Blog Widget by LinkWithin


Όσκαρ για Άννα-Τζέσσυ , η αφίσα του έργου πριν ένα μήνα. Θα βαλε τις φωνές η Τζέσυ, "τι βγήκες καραφλή μαρή, δεν πατάει άνθρωπος;", και το θέμα προχθές διορθώθηκε...


...όπου δύο μεγάλες κυρίες του θεάτρου συναντιούνται, η Άννα σαν Μπάρμπαρα Στρέιζαντ, η Τζέσσυ δε με πιο φιλικό στις θεατρόφιλες γιαγιάδες λουκ και σε πόζα Βασίλη Τσιβιλίκα. Στην κάτω γωνιά, τα φουντούνια Ohonos εξακολουθούν να στηρίζουν την τέχνη και την παράσταση.


Μιχαήλ Βόδα, Hear Stayle: όχι μόνο μνημείο της νεάς πολύχρωμης Αθήνας αλλά βραβείο διασκεδαστικότερης ανορθογραφίας όλων των αθηναϊκών εποχών.


Άλλο βραβείο, το πιο ασυνάρτητο γραμμένο που χω δει σε τοίχο. Διάβασε ξανά και ξανά, δεν καταλαβαίνω γρι, κάποια βοήθεια;


Το ρηξικέλευθο λανσάρισμα νέων εννοιών συνεχίζεται στα Jumbo. Μετά το αληθοφανές σουρωτήρι αλλή μια πρωτιά το σαμπουάν αυτοκινήτου. Καλά δεν έχω κι αυτοκίνητο για να το 'χω σαν αναφορά, αλλά είναι δυνατόν να λέγεται έτσι;




Καλά αφού όλοι οι αρτιστς είναι οι Έλληνες γιατί τα εγγλεζογράφουν; Κι αν απευθύνεται σε ιντερνασιοναλ κοινό, γιατί γράφουν την ημερομηνία και σημείο στα ελληνικά;

Σχόλια
blog comments powered by Disqus