Διώχνοντας αμάξια μακριά


Οκ να τα διώξουμε τ' αμάξια απ' του Ψυρρή. Πως; Στις φώτο βλέπουμε δύο πρόσφατα δράσεις: πάνω, η Αγίας Θέκλας φυτεμένη με κολωνάκια ανά μέτρο. Υπερβολή μου φάνηκε, υπερπληροφορία στο μάτι, το θέαμα αυτό δεν προσθέτει τον χαρακτήρα χαλάρωσης που επιβάλλεται στους πεζοδρόμους. Είχα την αίσθηση ότι περπατούσα σε νεκροταφείο! Να βάζανε βυθιζόμενες μπάρες στην είσοδο;
Η' ν' ακολουθούσαν το παράδειγμα της κάτω φώτο: στην Λουκά Νίκα (πρωτοβουλία του θεάτρου μυρίζομαι), βάλανε 2 ζαρντινιέρες με ελιές στις εισόδους του στενού. Αποτελεσματικό, μετακινούνται σε περίπτωση ανάγκης, και μ' ένα άλλο χρωματάκι στην γλάστρα είναι και καλαίσθητο.

Σχόλια

  1. Η Θέκλας δεν είνια πεζόδρομος, είναι σημαντικό πέρασμα και δρόμος τροφοδοσίας και γι' αυτό την έκαναν και ήπιας κυκλοφορίας, διώχνοντας μόνο τα παρκαρισμένα αμάξια. Και καλά κάνανε, γιατί έτσι μόνο διατηρείται η πολυμορφία της γειτονιάς που δεν είναι μόνο για να πάνε και να πίνουν τα προάστια. Αν πεζοδρομηθεί όλη η περιοχή, το μόνο που θα μείνει θα είναι τα μπαράκια. Και μιλάμε για περιοχή κατοικημένη, που θέλει και τον ύπνο της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και κάτι άλλο: Δεν μπορεί να αναλαμβάνει ο πασαένας "πρωτοβουλίες" με το έτσι θέλω. Έλεος, ας γίνουμ αι επιτέλους και λίγο Ευρωπαίοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι ας γίνουμε λίγο Ευρωπαίοι, αυτοί δεν παίρνουν πρωτοβουλίες, όπως δεν πήρε η Γερμανίδα τραπεζίτρια (είμαι σίγουρος ότι έχω κάνει ορθογραφικό) που έβγαζε λεφτά από πλούσιους κι έβαζε σε λογαριασμούς φτωχών χωρίς να πάρει η ίδια τίποτα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ας σχολιάσω και ότι πολύ πρόχειρα μετράω: 4 μηχανάκια (από ευαίσθητους μηχανόβιους που παρκάρουν πάνω στο πεζοδρόμιο όπως πάντα), 2 ταμπέλες ταβέρνας (η γνωστή λογική του οριοθετώ τον χώρο μου σαν σκύλος τις κολώνες), 1 τραπέζι (της ιδίας λογικής + επιδεικνύω την κοτάτζζζ αισθητική του μαγαζιού), 1 γλάστρα (προφανής νατουρέλ πενιά του επιχειρηματία) και φυσικά... αυτοκίνητα παρκαρισμένα στο ελάχιστο που βρήκαν διαθέσιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tie elies tis evale to theatro i to mpourdelo pou einai ekei dipla???
    :-DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πράγματι η Αγίας θέκλας δεν είναι πεζόδρομος απλώς τοποθετήσαν τα κολωνάκια για να μην παρκάρουν τα αυτοκίνητα κολλημένα στα κτίρια όπως αυτό στο βάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν κρεμάσουν και καπότες στην γλάστρα με την ελιά θα είναι σίγουρα του μπουρδέλου χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίγο πιο αριστερά αν έβγαινε η φώτο θα φαινόταν το "παρακαλώ χτυπήστε το κουδούνι η είσοδος από δίπλα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα κολωνακια μπορει να ενοχλουν στο τοπιο ομως τελικα ειναι ο μονος τροπος για να μην πακαρει ο Ελληνας το αυτοκινητο του στο πεζοδρομιο, οντως κοιτα στο βαθος τι εγινε στο μονο ακαλυπτο σημειο, δεν εχασε την ευκαιρια ο ελληναρας

    ο κατοικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mια χαρά είναι τα κολωνάκια. ΠΑΝΤΟΥ πρέπει να βάλουν. Παντού. Αφού ο μέσος Ελληνάρας δεν έχει ΙΧΝΟΣ φιλότιμου, τα κολωνάκια είναι η μόνη λύση. Και σαν εικόνα μου αρέσουν - έχουν κάτι το οργανωμένο και πολιτισμένο- αλλά κυρίως σαν λειτουργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα έργα συνεχίζονται, ωστοσο με λύπη διαπιστώνω τα περισσότερα νέα πεζοδρόμια δεν διαθέτουν ράμπες για εξυπηρέτηση ανθρώπων με αναπηρία, αμαξίδια κτλ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα κολωνάκια θα σπάσουν σε μερικούς μήνες. Πεταμένα λεφτά (που δεν υπάρχουν και πολλα στο κράτος). Πρέπει να μπαίνουν χοντρές πέτρινοι όγκοι, πιο χαμηλοί από τα κολωνάκια αλλά πιο ογκώδεις.

    Επίσης, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν υπάχρουν οι "δαγκάνες" στην Ελλάδα. Αν μάθει ο κόσμος πως υπάρχει περίπτωση να βρεις στον τροχό του αμαξιού σου κολλημένη μια δαγκάνα της τροχαίας, θα το ξανασκεφτεί να παρκάρει εκεί που απαγορεύεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τα εκανα μανταρα με την συνταξη... ελπιζω να βγαινει το νοημα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

400 παλιές έντυπες ελληνικές διαφημίσεις

H θλιβερή ιστορία του ιβίσκου

Τέλος 15' και τι κατάλαβες; 56 ματιές διμήνου