Mεταvάστες, το κέρδος της αποδοχής


Έχουν περάσει αρκετές μέρες από κείνες τις 2 βόλτες-"πορείες" στις κάτω γειτονιές του κέντρου κι όσους κι αν ρώτησα έκτοτε για κείνες τις στιγμές μιλούσαν συγκινημένοι, για το αναπάντεχο που έζησαν πατώντας στην στενή σκοτεινή Γερανίου, στη στοά της Πλατείας Θεάτρου, στην Πλ. Βάθη, στην Ζήνωνος, στους Γιατρούς τους Κόσμου στη Κουμουνδούρου. Για την εικόνα των μεταναστών, (που αποτυπώνεται τόσο γλαφυρά στην συγκλονιστική φώτο του Σπύρου Βάθη, κλικ μεγέθυνση) των δεκαεπτά νομά σ' ένα δωμά, αυτών που με τόση χαρά βγήκαν στα μπαλκόνια με τις σκισμένες τέντες, που στα γεμάτα έξαψη μάτια τους, φωνές, χαμόγελά τους, έβλεπες να λαχταρούν μια βασική ανθρώπινη ανάγκη, την αποδοχή: να νιώσουν κομμάτι της κοινωνίας μας, ότι είναι σαν κι εμάς, όχι στυλάτοι και καλοντυμένοι αλλά ίδιοι σαν εμάς.
Και στ' αλήθεια, γιατί δεν το κάνουμε (και τους αφήνουμε απλώς να είναι ένα ντεκόρ για να δικαιώνουν τις ακραίες ιδεολογίες τους αριστερά/δεξιά); Πόσος πλούτος για μια πόλη είναι αυτές οι διαφορετικές κουλτούρες: στο φαγητό, στις μουσικές, και πάνω απ' όλα στον ενδιαφέροντα και διαφορετικό τρόπο σκέψης για την ζωή;
Και σ' ένα ουσιαστικότερο επίπεδο: οι άνθρωποι αυτοί κουβαλούν ακόμα την αγνότητα στις προθέσεις τους, τον σπόρο για πρόοδο, για εργασία, δεν είναι διεφθαρμένοι από την λαμογίστικη νοοτροπία μας. Μήπως τελικά η ουσιαστική ένταξή τους, κι η ευθύνη τους να αποδειχθούν άξιοι της αποδοχής , μπορεί να αποτελέσει καίριο συσταστικό που θα δώσει πνοή στην κουρασμένη για ξεβολέματα φάρα μας, επαναφέρει και εκτιμήσουμε ξεχασμένες σε μας αξίες, που φέρει ακόμα και τώρα το κουρασμένο μεροκάματό τους; Τι έχει να χάσει η χώρα εντάσσοντας αξιοπρεπώς ανθρώπους, όσους τέλος πάντων είναι εδώ για 1 μήνα ή για χρόνια, που θα νοιάζονται εκ των πραγμάτων τον τόπο μας; Είναι πραγματικά χαζό εδώ που φτάσαμε να μην διαλέγουμε την θετική οπτική...

Σχόλια

  1. η χώρα δεν έχει να χάσει τίποτα αλλά μερικές ακραίες παρατάξεις το θεωρούν το τέλος του κόσμου!
    Ήταν όντως συγκινητικές οι εικόνες, τουλάχιστον την δεύτερη φορά που ήμουν εγώ
    Σωστό και μετρημένο άρθρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι Έλληνες διακατέχονται έτσι κι αλλιώς από μια φοβία στέρησης, από ένα κατοχικό σύνδρομο, ότι δήθεν θα ξημερώσει αύριο και δεν θα έχουμε.

    Οπότε τώρα που διακυβεύονται τόσα από την καθημερινότητά τους (ακόμη κι αν για κάποιους δεν είναι παρά οι πολυτέλειες), είναι μάλλον δύσκολο να τους ζητήσεις να παραχωρήσουν.

    Άσε που πολλοί μετανάστες χρειάζονται πρώτα τη στοιχειώδη ασφάλεια (που δεν εξαρτάται από μένα κι από σένα) για να μην τους θεωρούν πολίτες β' κατηγορίες.

    Ωστόσο ήμουν κι εγώ στην 2η πορεία και συγκινήθηκα κι εγώ. Η αρνητική προκατάληψη απέναντι σε κάποιον που δεν γνωρίζεις είναι μια βλακεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο post. Απλό και ανθρώπινο. Εύγε.

    ΥΓ.> Η φωτογραφία σε πλήρη ανάλυση εδώ: http://bit.ly/8CVpbi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. διαφωνω στα εξης
    δεν εχουν ολοι αγνοτητα προθεσεων. a. εχεις περασει απο κουμουνδουρου, απο θεατρου, βλεπεις ποιοι κρατουν τη πορνεια και τα ναρκωτικα πλεον. στην ομονοια απο που ειναι αυτοι που σου λενε "μαυρο, μαυρο" δεν εισαι ειλικρινης.

    οι διαφορετικες αυτες κουλτουρες δεν πλουτιζουν τη δικη μας. οι μεταναστες ζουν ακομη στα γκετο τους, τη γλωσσα τους τις κοινωνιες τους. ε, δεν καλειται και ο μεσος αθηναιος απο καποιο μεσο αιθιοπα το βραδυ για φαργητο, για ποικιλους λογους. αν και πολυ θα θελα το αντιθετο.

    το βρισκω αρκετα "διεφθαρμενο απο λαμογιστικη νοοτροποια" να αλλαζεις δουλεια η αφεντικο επειδη αλλου παιρνεις 0.5ε την ημερα. και καλα κανουν.

    να σημειωσω πως ειμαι συμφωνος με την υπολογισμενη και αειφορο υπαρξη των μετεναστων στη χωρα μας, απλα δεν μπαινω στη μοντερνα, ασφαλη, λαοφιλη ορολογια του να λεω μεταναστης= αγιος, θεος, τελειος, υπεροχο, για λογους δημοφιλιας και ασφαλους αλληλεγγυης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. koita, asfalws k symfwnw pws oi metanastes einai ploutos gia mia koinwnia. eimai neos ellhnas metanasths sth kentrikh Eyrwph egw o idios outws h' allws.

    ALLA: dystyxws sthn Ellada den yparxei sygkekrimneh metanasteytikh politikh.

    Gia na apodektei mia koinwnia mazikous metanastes prepei na yparxoun kapoies proypo8eseis:
    - ypoxrewtikh ekma8hsh ellhnikwn.
    - diakritikh k apokleistika idiwtikh praktikh paradwsewn k 8rhskeiwn: oute sth Gallia oute sth Germania epitrepontai dhmosies islamikes proseyxes k oi imamides einai epilegmenoi apo to kratos (elegxos twn fanatikwn).
    - apelaseis twn la8rometanastwn k oswn paranomoun: o sebasmos OLWN twn nomwn mias xwras einai to elaxisto pou mporoume na apaithsoume.

    Oso den efarmozoume ayta ta tria metra einai logiko na yparxoun antidraseis sthn koinwnia mas.

    3erw oti oi akroaristeroi filoi mou den symfwnoun me ola, alla ean h ellhnikh koinwnia symfwnouse mazi tous h Boulh mas 8a htan diaforetikh k 8a allaze tous nomous.

    Oi nomoi k to Syntagma mas einai opws exoun k einai logiko h koinwnia na zhtaei ton sebasmo tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. koita, asfalws k symfwnw pws oi metanastes einai ploutos gia mia koinwnia. eimai neos ellhnas metanasths sth kentrikh Eyrwph egw o idios outws h' allws.

    ALLA: dystyxws sthn Ellada den yparxei sygkekrimneh metanasteytikh politikh.

    Gia na apodektei mia koinwnia mazikous metanastes prepei na yparxoun kapoies proypo8eseis:
    - ypoxrewtikh ekma8hsh ellhnikwn.
    - diakritikh k apokleistika idiwtikh praktikh paradwsewn k 8rhskeiwn: oute sth Gallia oute sth Germania epitrepontai dhmosies islamikes proseyxes k oi imamides einai epilegmenoi apo to kratos (elegxos twn fanatikwn).
    - apelaseis twn la8rometanastwn k oswn paranomoun: o sebasmos OLWN twn nomwn mias xwras einai to elaxisto pou mporoume na apaithsoume.

    Oso den efarmozoume ayta ta tria metra einai logiko na yparxoun antidraseis sthn koinwnia mas.

    3erw oti oi akroaristeroi filoi mou den symfwnoun me ola, alla ean h ellhnikh koinwnia symfwnouse mazi tous h Boulh mas 8a htan diaforetikh k 8a allaze tous nomous.

    Oi nomoi k to Syntagma mas einai opws exoun k einai logiko h koinwnia na zhtaei ton sebasmo tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. koita, asfalws k symfwnw pws oi metanastes einai ploutos gia mia koinwnia. eimai neos ellhnas metanasths sth kentrikh Eyrwph egw o idios outws h' allws.

    ALLA: dystyxws sthn Ellada den yparxei sygkekrimneh metanasteytikh politikh.

    Gia na apodektei mia koinwnia mazikous metanastes prepei na yparxoun kapoies proypo8eseis:
    - ypoxrewtikh ekma8hsh ellhnikwn.
    - diakritikh k apokleistika idiwtikh praktikh paradwsewn k 8rhskeiwn: oute sth Gallia oute sth Germania epitrepontai dhmosies islamikes proseyxes k oi imamides einai epilegmenoi apo to kratos (elegxos twn fanatikwn).
    - apelaseis twn la8rometanastwn k oswn paranomoun: o sebasmos OLWN twn nomwn mias xwras einai to elaxisto pou mporoume na apaithsoume.

    Oso den efarmozoume ayta ta tria metra einai logiko na yparxoun antidraseis sthn koinwnia mas.

    3erw oti oi akroaristeroi filoi mou den symfwnoun me ola, alla ean h ellhnikh koinwnia symfwnouse mazi tous h Boulh mas 8a htan diaforetikh k 8a allaze tous nomous.

    Oi nomoi k to Syntagma mas einai opws exoun k einai logiko h koinwnia na zhtaei ton sebasmo tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλους. Καταρχήν αυτό που ονομάζουμε γκέτο στην πραγματικότητα είναι οι εθνικές κοινότητες των μεταναστών. Νομίζουμε ότι οι έλληνες της Αμερικής δεν συγκεντρώνονται ακόμη και σήμερα στις δικές τους Ελληνικές κοινότητες; Δεν συντηρούν ήθη και έθιμα που εμείς εδώ στην Ελλάδα θεωρούμε είτε ξεπερασμένα είτε συντηρητικά;
    Ναι συγκεντρώνονται στις δικές τους εκκλησίες, μιλούν μεταξύ τους τη δική τους γλώσσα και όσο και αν φαίνεται παράλογο προτιμούν τα παιδιά τους να παντρεύονται Έλληνες. Ο ξένος είναι πάντα ξένος και προσπαθεί να αρπαχτεί βαθειά μέσα στην ψυχή του από την πατρίδα του, η καταγωγή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα σε μια ξένη χώρα. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο με τους έλληνες της Αμερική αλλά και της Γερμανίας και φαντάζομαι και όπου αλλού υπάρχουν Ελληνικές κοινότητες ή γκέτο. Όλα αυτά δεν ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας μου αλλά είναι βιωματικά.
    Σίγουρα ένα ποσοστό από αυτούς έχουν εγκληματική δραστηριότητα αλλά δεν νομίζω ότι επινόησαν οι μετανάστες το έγκλημα. Άλλωστε για τα ναρκωτικά και την πορνεία σίγουρα τους κάνουν πλάτες και Έλληνες.
    Στην πραγματικότητα οι περισσότεροι θέλουν ότι θέλουμε και εμείς, μία ζωή με αξιοπρέπεια, είτε είναι Αλβανοί, Βούλγαροι, Ρουμάνοι, Πακιστανοί κτλ.
    Το ότι δουλεύουνε για λιγότερα λεφτά και τις περισσότερες φορές ανασφάλιστοι σε σχέση με τους Έλληνες, είναι δείγμα της ανικανότητας της Επιθεώρησης Εργασίας που είναι ο φορέας που υποτίθεται ότι διασφαλίζει την ισότητα στην εργασία.
    Ένα είναι το σίγουρο οι κοινότητες θα παραμείνουν πολλοί από αυτούς θα ασπαστούν τον τρόπο ζωής μας, αλλά δεν μπορείς να απαιτείς να ξεκόψουν από την κοινότητα , τα ήθη και τα έθιμα τους και όλα αυτά που τους θυμίζουν την πατρίδα τους και τους δικούς τους ανθρώπους.
    Κλείνοντας θέλω να πω ότι δεν αγιοποιώ καθόλου τους μετανάστες έχουν ως προσωπικότητες τα καλά και τα κακά τους όπως έχουμε και όλοι εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. koita, asfalws k symfwnw pws oi metanastes einai ploutos gia mia koinwnia. eimai neos ellhnas metanasths sth kentrikh Eyrwph egw o idios outws h' allws.

    ALLA: dystyxws sthn Ellada den yparxei sygkekrimneh metanasteytikh politikh.

    Gia na apodektei mia koinwnia mazikous metanastes prepei na yparxoun kapoies proypo8eseis:
    - ypoxrewtikh ekma8hsh ellhnikwn.
    - diakritikh k apokleistika idiwtikh praktikh paradwsewn k 8rhskeiwn: oute sth Gallia oute sth Germania epitrepontai dhmosies islamikes proseyxes k oi imamides einai epilegmenoi apo to kratos (elegxos twn fanatikwn).
    - apelaseis twn la8rometanastwn k oswn paranomoun: o sebasmos OLWN twn nomwn mias xwras einai to elaxisto pou mporoume na apaithsoume.

    Oso den efarmozoume ayta ta tria metra einai logiko na yparxoun antidraseis sthn koinwnia mas.

    3erw oti oi akroaristeroi filoi mou den symfwnoun me ola, alla ean h ellhnikh koinwnia symfwnouse mazi tous h Boulh mas 8a htan diaforetikh k 8a allaze tous nomous.

    Oi nomoi k to Syntagma mas einai opws exoun k einai logiko h koinwnia na zhtaei ton sebasmo tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. koita, asfalws k symfwnw pws oi metanastes einai ploutos gia mia koinwnia. eimai neos ellhnas metanasths sth kentrikh Eyrwph egw o idios outws h' allws.

    ALLA: dystyxws sthn Ellada den yparxei sygkekrimneh metanasteytikh politikh.

    Gia na apodektei mia koinwnia mazikous metanastes prepei na yparxoun kapoies proypo8eseis:
    - ypoxrewtikh ekma8hsh ellhnikwn.
    - diakritikh k apokleistika idiwtikh praktikh paradwsewn k 8rhskeiwn: oute sth Gallia oute sth Germania epitrepontai dhmosies islamikes proseyxes k oi imamides einai epilegmenoi apo to kratos (elegxos twn fanatikwn).
    - apelaseis twn la8rometanastwn k oswn paranomoun: o sebasmos OLWN twn nomwn mias xwras einai to elaxisto pou mporoume na apaithsoume.

    Oso den efarmozoume ayta ta tria metra einai logiko na yparxoun antidraseis sthn koinwnia mas.

    3erw oti oi akroaristeroi filoi mou den symfwnoun me ola, alla ean h ellhnikh koinwnia symfwnouse mazi tous h Boulh mas 8a htan diaforetikh k 8a allaze tous nomous.

    Oi nomoi k to Syntagma mas einai opws exoun k einai logiko h koinwnia na zhtaei ton sebasmo tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. koita, asfalws k symfwnw pws oi metanastes einai ploutos gia mia koinwnia. eimai neos ellhnas metanasths sth kentrikh Eyrwph egw o idios outws h' allws.

    ALLA: dystyxws sthn Ellada den yparxei sygkekrimneh metanasteytikh politikh.

    Gia na apodektei mia koinwnia mazikous metanastes prepei na yparxoun kapoies proypo8eseis:
    - ypoxrewtikh ekma8hsh ellhnikwn.
    - diakritikh k apokleistika idiwtikh praktikh paradwsewn k 8rhskeiwn: oute sth Gallia oute sth Germania epitrepontai dhmosies islamikes proseyxes k oi imamides einai epilegmenoi apo to kratos (elegxos twn fanatikwn).
    - apelaseis twn la8rometanastwn k oswn paranomoun: o sebasmos OLWN twn nomwn mias xwras einai to elaxisto pou mporoume na apaithsoume.

    Oso den efarmozoume ayta ta tria metra einai logiko na yparxoun antidraseis sthn koinwnia mas.

    3erw oti oi akroaristeroi filoi mou den symfwnoun me ola, alla ean h ellhnikh koinwnia symfwnouse mazi tous h Boulh mas 8a htan diaforetikh k 8a allaze tous nomous.

    Oi nomoi k to Syntagma mas einai opws exoun k einai logiko h koinwnia na zhtaei ton sebasmo tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να λοιπόν ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο του Sraosha:
    http://sraosha2.blogspot.com/2010/11/5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ξερεις κατι, μενω κεντρο βικτωρια μουσειο εξαρχεια βαθης λαρισης
    κουραστικα με τους μεταναστες που δεν εναρμονιζονται με την πολη
    δεν ειμαι ρατσιστης και εχω βοηθησει πολλους αλλα
    δεν αντεχω την βρωμια τους
    οκ συμφωνω το κρατος δεν υπαρχει
    δεν εχει πολιτικη
    να τους βοηθησουμε
    ναι οκ
    αλλα
    ρε παιδια ο αλλος κατουραει μπρος την εισοδο της πολυκατοικιας 4 η ωρα το απογευμα
    πακιστανος
    γιατι?
    δε νομιζω εμεις οι απαραδεκτοι ελληνες οπου μεταναστευσαμε να μην κουβαλισαμε τον πολιτισμο μας οσο εχουμε
    κι αυτοι που εφυγαν εχουν.
    κινδυνευω να φανω ρατιστης σας το λεω δεν ειμαι
    αλλα καποια στιγμη πρεπει να βαλουμε τα πραγματα στη θεση του'
    ερχονται
    κανουν λεφτα
    αφορολητα
    εχουν περσσοτερα απο σενα στο λεω
    και δεν σεβονται.
    οταν εκανα παρατηρηση για το κατουρημα πολυ ευγενικα
    μου λεει
    φακ οφ ρατσιστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πουθενά στον κόσμο δεν έχει προχωρήσει η ένταξη τόσων λαθρομεταναστών στις τοπικές κοινωνίες (Οι νόμιμοι μετανάστες είναι άλλη υπόθεση).
    Το πρόβλημα στην Ελλάδα σήμερα είναι ο υπερβολικός αριθμός λαθροματαναστών: 2.000.000 σε μια χώρα 10.000.000 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ.
    Το ιδεολόγημα των βολεμένων αστών της πάλαι ποτέ αριστεράς για την πολυ-πολιτισμικότητα κατέρευσε. Ποτέ στην ιστορία δεν πρόκοψαν κράτη πολυ-πολιτισμικά. Πάντοτε (λόγω άγριας εκμετάλλευσης) οι αδύνατοι ωθούνται στην μικρότερη ή μεγαλύτερη γκετοποίηση και εγκληματικότητα.
    Πόσο περίεργο που όλοι ( μα όλοι ! ) οι παντοιοτρόπως εκμεταλλευτές προωθούν αυτό το ιδεολόγημα !
    Τυχαίο;
    Δεν νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μόλις τσακώθηκα κι εγώ με ΄έναν μπάρμπα που κατουρούσε φόρα παρτίδα στη Γερανίου *στο γιαππί γωνία Αγ. Κων/νου. Μόνο που ήταην Έλληνας. Άρα, τι μας λέει αυτό; Τίποτα, υποθέτω...

    (Άσε που τον Πακιστανο, ανπάιε στο καφενείο, ακόμη και στα Goody's, μάλλον θα τον διώξουν, ενώ τον Έλληνα μάλλον όχι.)

    "ερχονται
    κανουν λεφτα
    αφορολητα
    εχουν περσσοτερα απο σενα στο λεω"

    Καλά, εδώ γελάμε (ειδικά μετά την περαίωση που νομιμοποίησηε όλα τα κλεμμένα των τελευταίων 30 ετών - Ο Έλληνας δηλαδή πότε σεβάστηκε την Ελλάδα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μόλις τσακώθηκα κι εγώ με έναν μπάρμπα που κατουρούσε φόρα παρτίδα στη Γερανίου (στο γιαπί γωνία Αγ. Κων/νου).
    Μόνο που ήταν Έλληνας. Άρα, τι μας λέει αυτό; Τίποτα, υποθέτω...

    (Άσε που τον Πακιστανό, αν πάει να τα κάνει στο καφενείο, ακόμη και στα Goody's, μάλλον θα τον διώξουν, ενώ τον Έλληνα μάλλον όχι.)

    "ερχονται / κανουν λεφτα / αφορολητα
    εχουν περσσοτερα απο σενα στο λεω"

    Καλά, εδώ γελάμε (ειδικά μετά την περαίωση που νομιμοποίησηε όλα τα κλεμμένα των τελευταίων 30 ετών - Ο Έλληνας δηλαδή πότε σεβάστηκε την Ελλάδα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το μεταναστευτικό θέμα είναι τεράστιο και εν πολλοίς ΑΓΝΩΣΤΟ.
    Τόσο στους ρατσιστές φασίστες, όσο και στους θετικά διακείμενους απέναντι στους μετανάστες πολίτες.

    Η λαθρομετανάστευση, και το στοίβαγμα χιλιάδων ανθρώπων στο κέντρο της Αθήνας, υπερβαίνει κάθε φαντασία.

    Οι άνθρωποι αυτοί, ζουν σε συνθήκες αθλιότητας τέτοιες που δεν μπορούν να σκεφτούν την ένταξή τους, στην κοινωνία. το μόνο που σκέφτονται είναι να μείνουν ζωντανοί.

    Η πολιτεία είναι ενήμερη για την κατάσταση. Η οποία επαναλαμβάνω, ξεπερνά κάθε φαντασία.

    Τα εγκλήματα που γίνονται (από αλλοδαπούς κυρίως και με θύματα λαθρομετανάστες ομοεθνείς τους) είναι καθημερινά, και ως συνήθως κάνουν και κάποιους Έλληνες πιο πλούσιους (κυρίως αυτούς που σχετίζονται με την φύλαξη των συνόρων μας).

    Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή μεγαλώνει, αλλά δεν έχει ακόμα ξεσπάσει.


    Θέματα καθημερινότητας (ακόμη όχι τόσο δραματικά όσο θα γίνουν σύντομα) αντιμετωπίζουν όλοι οι πολίτες του κέντρου.

    Θέλω να καταλήξω με τα παρακάτω:

    1. Αυτοί που γνωρίζουν το πρόβλημα, εκ των έσω, πρέπει να μιλήσουν.

    2. Πρέπει οι Ελληνικές αρχές να επιβάλουν βαρύτατες ποινές σε όσους χρηματίζονται για να αφήνουν ελεύθερη την είσοδο στην χώρα μας. Και εμείς σαν πολίτες να εκφράσουμε τον αποτροπιασμό μας για αυτούς.

    3. Οι Δυτικές κοινωνίες (η χώρα μας ανήκει σε αυτές) έχουν βαρύτατη ευθύνη για όσα συμβαίνουν στις χώρες των μεταναστών. Έχουμε βοηθήσει σαν Δυτικοί, στην καταστροφή των τοπικών οικονομιών τους, και των πολέμων (εμφύλιων ή όχι) που μαστίζουν τις χώρες τους.

    4. Η κίνηση πληθυσμών δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα. Εξαρτάται από τις οργανωμένες κοινωνίες η τελική κατάληξη.

    5. Τι θα θέλαμε να συμβεί στην Ελλάδα? Ακούω πολλές απόψεις που κυρίως προέρχονται από καλοπροαίρετους ανθρώπους που νοιάζονται για τον συνάνθρωπό τους. Αλλά συνήθως δεν λαμβάνουν υπ' όψη το μέγεθος του προβλήματος.

    οπότε? πως θα θέλαμε να είναι η Ελλάδα σε σχέση με το μεταναστευτικό και το λαθρομεταναστευτικό θέμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν αντιλέγω με πολλά από αυτά που λέτε (ειδικά με το 3. - τι δουλειά έχει ο ελληνικός στρατός στο Αφγανιστάν; - και το 4.), αλλά τους αριθμούς που τους βρήκατε; 2 εκ.; Που το βρήκατε αυτό;

    Όσο για την αποτυχία ή μη των πολυεθνικών κρατών σε σχέση με τα εθνικά ("Ποτέ στην ιστορία δεν πρόκοψαν κράτη πολυ-πολιτισμικά"), να σας υπενθυμήσω ότι εθνικά κράτη υπάρχουν ουσιαστικά μόλις 220 χρόνια (ξεκινώντας από την επαναστατική Γαλλία), ενώ διάφορα πολυεθνικά σχήματα επιτυχέστατα άντεξαν πολύ παραπάνω, ενώ το επιτυχέστερο κράτος του 20ου αιώνα ήταν το χωνευτήρι, η Αμερική.
    Αφήστε που ειδικά για τους Έλληνες αυτός ιστορικά είναι ο κανόνας και το αμειγώς εθνικό η εξαίρεση (ουσιαστικά μόνο στην αρχαϊκή και κλασική αρχαιότητα και με επιφύλαξη μετά το 1922).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν αντιλέγω με πολλά από αυτά που λέτε (ειδικά με το 3. - τι δουλειά έχει ο ελληνικός στρατός στο Αφγανιστάν; - και το 4.), αλλά τους αριθμούς που τους βρήκατε; 2 εκ.; Που το βρήκατε αυτό;

    Όσο για την αποτυχία ή μη των πολυεθνικών κρατών σε σχέση με τα εθνικά ("Ποτέ στην ιστορία δεν πρόκοψαν κράτη πολυ-πολιτισμικά"), να σας υπενθυμήσω ότι εθνικά κράτη υπάρχουν ουσιαστικά μόλις 220 χρόνια (ξεκινώντας από την επαναστατική Γαλλία), ενώ διάφορα πολυεθνικά σχήματα επιτυχέστατα άντεξαν πολύ παραπάνω. Αφήστε που το επιτυχέστερο κράτος του 20ου αιώνα ήταν το χωνευτήρι, η Αμερική.
    Επίσης, ειδικά για τους Έλληνες αυτός ιστορικά είναι ο κανόνας και το αμειγώς εθνικό η εξαίρεση (ουσιαστικά μόνο στην αρχαϊκή και κλασική αρχαιότητα και με επιφύλαξη μετά το 1922).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επίσης: "Πάντοτε (λόγω άγριας εκμετάλλευσης) οι αδύνατοι ωθούνται στην μικρότερη ή μεγαλύτερη γκετοποίηση και εγκληματικότητα. "
    Αλλάζει κάτι αν αυτοί (οι αδύνατοι) είναι Έλληνες;
    Για να θυμηθούμε και λιγάκι του Ψυρρή και παρόμοιες συνοικίες στις αρχές του 20ου αιώνα (αντστρόφως οι Έλληνες σε Τουρκία - κάποιοι, τελοσπάντων - και Αίγυπτο την ίδια περίοδο βασίλευαν).
    Δεν νομίζω να έχει σχέση με την "πολυ-πολιτισμικότητα" αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το πρόβλημα τελοσπάντων (που είναι σαφώς υπαρκτό και θα οξυνθεί πολύ με την τρέχουσα κρίση), είναι σε μεγάλο βαθμό πρόβλημα των ευρωπαϊκών συμβάσεων που δυστυχώς υπέγραψε η ελληνική κυβέρνηση και δη του Δουβλίνου Β'.
    Βάλε κάτι η γεωγραφία (νησιά κι ακτές), κάτι το ξεχαρβαλωμένο κράτος, κάτι τα συμφέροντα (δουλεμπόρων, επιχηριματιών κλπ.) και κάτι η απροθυμία της Τουρκίας να συνεργαστεί (χρησιμοποιόντας το μεταναστευτικό ως μοχλό για την συνδιαχείρηση στο Αιγαίο και άλλα "ανοιχτά θέματα"), και φτάνεις στην παρούσα κατάσταση να γεμίζουν τα αστικά κέντρα με ανθρώπους που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα...

    Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα είναι η τάση να ξεσπάει ο κοσμάκης πάνω στους ακόμη πιο αδύναμους και απόλυτα ανυπεράσπιστους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Ποτέ στην ιστορία δεν πρόκοψαν κράτη πολυ-πολιτισμικά???" Εννοείς την Αμερική ας πούμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το πρόβλημα τελοσπάντων (που είναι σαφώς υπαρκτό και θα οξυνθεί πολύ με την τρέχουσα κρίση), είναι σε μεγάλο βαθμό πρόβλημα των ευρωπαϊκών συμβάσεων που δυστυχώς υπέγραψε η ελληνική κυβέρνηση και δη του Δουβλίνου Β'.
    Βάλε κάτι η γεωγραφία (νησιά κι ακτές), κάτι το ξεχαρβαλωμένο κράτος, κάτι τα συμφέροντα (δουλεμπόρων, επιχηριματιών κλπ.) και κάτι η απροθυμία της Τουρκίας να συνεργαστεί (χρησιμοποιόντας το μεταναστευτικό ως μοχλό για την συνδιαχείρηση στο Αιγαίο και άλλα "ανοιχτά θέματα"), και φτάνεις στην παρούσα κατάσταση να γεμίζουν τα αστικά κέντρα με ανθρώπους που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα...

    Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα είναι η τάση να ξεσπάει ο κοσμάκης πάνω στους ακόμη πιο αδύναμους και απόλυτα ανυπεράσπιστους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το πρόβλημα τελοσπάντων (που είναι σαφώς υπαρκτό και θα οξυνθεί πολύ με την τρέχουσα κρίση), είναι σε μεγάλο βαθμό πρόβλημα των ευρωπαϊκών συμβάσεων που δυστυχώς υπέγραψε η ελληνική κυβέρνηση και δη του Δουβλίνου Β'.
    Βάλε κάτι η γεωγραφία (νησιά κι ακτές), κάτι το ξεχαρβαλωμένο κράτος, κάτι τα συμφέροντα (δουλεμπόρων, επιχειρηματιών κλπ.) και κάτι η απροθυμία της Τουρκίας να συνεργαστεί (χρησιμοποιόντας το μεταναστευτικό ως μοχλό για την συνδιαχείρηση στο Αιγαίο και άλλα "ανοιχτά θέματα"), και φτάνεις στην παρούσα κατάσταση να γεμίζουν τα αστικά κέντρα με ανθρώπους που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα...

    Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα είναι η τάση να ξεσπάει ο κοσμάκης πάνω στους ακόμη πιο αδύναμους και απόλυτα ανυπεράσπιστους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το άρθρο με καλύπτει κι εμένα. Ιδιαίτερα το να τους κάνουμε να νοιάζονται τον τόπο μας. Πρέπει ο τόπος μας να γίνει και τόπος τους.

    Όμως δεν θα καλωσορίσω τον Ιμάμη εάν απαιτήσει να φωνάζει κι αυτός από τα μεγάφωνα του τζαμιού. Εάν αρχίσει να μιλάει για κουσούρια ομάδας ανθρώπων κ.λπ. Πράγματα δηλαδή που κάνουν οι αυτόχθονες θρησκευτικοί ηγέτες της ορθόδοξης εκκλησίας., και τα βρίσκω πολύ ενοχλητικά.

    Πάνω απ΄ολα για εμένα είναι οι περιβαλλοντικές και ανθρωπινες αξίες.

    Γι αυτό κάποτε θα πρέπει να αρχίσει μια συζήτηση για τον αποχρωματισμό της δημόσιας επιθετικής θρησκευτικής εκδήλωσης από όλες τις θρησκείες και δόγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το θέμα δεν θέλει συναισθηματισμούς αλλά ορθολογική αντιμέτωπιση.
    Διαπίστωση πρώτη: ο άνθρωπος μεταναστεύει από τότε που υπάρχει ως είδος και για αυτό δεν φταίει ούτε ο καπιταλισμός ούτε η παγκοσμιοποίηση ούτε οι σιονιστές ούτε η μασονία κτλκτλ
    Διαπίστωση δεύτερη: οι μετανάστες είναι άνθρωποι και όπως όλοι οι άνθρωποι (μαύροι, ερυθροί, λευκοί κτλ) κάποιοι (ελάχιστοι) είναι άγιοι, η πλειοψηφία δεν είναι ούτε καλοί ούτε κακοί (ανάλογα με την περίσταση και το συμφέρον) και πάλι ελάχιστοι είναι καθάρματα.
    Διαπίστωση τρίτη: ο Άλλος, θέλουμε δεν θέλουμε, είναι πλούτος. Ακόμη όταν γνωρίζουμε κάποιον/αν πρώτη φορά δεν ξέρουμε αν πρόκειται να γίνει ο/η καλύτερός/ή μας φίλος/η, ο εραστής/μένη μας ή ο χειρότερος εφιάλτης μας. Το γεγονός ότι υπάρχει η πιθθανότητα να γίνει το τελευταίο, μας αποθαρρύνει από το να γνωρίζουμε κόσμο; Δεν νομίζω.
    Διαπίστωση τέταρτη: δεν υπάρχει μεγαλούπολη στην ανθρώπινη ιστορία που να μην είχε κατοίκους από όλες τις φυλές. Η Αλεξάνδρια των Πτολεμαίων, η αυτοκρατορική Ρώμη, η Κωνσταντινούπολη αλλά καιη κλασική Αθήνα (κοιτάξτε πώς ξεκινάει το Συμπόσιο του Πλάτωνα)
    Διπαίστωση πέμπτη: είναι ξεκάθαρο προς τα πού πάει η Ιστορία και είναι μάταιο να πάμε κόντρα στην Ιστορία

    Τι θέλω να πω με όλα αυτά; Ότι αξίζει τον κόπο να παίξουμε αυτό το παιχνίδι αφενός, επιβάλλεται όμως μια τάξη αφετέρου. Και εδώ μπαίνει η Πολιτεία, το Κράτος και οι Αρχές, που πρέπει και αυτοί να κάνουν τη δουλειά τους - όπως εμείς τη δικιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. To ωραίο αυτό σχόλιο ήρθε και συμπλήρωσε το ωραίο άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @aswtosgios@blogspot.com αυτο που λες για τους ελληνες μεταναστες και τον πολιτισμο που μετεφεραν στα ξενα κρατη οταν μεταναστευσαν ειναι απο τις μεγαλυτερες μπαρουφες που εχω ακουσει. Οταν οι ελληνες ομογενεις πηγαν στην αμερικη ασχοληθηκαν με ολες τις μορφες εγκληματικης δραστηριοτητας ακομα και με την παιδικη πορνεια. Θεωρουνταν λιγο καλυτεροι απο τους Ιταλους που εχουν μια παραδοση στη μαφια αλλα και παλι δεν ηταν αγιοι. Επισης μεχρι το 70 (νομιζω) η λεξη "ελληνας" ηταν βρισια για τους αμερικανους. Το παραδειγμα με τους ελληνες μεταναστες και την υποδοχη τους στη Γερμανια ειναι γνωστο νομιζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θα συμφωνήσω με τη γνώμη του Γιάννη. Εργαζόμουν για τέσσερα χρόνια στη Διεύθυνση Αλλοδαπών και Μετανάστευσης και είχα έρθει σε επαφή με πάρα πάρα πολλούς μετανάστες. Από την εμπειρία μου μπορώ να πω τα εξής:
    - Δεν είναι όλοι ίδιοι. Υπάρχουν τεράστιες διαφορές, οι οποίες εξαρτώνται κυρίως από τις κοινωνίες που έχουν προέρθει. Π.χ. σχεδόν όλοι οι Πακιστανοί ήταν κύριοι και δε δημιουργούσαν ποτέ προβλήματα σε αντίθεση με τους Ρουμάνους. Μιλάω πάντα για την πλειοψηφία και δεν το γενικεύω. Παντού και πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις.
    - Πράγματι, όπως είπε κι ο Γιάννης, 2.000.000 μετανάστες σε μια χώρα 10.000.000 είναι πολλοί. Η διεθνής εμπειρία λέει ότι όταν σε κάποιο τόπο, είτε μιλάμε για ολόκληρη χώρα είτε για κάποιο χωρίο ή πόλη, όταν ο πληθυσμός των μεταναστών ξεπερνά το 8% επί των ημεδαπών, τότε αρχίζουν τα προβλήματα.
    - Μια καλή λύση είναι να δίνεται πολιτικό άσυλο σε όσους το ζητούν για να μπορούν έτσι να ταξιδέψουν και σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Πιθανόν μ' αυτόν τον τρόπο να καταλάβουν οι εταίροι μας τί εστί μετανάστης και ενδεχομένως αφενός να αλλάξει η μεταναστευτική πολιτική κι αφετέρου να φυλάσσονται τα σύνορα καλύτερα.
    - Όλοι οι μετανάστες δεν είναι κακοί. Και βεβαίως όλοι δεν είναι καλοί. Αυτό που προέχει είναι να καταγραφούν για να γνωρίζουν κι οι ίδιοι ότι το κράτος μπορεί ανά πάσα στιγμή να τους ελέγξει.
    Κλείνοντας, οφείλω να ομολογήσω το γεγονός ότι, παρά τα όσα λέγονται και γράφονται, η προσωπική μου αντίληψη είναι ότι είμαστε ξενοφοβικός ως λαός και δυστυχώς βάζουμε στο ίδιο καζάνι όλους τους αλλοδαπούς θεωρώντας τους όχι ως ανθρώπους αλλά ως ξένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. athensville,

    anthrwpoi oi opoioi ek twn pragmatwn/theshs tous de mporoun na stirixtoun stin anaksiokratia kai sto nepotismo gia na epityxoun, einai isws h megalyterh anagh ths xwras auth th stigmh! Swsth loipon h parathrhsh sou.

    bebaia, eukolo na milas gia thn enswmatwsh twn metanastwn, kai dyskolo n ato pratteis. de mas boitha k i gewgrafikh thesh ths xwras mas.

    wstoso: ti thauma egine kai sou allaksan ta myala, k ekseugenistikan oi tropoi sou; esy prin ena xrono egrafes oute ligo oute poly oti piksame stous maurous. an gi' auth thn allagh euthinetai h bolta me tous atenistas, euge. oute egw den ton perimena mia bolta na ferei tetoia apotelesmata.

    opws k na' xei xarika pou diabasa to post sou. xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. στεφανος αλεξιουΝοεμβρίου 27, 2010 3:39 π.μ.

    τα αντικρουομενα σχολια που διαβασα ηταν σαφως αναμενομενα. Θα προσπαθησω να πω την δικια μου γνωμη, που μερα με τη μερα αλλαζει, αλλοτε προς τη μια και αλλοτε προς την αλλη πλευρα.

    Θα αρχισω ομως με το ποιος ειμαι σχετικα με τους μεταναστες. Ειμε Ελληνας, που μεγαλωσα στην Πατρα και στο δημοσιο σχολιο που πηγαινα ειχα πολλους αλβανους συμμαθητες και μια αλβανιδα φιλη και αριστη μαθητρια. Εμενα στο κεντρο σε καλη περιοχη αλλα 2 δρομους πιο κατω ηπηρχε μια γειτονια γυφτων. Στην Αθηνα μενω στο λυκαβητο κοντα στην Αλεξανδρας και βλεπω οτι μηνα το μηνα οι γειτονες μου στα ισογεια γινονται αλλοεθνεις. Στρατο εκανα στην Ξανθη, μια πολη με μισους Ελληνες και μισους Μουσουλμανους.

    Γιατι τα λεω ολα αυτα; Για να δειξω οτι τους μεταναστες δε τους βλεπω απλα σαν ρημαδισμενα κουφαρια οταν περναω με τη μηχανη γρηγορα απο την ευριπιδου για να παω στο βιος για ποτο. Τους βλεπω παντου σε καθε εκφανση της χωρας μου.

    Αλλοτε με εκνευριζουν, αλλοτε τους θαυμαζω, γιατι εμαθα συναναστρεφομενος λιγο ή πολυ μαζι τους (με την αξιοπρεπη πιθανον οικονομικα κατηγορια τους) οτι το ατομο κανει τη διαφορα και οχι το εθνος.

    Απο κει και περα, οταν εχεις μια ιδιοκτησια (=σπιτι) και βλεπεις την αξια του να πεφτει, οχι επειδη μενουν διπλα μεταναστες, αλλα παρανομοι, εγκληματιες, βρωμικοι ανθρωποι (δε φταινε οι ιδιοι, η ελπιδα για ενα καλυτερο αυριο τους εφερε διπλα στη πορτα μας) θα θυμωσεις. Οχι με αυτους, αλλα με το κρατος που δεν προασπιζεται τον Ελληνα (οχι στο εθνος, στην υπηκοοτητα) φορολογουμενο. Ισως ομως επειδη η βρωμια του κρατους δεν μπορει να συνδιαλαγει με την λογικη σου, τα βαζεις με τον αδυναμο και εξαθλιωμενο λαθρομεταναστη. Το ριγος που νιωθεις οταν βλεπεις καποιον αλλιωτικο (ειτε ειναι λογω εθνικοτητας ειτε λογω στυλ ειτε λογω χρηματων) να περιφερεται σε εδαφος που μεχρι χτες θεωρουσες (αυθαιρετα) δικο σου και των ομοειδων σου, αντι να το πνιξεις στο πρωτο δευτερολεπτο το αφηνεις σιγα σιγα να καλλιεργειται. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΤΑΝ ΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΝΕΟΠΛΟΥΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ "ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΕΣ" ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ "ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΖΗΤΙΑΝΟΙ" ΤΟΤΕ ΣΤΑ [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. έγραψα εγώ ότι πήξαμε στους μαύρους; πότε;
    βρες μου το απόσπασμα σε παρακαλώ, για να μην λέμε ότι θέλουμε.
    προφανώς το μπερδεύεις με την αντίθεση μου στις κουρελούδες στα πεζοδρόμια, που φυσικά και παραμένει και δεν έχει καμία σχέση με ρατσισμό επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Απο κει και περα, οταν εχεις μια ιδιοκτησια (=σπιτι) και βλεπεις την αξια του να πεφτει, οχι επειδη μενουν διπλα μεταναστες, αλλα παρανομοι, εγκληματιες, βρωμικοι ανθρωποι"

    Μα, όταν πήγαν αυτοί, το σπίτι είχε χάσει την αξία του ήδη προ πολλού (γι' αυτό και είναι φτηνά τα νοίκια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τα ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ, που τα βρήκατε; και τον Γιάνννη τον ερώτησα, αλλά δεν μου απάντησε ποτέ. Αν δε δω σοβαρή πηγή, λυπάμαι αλλά θα το θεωρήσω απλώς κουβέντα του καφενείου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. στεφανος αλεξιουΝοεμβρίου 28, 2010 6:01 π.μ.

    den milao gia tin teliki katastasi alla tin stadiaki metatropi... symfono mazi sou..apla den einai mpam kai kato...einai mia stadiaki metalaksi... af enos oi palioi katoikoi feygoun akoloythontas modes kai taseis tis ekastote epoxis, af eterou osoi vlepoun to spiti tous san aksia zois kai oxi san sketi ependysi kai theloun na meinoun anagkazontai telika na apoxorisoun (osoi mporoun)....

    telika einai ola thema agoras kai zitisis...akoma kai oi synthikes diaviosis... o exwn exei....

    ps: me to sxolio sou m thymises allon kaimo moy: tin mania ton ellinon na dosoume to arxontiko/neoklasiko/monokatoikia gia antiparoxi... gia liga xrimata parapano... kai i zoi mas? i aksioprepeia mas? i kyriarxia mas sti gi? krima...

    (na simeioso oti to patriko moy, neoklassiko, einai apo ta liga stin perioxi moy poy den eginan polykatoikia par oti perase seismous kai eykairies na gkremistei....

    milao dystyxos viomatika alla oi apopseis mas sto telos viomata mas den antikatoptrizoun?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Και βέβαια είναι πλούτος για την κοινωνία οι μετανάστες, και βέβαια πρέπει να εντάσσονται στην κοινωνία αλλα και ελέυθερα να διατηρούν τα (τουλάχιστον όσα δεν παραβαίνουν το νόμο πχ κλειτοριδεκτομή) έθιμα και θρησκευτικά τους δικαιώματα. Αλλά ρε παιδιά σε μια κοινωνία όπου το 20% είναι μετανάστες και μάλιστα όχι Σουηδοί ή Ελβετοί και οι περισσότεροι εξ αυτών είναι παράνομοι δε γίνεται να μη βγούν παρενέργειες...Γι αυτό το σημαντικότερο είναι να ελεγχθει η λαθρομετανάστευση και θα λυθουν πολλά προβλήματα.
    Ενα πράγμα με αηδιάζει εμένα: η συνήθεια πολλών λαών να φτύνουν κάτω...Είχα πάει στη Ρωσία και είχα φρίξει με το πόσες ροχάλες υπήρχαν στους δρόμους. Το ίδιο κάνουν και οι Κινέζοι και κάποιοι άλλοι ασιάτες...Δε λέω ότι δεν το κάνουν και οι Ελληνες αλλά το θέαμα που βλέπω κάθε μέρα στην πέριξ της Ομόνοιας περιοχή είναι ένα δράμα...πολύ φτου κατάχαμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δες εδώ http://www.imepo.gr/ClientFiles/documents/IMEPO_Report_Greek_revised_Final1.pdf μια καταμέτρηση αλλοδαπών στην Ελλάδα κατά το έτος 2004 από το Ινστιτούτο Μεταναστευτικής Πολιτικής. Πιο σοβαρή πηγή δε νομίζω να βρεις. Ανεβάζει τον αριθμό τους στο 1.200.000 συμπεριλαμβανομένων και των ομογενών, πολλοί όμως από τους οποίους μόνο ομογενείς δεν είναι. Και δεν το λέω ελαφρά τη καρδία, εργαζόμουν επί 4 συνεχή χρόνια στη διεύθυνση αλλοδαπών και μετανάστευσης και τυχαίνει να γνωρίζω τα πράγματα λίγο καλύτερα. Φαντάσου λοιπόν από το 2004 μέχρι σήμερα ποιος είναι ο αριθμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Had enough of the bullshitΝοεμβρίου 28, 2010 4:59 μ.μ.

    Ε, κάτσε τότε να σε βιάσει ο καημενούλης να δούμε ποιος είναι ο ανυπεράσπιστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. http://imerologiomiasksenis.blogspot.com/Νοεμβρίου 28, 2010 10:04 μ.μ.

    Άγγιξες θέμα που πονάει αγαπητέ μου. Ένα είναι το βασικό για μένα και δεν ισχύει μόνο για τους μετανάστες αλλά για όλα. Όπως βλέπουμε τον εαυτό μας... με τα ίδια μάτια βλέπουμε και τους άλλους. Θέλω να πω αφού μια χώρα δεν μπορεί να σεβαστεί τον εαυτό της πως γίνεται να σεβαστεί τους άλλους;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το θέμα δεν είναι "άσπρο-μαύρο". Υπάρχουν θετικά στοιχεία σε κάθε άνθρωπο, αλλά και πολλά αρνητικά. 'Ενας απελπισμένος από την ανέχεια μπορεί να βγάλει τα αρνητικά του πολύ πιο έυκολα, όπως έκαναν και οι 'Ελληνες μετανάστες του παλιού καιρού. Κάποτε ίσως ενταχθεί ο ρακένδυτος μετανάστης ή οι απόγονοί του. Το πρόβλημα είνια της παρούσης εποχής που αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να ενταχθούν. Δεν έχουν καμία δυνατότητα γι' αυτό και βοηθά και το δικό μας το γενικότερο μπάχαλο. Κι εγώ όταν έκανα (ευγενική) παρατήρηση σε ποδηλάτη πακιστανό που πέταξε άδειο μπουκάλι στο δρόμο πήρα ιταμή απάντηση. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, κατά τη γνώμη μου, είναι η ταχύτατη πληθυσμιακή αύξηση των μεταναστευτικών πληθυσμών ισλαμικής προέλευσης, που κάποτε θα θελήσουν να πάρουντο πάνω χέρι, όταν γίνουν περισσότεροι από εμάς. Το ισλαμ δεν αστειεύεται και έχει και ισχυρούς προστάτες (βλ. Σ. Αραβία). Θα δούμε το νόμο της Σαρία να εφαρμόζεται στην Ευρώπη και θα τρίβουμε τα μάτια μας. Αρχίζουν με τη θρασύτατη απαίτηση για τζαμιά, ενώ ακόμα δεν έχουν στέγη και φαγητό. Φανταστείτε τι θα κάνουν όταν πληθύνουν και, με κάποιους τρόπους, αποκτήσουν και υλικές δυνατότητες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όπως τότε στην Αμάρυνθο, ε;

    (Had enough of your kind of bullshit, too)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μερσί. Περισσότερα θα μάθουμε μάλλον την άνοιξη με την απογραφή.
    (Αν και πάλι υπερβολικός μου φαίνεται ο αριθμός - επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα εντελώς ετερόκλητο συνολο με ομογενείς - μαϊμούδες και μη - Ευρωπαίους πολίτες, καλά ενταγμένους ακόμη και 2ης γενιάς κ.ο.κ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Για να είμαι ειλικρινής συνύπαρξη με φανατικούς Ισλαμιστές με ανατριχιάζει. Ίσως τα πράγματα ήταν κάπως καλύτερα αν δεχόμασταν μόνο κύματα γυναικών από αυτές τις χώρες ή μετριοπαθείς και/η άθεους (ακόμα καλύτερα το τελευταίο).

    Από την άλλη θα μπορούσα να δω με καλή διάθεση τα κύματα που έρχονται ΑΛΛΑ μου κάνει τρομερά αρνητική εντύπωση πως άνθρωποι που δεν έχουν να μείνουν, να πλυθούν, να φάνε, να δουλέψουν, να ζήσουν σε καθαρό περιβάλλον, ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΟΥΝ αντί να νοιάζονται για όλα αυτά πρώτιστη ανάγκη θεωρούν το τζαμί. Ενώ θα ήταν κέρδος για τις υποβαθμισμένες περιοχές αν αυτοί οι άνθρωποι έβγαζαν την θρησκευτική τσίμπλα και ενώνονταν με τους ντόπιους απαιτώντας και συνεισφέροντας για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης στις γειτονιές της Αθήνας.

    Το μόνο που φαίνεται μέχρι τώρα να τους 'εξοργίζει' και να τους ωθεί να ξεσπούν (και μάλιστα με χυδαίο και σοκαριστικά βίαιο -ακόμα και για τα ελληνικά δεδομένα- τρόπο) είναι ο ηλίθιος φανατισμός τους για το Ισλάμ.

    Ειλικρινά σα γυναίκα με φοβίζει αυτή η κατάσταση που ζούμε τόσο ξαφνικά τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα και για την οποία δεν ευθυνόμαστε σαν κάτοικοι της Αθήνας.

    Φοβάμαι μήπως κάποια στιγμή γίνουμε Λίβανος με εκτοπισμούς και διώξεις/πιέσεις στους Χριστιανούς και χωρισμένες γειτονιές.

    Και πριν ακούσω για το πόσο φασίστρια είμαι να προσθέσω ότι δέχομαι το Ισλάμ σαν πηγή έμπνευσης στην τέχνη. Σέβομαι ανθρώπους που ασπάστηκαν το Ισλάμ αλλά δεν τους 'καπέλωσε' η θρησκεία. Μόνο στη jazz να κοιτάξετε... ο θεός Art Blakey, Υuseef Lateef, Idris Muhammad, Doug Carn κλπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Και κάτι ακόμα. Αξίζει να δείτε το παρακάτω site αλλά κυρίως να διαβάσετε το βιβλίο της Irshad Manji.

    Μακάρι όλοι οι μουσουλμάνοι που έρχονται στην Ελλάδα να είχαν τον ίδιο τρόπο σκέψης με αυτή τη γυναίκα. Αν ήταν έτσι θα ήθελα να φεύγουν καραβιές Νεοελλήνων και να εισάγουμε μόνο ανθρώπους σαν τη Manji.

    http://www.irshadmanji.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ξέχασα τον Sahib Shihab...Νοεμβρίου 30, 2010 9:29 π.μ.

    http://www.youtube.com/watch?v=G3H_2TrxzAY&feature=list_related&playnext=1&list=MLGxdCwVVULXfG7nI5mp-caAR814eZLkXG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Nα δώ ποιός θα πάει σε αυτά τα σπίτια να τους απογράψει. Και καλά άντε πήγε.. πώς 8α συνενοηθεί μαζί τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Με τους νόμιμους μετανάστες μπορείς να συννενοηθείς στις περισσότερες των περιπτώσεων. Οι παράνομοι έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω ότι θα τρέξουν να απογραφούν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ploutos kai politismos apo alles xwres yparxei stin Ellada kai aneta ton prosferoun oi monimoi metanastes, auto pou ginete stin Athina einai omws to kati allo!

    H parapanw eikona idika, allo apo aparadexti kai ntropi gia tin Athina den einai! ..kai den mporw na katalavw pws merikoi epithimoun na entaksoun stin elliniki koinwnia auto!
    Edw stin Australia (pou einai kai metanasteutiki xwra) na ginotan tetoio se ena simeio tis polis tha empaine na tous apelasei olous autous o stratos! ..pou einai i moni lisi gia na ftiaksei auto pou ginete teleutaia stin Ellada!
    katheste twra kai milate peri entaksis twn lathrewn kai ti kai pws na mporesoun na entaxthoun stin Elliniki koinwnia otan apo oti fainete oi idioi den endiaferontai kan gia tin Ellada
    Loipon h thelete tin Athina na moizei Elliniki eurwpaiki poli, prwteuousa xwras tou aneptigemenou kosmou h me islamabad kai genikos na exei mia eikona tritou kosmou stous dromous tis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν θα τρέξουν αυτοί, θα πάνε υπάλληλοι του υπουργείου. Έστι έγινε και το 2001. Άλλωστε στοιχεία δεν ζητάνε ούτε χαρτιά. Φυσικά πολλοί δεν θα καταγραφούν ούτε έτσι. Μια γενικότερη εικόνα πάντως θα υπάρξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αρχικα υπαρχει κοινωνικη προνοια για τους Ελληνες?Υπηρχε δικαιοσυνη και ισοτητα για εργασιες σε διαφορους τομεις του δημοσιου?
    Υπηρχε Ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη σε επιπεδα τουλαχιστον μετρια χωρις φακελακια κ.τ.λ
    Οταν η ανεργια καλπαζει στο 12% και εγω πιστευω οτι το 11 θα φτασει το 20% λαι οτι συγχωνευοντε σχολεια - νοσοκομεια - πανεπιστημια...ΜΕΙΩΝΟΝΤΕ σκανδαλωδως μισθοι μπορει αυτη η χωρα να αντπεξελθει σε τοσους λαθρομεταναστες?
    Φυσικα την πρωτη ευθυνη την εχει το κρατος με την μη υπαρξη μετανεστευτικης πολιτικης αλλα εδω χρεοκοπησαν την χωρα περιμενατε κατι καλυτερο απο αυτους?
    Μενω στο κεντρο και ενω εχω ζησει πολλα στην ζωη μου αλλα πλεον φοβαμαι....εχω δει να αρπαζουν κινητα ενω ο αλλος μιλαει....να τραβανε χρυσαφικα ενω η αλλη περιμενει το λεωφορειο....δερνουν και σκοτωνουν ηλικιωμενους μεχρι που θα φτασουμε για να κανουμε κατι?
    Σαφως ολοι δεν ειναι ιδιοι αλλα θα περιμενω εγω ΠΟΙΟΝ να ξεχωρισει τον κακο απο τον καλο οταν ουτε το κρατος δεν ξερει ποσα εκατομυρια ειναι...!
    Οι φυλακες ειναι γεματες και πανω απο το 50% με μεταναστες...τα κρατητηρια των τμηματων ασφυκτικα γεματα εχει δωσει εντολες ο Καστανιδης οι δικαστες να ειναι ποιο ελαστικοι και να δινουν ποινες με αναστολη οποτε κλεβουν δερνουν και μετα ειναι εξω....!
    Πεστε μου χρεοκοπημενοι οπως ειμαστε με αυτη την κατασταση που βαδιζουμε??
    Τα ΜΜΜεταφορας ειναι γεματα καθημερινα αλλα το κρατος δεν εχει εσοδα γιατι οι περισσοτεροι ειναι τσαμπατζιδες....μπορει ενας ελεγκτης να τα βαλει με μια ομαδα 4-5 ατομων??
    Ελληνικα καταστηματα κλεινουν καθημερινα και το κρατος τους κυνηγαει συνεχως ενω ταυτοχρονα το παρονομο εμποριο εχει δεκαπλασιαστει...παντου ξενοι με σεντονια και παρανομο εμποριο και το κρατος ΑΠΩΝ.....!
    Στα νοσοκομεια εξυπηρετουν δωρεαν χιλαδες μεταναστες επιτελους και ο πρωην αποτυχημενος δημαρχος ομολογησε οτι ο ενας στους 3 εχει φυματιωση ρωτηστε και ποσοι κυριως Αφρικανοι εχουν HIV και παιρνουν δωρεαν τα πανακριβα φαρμακα...στο τελος δεν θα παιρνει κανενας ουτε οι Ελληνες(επειδη εχω συγγενη σε τμημα ειδικων λοιμωξεων δημοσιου νοσοκομειου μου ειχε πει χρονια πριν οτι ερχοντε κατα [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. dannie με κάλυψες απόλυτα! Αρκετά με την υποκρισία του salon communiste και την αφέλεια των "ιδεαλιστών"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

400 παλιές έντυπες ελληνικές διαφημίσεις

H θλιβερή ιστορία του ιβίσκου

Γέμισε μωβ η Αθηνάς