Παράvoια στην 3ης Σεπτεμβρίου


Γ' Σεπτεμβρίου, ένας άξονας της ζωής μου, σπίτι γραφείο κάθε μέρα, ένας μεγάλος αρχοντικός δρόμός, έτσι που τον βλέπεις να ξεχύνεται απ' την στεγνή Ομόνοια. Ακόμα και τα αυτοκίνητα μαρσάρουν βιαστικά, και μόνες ανθρώπινες φιγούρες τα βράδια που φεύγω απ' την δουλειά, οι ναρκομανείς και οι μαύροι , ντήλερς και κορίτσια.
Θέλω δεν θέλω, αυτές κι οι συναντήσεις μου. Σημείωση, περνώ απ' την κεντρική πλατεία της πόλης. Και βλέπω σοκαρισμένος σαν σε πρώτη φορά, την απόλυτη εξαθλίωση και κατάντια, κορμιά σκοτωμένα στα τσιμέντα. Η καθημερινότητα ενός πολίτη. Και στο μέσον της να στέκονται οι μαύροι ντήλερς, ευειδείς και ευδιάθετοι. Και κάθε μέρα θα μου προτείνουν χωρίς να τρέχει τίποτα, μαύρο, κόκα, και με φιλικότατο τόνο πουλάνε τον θάνατο. Και κάθε μέρα το ίδιο, και κάποιες φορές μέσα μου να βρίζω. Μέσα μου, ώσπου προχθές, ενώ είχα κάτι άλλο στο μυαλό μου, μου βγήκε ασυναίσθητα στον μαύρο που μου σήκωσε χέρι να κάνουμε χάι φάιβ, ένα μεγαλοπρεπές: "Άντε γαμήσου!" .
Το 'πα! Όχι, τα λέω όπου χρειαστεί. Αλλά εκεί είχα να κάνω με ντήλερς, με καμιά δεκαριά που θα μπορούσαν να με λιντσάρουν. "Τι είπα;" Μ' αρεσει που έχω κότσια, μα τι έκανα, σε τι κίνδυνο μ' έβαλα; Και τι όμορφη συνάντηση λίγο πιο κάτω, καμιά δεκαριά αστυνομικοί να στέκονται στη Λαυρίου, απόσταση 30 μέτρα, και να κουσκουσάρουν. Και σκέψη πρώτη, το πόσο ανύπαρκτο και σε τι κινδύνους βάζει αυτό το ανεύθυνο κράτος τους πολίτες του. Γιατί δεν πέρασα από στενάκια, δεν πήγα σαν αλεπού στο παζάρι, πέρασα διάολε απ' την κεντρική πλατεία της Αθήνας, και αυτό που με φύλαξε ήταν αυτός ο κάποιος Θεός.
Και θα τ' ακούσω, έτσι θα ξεφουρνιστεί, μα: είμαι ρατσιστής; Είμαι λάθος; Πως πρέπει να αντιδράσει ένας άνθρωπος όταν βλέπει αυτό το ξεφτιλίκι μ' ανθρώπους να πεθαίνουν, πεθαίνουν, πεθαίνουν; Ναι, ξέρω εγώ θα ζήσω με 1000 φορές καλύτερους όρους τη ζωή μου απ' τα βαποράκια, το σπίτι μου θα 'ναι 1000 φορές ζεστότερο, το ψυγείο μου γεμάτο, θα τσεκάρω την easyjet για τριήμερα, θα χω ανύπαρκτα ουσιώδη προβλήματα σε σχέση την αβεβαιότητα κάθε μέρας τους που τους αναγκάζει να κάνουν αυτό το πράγμα.Αλλά είναι αυτός ο τρόπος; Είμαι εγώ ο λάθος;
Ποτάμι οι σκέψεις, που τις έφραξε μια άλλη παράνοια, λίγο πιο κάτω, τρια λεπτά μετά: δυο κουκουλοφόροι σε μηχανή να κυνηγάνε με ροπαλάρες τα 15χρονα μαύρα κορίτσια στην γωνία με Καποδιστρίου. Υπάρχει κόλαση πιο χειροπιαστή;
Τελικά είπα την σωστή κουβέντα: "Άντε γαμήσου!" για όλη την ξεφτίλα του τόπου μου, για όλους εμάς τους δειλούς βολεμένους, αναποφάσιστους.

70 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post...
    Αυτό το "άντε γαμήσου" βγήκε αυθόρμητα, ήταν ένα ξεχείλισμα, λογικό όσο κι επικίνδυνο...
    Όντως παράνοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επόμενη στάση, Αθήνα. Καλωσήλθατε στην Κόλαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αει γαμήσου το είχα πει σε οικογένεια Αλβανών τσιγγάνων που έμεναν σε υπόγεια της πολυκατοικίας που μένω.

    Καταλαβαίνω απόλυτα ότι στέγαση 6 -7 παιδιών και άλλων τόσων ενηλίκων σε υπόγεια κενοτάφια (γιατί μόνο με αυτό μοιάζουν αυτά τα υπόγεια) δεν είναι ζωή ΑΛΛΑ είχαμε περάσει ένα καλοκαίρι γεμάτο θόρυβο, βρωμιά, μουσική στο τέρμα και φωνές.

    Ένα βράδυ γυρίζοντας από τη δουλειά και ενώ ήταν θεοσκότεινα (ο Δήμος Καλλιθέας προφανώς θεωρεί ότι δε χρειάζεται να είναι φωταγωγημένοι όλοι οι δρόμοι...), περνώντας έξω από τα υπόγεια ακούω ένα δυνατό γάβγισμα.

    Τρόμαξα και στάθηκα να δω από που έρχεται. Ήταν ο σκύλος των τσιγγάνων, οι οποίοι προφανώς βρήκαν πολύ χαριτωμένο και "αστείο" το ξάφνιασμά μου και ένας από αυτούς μου είπε ειρωνικά "Τρόμαξες ε?". Εκείνη τη στιγμή το 'Αει γαμήσου" που του είπα μου φάνηκε πολύ λίγο...

    Δεν είχε να κάνει μόνο με το σκύλο τους ή με την ειρωνία τους. Ήταν ο θυμός μου για όλη την κατάσταση που επικρατεί, την αναρχία και την παράνοια της ζωής μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. aaaax. dikio kai gia to gamisu kai gia tis 3eftiles mas.! kalhmera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μόλισ γύρισα από Κωνσταντινούπολη (την υπέροχα χαοτική) και μου έρχεται μια εικόνα... ακόμη και εκεί προσπαθούν να βάζουν κάποιο στόχο και να τον τηρούν...

    σκέφτονται ότι ένα χ-ψ-ζ τουριστικό κέντρο με μουσεία πρέπει να είναι ασφαλές, καθαρό και ελκυστικό και είτε 7χ24 (τσεκαρισμένο) υπάρχει αστυνομία, ασθενοφόρα, δημοτική καθαριότητα, υποδομές, κτλ, κτλ...

    Η Πόλη παραέξω μπορεί να είναι χάος, μα κάπου-κάτι-κάπως θέλει να δουλέψει σωστά και το βλέπεις και όταν μιλάς με τους ανθρώπους...

    εδώ, πως να τα βάλεις με ένα κράτος διορισμένο με μπάρμπα, βολεμένο στο γωνιακό γραφείο, που λείπει την μισή μέρα γιατί... "το παιδί..." και τελευταίως κάνει και λευκή απεργία γιατί "τα λεπτά είναι λίγα..."???

    και δεν μιλάω για τους ΔΥ, μιλάω γενικά για την κοινωνία... και επειδή είναι τόσο έντονο το contrast του τι θέλουμε κάποιοι άνθρωποι με το τι μας δίνεται έχουν και οι atenistas τέτοιο γκελ... πάει ο κόσμος να τρελλαθεί και γιατί φαντάζεσαι ότι μπορείς να τα βάλεις με τους πάντες?

    αδύνατο! οπότε το μόνο που μένει είναι κανα βρισίδι με ξινή γεύση...

    hoping... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βλέπουμε, λοιπόν, ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, όπως φαίνονταν την προηγούμενη εβδομάδα, όταν αναρωτιόσοπυν γιατί να μη αγκαλιάζουμε ως κοινωνία τους μετανάστες. Δεν είναι ολοι οι μετανάστες ίδια περίπτωση ούτε κι όλοι χρειάζονται ή θέλουν το αγκάλιασμα της Εληνικής κοινωνίας. Μερικοί, διόλου λίγοι, είναι επικίνδυνοι για την κοινωνία, αλλά και για τα στρώματα των ίδιων των μεταναστών, από τα οποία προέρχονται. Αμαυρώνουν την εικόνα του τίμιου και ενδεούς μετυανάστη, όταν δεν τον μπλέκουν κιόλας στα βρώμικα παιχνίδια τους και στα θανατηφόρα κυκλώματα, που κάνει πως δεν βλέπει η ΕΛ.ΑΣ κι η Δημοτική Αστυνομία.
    Άλλοι πάλι μετανάστες δεν επιθυμούν την ενσωμάτωση κι άλλοι απλώς δεν την μπορούν, γιατί είναι κουλτούρα τους τέτοια. Ας μη λησμονούμε ότι ο Ισλαμισμός στην βάση του δεν είναι μόνον και απλώς μια θρησκεία, αλλά ουσιαστικά ένας τρόπος ζωής και οργάνωσης της καθημερινότητας, που έρχεται από πολύ παλιά κι έχει μείνει προσκολλημένος στα πολύ παλιά.
    Χρειάζεται εδώ - και εδώ, δηλαδή, με τόσο πολλά προβλήματα συσσωρευμένα στην χώρα - πολιτική μελέτη του προβλήματος και πολιτική αντιμετώπιση συνολική, ώστε να ξεχωρίσουμε ως κοινωνία και ως Κράτος την ήρα από το σιτάρι και να μπορέσουμε να αγκαλιασθούμε όλοι μαζί και να πορευθούμε προς το μέλλον μέσα στην νέα πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγγελική, το άει γαμήσου θα έπρεπε να το πεις στον έλληνα που τους το νοικιάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια συζήτηση που έχουμε καθημερινά σπίτι μας είναι αυτή. Ο σύντροφός μου εργάζεται επίσης στην περιοχή του κέντρου, στα πέριξ της Κουμουνδούρου. Μου έλεγε τις προάλλες για ένα μαγαζί με Χριστουγεννιάτικα στολίδια που άνοιξε στην περιοχή. Χάρηκε στην αρχή για την αλλαγή στο κλίμα μα δίπλα πεσμένοι ήταν ναρκομανείς ημιλιπόθυμοι. Πώς να μπεις να ψωνίσεις με την ενοχή εκεί δίπλα και τί φταίει ο έρημος ο καταστηματάρχης, κλπ. κλπ. τα έχεις γράψει κι εσύ συχνά εδώ.

    Δεν είναι όλοι οι μετανάστες ίδιοι, έχει δίκιο ο κος Καρνεσσιώτης από πάνω, κάποιοι είναι μέρος του συστήματος κάι δεν μπορεί βέβαια να απαλλάσονται των ευθυνών τους για να μην αποκληθούμε όλοι ρατσιστές. Δεν τους κρίνεις από το χρώμα, τους κρίνεις από τις πράξεις τους, εφόσον αυτοί οι ίδιοι διακινούν ναρκωτικά ή σάρκα (ίδιου χρώματος με τη δική τους, θα μπορούσαν να είναι αδελφές τους διάολε!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ πάλι, αυτό που δεν αντέχω να βλέπω είναι τους κουκουλοφόρους μπάτσους πάνω στις μηχανές. Κουκουλοφόροι δικαιολογούνται να είναι αυτοί της αντιτρομοκρατικής, οι ασφαλίτες και ίσως κάποιες ομάδες ακόμα. Όλοι οι άλλοι (και κυρίως τα μπατσάκια της ΔΙΑΣ) απλά καταχράζονται. Μίλα μου μετά για κράτος και νόμους... (βέβαια, το αστείο είναι οτι με το που γίνει κάτι και μαζευτούν 5-6 μπάτσοι, έρχονται και 10-20 ασφαλίτες, οπότε αφενός γελάς βλέποντας πόσο εύκολα αποκαλύπτονται και αφετέρου τρομάζεις βλέποντας πόσοι πολλοί είναι και πόσο άριστα μασκαρεμένοι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με την έννοια οτι δεν θα έπρεπε να επιτρέπει την ενοικίαση μικρού χώρου σε τόσα πολλά άτομα - καμία σχέση αυτό που είπα με Αλβανικό ρατσισμό κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι μερικοί άνθρωποι που απλώς είναι κακοί και χωρίς ηθικούς φραγμούς. Πιστεύω πως οι συγκεκριμένοι της Ομονοίας θα έκαναν τα ίδια(ναρκωτικά, μαστροπεία κλοπές) και στην πατρίδα τους. Απλώς "έτυχε" να τα κάνουν εδώ επειδη βρίσκουν και τα κάνουν. Είμαι σίγουρος ότι στις μεταξύ τους συζητήσεις πριν έρθουν, λένε κάτι του στυλ: "Πάμε στην Αθηνα, έχω ακούσει ότι έχει τις καλύτερες πιάτσες στο κέντρο. Εκεί τους αφήνουν, δεν τους συλλαμβάνουν ποτέ"... Τραγικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Thumbs up για το "άντε γαμήσου" και για το σχόλιο του κου Καρνεσσιώτη για το Ισλάμ. Σχετικώς off-topic, αλλά δε μπορώ, θα σκάσω: τις προάλλες στον Άγιο Παντελεήμονα (είχα πολύ καιρό να πάω) αυτή η μαύρη μπούρκα (ένα κλικ πριν την full extra, άφηνε έστω το πρόσωπο να αερίζεται) μου έμεινε αξέχαστη.

    Προφανώς περιμένουμε να αρχίσουν οι κλειτοριδεκτομές για να σοκαριστούμε. Είδαμε και πάθαμε να έρθουμε κάπως (και εννοείται όχι ολοκληρωτικά) στα ίσια μας από την πνευματική κατοχή των δικών μας Ταλιμπάν (πόσα χρόνια πριν έσπαγαν τα σινεμά για τον Τελευταίο Πειρασμό; Ούτε 50 ούτε 100), και στο καπάκι...καλώς ήρθε ο Μεσαίωνας.

    Αλλά όταν οι Γάλλοι (ποιοι, αυτοί που βρέθηκαν στην πρωτοπορία της εκκοσμίκευσης του κράτους) κάθονται και συ-ζη-τά-νε τα μέτρα Σαρκοζί για μαντίλες και μπούρκες αντί να συνταχθούν όλοι μαζί ενάντια στο Μεσαίωνα, τι περιμένει κανείς εδώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν και μόνο για μια στιγμή σκεφτούμε πως το "άει γαμήσου" δείχνει σαν βρισιά το σημείο που κάποιος φτάνει στα όρια του, τότε αντιλαμβάνεσαι πως δεν έχει καμία σχέση με το ρατσιμό το ξεστόμισμά του αλλά με την αντίδραση στη εγκληματική βία στην οποία μας έχουν εγκαταλείψει οι αρχές και τα αρμόδια όργανα. Και πολύ σωστά το λες, όταν φτάνεις στο σημείο που δεν πάει άλλο και ξεπερνάς τα όρια σου, μπαίνεις -μπαίνουμε- σε κίνδυνο. Όχι μόνο και μόνο σε κίνδυνο για τη σωματική μας ακεραιότητα αλλά, επίσης, γιατί αρχίζουμε να θεωρούμε αυτονόητη συμπεριφορά τον κοινωνικό αυτοματισμό. Μεταξύ εξαθλίωσης από τη μια και εξαγρίωσης από την άλλη, το έγκλημα κάνει πάρτι...

    Τα φαινόμενα που ζούμε στο κέντρο της πόλης δεν έχουν να κάνουν με την αθλιότητα που φέρνουν οι μετανάστες. Έχουν να κάνουν με την αθλιότητα που την προκαλεί το οργανωμένο έγκλημα προκειμένου να εκμεταλλευτεί ανθρώπους σε αδυναμία για βγάλει πολλά -μα πάρα πόλλά- λεφτά. Και τούτο το οργανωμένο έγκλημα δεν ανδρώνεται μόνο από εισαγόμενους εγκληματίες. Είναι πολλά και τα εντόπια "λουλούδια" και πολύ χοντρες οι μίζες που πέφτουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επιμένω...

    http://www.irshadmanji.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Αι και γαμηθειτε" οοολοι οι απο πανω σχολιαστες- τυπικοι σουλατσαδοροι του πληκτρολογιου που ζητημα αν εχετε ζησει σε αλλη χωρα πανω απο 1 χρονο (Ελλαδας συμπεριλαμβανομενης, εκτος Αθηνας και Θεσνικης) και νομιζετε πως ειστε σε θεση να κατα-δικαζετε ο,τι περναει απο μπροστα σας.

    Ζωντοβολα, τσοντοβιοι και πουλημενα κορμια για ψηφους στον τσιφλικα της γειτονιας σας οι περισσοτεροι, εχετε βολεψει τους κολους σας στο νεοελληνικο ονειρο των 80s και 90s, ζειτε ακομα την μοιραια κωστοπουλειαδα σας, υπνωτισμενοι παραπονιεστε για τα παντα.
    Τηρωντας τις μεσαιωνικες ορθοδοξες παραδοσεις, αγννοειτε τη ζωη και τον θανατο, μεχρι το αναποφευκτο.

    Η μοναδικη ελληνικη εκπαιδευση που ειχαμε και εχουμε μας εδωσε φωτα για να φασιστιζουμε και κρετινιαζουμε με την πρωτη ευκαιρια.
    Ο ελαχιστος προγραμματισμος να μας φαινεται δυσδιαβατο βουνο και η αγνοια σε βασικες επιστημονικες και ανθρωπινες αξιες σφραγιζουν την ηττα και την αιωνια δουλοπρεπεια στους προ-τουρκοκρατιας αφενταδες μας.

    Το αρθρο μου αρεσε πολυ.
    Ειμαι γεννημενος στην Αθηνα αλλα το προβλημα δεν ειναι οι πανταχου συμμοριες αλλοδαπων, ημεδαπων κα ηπηκοων και οποιος εχει να ριξει φταιξιμο (μονο) σε αυτους ταιριαζει απολυτα στην παραπανω περιγραφη κρετινου.

    Προς αρθρογραφο: BTW την χειροτερη συμπεριφορα ποτε δε θα την εχεις απο ξενους. ΠΑΝΤΑ απο ντοπιους πχ μπατσους, "φιλαθλους"οπαδους, οπαδους κομματων, ΧΑ και αλλους "μαγκες" της καθημερινης ζωης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άρη έχεις άδικο, το να εκφράζεις την αγανάκτησή σου για την κατάσταση του κέντρου της πόλης, δεν αποτελεί ήττα, κάθε άλλο...

    το καλύτερο είναι να προτείνουμε λύσεις για το πρόβλημα, το τι ελάχιστο μπορεί να κάνει ο καθένας μας για να αλλάξει η άθλια πραγματικότητα στην περιοχή και να μην αναμασάμε τα λόγια μας για το πως φτάσαμε ως εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ezak δε με καταλαβες.

    Δεν αγανακτω για την κατασταση του κεντρου.
    Καθολου. Σε αλλονων χερια ηταν η τυχη της Αθηνας, οχι στα δικα μου, και οπως φαινεται ολοι τους ακομα εχουν κεφαλι.

    Αγανακτω με τη βλακεια του κοσμου που δεν μπορει να βγαλει ΕΝΑ γαμ****νο λογικο συμπερασμα.
    Ειμαστε ολοι biased αναλογα με τις (παναρχαιες) κομματικες προτιμησεις των γονιων μας και ουσιαστικα διαιωνιζουμε το εμφυλιακο κλιμα.

    Δεν υπαρχει λυση αλλη απο το να φυγουν ΟΛΟΙ να πανε στα χωρια τους και να μεινει η αθηνα ρημαγμενη και βιασμενη... στην ησυχια της επιτελους, ακομα και με τους αλλοδαπους μαφιοζους, δεν πειραζει. Εμεις τους φεραμε με την πολιτικη μας.

    Αυτη ειναι η λυση. Ο κομπος ειναι στο χτενι και το αυγο στον κωλο. Η "χρυση τομη" μας τελειωσε απο καιρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο κος Καρνεσιώτης έχει πολύ δίκιο και λέει κάτι που είναι αυτονόητο και άρα δύσκολο στην σύλληψη: δεν είναι όλοι οι μετανάστες ίδιοι, όπως δεν είναι όλοι οι Ελληνες ίδιοι! Ασφαλώς υπάρχουν οι εγκληματίες όπως οι ντήλερς του post τους οποίους φυσικά δεν αγγίζει κανένας για το λόγο που κανείες δεν αγγίζει και τους εγχώριους ντήλερς φυσικά, αλλά υπάρχουν και άλλοι που αναζωογονούν περιοχές με τις μικροεπιχειρήσεις τους.

    Τι κάνει το κράτος για να προστατέψει την επιχειρηματικότητα του σκληρά εργαζόμενου μετανάστη; Τον απελαύνει. Τι κάνει για να σταματήσει τον έμπορο ναρκωτικών μετανάστη; Λαδώνεται και όλα οκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. θυμαμαι το ομαδικο γραμμα των atenistas στο μουσειο ακροπολης για τα κοντεινερ θα μπορουσε να γινει κατι αντιστοιχο στο υπουργειο προστασιας του πολιτη (!) για την ανυπαρκτη παρουσια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επί τη ευκαιρία, πολύ ωραία η εικόνα του ποστ, με γελιογραφία της ουκρανίδας πρωθυπουργού !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νομίζω ότι το χειρότερο όλων είναι τα τεράστια ψυχολογικά κενά που σου δημιουργούνται καθημερινά με αυτές τις εικόνες: οι τύψεις που νιώθεις για το «αεί γαμήσου» που είπες/ που σκέφτηκες/ που θέλεις να ουρλιάξεις πολλές φορές σε όλους, κυρίως στους μετανάστες χωρίς όμως να είσαι ρατσιστής, στους έλληνες, στους μπάτσους, στους γέρους και στους νέους, στους ζητιάνους, στους οδηγούς, οι τύψεις που νιώθεις για το σπίτι που έχεις και για τα ελάχιστα λεφτά που είναι ο μισθός σου, σε αντίθεση με το τίποτα που άπειροι άνθρωποι είναι αναγκασμένοι να επιβιώνουν δίπλα σου, οι τύψεις που έχεις όταν δεν βοηθάς τον ζητιάνο στον δρόμο, το πρεζάκι στο τρένο, την μάνα με το μωρό αγκαλιά που ζητιανεύει δίπλα σε ένα βουνό από σκουπίδια, την εσωτερική πάλη που αντιμετωπίζεις κάθε φόρα που αμφισβητείς τις αγνές προθέσεις και τις αναπηρίες τους. Όλες τις φορές που θέλεις να είσαι καλός αλλά τα στερεότυπα και η αγανάκτηση δεν σε αφήνουν. Όλες τις φορές που σκέφτεσαι ότι αυτός που ζητιανεύει για τα παιδία του στην πραγματικότητα δεν έχει παιδία, ή ακόμα και αν έχει κατά πάσα πιθανότητα ζητιανεύουν κάπου και αυτά, τις αμφιβολίες που έχεις για το πρεζάκι που σου λέει ότι θέλει τα λεφτά για να φάει και όχι για την δόση του, τις αμφιβολίες που έχεις για την μάνα και το μωρό που είναι τυλιγμένο σε εκατοντάδες σεντόνια και κουβέρτες και αμφισβητείς μέχρι και το ότι υπάρχει μωρό… το χειρότερο είναι πως νιώθεις συνυπεύθυνος για όλους αυτούς αλλά ταυτόχρονα δεν μπορείς να τους βοηθήσεις είτε γιατί στην σπάει η κατάσταση τους, είτε γιατί δεν καταλαβαίνεις πως βρέθηκαν σε αυτήν (αρτιμελής νέοι αλήθεια γιατί δεν δουλεύουν? Υπάρχουν δουλειές που μπορούν να τους εξασφαλίσουν ένα μεροκάματο, πενιχρό μεν, αξιοπρεπές δε), είτε γιατί δεν ξέρεις πια αν πραγματικά βοηθάς ή διαιωνίζεις μια κατάσταση. Ένας τεράστιος φαύλος κύκλος και στο μέσο αυτού, όλοι εμείς που δεν ξέρουμε πια πώς να αντιδράσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κλασσικά και εικονογραφημένα! Πόσες φορές έχεις αγανακτήσει με μπάτσους και πόσες φορές τους έχεις πει αντε γαμήσου? Απάντηση: καμία! Είναι λογικό βέβαια γιατί είσαι και εσύ ένας θρασύδειλος νεοέλληνας που για να πας 3ήμερο με την easyjet τεντώνεις τη σβερκάρα σου σε κάποιον άχρηστο σαπιοκοιλιά που στην καλύτερη περίπτωση είναι ο πατέρας σου! Συνέχισε να βολτάρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. βαλτιμόρη γίναμε...

    http://www.youtube.com/watch?v=AxEKRI5oxOk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς τη φωνή της συνείδησης! Πάλι οι "μπάτσοι" φταίνε! Αλλά εσύ ο αδέκαστος το ξέρεις, όπως ξέρεις να βρίζεις (θρασύδειλα), καλυμμένος πίσω απ'το ASE RE...
    Αλλά ποιός να σού μάθει τρόπους...Καημένο παιδί, είσαι για λύπηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γειά σου ρε Γιώργαρε, απλά ρωτάω όταν φταίνε όποιοι φταίνε πόσες φορές τους ''την λες'' ρε παιδί μου? ΚΑΜΙΑ διότι είσαι ΧΕΣΤΗΣ. Πως να το κάνουμε το μόνο που ξέρεις είναι να τσαμπουκαλεύεσαι στο γκαρσόνι αλλά μόλις σκάσει ο εστιάτορας ο τεράστιος ''ε δεν είπαμε κ τίποτα''! Απ'αυτούς είσαι και το ξέρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οι μπάτσοι πάντως λένε ότι δεν έχουν καμία εντολή να τους μαζέψουν. Κι εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν την έχουν αυτή την εντολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπορεί να μην τα εκστομίσω, πλην όμως πολλά "αϊ γαμήσου" λέω συμβολικά τον τελευταίο καιρό: όταν ο ψευτοάραβας με βαμμένο πρόσωπο με πλησιάζει και αποστρέφω το βλέμμα μου, όταν ο κακομοίρης προσπαθεί να καθαρίσει το τζάμι του αυτοκινήτου μου και τον εμποδίζω, όταν ο ναρκομανής που φώναζε στο κινητό του και έκανε πλάκα, ανεβαίνει στον Προαστιακό και με ύφος προβάτου αρχίζει και λέει τον πόνο του καταλήγοντας "δεν θέλω να γίνω κλέφτης" (γίνε, τι με νοιάζει; Εγώ θα λύσω το πρόβλημά σου που δεν μπόρεσαν να το λύσουν ούτε οι δικοί σου;). Ξέφυγα πλέον από το σύνδρομο της ενοχής που με διακατείχε μέχρι πριν λίγα χρόνια! Το θέμα είναι ότι στην τελική δεν βρίσκομαι απαραίτητα σε πολύ καλύτερη μοίρα από κάποιους μετανάστες, όμως αν πουλούσα μαϊμού τσάντες στην Πανεπιστημίου, θα με μπαγλαρώνανε με το καλημέρα, δεν θα καταλάβαινα από πού μού ήρθε. Πολύ απλά. Και δεν έχει να κάνει με το ρατσισμό. Ζω στο κέντρο, πολλοί γείτονες είναι μαύροι, άριστες οι σχέσεις μας, ωραίες οι οικογένειές τους, συμπαθής η ατμόσφαιρα. Εδώ μιλάμε για συνύπαρξη, μια κατάσταση όπου όλοι (ημών των "πλουσίων" (χαχαχα) συμπεριλαμβανομένων) θα είναι καλά, όχι μόνο κάποιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Άρη αγορίνα μου, δεν ξεκινάς εσύ το καραβάνι της μεγάλης φυγής; Εσύ που σκέφτεσαι λογικά και ανεξάρτητα και πεφωτισμένα; Να αφήσεις εμάς τους Ούννους να δούμε τι θα γίνουμε;

    Το "άι γαμήσου" στο επιστρέφω εντόκως. Και ως ευχή. Αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τι θα πει biased? είμαι από χωριό και δεν ξέρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νόμιζα ότι είχα ψυχολογικό πρόβλημα που με πιάνει κατάθλιψη τελευταία όταν κάνω βόλτα στο κέντρο. Φαίνεται και άλλοι αισθάνονται έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. η εξαθλίωση δεν αναγνωρίζει έλληνες αλβανούς τσιγγάνους και μαύρους.
    η πρέζα δεν αναγνωρίζει έλληνες αλβανούς τσιγγάνους και μαύρους.
    η εκμετάλλευση δεν αναγνωρίζει έλληνες αλβανούς τσιγγάνους και μαύρους.
    όλοι μπορούν να βρεθούν εκεί ανά πάσα στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ASE RE, με κατάλαβες... Υποθέτω (γιατί εγώ δεν είμαι αλάνθαστος) ότι εσύ, αντίθετα, δεν σηκώνεις μύγα στο σπαθί σου, ότι τους δέρνεις όλους, ότι είσαι και τσαμπουκάς και ολοκληρωμένη προσωπικότητα εν γένει. Κοιτάξου στον καθρέφτη και πές "Μπράβο!".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οπότε προαπαιτούμενο για να πει κανείς "άντε γαμήσου" στον ανυπεράσπιστο, άκακο, ανήμπορο (και είμαστε ακόμα στο "α") ντίλερ είναι να το έχει πει και να το λέει στους μπάτσους, οι οποίοι και είναι, άλλωστε, το μεγάλο μας πρόβλημα ως χώρα.

    Μά'στα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είσαι ο καλυτερότερος. Go Go Koboloi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ποσο ταυτιστηκα με το αρθρο σου, κανω αυτη την αποσταση καθε μερα, ομονοια πλατεια βαθη, επιλεγου τη Γ σεπτεμβριου ως πιο μεγαλο δρομο, το πρωι ευτυχως τα πραγματα ειναι νορμαλ, κατι που μου κανει μεγαλη εντυπωση γιατι οταν λεω πρωι εννοω καπου 8 παρα
    το μεσημερι κανω ζικ ζακ, φοβαμαι να παρει φοβαμαι στην ιδια μου τη πολη, και δε μιλαω μονο για αλλοδαπους βλεπω κατι φατσες περιεργες, δε ξερω απο πού θα μου ρθει, παιρνω ειδικη τσαντα τη βαζω και στον ωμο, τα τακουνια τα χω ξεχασει εννοειται προχωραω με γρηγορα βηματα σαν αντρας σχεδον
    Αν τυχει να κανω και καμια αναληψη τη κανω στη ζουλα οσο μπορω, δεν ηταν αυτη η Αθηνα που ηξερα, πηγαινα θυμαμαι στο παλλαδιο στη κανιγγος 15 χρονων παιδι και δε φοβομουν μετα στο λαμπροπουλο για "καφε" πορτοκαλαδα δηλαδη, δε ξερω ποιος φταιει, η κατασταση παντως ειναι ανυποφορη...(((((((((( και φοβαμαι μη αναστρεψιμη
    Σημερα πηγα να παρω καφε στην ομονοια ηταν κατι τυποι που μιλουσαν αραβικα, με σκαναραν σχεδον,
    εχω περπατησει καιρο εχω περπατησει Τυνιδα ολομοναχη, ποτε δεν ενοιωσα να φοβαμαι ουτε μια στιγμη και φοβαμαι στη γ σεπτεμβριου και στη γωνια σταδιου με αγ κωνσταντινου..... πολυ κριμα ομως ((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Το κακό είναι φίλε sot ότι η Αθήνα πλέον μοιάζει με διεθνές συνέδριο αναξιοπαθούντων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κι εγώ ζω και δουλεύω (και σε καλές και σε κακές δουλειές) 8 χρόνια στο εξωτερικό κα πάλι δεν ξέρω!
    τι θα μας σούρει ο 'Αρης...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. θα άλλαζα το "μοιάζει" με το "είναι"! και αυτό είναι πολύ κακό όντως. Η κατάσταση είναι τραγική και το βλέπεις έξω σε όλες τις ομάδες ανθρώπων που φτάνουν στα όρια τους - κατάθλιψη, ναρκωτικά και εγκληματικότητα, ό,τι μπορεί ο καθένας. Δεν υπάρχουν υποδομές, δεν υπάρχει πρόνοια, δεν υπάρχει πολιτική με στόχους, δεν υπάρχει τίποτα παρά μόνο κάτι δασκαλόπουλοι, κάτι τράπεζες και κάτι μεγαλο-εργολάβοι real-estaters που θα "φτιάξουν" την αθήνα. και από κάτω όλοι. το επίμαχο άι γαμήσου το αξίζουν πολλοί και πολύ περισσότερο από τον κύριο που εμπορεύεται ναρκωτικά στην ομόνοια για να ζήσει από την εξάρτηση κάποιων άλλων (που κάποιοι πολύ μεγαλύτεροι και λευκότατοι φροντίζουν να μην μπορούν να απ-εξαρτηθούν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. χαλαρα, αρπαχτηκες.

    Πραγματι, εφυγα πολλα χρονια πριν και δε γυρναω μονο και μονο για να μη μεινω στην αθηνα.
    Βλεπεις, δεν "εχω χωριο" και οποτε επιστρεφω θα ειναι για να περασω λιγες μερες στην επαρχια.
    Μακαρι να ειχαμε ολοι "χωριο" να αποδρασουμε.
    Εχουμε λοιπον κατι εκατομμυρια ημηκοων απο την επαρχια που μενει ακομα στην αθηνα και παραπονιεται πως δεν εχει δουλειες.
    Αντι να πανε στον τοπο τους λοιπον και να οργανωθουν αποτελεσματικα καθονται στο καμινι και μυξοκλαιγονται.

    Παγενε λοιπον κανε αυτο που ξερεις και μη κανεις τον παρεξηγημενο, στην ελλαδα ζεις.

    Κρετινοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ lemon Εισαι biased λοιπον.

    @ elena Ποιος ειμαι για να "σας σουρω";; Ο καθεις μονος του "σουρνεται" απο αυτα που δεν καταλαβαινει.

    @ guest ευχαριστω πολυ, μου διεφευγε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ενω εσυ ζεις στην Αναγεννηση;
    Περασε απο την Αναγεννηση ποτε η ελλαδα;;
    Ενα θυμα της TV εισαι και τιποτα αλλο.

    Το σχολιο σου εκτος απο απωθητικες εικονες βριθει στο ρατσισμο.

    el cretino

    αλλα ουτε το ονομα σου δε γραφεις..

    Οι βλακειες της TV ητν αρκετες για να σε τρομοκρατησουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Βλέπω εδώ να παραβιάζονται συνέχεια οι κανόνες του netiquette, του savoir vivre του διαδικτύου: Ό,τι δεν θα το έλεγες στα μούτρα του άλλου, δεν το γράφεις.

    Τι να σημαίνει άραγε ότι τόσοι πολλοί βρίσκουν τον εχθρό τους μέσα σε ένα (όχι και τόσο, ομολογουμένως) στενό κοινωνικό υποσύνολο (τους αναγνώστες του athensville) ενώ οι ένοχοι αλωνίζουν τριγύρω τους ατσαλάκωτοι;

    Έτσι αποδεικνύεται ότι σφίγγουν τα λουριά: η ψυχραιμία και η (δυσεύρετη έτσι κι αλλιώς) ευγένεια πάνε περίπατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @buho right there with you...

    Παιδιά μην τρελαίνεστε. Το ρημαγμένο του τώρα είναι το "εναλλακτικό", το "ψαγμένο" και το "ανερχόμενο" της επόμενης δεκαετίας. Και το γκέτο όλο και κάπου αλλού θα μεταφερθεί... Δε μιλάει η αναισθησία τώρα. Μιλάει η παρατήρηση του παρελθόντος. Κάποιοι εκμεταλλεύονται, συντηρούν και ανέχονται μια απαράδεκτη κατάσταση, γιατί έτσι βολεύει. Όταν πάψει να βολεύει, σιγά σιγά θα αρχίσουν να γίνονται τα αυτονόητα - αυτά που τώρα "δε γίνεται" να γίνουν. Και θα "καθαρίσει" η περιοχή - όχι από τους ξένους, δεν είναι εκεί το θέμα - μόνο και μόνο για να μεταφερθεί η "βρώμα" αλλού. Γιατί δε θα απαλλαγούμε ποτέ από τη "βρώμα"; Γιατί ως γνωστόν, πάντα θα φέρνει λεφτά...Και το έγκλημα πολλοί εμίσησαν, το χρήμα (τουλάχιστον στην Ελλάδα) ουδείς.

    Σε ό,τι αφορά τους μετανάστες ειδικά, για μένα αυτό που επιδεινώνει τραγικά την κατάσταση είναι ότι μιλάμε για ανθρώπους που στα χαρτιά δεν υπάρχουν πουθενά. Όταν κάτι - ή κάποιος - καλύπτεται, λιγότερο ή περισσότερο από το νόμο, μπορεί να προστατευτεί αλλά και να ελεγχθεί. Όταν τους τσουβαλιάζεις όλους και τους λες "παράνομους", η μπάλα παίρνει τους πάντες, από νταβατζήδες, εμπόρους ναρκωτικών κτλ κτλ μέχρι τον Χ Κακομοίρογλου που όλο του το έγκλημα είναι η ιδιότητα του μετανάστη. Δε λέω ας γίνουμε ξέφραγο αμπέλι (αλήθεια, γίνεται να γίνουμε πιο ξέφραγο αμπέλι;;) και να μας πάρουν κι άλλο φαλάγγι οι μετανάστες. Ξεκάθαρα πια δε χωράμε... Αλλά με το να προσπαθούμε να κρύψουμε κάτω από το χαλί αυτούς που ήδη έχουμε, να αρνούμαστε το απλό γεγονός ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ, κάνουμε κακό και σε εκείνους και σε εμάς. Μια προσωρινή άδεια παραμονής, ένα κάτι....Κάτι για να ξέρουν κι εκείνοι κι εμείς ποιος είναι ποιος... Αλλα πού... Μας έχουν γαζώσει τα αυτιά οι εθνικιστικές τσιρίδες τύπου Άδωνη.

    Όσο για την αστυνομία, είναι για γέλια και για κλάματα. Αλλά μη γενικεύουμε - όλοι οι μπάτσοι κακοί κι έτσι... "Απλώς" έχει γίνει και εδώ η ίδια μαλακία που γίνεται σχεδόν με ο,τιδήποτε δημόσιο: Αφ΄ενός μεν το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι, αφ' ετέρου υπάρχει αυτή η ηλίθια "συναδελφική" αλληλεγγύη που λέει ότι ακόμα και αν ο συνάδελφός σου είναι μαλάκας και κακός στη [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. There are no magical solutionsΔεκεμβρίου 04, 2010 9:40 π.μ.

    Κοίτα καταλαβαίνω ότι θεωρείς αδικία να λέγεται κάποιος "παράνομος μετανάστης" όταν δεν έχει παρανομήσει αλλά πως να γίνει? Είναι παράνομα στη χώρα μας.

    Αν εσύ πας με τουριστική βίζα στην Καλιφόρνια και δεν επιστρέψεις στην Ελλάδα με τη λήξη της βίζας πως λέγεσαι και πως χαρακτηρίζεσαι από τον νόμο? Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να πεις κάποιον παράνομο μετανάστη ενώ αυτό ακριβώς είναι.

    Στην τελική αν δεν κάνεις τη διάκριση ανάμεσα σε έναν νόμιμο μετανάστη από τη Νιγηρία ή την Αλβανία (πχ) με χαρτιά που ζει με την οικογένειά του στην Ελλάδα εδώ και 20 χρόνια, πληρώνει φόρους και σε οποιοδήποτε πταίσμα το κράτος είναι στην πόρτα του για να τον τσιμπήσει και σε έναν παράνομο που ήρθε χθες και πουλάει ανήλικες, ηρωίνη και παράνομα cd δεν αδικείς τον νόμιμο?

    Οκ θα ήταν καλό αν μπορούσε η Ελλάδα να χωρέσει όλο το Πακιστάν, το Αφγανιστάν, το Μπαγκλαντές, τη Νιγηρία, το Σουδάν, την Αίγυπτο, το Μαρόκο, την Αλγερία και να περνάμε όλοι υπέροχα σε μια πεντακάθαρη, ευδοκιμούσα χώρα... guess what, δεν γίνεται...

    Επίσης η προσωρινή άδεια παραμονής για μένα δεν είναι λύση. Όταν η άδεια των (πχ) 6 μηνών του μετανάστη λήξει και το κράτος δεν την ανανεώσει(σωστά κατά τη γνώμη μου στην εφόσον ο μετανάστης δεν θα έχει βρει νόμιμη εργασία και σπίτι) νομίζεις ότι ο μετανάστης έχει σκοπό να φύγει από τη χώρα ή θα συνεχίσει να ζει παράνομος εδώ? Αν ήμουν στη θέση του ούτε εγώ θα έφευγα...

    Για μένα λύσεις είναι : απέλαση (ιδίως για τους εγκληματίες - ποινικούς), μεταφορά και παραμονή στους τελικούς τους προορισμούς (Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Σουηδία κλπ), μεταφορά τους σε συγκεκριμένα σημεία στην επαρχία σε αγροτικές δουλειές με επιτήρηση ή από τη στιγμή που επιλέγουν να μείνουν στην Αθήνα να τους δωθεί φτηνή (ή δωρεάν) στέγη και σίτιση από τους Δήμους Αττικής με την προυπόθεση όμως να προσφέρουν καθημερινή κοινωνική εργάσια στην Αττική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φυσικά αυτό έγινε. Είπαμε στον ιδιοκτήτη ότι δεν ανεχόμαστε αυτή την κατάσταση και τους έδιωξε.

    Για πες μου όμως τι γίνεται τώρα που στα διπλανά υπόγεια που ανήκουν σε Έλληνα, τα νοικιάζει σε Πακιστανό ο οποίος σα σωστός νταβατζής τα επινοικιάζει σε 20 (?) συμπατριώτες του... Άντε να βρεις άκρη ιδίως τώρα που η αστυνομία αν την καλέσεις θα σου πει ότι δεν έχει αρμοδιότητα να επέμβει (!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Όλα αυτά τα νέα παιδιά που γράφουν εδώ και που διακατέχονται από αγνά και ανθρωπιστικά αισθήματα, Ν Ο Μ Ο Τ Ε Λ Ι Α Κ Α θα είναι οι νέοι ψηφοφόροι της Χρυσής αυγής σε επτά χρόνια από σήμερα.
    Γιατί τότε θα μετράει ΜΟΝΟΝ το ένστικτο της επιβίωσης.

    Εκτός και αν είναι κάτοικοι βορείων προαστείων εκεί δηλαδή που η Αριστερά παίρνει συντριπτικά ποσοστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δικηγόρος ΑθηνώνΔεκεμβρίου 04, 2010 4:13 μ.μ.

    Γράφεται Ν Ο Μ Ο Τ Ε Λ Ε Ι Α Κ Α και επίσης το ορθό είναι Π Ρ Ο Α Σ Τ Ι Α, μάθετε να γράφετε ελληνικά προτού αποφασίσετε να ειρωνευτείτε τον κόσμο στα blogs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θεωρώ ότι αυτή η κατάσταση κάποιους συμφέρει. Η περιοχή σε κάθε εποχή αυτόν τον χαρακτήρα είχε. Δεν έδειξε κάνεις τον δρόμο στα ντηλέρια, στις πουτάνες, στα τζάνκια και πάει λέγοντας. Όταν για παράδειγμα σε κλέβουν στην Ευριππίδου και Κλεισθένους γωνία και το μόνο που έχουν να σου πουν οι μπάτσοι στο Ομονοίας είναι "μεγάλε, καλύτερα να πας στο Ακροπόλεως γιατί εμείς από Πειραιώς και πάνω δεν έχουμε αρμοδιοτητα", απλά σκέφτεσαι ποιός είναι το μεγαλύτερο θύμα: Εσύ ή αυτοί που λειτουργούν απλούστερα κι από εντολές σε MS-DOS; Όλοι αναρωτιόμαστε για το αν και που τελειώνει η εξαθλίωση στο κέντρο και οι πιο πολλοί έχουμε την αίσθηση ότι η κατάσταση είναι σε αυτόματο πιλότο. Από την στιγμή που όλοι μας συναντιόμαστε στο athensville, αλλά ποτέ στα στενά της Ομόνοιας σαν αντίστοιχα πηγαδάκια αλλοδαπών, το μόνο παρεμβατικό που μπορουμε να κάνουμε είναι απλά να συμφωνήσουμε στην κοινή αλήθεια ότι η περιοχή έχει βουλιάξει. Sci-fi εικόνες τσολιάδων που να κυνηγάνε μετανάστες ούτε θέλω και ούτε θα δω ποτέ στην ζωή μου. Θα ήθελα ωστόσο να δω εικόνες υποψήφιων δημάρχων που θα βγαίνουν εκεί για προεκλογική βόλτα κι όχι στην λαϊκή των Εξαρχείων. Βαρέθηκα τους νομοταγείς "νοικοκυραίους" που απλά καταγγέλουν και γκρινιάζουν και την αλλή μέρα βαράνε παλαμάκια στον Κωστάκη και Γιωργάκη που ψηφίσανε. Ουτε εχθρικοί είμαστε όυτε ρατσιστές ούτε τίποτα, αλλά η αναλγητική συμπεριφορά μας κάνει να νιώθουμε τόσο μαλάκες που στο τέλος πετάμε ένα "άντε και γαμήσου" στο νταραβέρι απ' το Σουδάν , γνωρίζοντας ότι κατα βάθος θα θέλαμε να το ξεστομίσουμε στον τάδε παπάρα κολιόρδο την ώρα που εγκαινιάζει το τάδε πολιτιστικό πάρκο και απευθύνει λόγο στις κάμερες. Προσπαθώ να μην είμαι ματαιόδοξος, όμως εικόνες σαν αυτή της Βεραντζέρου, που πάνω βλέπεις 20-20 τους μπάτσους να καυλαντίζουν και παραδίπλα στην Ξούθου να μην μπορείς να περπατίσεις, αν μη τι αλλό με εκνευρίζουν. Και πιστεύω αμετανόητα ότι αυτή την κατάντια δεν την αφήσαμε εμείς να ριζοπιαστεί, αλλά ότι έγινε και γίνεται με τις ευλογίες των "αρμοδιων φορέων". Με λάδωμα κι υπομονή κάνανε τον τόπο μας... Μη πω καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κότσια έχεις Αθενσβιλ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Όχι ότι σου χρωστάω εξηγήσεις, αλλά για να παίρνουν γραμμή κάτι φασιστάκια σαν και σένα που κάνουν τσαμπουκάδες από το πληκτρολόγιο, θα σου πρότεινα να μελετήσεις τη φιλοσοφία των Αλεβί/Μπεκτασί και των Μαβλεβί, που είναι ένα μικρό κλάσμα από τον πνευματικό πλούτο του Ισλάμ και τυχαίνει να είναι και δίπλα μας, στην Τουρκία. Αυτά για το "ρατσισμό", mr KnowItAll. Για τα υπόλοιπα, στα είπα και νωρίτερα. Δεν έχεις χωριό αλλά είσαι γνήσιος αρχοντοχωριάτης. Σε όλα. Όχι χωριάτης - αυτοί συνήθως είναι υποδείγματα (όσοι έχουν μείνει), και ιδίως στους τρόπους τους. Κάτσε αγορίνα μου στο εξωτερικό. Δε θα γίνεις Έλληνας ποτέ, Ελληνάρας είσαι όμως ήδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Νομίζω ότι το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι όπως έχετε γράψει ήδη αρκετόί και οι μίζες φτάνουν ψηλά γι αυτό και η άτυπη άνοχη σε ντήλερς άσπρους, μάυρους παράνομο εμπόριο έξω απο καλά φυλασσόμενα υπουργεία κλπ. Ίσως είμαι ανεδαφική αλλά πραγματικά θα ήθελα να δω τον υπουργό Συγκοινωνιών να κυκλοφορεί με δημόσιες συγκοινωνίες, υπουργούς να στελνουν τα παιδιά τους σε δημόσια σχολεία και το Δήμαρχο Αθηναίων να περιδιαβαίνει τη γειτονιά του δημαρχείου με τα πόδια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Λόγια, λόγια, λόγια...Το πιο δύσκολο είναι να αλλάξει κανείς τον εαυτό του. Και μετά τον κόσμο έξω. Μου θυμίζετε κάτι νεόπλουτους που σπεύδουν να "υιοθετήσουν" ένα παιδί στην Καμπότζη, ενώ αδιαφορούν παντελώς για το φτωχό ξυπόλητο που είναι έξω από το σπίτι τους. Κι αφού έχουν εξαντλήσει την φιλανθρωπία τους, υψώνουν φράχτες-φρούρια στα σπίτια τους και κοιμούνται ήσυχοι, κλείνοντας απέξω την εικόνα του ξυπόλητου που πολύ απλά τους χαλάει το σκηνικό και καθόλου δεν ταιριάζει με το art deco του διάκοσμου της βιλάρας. Να αλλάξεις τον εαυτό είναι δύσκολο. Να θέλεις να αλλάξεις όλο τον κόσμο είναι απλώς λόγια, λόγια, λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. το λεω καθε μερα , την περπατω καθε μερα, εχει τοσους ωραιους δρομους αυτη η περιοχη γυρω απο το μουσειο ακομη κι η ηπειρου αν την κοιταξεις απο το μουσειο με τα δεντρα της ειναι τοσο ομορφη, τα μαγαζια οι πακιστανοι οι κουρασμενοι ελληνες, την ασχημαινουν, οι ναρκωμανοις παραδιπλα...
    σε κανα 2 χρονια, την κανω για αλλη περιοχη,, θα το πουλησω
    τελιωσα μεσα μου με την βρωμια την αγενια και τον κινδυνο καποιων μεταναστων,
    ας με πειτε και ραστιστη
    και στο μαντσετσερ εμενα σε μουλτι-εθνικ περιοχη αλλα καμια σχεση μαυτο το ρεζιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Κάποιοι είναι υπεύθυνοι γι αυτό το χάλι.
    Πότε θα πληρώσουν; Ποτέ.

    Επειδή, εκτός από λόγια, δεν αφήνουμε τον καναπέ ούτε για να ψηφίσουμε.

    Αν κοιτάξουμε τον καθρέφτη μας μήπως βλέπουμε τους γέρους του Μuppet show ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. "Ευριππίδου και Κλεισθένους γωνία" που ειναι ακριβως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Στο τέλος της ημέρας, ένα άντε γαμήσου ή κάτι εξίσου επιφανειακό και θρασύ είναι και αυτό που τη σώζει και δεν σε κάνει κότα στα μάτια και τα αυτ(ι)ά σου. Cheers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΤΜακαρι, αλλά το ξέρεις πολύ καλά ότι αυτό δεν γίνεται διότι ακόμα και στην περίπτωση που ο κάθε υπουργός συγκοινωνιών θα χρησιμοποιούσε το λεωφορείο και ο δήμαρχος θα έβλεπε την πόλη κατάματα, θα κατηγορούνταν για φτηνό εντυπωσιασμό και λαϊκισμό. Έτσι, κατατρέφονται και οι τελευταίες των αγνών προθέσεων... Αλλά ας μην είμαστε ηττοπαθείς, ας περιμένουμε η νέα δημοτική αρχή ίσως αποτελέσει φαινόμενοαλλαγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Είναι κάτι που ανέβασα στο stixoi.info έχοντας εμπειρίες όχι μόνο του να περνάς αλλά και να ζεις σε αυτή τη περιοχή.
    Αθήνα και κέντρο


    Φυγή που δε θα'ρθει κι'απόψε ο ύπνος
    δυό κίτρινα φώτα το μαύρο λερώνουν.
    Οι λάμπες του δρόμου με ομίχλη θολώνουν.

    Υγρά πεζοδρόμια
    στο βήμα μαγνήτες.
    Όλοι μονάχοι τους
    μαζί μα και χώρια
    χαζεύω αλήτες
    μέσα απ'τα στόρια.
    Ο σάπιος Νοέμβρης
    κρατιέται στο δέντρο
    τρυπάει και πεθαίνει
    Αθήνα και κέντρο.

    Ξυνίζει ο αέρας στα στέκια στις πιάτσες
    ολόλευκοι κύκνοι πετούν στις ταράτσες.
    Πουλάω τη σιωπή μα φοβάμαι τους ήχους
    απέχει η ζωή απ' τον άδη ένα βλέμμα
    γυρνάω και σε βλέπω πνιγμένη στο αίμα.
    Την ιστορία σου με σπρέι στους τοίχους.

    Θλιμμένες βιτρίνες
    τα μάτια σου αστέρια
    γιά πρώτη φορά σου
    να ψάχνουν θυμάμαι .
    Περνούν και σκοντάφτουν
    στο άδειο κορμί σου
    στα τρύπια σου χέρια
    επάνω πατάνε.

    Ξεβάφουν αφίσσες- ζωές ξεχασμένες
    σε τοίχους με γκράφιτι σε πόρτες κλεισμένες.
    Στενά που βρωμάνε από ούρα και σπέρμα
    ψυχές που εξαγνίζονται μονάχα με αίμα.
    Με ψάχνω με βρίσκω με χάνω
    Πλατεία Λαυρίου πιό κάτω πιό πάνω.
    Σα σάπιος Νοέμβρης σε δέντρο
    Αθήνα και κέντρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Δε διαφωνούμε επί της ουσίας. Προφανώς δεν είναι αδικία να λες παράνομο... κάποιον που είναι παράνομος. Αλλά αντικειμενικά, αλλιώς δεν πρέπει να αντιμετωπίσεις έναν που είναι ποινικός εγκληματίας και παράνομος μετανάστης, από έναν που είναι μόνο παράνομος μετανάστης;

    Το μόνο που λέω είναι το εξής: υπάρχει γενικά σε πολλούς μια λογική που λέει, ας τους πετάξουμε, ας τους εξαφανίσουμε, ας τους απελάσουμε όλους τους παράνομους μετανάστες, ας διπλοσφραγίσουμε τα σύνορα. Ε αυτό τεχνικά (ας αφήσουμε το ανθρωπιστικό στην άκρη) δε γίνεται. Άσε που πρακτικά, για ένα ποσοστό από αυτούς μπορεί να εκκρεμεί χορήγηση άσυλου, ή αρκετοί προσπαθούν να κάνουν αίτηση για άσυλο, κάτι που δε θα έπρεπε να απαιτεί ιδιαίτερο χρόνο (η αίτηση, όχι η χορήγηση) αλλά στη χώρα μας μπορεί να πάρει ακόμα και μήνες. Στο ενδιάμεσο, είτε δικαιούσαι να ζητήσεις άσυλο ή όχι, είσαι στο ίδιο τσουβάλι...

    Αν μη τι άλλο μπορούμε να γίνουμε λίγο πιο συστηματικοί, προκειμένου να είναι κάπως ευκολότερο να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι. Να μειωθούν ας πούμε οι απαράδεκτες χρονικές καθυστερήσεις που αφορούν στη χορήγηση άσυλου, ή ας πούμε όταν παίρνουν αρκετοί μετανάστες το γνωστό χαρτί που τους δίνει 30 μέρες για να εγκαταλείψουν οικειοθελώς τη χώρα, να τους παίρνουν και αποτυπώματα, φωτογραφίες, κάτι τελοσπάντων που να διευκρινίζει ποιος είναι ποιος!

    Δεν το σκέφτομαι από ιδεολογική σκοπιά - οι κακόμοιροι μετανάστες που ψάχνουν μια δεύτερη ευκαιρία κτλ - αλλά από καθαρά πρακτική. Όταν κάτι είναι έκνομο, εκ των πραγμάτων δεν ελέγχεται. Οπότε η λογική "κακή μετανάστες - δεν τους παραχωρούμε τίποτα - τους κάνουμε τη ζωή δύσκολη για να ξεκουμπιστούν" δεν ωφελεί ούτε εμάς. Απλά συντηρεί στρατιές εξαθλιωμένων ανθρώπων μέσα στο κέντρο της Αθήνας, που φυσικά όσο πιο εξαθλιωμένοι είναι τόσο πιο πιθανό είναι να παρανομήσουν.

    Συμφωνώ απόλυτα με τα μέτρα που προτείνεις. (Θα πρόσθετα μόνο ότι για τα παιδιά μεταναστών που έχουν γεννηθεί εδώ, θα πρέπει να χορηγείται υπηκοότητα, τουλάχιστον από κάποια ηλικία και μετά. Είναι κάτι που έχει συζητηθεί, δεν ξέρω κατά πόσο έχει πραγματοποιηθεί ή υπάρχει πρόθεση να [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Άσε μας ρε φίλε κι εσύ. Πού το έχεις δει γραμμένο ότι σε κάθε πρόβλημα υπάρχει μόνο μία λύση και μας πετάς τη λύση σου στα μούτρα με τόση σιγουριά;

    Κάτοικος Νίκαιας εδώ. Αν δεν ξέρεις, εδώ και χρόνια, στις γειτονιές με τα παλιά προσφυγικά, υπάρχει ικανός αριθμός μεταναστών. Σύμφωνοι, δεν είναι Άγιος Παντελεήμονας, δεν είναι Ομόνοια, αλλά μετανάστες είχαμε, έχουμε, θα έχουμε. Και επιζούμε. Χωρίς Χρυσή Αυγή. Και με ψηλά ποσοστά για την Αριστερά. Οπότε....λίγο λιγότερες γενικεύσεις (και λίγο πιο ορθογραφημένες) δε θα έβλαπταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. τελικα δηλ να υιοθετήσουμε και de jure πολιτικη καταργησης των συνορων όπως εχουμε υιοθετήσει de facto?
    Το Ελλαδισταν θα ειναι πραγματικα με παγκοσμια πρωτοπορια, το πρωτο κρατος που αυτοκαταργει τα συνορα του.

    δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα εγω βλεποντας τα δημογραφικα, εμεις να φευγουμε για γερμανιες κλπ και το αφγανισταν να ερχεται κατα αθηνα, θα προτεινα να το παρετε αποφαση οτι θα ζησετε στην ξενιτια, και οτι για τις επομενες δεκαετιες ξεχαστε το ελλαντα. 200 χρονια ηταν και περασαν παμε πισω στον χαλιφη τωρα.

    απο μια μερια ειναι πολυ βολικο, τωρα που μορφωθηκατε λιγακι για ανεβειτε προς τα βορεια που εχε αναγκες το κεφαλαιο, εδω περα θελουμε μονο γκαρσονια. ο πλυθυσμος βρισκεται υπο αντικατασταση.
    και ξερετε κατι? στο π. ψυχικο δεν θα λυπηθουν καθολου.
    δουλοι και αυτοι, δουλοι και εσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. τωρα να μου συγκρινεις ακομα την Νικαια με τον Αγ. παν. ειναι σαν να μου συγκρινεις β#$#$3 με π@##$#$.
    κατοικος νικαιας και εγω, τα ξερω απο εποχη 852 -- αλλα η κατασταση στο κεντρο εχει απλα ξεφυγει.

    δεν καταλαβαινετε τι γινεται? βομβαρδιζουν οι γερμανοι και οι αμερικανοι στο αφγανισταν ερχονται προσφυγες οι ανθρωποι εξαθλιωμενοι και απο failed state εδώ, οχι γερμανια παρακαλω αλλα εδω. δεν απευλαυνεται κρατειται κλπ κλπ (οτι θα εκανε η πολιτισμενη δανια του βορρα πχ σε αντιστοιχη περιπτωση ) ουτε ενας.

    εδω ολοι οι καλοι χωρανε. αλλωστε και να μην χωρανε θα γινει χωρος, αντε παρτε τα μπογαλακια σας και πατε να ψαξετε καμια δουλιτσα εξωτερικο, εδω περα θα ζησουμε εμεις καλα και εσεις χειροτερα στους περικλειστους περιφραγμενους βλαχοπαραδεισους των Αμαρουσιων, Ακροπολη ετσι και αλλοιως, η Μουσειο τι ναπας να κανεις? αστα στους πολυτισμικους μας δουλους. ουτε ψωνια εχει ουτε Βαρκελωνη ειναι.

    με λιγα λογια ο κοσμος θα καταλαβει οτι ολη αυτη η αριστεριστικη μπουρδολογια ειναι απολυτα ταξικη κατα βάση και ελιστιστικη.
    περαστικα τοσα χρονια ακουγαμε την μπαρουφολογια τους και δεν καναμε τιποτα. τωρα δεν υπαρχει δρομος πισω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ξερεις ομως οι ιδιοι πλουσιοι ειναι αυτοι που "υιοθετουν" τζαμπα ενα μεταναστη και στον αγ.παντελεημονα χωρις κατα βαση να δινουν δεκαρα ουτε για τον μεταναστη ουτε για τον λοκαλ του αγιου, και οι μεν και οι δε οσο δεν τους βρωμιζουν το π.ψυχικο και οι δυο καλοι για συμπονοια του κωλου ειναι.

    τι νομιζετε? δεν θα ειναι ωραια τωρα με το δντ να δουμε επιτελους και λιγο πραγματικη φτωχεια στην ελλαδα? ξερετε τι ωραια αισθανεσαι μετα να κανεις και μια αγαθοεργια ?

    οπως τωρα. ο ανθρωπισμος τους ειναι τζαμπα και βερεσε γιαιτ ειναι απολυτα ταξικος. για τον αγ.π. ολοι κοπτονται μην τους πουνε ρατσιστες, εγω αν τους αρπαξω το σπιτι τους στα βπ θα με πουνε κλεφτη.

    ο εγκυρος μπαμπης του σκαι οδηγει τον δρομο. ελληνες αλβανοι πακιστανοι ολοι φτωχομπινεδες ειναι, φατε τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αγαπητό blog

    Είναι πράγματι μια στιγμή τόλμης αυτό ο 'αει γαμήσου'. Ομως πόσο εγκληματική για τους ανθρώπους της έχει γίνει αυτή η χώρα που δεν έχει κανένα μηχανισμό οργανωμένης άμυνα απέναντι στους σύγχρονους δουλεμπόρους και εγκαταλείπει την κεντρικότερη και ασχημότερη πλατεία της χώρας σε αυτή την απελπίστική κατάσταση?
    Ελλάδα λατρεμένη μου, κοίταξε επιτέλους καθαρά τον εαυτό σου στον καθρέφτη και πες μεγαλώφωνα: 'Αι γαμήσου'...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Το πιο άσχημο είναι όταν νιώθεις ότι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
    Γενικά νομίζω στην Ελλάδα έχουμε μια τάση να ρίχνουμε τις ευθύνες στους άλλους ή να τα περιμένουμε τα πάντα απο τους άλλους. Στην αντίθετη περίπτωση παριστάνουμε τους τσάμπα μάγκες.
    Νομίζω ότι πλέον θα πρέπει να σηκώσουμε τα μανίκια και να ασχοληθούμε σοβαρά με τα καθημερινά προβλήματα χωρίς τσαμπουκάδες και υπερβολές αλλά και χωρίς να υποτιμάμε κάθε τι μικρό που μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας.
    Ας μην πολιτικοποιούμε τη συζήτηση γιατί τότε προκειται στην ουσία για διάλογο κωφών, αν και δύο κουφοί σαφως θα μπορούσαν να συνεννοηθούν καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Instagram