε μπορούν να σκαρφαλώνουν, όπως οι ηλικιωμένοι. Ο Λυκαβηττός αποτελεί σημαντικότατο τουριστικό πόλο έλξης, και κάθε έργο που διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτόν (χωρίς τη χρήση αυτοκινήτου!!!) είναι σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. koita an metaksi mac kai redbul (fantazome) vgaleis kai ena sexaki den einai kako. Gia to neoklasiko kai ti mousiki ti na sou epeze diladi ta pio oraia laika se spitia me mosaika? Exo dei kati paparies sti Tate Modern pou anarotiese pros ti to xasimo xorou!! To 8ema einai oti sini8os to sex me to kalitexni einai adiaforo opos kai ta erga tou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εντάξει... συμβαίνουν και αυτά... μικρόκοσμοι γενικώς... πότε κουλτουρέ και πότε λαϊκοί... πότε έτσι και πότε αλλιώς... εκπαιδευμένοι όλοι μας σκληρά και αιματηρά σε αυτό που τους έλαχε... δήθεν ότι... και όχι αλλά...

    δομικώς όμως ίδιοι όλοι... μικρόσκοσμοι που όταν καταλάβεις πόσο πρόζα και υποκρισία τους κρατάει στέρεους μπορεί και να μην γουστάρεις τελικά... αλλά και κάπου έχεις συνηθίσει και θέλεις να ανήκεις...

    και όλοι μια δουλίτσα να χουνε... και ο καθένας άμα επιμείνει και πολύ... ό,τι δηλώσει είναι...

    και κανά στα όρθια αγκαλιά με τον καθρέφτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν πηδήχτηκε ή όχι θα το μάθουμε περίπου σε 9 μήνες. Με την συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με το συμπάθιο, αλλά όταν λέμε kunsthalle, εννοούμε εκείνα τα πάρτυ που διοργανώνει (στο δικό του ακίνητο) ο γνωστός κατασκευαστής του Κεραμεικού που έχει ιδρύσει και την "KM πρότυπη γειτονιά" που κάνει "ωραία" πράγματα΄;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. h art skini tis athinas einai fake etsi k alliws. eite autoi pou anafereis, eite oi alloi, twn mezedopoliwn, tou tagariou k tou maurou, tin idia aidia mou prokaloun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. i art skini tis athinas einai emetiki etsi k aliws. eite autoi pou anafereis, eite oi alloi twn mezedopoliwn, tou tagariou k tou 'maurou', thn idia aidia mou prokaloun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. emena de m aresoun oi art skines oute kai ta scenes genikotera.each on her/his own giati piksame sta za.
    episis na gamitho an kavloso kai oi kallitexnes de me kavlonoun.i texni de me kavlonei.
    excuse moua.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι περισσότεροι λέμε τα ίδια....
    Δέ μπορώ να κρίνω τί είναι τέχνη, ούτε και είμαι ο ειδικότερος των ειδικών, παρόλα τα βιβλία ,παρόλα τα μουσεία, είμαι φύση ρεαλιστική οπότε τέχνη για μένα είναι αυτό που δέ μπορούν να κάνουν οι πολλοί.
    Η ζωή μ έμαθε να μπορώ να την κάνω απο τέτοιες "τέχνες" με ελαφρά τη καρδιά.
    kunsthalle δεν είναι μιά σειρά μαχαιροπήρουνα απ την ΙΚΕΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ma Si zori travai afto to blog! Den ftani pu pire to onoma tu apo tin ekthesi mu to 2008 stin Art Athina ke mas estile ena email pu elege vrika xaritomeno to onoma ke to pira! (Tha to anartisso) den ftani pu evrisse tin ekthesso LIfo Illust...ration me ta xirotera logia kontra stin geniki omologia, tora prospathi na akirossi mia poli endiaferoussa ekthessi ekdilossi pu latreftike apo tous 30 kallitexnes pu simetixan ke tous 2000 episkeptes
    Athensville mipos telika ontos xriazesse ena kalo pidima na se voithissi ke na vris pio original titlo apo to danismeno gia to blog su, enan diko su telospanton
    Alla ke na arxissis na katalavenis apo texni pu vlepis se parapano apo mia ekthessis mas? Opos Lifo Illustration I BYOB?
    To pidima giatrevi tin zilia xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ma ti zori travai afto to blog! Den ftani pu pire to onoma tu apo tin ekthesi mu to 2008 stin Art Athina ke mas estile ena email pu elege "vrika xaritomeno to onoma ke to pira!" (Tha to anartisso) den ftani pu evrisse tin ekthessi LIfo Illustration me ta xirotera logia kontra stin geniki omologia, tora prospathi na akirossi mia poli endiaferoussa ekthessi ekdilossi pu latreftike apo tous 30 kallitexnes pu simetixan ke tous 2000 episkeptes. Perissoteres plirofories sto www.kunsthalleathena.org ke sto web genika!
    Athensville mipos telika ontos xriazesse ena kalo pidima na se voithissi
    a) ke na vris pio original titlo apo to danismeno gia to blog su, enan diko su telospanton ke oxi kapiou allou,
    b) la ke na arxissis na katalavenis apo texni pu vlepis se parapano apo mia ekthessis mas? Opos Lifo Illustration I BYOB?
    To pidima giatrevi tin zilia xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ase pu tipota den itan pros polisi
    oute ta erga oute ta pota.
    Ke olos o exoplismos itanfermenos apo tous kllitexnes.
    Ke pious kallitexnes ? Check www.kunsthalleathena.org
    Anarotithikate pote gi a tin texni? Athensville? I apla akougate tin mousiki ke psaxnate na pidixtite.
    Giati ston xoro pu itan ta video oute mousiki ipirxe na exoxli ke oli afti i kalogamimeni eftixos theates kathotan isixa kai evlepan me zessi ke ipomoni to ena film meta to allo
    Kai ti fim? www.kusnthalleathena.org
    Mipos endiafereste gia to xoro? Gia na to xrisimopiisete me tin diki saw esthitiki ke gi afto exete xekinisi laspologia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=290824&id=595984771

    http://www.youtube.com/watch?v=bqC302xRBO0&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. kalhspera marina, eftase i ora na ginei dimosiws.
    to xeis grapsei mia, to xeis pei dyo ybrizontas me ton xeirotero, den asxolithika, aporwntas malista pou den exeis aisthisi oti esy ektithesai ap' ayto to pragma ki oxi egw, to poly poly na kanei akoma pio gnwsto to blog, esy xalas to onoma pou xeis kataktisei, nai se kapoious den metrane oi ikanothtes alla kai o xarakthras.

    Na dieykrinisw to story me to "athensville"
    persi esy mou xes steilei sto facebook mhnyma (ki oxi egw email) rwtwntas me gia to onoma kai sou apanthsa oti kollhsa to athens me to ville (den nomizw oti den paei anthrwpou nous, to xoume xiliodei: farmville, pleasantville, dogville, ville allwste h polh sta gallika). Epishs NAI to googlara otan to xekinisa kai nai ekei prwtoematha oti itan ekthesi pou xes kanei ki prin ap' ayto yparxei komopoli sthn Amerikh ekatontades xronia. M' arese kai to krathsa. an esy to xes syllabei san synthesi to Athensville tha to apesyra xwris deyterh skepsi. Alla den to anakalypses esy, oute to prwtakousa mathainotas tin ekthesi sou, an thes pistepse me, den mporw na kanw kati allo pia, egw eimai hsyxos me ton eayto mou oti xerw thn alitheia mou.

    Sto ousiastiko twra, th gnwmh mou gia tis ektheseis eipa, opws ki esy exeis to eleythero na les oti ayto to blog einai xalia, to kanes tis proalles kai eides, to minima sou emeine athikto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν περιμενουμε τιποτα απο το lifestyle.δεν ειμαστε αισιοδοξοι οσον αφορα αυτο ...
    καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. στεφανος αλεξιουΟκτωβρίου 27, 2010 4:08 π.μ.

    RE PAIDIA!
    afiste ton kathena na kanei tin texni pou mporei...
    afiste ton kathena na vlepei tin texni pou tou aksizei... afiste ton kathena na krinei tin texni opos nomizei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. στεφανος αλεξιουΟκτωβρίου 27, 2010 4:09 π.μ.

    RE PAIDIA!

    afiste ton kathena na kanei tin texni pou mporei...

    afiste ton kathena na vlepei tin texni pou tou aksizei...

    afiste ton kathena na krinei tin texni opos nomizei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. θα μπορούσανε πάντως να μοιράζουν δωρεάν προφυλακτικά, όπως στο gagarin...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Nai, mwre, afhste ta paidia sthn Kunsthalle na kanoyn oti kanoyn..

    Egw phga kai entypwsiasthka.. Kai apo toys xwroys, kai apo to POY ginetai (se ti kwloperioxh), kai apo to oti tosos polys kosmos kati prospa0oyse na kanei... Kapoia moy aresan kapoia oxi.. Kai mono poy kati prospa0ei na ginei ekei einai a3io, pana3io kai 3xpana3io..

    Tipota den htan pros pwlhsh, OYTE ta pota..

    Oson afora ta peri kamakioy klp.. An kai egw den eida tipota poy na me enoxlei.. to anti0eto 0a elega... Ti problhma 0a yphrxe an o kosmos gnwrizetai kai kamakiazetai? Poy prepei na trexoyme dhladh sta kwlo-bar kai stis .. [gasp!]disco?

    So : The Kids are Alright!! .. Leave them the fuck alone..
    KUNSTHALLE:: Do more + more often!


    Ki esy re Athensville anti na epikroteis thn opoia prospa0eia poy ginetai se ayth th mpourdelloperioxh.. toys thn pefteis.. xalara.. (Kai oytws h allws 0ema gentrification den ti0etai kan edw poy briskomaste.. opote, na sthrizete ayta ta DIY kai toys analogoys xwroys..

    Ayth einai h tapeinh moy gnwmh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. mouaxaxaxaxa oti onoma ekthesis iparxei sto Ellada an to googlareis ....allios mporei kai na ta katoxironane prota!llololooloo
    sixna tsakononte kai metaksi tous..."ego to skeftika prota kai 5 xronia meta esi...."
    vre kouta...tsakonontai oi kallitexnes?eh?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νομίζω ότι με αυτό το κείμενο βγαίνει η συντηρητική και ξινή πλευρά του κ. Άθενσβιλ. Μήπως η επιτυχία του μπλόγκ σας κάνει κακό τελικά ;

    hahaha :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. den ine thema tsakomatos ke oute prospatho na vro kamia sigkekrimeni protia athensville ine kati sigkekrimeno ( ego to ixa skefti apo to dogvville) den egine opos les sto facebook, ego to ksekinissa men alla allai apandisi mu edoses , tha ahartisso.
    Den tha asxoliomun katholou alla to leo ke to xanaleo otan vlepo ena anexelekto menos kai mia sintiritikotita gia oti kano, i opia proerxete sigoura apo pathologia.
    Episis opos lei ke o prolalissantas ke afto to kimeno alla afta pu ixe grapsis gia LIFO ILLUSYTATION ine toso sintiritika ke se sxetiki antidiastoli apo to ipolipo blog.
    Etsi lipon asxolithika ke ego ke alloi,
    LOIPON afou den katalavenis tin texni ke afou epsaxnes na pdoxtis stin KUNSYJALLE ATHENA, e ante pidixou lipon mipos ite xalarossis ite tha arxisis na epikironis opos anaferete pio pano prospathies pu ginonte stin perioxi ke apo allous anthropous ektos apo esas , tin ora pu psaxnis na pidixtis.
    I
    Ante pidixou, na arxissis na vlepis kathara giro su epitelous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ANARTIMENOS O PALIOS DIALOGOS, SE FIAVEVEO OTI DEN THA ASXOLIOMOUN EAN OPOS LES , EAN ,OSON AFORA EMENA , TO BLOG STEKOTAN STO ISPSOS TU ONOMATOS KE DEN XOLIAZE OTIDIPOT IKASTIKO EKANA DILADI TO LIFO ILLUSTRATIO KATARXIN KE TIN KUNSTHALLE ATHENA KATA DEFTERON ME TA PIO SINTIRITIKOS APAXIOTIKA LOGIA VGLAMENA APO TA VATHI TIS...HAHAHAHAHAHAH
    MA KALA STIN KUNSTHALLE KE ESI VRIKES NA PSAXTIS GIA PIDIMA? I STO LIFO ILLUSTRATION, YA AFTO ISE TOSO AG...S?
    MFafto to athensville mu thimizi to titlo tis ekthesis pu ekan to 2008 sto art athina
    legotan guess what?
    athensville

    ATHENSVILLE geia sou marina
    skeftomoun kairo to onoma kai eida kapou grammeno sweetville.
    oraio to ville dipla sto athens skeftika kai katelhxa s' ayto.epeita ekana google kai ontws brhka thn ekthesi
    alla mou arese toso to onoma pou to synexisa.
    elpizw na mhn se enoxlei kai to periexomeno tou blog na steketai to ypsos tou onomatos :-p

    MFOxi I am used to it! Stin ellada apo tixi I oxi kapios panta epanalamvani se sintomo xroniko diastima tis kinisis mu! Ine astio pia! Akomi ke ean tixeo! Eftixos ektos iparxoun diaforetika miala ke diaforetikes idees ke boris na bis se gonimo dialogo!.....
    kok

    epeita ekana google kai ontws brhka thn ekthesi
    alla mou arese toso to onoma pou to synexisa.
    elpizw na mhn se enoxlei kai to periexomeno tou blog na steketai to ypsos tou onomatos :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εδώ σε screenshot ο πλήρης διάλογος.

    Επαναλαμβάνω: δεν σου απαντούσα τόσο καιρό γιατί ήθελα να σε προστατέψω, εσύ και το όνομα σου εκτίθεται όχι εγώ, και δεν ξέρω ούτ' έχω κάτι μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ιδού, βρήκα τον διάλογο στο facebook. (κλικ στην εικόνα)
    Τόσο καιρό δεν σου απαντούσα για να μην το φουντώσω εκτεθείς κι εσύ και το όνομα σου περισσότερο. Δεν με ξέρεις, δεν σε ξέρω, δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου, τη γνώμη μου λέω, και για το συγκεκριμένο ζήτημα τελευταία φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. τα πλούτη πολλοί εμίσησαν τη δόξα ακόμη περισσότεροι,
    ειρήνη!
    μήπως να κάνω κι εγώ μπλόκ thessville? ωραία ιδέα πάω να την κατοχυρώσω κιόλας?
    Μη μασάς Αthensville έχεις αρχίσει να γίνεσαι διάσημος κι αυτό προκαλεί φθόνο.
    Μια desperate θεσσαλονικιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ......Ki esy re Athensville anti na epikroteis thn opoia prospa0eia poy ginetai se ayth th mpourdelloperioxh.. toys thn pefteis.. xalara.. (Kai oytws h allws 0ema gentrification den ti0etai kan edw poy briskomaste.. opote, na sthrizete ayta ta DIY kai toys analogoys xwroys.. ......

    Καλά, ρε φίλε, τα θέλεις και τα λες αυτά ή σου ξεφεύγουν; Εδώ ο κόσμος τόχει τούμπανο ¨: Ο Ιάσονας Τσάκωνας που έχει την κατασκευαστική Ολιαρος προσπαθεί εδώ και δύομιση χρόνια να αξιοποιήσει τα ακίνητα που έχει αγοράσει στην περιοχή, διοργανώνοντας μεταξύ και άλλων αυτά τα κενά events με διάφορους καλλιτεχνίζοντες. Τώρα τελευταία, επειδή τα πράγματα έχουν σφίξει, έφθασε στο σημείο να απειλεί κιόλας (βλέπε συνέντευξη στο Κ της Καθημερινής όπου λέει χύμα και τσουβαλάτα "πρέπει να υπάρξει επιθετική πολιτική πάνω στο ζήτημα"). Δικό του είναι το κτίριο της Κουνστχάλλε, δικοί του και οι σεκιουριτάδες που περιφέροπνταν, δικά του και τα KM Remap δική του και η δήθεν επιτροπή κατοίκων "ΚΜ Πρότυπη γειτονιά"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. http://futura-blog.blogspot.com/2010/10/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα...
    Διαβάζω με ενδιαφέρον την αποκάλυψη στοιχείων, για ονόματα μου είπες και συ είπες κτλ. με αφορμή μια έκθεση.

    Βασικά αδιάφορο.

    Μου έρχεται μια φιλική συμβουλή φίλε blogger.

    1) Εχεις πια διαφημίσεις στο blog, αντίθετο στη ιδεολογία μου αλλά φυσικά είναι δικαίωμά σου, αυτό σημαίνει όμως ότι βλέπεις πια επαγγελματικά και εισπράττεις κάποιο έστω μικρό ποσό την ενασχόληση σου συνεχώς με αυτό το blog, άρα και επαγγελματικά οφείλεις να αναρτείς πια. Εννοώ με περισσότερο ίσως ψάξιμο θεμάτων, πιο προσοχή στο τι λες γιατί, εδώ είναι η παγίδα του blogging. Στην εφημερίδα, επαγγελματικά πια μιλώντας, υπάρχουν δομές και κώδικες ασφαλείας για τη δημοσίευση θέματος που μπορεί να θίγει με προσοχή. Εδώ είναι ο εαυτός σου κριτής και είναι δύσκολο, πολύ. Τίτλοι όπως ο συγκεκριμένος δεν τιμούν εσένα, την προσπάθειά σου, αλλά και αυτό που είδες και ότι συνεπάγεται με αυτό. Εξ' ου και οι αντιδράσεις.

    Και πρόσεχε, φιλικά εντελώς, με την προβολή λιγάκι και μέσα από τα media και από τους Atenistas. Υπάρχει μια μικρή πια τάση ελιτισμού στην όλη ιστορία, που στερεί τη φρεσκάδα των πρώτων σου πια post... Π.χ. παράδειγμα από το ποστ για το NAT "με θαυμάζω τελικά: ρεπόρτερ, ακτιβιστής, δηλαδή εσύ τι καλύτερο θα κάνεις κυριακάτικα". Κατανοητό ότι έγινε για λόγους χιουμορ, αλλά αν είσαι ακτιβιστής ή ρεπορτερ, δεν ξέρω... Ακόμα είναι πολύ νωρίς να μας το πεις και άλλωστε μάλλον δε χρειάζεται να το λες... Ότι νιώθεις εσύ... και όπως το παίρνουμε εμείς.

    Με εκτίμηση για την καλή δουλειά
    Αναγνώστης σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. γεια σου PF σ' ευχαριστώ για τον τόνο που χρησιμοποιείς. Ας προχωρήσω και σ' άλλες αποκαλύψεις.
    Για το 1 να σου πω ότι οι διαφημίσεις (που είναι αυτόματες απ' το Google Αds) μου αποφέρουν 15-20€ το μήνα. Τι επαγγελματικό μου λες λοιπόν; Θα ζήσω απ' αυτό; Άκυρο το 1 λοιπόν.
    Για το 2, άσε με να το διασκεδάζω που και που. Εγώ κάθε μέρα εδώ και ένα χρόνο τρέχω αυτό το μπλογκ, και σπάω το μυαλό μου για να είναι φρέσκο, πρωτότυπο, να παράγει δικό του υλικό και μάλιστα σε καθημερινή βάση. Υπάρχει ένας άνθρωπος από πίσω λοιπόν, με τα καλά και κακά του, και επίσης, υπενθύμιση, παρ'όλη την επιτύχια παραμένει ένα προσωπικό μπλογκ. Δεν μπορώ να δουλεύω για να ικανοποιώ τρίτους, πρέπει πρώτα να κάνω κάτι που μ' αρέσει και να περνώ καλά κι εγώ. Κι αν με διασκεδάζουν τίτλοι όπως "εισαι δω για να πηδηχθείς" θα εξακολουθήσω να τους βάζω.
    Σ' ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. wow!!! αφήνεις το blog για μια μέρα και χάνεις τα καλύτερα...

    τι όμορφες καλλιτεχνικές υστερίες... τι πλούτος εγωιστικών συναισθημάτων...

    μπράβο athensville... ένα blog που συγκεντρώνει τόσο μένος, ίντριγκα και ένταση δεν μπορεί παρά να είναι καταπληκτικό!!!

    ΥΓ. καθώς ο νεωτερισμός καίει το τελευταίο του λαδάκι, οι απανταχού απόφοιτοι των ΣΚΤ (αυτοαποκαλούμενοι για συντομία καλλιτέχνες) θα ζητήσουν ακόμη και την κατοχύρωση υπέρ αυτών της ρυθμικής εισπνόης-εκπονής μας... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ξεκατίνιασμα σε γκρίκλις δεν μου κάθεται καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κέρδισε ο Athensville.

    Και για να συνεχίσω στη "φιλοσοφία" της Μαρίνας... (που μόνο "used to it" δεν δείχνει) "Όποτε κάποιος κάνει κάτι, όλο και κάποιος θα πεταχτεί να του πει ότι τό 'κλεψε από εκείνον". Γιατί αυτό μας νοιάζει. Λες και τα ρούχα κάνουν τον βασιλιά, όχι ο ίδιος.

    Athensville δεν γνωρίζω αν είσαι ή δεν είσαι "και γαμώ τους μαλάκες" (δεν είσαι) αλλά έχεις εξαιρετικό blog κυρίως επειδή είναι εμφανές ότι αφιερώνεις δεκάδες ώρες για το περιεχόμενο του. Αν αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να βάλεις διαφήμιση για να συνεχίσεις να αφιερώνεις δεκάδες ώρες για το περιεχόμενο του, ελπίζω να το κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @mf ξεκόλλα επιτέλους! Εντάξει χρησιμοποίησε ένα τίτλο που εσύ σκέφτηκες πρώτα, μήπως όμως πρέπει να αναρωτηθείς τι θα ήταν ο τίτλος αν δεν το χρησιμοποιούσε ο athensville για αυτό το μπλογκ. Το athensville έχει αξία μόνο και μόνο επειδή αυτός ο άνθρωπος με προσωπική εργασία και κόπο έστησε αυτό το blog με καθημερινές αναρτήσεις και επειδή έχει ένα μεγάλο κοινό που το διαβάζει καθημερινά. Αν δεν χρησιμοποιούσε το athensville ως όνομα προφανώς θα χρησιμοποιούσε κάποιο άλλο και το δικό σου θα ήταν στα αζήτητα γιατί όσο μεγάλη αίσθηση και αν είχε προκαλέσει στην έκθεση σου, οι εκθέσεις είναι παροδικές και βραχύβιες με αποτέλεσμα όλοι να τις ξεχνάνε μετά από λίγο. Είναι η φύση της δουλειάς τέτοια. Επίσης το να επιχειρηματολογείς συνεχώς με τη δικαιολογία ότι ο host χρειάζεται ένα "καλό πήδημα" δεν βοηθάει ούτε στην επίρρωση της θέσης σου ούτε αντανακλά το ήθος σου ως άνθρωπο (εκτός αν είναι αυτό το ήθος σου, οπότε ok). Για να τελειώνω ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει για μία εικαστική έκθεση (αν τη βρήκε βαρετή είναι δικό του θέμα) μπορείς να είσαι περήφανη που είσαι "νονά" αυτού του blog αλλά τίτποτα περισσότερο. Επίσης το ξεκατίνιασμα σε γκρίκλις ούτε έμενα μου κάθεται καλά. Aν πιστεύεις ότι υπάρχει προσωπική εμπάθεια από μέρους του athensville νομίζω ότι δεν έχεις καταλάβει τίποτα από αυτό το blog και καλά θα κάνεις να μην μπαίνεις στο κόπο να το διαβάζεις. Ο κόσμος (και αυτό το blog) δεν περιστρέφεται γύρω από εσένα αλλά γύρω από την αθήνα και αυτό κάνει ο athensville.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μα γιατί (παρόλη την ευγένια και τον πολιτισμό) κουνάς έτσι το δάχτυλο στο περιεχόμενο η έστω και στον τίτλο μιας ανάρτησης?ή ακόμα περισσότερο στην τάση ελλιτισμού όπως αποκαλείς του athensville?Δεν προτίθεμαι να κάνω τον συνήγορο κανενός απλά πραγματικά αναρωτιέμαι ως προς τι αυτή η δασκαλίστικη διαθεση για συμμορφωση και μάθημα ταπεινοφροσύνης?..αναφερόμαστε σε ένα ελευθερο προσωπικό μπλόκ.Πολύ απλά αν δεν σε αφορά δεν το διαβάζεις.Εξάλλου ο καθένας εξάφραζεται ελεύθερα και εισπάτει τον θαυμασμο η την αποδοκιμασία.Η προσσέγγιση ¨ακουσέ με φιλικά για το καλό σου"είναι πιο επιθετική ακόμα κ από μια εξαλλη αναρτηση αντιρησης η αποδοκιμασίας.αυτα κ ας χαζεψουμε λίγη βροχή απ το παράθυρο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. MF exw meinei anaudos. Esy eklepses to diko moy onoma -to omologeis kai monh sou: ego to ixa skefti apo to dogvville-, bravo gia thn prwtotyph idea MOU loipon kai meta, kathgoreis ton a.ville oti sou eklepse thn klemenh idea sou (mou). Kai mh dianohtheis na mou peis kai mena na paw na p...xtw giati entaksei, eimai o LARS re gmto! Sas filw, koitaxte na ta breite mhn arxisw na moirazw mhnyseis deksia aristera, e?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Filtate!

    Ontws DEN h3era peri OLIAROS etc,, Mas anoi3es ta matia.. Epishs Securitades den eida..

    Omws, ti protimas ayth th stigmh??
    Na! Peta3e e3w thn Kunsthalle kai ase na katalhf0ei to kthrio apo junkies kai afganoys klp..

    As mhn leme malakies.. Oso to an "diorganwnei" o Iasonas T. ta events.. trabhgmeno einai ayto bebaia.. mhn leme malakies kai genikothtes..

    Kata toy gentrification eimai ki egw, kai makari na mporoysame na exoyme ena teleio migma monimwn katoikwn kai "ygioys emporikhs kinhshs".. alla den einai eykolo..

    Ayth th stigmh to kentro ths Athinas einai ektos elegxoy kai se katastash OIKTRH.. Kai to lew egw poy briskw kai to decay kai toys metanastes kai ta mpoyrdela kai olo to mix "gohteytika" kata kapoio tropo, alla einai KAI OIKTRA... Den mporw na romantikopoiw thn e3a0liwsh..

    Einai dyskolh h katastash kai ta KA8IKIA poy einai ston "Dhmo" sthn Astynomia einai gia kremasma.. KA8IKIA! Den exw lysh - einai polyploka ta pragmata.. Dystyxws oi megalo kataskeyastes einai ekei gia na epwfelh8oyn, alla mhpws mporoyme ki emeis emmesa h amesa na toys "katey8ynoyme" kapws gia na ypar3ei mia an8rwpinh kai omorfh paermbash anti gia shopping malls kai alla e3amblwmata..

    Lew twra...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. opoios kserei aglika: einai poly synithismeno na kollas to ville sto telos enos onomatos. eksou k to dogville. eite i marina eite o blogger, sorry guys, den anakalypsate kati toso monadiko. rwrise enan native english speaker k tha gelasei mazi sas pou diapliklizeste gia kati toso koino.

    twra marina sorry: alla o kathenas exei tin apopsi tou gia ena art event. prosopika de mporw na exw gnwmi gia to sygekrimeno event, afou den imoun parwn. omws i art skini tis athinas einai gi ata mpaza. sorry indeed. xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ε οχι! ουτε το δικαιωμα να μην μας αρεσει η κουνστχαλε δεν εχουμε; κι αυτο στο μνημονιο εχει προβλεφτει;
    αθενσβιλ, γερα! αν ειναι να αυτολογοκρινεται κανείς, ποιος ο λογος να εχει μπλογκ;
    μφ, εχασα πασα ιδεα που λενε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Delusions of Grandeur - η πρόταση μου για τίτλο επόμενου καλλιτεχνικού πονήματος. Royalty-free

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εγώ έχω μείνει άναυδη από τον διάλογο στο facebook...μα καλά Μαρίνα, ποια νομίζεις ότι είσαι? εγώ ούτε σε ξέρω ούτε θέλω να σε μάθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. oloi exoun dikeoma na min tous aresi i oxi i kunsthale, ala kalitera na grafoun mia kritiki afou tin episkeptonte ke oxi xoris na tin episkeftoun
    to post perigrafi pragmat apu den sinevenan, ke efoson oloi edo ine toso sindiasmeni me tin arxitektoniki eas rotissun to phychouli, papadimitriou, veloni pu didaskoun stin arxitektoniki tu volou ean ipirxe throrivos eki pu itan ta erga tous i oxi * den ipirxe) eas rotisoun tin absolut ena xrimatizi kati den xrimatisi. Egv denime kollimeni os protinos oute kan ixera pio exi to blog, alla tora meta apo mia sfodra kritiki sto LIFO ILLUSTRATION to opio epimelithika i sinepimelithika ke mia faux kritiki sto BTOB to opio filoxenisa stin kunsthalle athena mia kritiki i opia ine grammeni apo kapion pu den exi patissi to podi tu alla to exi di mallon se phot me ekane na to psaxo parapano
    aftatta pragmata pistevo oti ine empathi, pios xeri giati, ke oxi sovara.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φίλε la,


    Omws, ti protimas ayth th stigmh??
    Na! Peta3e e3w thn Kunsthalle kai ase na katalhf0ei to kthrio apo junkies kai afganoys klp..

    - Επαναλαμβάνω ότι το κτίριο της Κουνστχάλε ανήκει στον κατασκευαστή Τσάκωνα και ας με διαψεύσει η Μαρίνα Φωκίδη, επίσης σεκιουριτάδες φυλάγανε την Κουνστχάλε όταν ξεκίνησε. Κατάληψη από τζάνκις δεν μπορεί να γίνει γιατί ο Τσάκωνας φυσικά και δεν θα αφήσει αφύλακτη την περιουσία του...

    As mhn leme malakies.. Oso to an "diorganwnei" o Iasonas T. ta events.. trabhgmeno einai ayto bebaia.. mhn leme malakies kai genikothtes..

    - πού είναι ακριβώς η μαλακία και η γενικότητα;

    Kata toy gentrification eimai ki egw

    - αυτό μάλιστα, είναι μια γενικότητα

    to lew egw poy briskw kai to decay kai toys metanastes kai ta mpoyrdela kai olo to mix "gohteytika" kata kapoio tropo, alla einai KAI OIKTRA... Den mporw na romantikopoiw thn e3a0liwsh..

    - γοητευτικά και δεν μπορώ να ρομαντικοποιώ είναι εγγενής αντίφαση, τσέκαρέ το...

    ta KA8IKIA poy einai ston "Dhmo" sthn Astynomia einai gia kremasma.. KA8IKIA!

    - αυτά ακριβώς τα καθίκια συσκέπτονται με τον Τσάκωνα και τη Βαγενά πώς θα "εξωραϊσουν" τον Κεραμεικό. Ζεις η δεν ζεις εκεί, πηγαίνεις ή δεν πηγαίνεις εκεί, θα πρέπει να διαλέξεις και να δράσεις...

    Dystyxws oi megalo kataskeyastes einai ekei gia na epwfelh8oyn, alla mhpws mporoyme ki emeis emmesa h amesa na toys "katey8ynoyme" kapws gia na ypar3ei mia an8rwpinh kai omorfh paermbash anti gia shopping malls kai alla e3amblwmata..

    - θα το κάνουμε κι αυτό - προς το απρόν είμαστε σε συσκέψεις με τους Αμερικανούς στρατιώτες να ραίνουν με ρύζι και ροδοπέταλα τους Αφγανούς και Ιρακινούς αιχμαλώτους τους...

    Lew twra...

    - Ακριβώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Aσχημα ειναι στην Perugia που πας με τις κυλιομενες στο κεντρο της πόλης;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Έλεος πια , φτανει . Εδώ δεν είναι το greeklishville.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Όλα τα ρήματα που χρησιμοποιείς είναι στο α' ενικό! Αυτό και μόνο μας δείχνει για ακόμα μία φορά πόσο εγωκεντρικά σκεπτόμενη είσαι. γι'αυτό θα στο ξαναπώ (μπας και το καταλάβεις) ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ! Ούτε για την έκθεση που επιμελήθηκες ούτε για την kunsthalle. Οπότε άσε εμάς τα "βλαχαδερά" να ασχολούμαστε με την αθήνα και τις αγαμίες του athensville και παράτα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. The Zen master Hakuin was praised by his neighbours as one living a pure life.

    A beautiful Japanese girl whose parents owned a food store lived near him. Suddenly, without any warning, her parents discovered she was with child.

    This made her parents angry. She would not confess who the man was, but after much harassment at last named Hakuin.

    In great anger the parent went to the master. "Is that so?" was all he would say.

    After the child was born it was brought to Hakuin. By this time he had lost his reputation, which did not trouble him, but he took very good care of the child. He obtained milk from his neighbours and everything else he needed.

    A year later the girl-mother could stand it no longer. She told her parents the truth - the real father of the child was a young man who worked in the fishmarket.

    The mother and father of the girl at once went to Hakuin to ask forgiveness, to apologize at length, and to get the child back.

    Hakuin was willing. In yielding the child, all he said was: "Is that so?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Νομίζω ότι είναι μικροπρεπές και πολύ ανασφαλές να ανοίγει κάποιος τέτοιου τύπου διάλογο στο internet για να υποστηρίξει τις θέσεις του, την δουλειά του κλπ. Ο Athensville,( συμφωνώ δεν συμφωνώ ), με τις όποιες γνώσεις έχει, πολλές ή λίγες, επι της τέχνης γενικότερα και ειδικότερα, βγήκε ανοιχτά μέσα απο ένα επώνυμο blog και είπε την άποψή του, σωστή ή λάθος, μαλακισμένη ή όχι.... οπότε δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα και γιατί θίχτηκες Μαρίνα. Είσαι μία φτασμένη επιμελήτρια, η οποία δεν έχει να αποδείξει σε κανέναν τίποτα, έχεις φούλ respect από την καλλιτεχνική κοινότητα σε Ελλάδα και Εξωτερικό, αρθρογραφείς σε ένα τουλάχιστον σούπερ έντυπο, συνεπώς δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο θέλεις να αποδείξεις τα αυτονόητα..... Εάν ο ATHENSVILLE και όποιος άλλος θέλει να βγεί και να πεί την άποψή του, νομίζω ότι πρέπει να βγεί να την πεί και ο κόσμος μπορεί να κρίνει μετά εάν λεέι μαλακίες ή όχι.... συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζεται ένας τέτοιου τύπου διάλογος online παρά να δωθούν εξηγήσεις μεταξύ σας σε προσωπικό επίπεδο γιατί ξευτιλίζεστε και οι δύο
    Με πολύ αγάπη και σεβασμό και προς τον ATHENSVILLE και προς εσένα
    Βασίλειος Π Μπαρτζώκας
    www.myspace.com/vpbartz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. δεν ξεφτιληστηκαν δυο, ενας μονο (για να μην καρφωθω δεν γραφω "μια")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αγαπητέ Βασίλη Μπαρτζώκα,
    Σε ευχαριστώ, ο διάλογος άνοιξε με έναν τίτλο που έλεγε

    είσαι εδώ για να πηδηχτέίς!

    Αυτό είναι γνώμη η εξευφτελισμός απο την αρχή? Η απάντηση που του αρμόζει είναι αυτή και η χειρότερη που θα έρθει
    Για να σοβαρευτούμει όλοι λιγάκι εδω πέρα....νομίζω
    Γιατι η ξευτίλα υπάρχει στην πρώτη γραμμη , στο τίτλο του άρθρου σε αυτό το τόσο σοβαρό μπλογκ
    Ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια και τις υποδείξεις
    Με εκτίμηση,
    Μαρίνα Φωκίδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. O athensville πάντως καλά τα λέει περί πηδήματος στα συγκεκριμένα events. Κι όσο πιο χάι το εβεντ, ο πήχυς ανεβαίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. a ti kala!!!!!!! H kyria Fwkidi apeilei kiolas gia ta xeirotera pou tha erthoun. Ti na shmainei ayto arage? mia mynisi? ena keimeno se fyllada? mia akoma yperoxh art fair katw apo to akourasta curating mati ths? perimenontas.........
    PS> you go Tasos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κατά την ταπεινή μου άποψη, η ενασχόληση με την τέχνη προϋποθέτει και μία στοιχειώδη καλλιέργεια. "Καλλιτέχνες" που ξεκατινιάζονται σε άθλια, "ανορθόγραφα" greeklish και δεν μπορούν να συντάξουν μια απλή πρόταση στα ελληνικά, συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να τους πάρω στα σοβαρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

400 παλιές έντυπες ελληνικές διαφημίσεις

H θλιβερή ιστορία του ιβίσκου

Γέμισε μωβ η Αθηνάς